بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال گودال

سریال ترکی گودال Çukur به کارگردانی سینان اوزتورک هم اکنون از شبکه جم سریز در حال نمایش است و در این بخش تصمیم گرفتیم بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکی به همراه عکس های بازیگران در مجموعه گودال ترکیه ای را برای شما علاقه مندان به سریال های ترکی دوبله فارسی آماده کنیم. یکی از پربیننده ترین سریال های ترکیه ای که در ماه اکتبر سال 2017 در کشور ترکیه با زبان اصلی از شبکه شو تی وی نمایش داده شده سریال ترکی گودال است و شبکه جم سریز در سال 2020 تصمیم به دوبله فارسی سریال گودال ترکی گرفته است و بینندگان بسیاری را جذب قاب تلویزیون شبکه جم سریز کرده است. آراس بولوت اینملی بازیگر نقش اول در سریال ترکی گودال است که در ادامه با بیوگرافی بازیگران این سریال ترکیه ای آشنا خواهید شد. اگر به دنبال نام بازیگران سریال ترکی گودال هستید و دوست دارید بدانید نام نقش های بازیگران سریال گودال ترکی چیست می توانید مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال گودال ترکی شبکه Gem series را در مقاله دیگر سایت سماتک بخوانید.

 

بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

آراس بولوت اینملی Aras Bulut Iynemli زاده ۲۵ اوت ۱۹۹۰ در استانبول بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ترکیه است. وی فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول می‌باشد. او یک برادر نمایش نامه نویس و یک خواهر خواننده دارد. او در سال ۲۰۱۵ در سریال مارال در کنار هازل کایادر نقش سارپ که یک پسر شیرینی پز نقش آفرینی کرد که این سریال در ۱۴ قسمت به پایان رسید. وی در سال ۲۰۱۷ در سریال گودال (CUKUR) ایفای نقش داشت. آراس برای بازی در این سریال با انتخاب مردم توانست جایزه بهترین بازیگر درام سال ۲۰۱۸ را از جشنواره پروانه طلایی ترکیه دریافت کند.

 

بیوگرافی پریهان ساواش بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

پریهان ساواش متولد 1957 در استانبول ترکیه است. وی تحصیلات خود در دوره راهنمایی به پایان رسانده است. وی کار خود را در سن پنج سالگی در تئتار شروع کرد. اولین حضور وی در سینما در سال 1971 با فیلم Sehzade Sinbad kaf daginda رقم خورد بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. پریهان در سال 1979 با ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه ای ازدواج کرد که حاضل ازدواج این دو دختری به نام ملک بود.
وی سه سال بعد از ابراهیم جدا شد. بعد از آن نیز در سال 1987 با ییلماز ظفر ازدواج کرد که این ازدواج نیز بعد از 7 سال به طلاق ختم یافت. حاصل ازدواج دومش نیز یک پسر به اسم ساواش بود.

 

بیوگرافی نجات ایشلر بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

نجات ایشلر Nejat İşler زادهٔ ۲۹ فوریهٔ ۱۹۷۲ هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به لبه بهشت، تخم‌مرغ، سیاه و سفید، باشگاه بازندگان، خواب زمستانی و سریال چوکور اشاره کرد.

 

بیوگرافی ارکان کولچاک کوستندیل بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

کولچاک متولد 1983 در بورسا ترکیه است. وی در سال 2002 فعالیت خود را با سریال Yilan Hikayesi آغاز کرد، بعد با حضور در چند فیلم کوتاه و سریال خود را مطرح کرد. ارکان فارغ التحصیل دبیرستان بورسا آتاتورک است. در طول دوره های دبیرستان او عضو تیم فوتبال بورسپور بوده است. وی 183 سانتی متر قد دارد و متاهل می باشد. ارکان در سال 2018 با Cansu Tosun ازدواج کرده است. صفحه اینستاگرام وی بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده دارد.

 

بیوگرافی رضا کجااوغلو بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

رضا کجااوغلو Rıza Kocaoğlu متولد ۱۹ مارس ۱۹۷۹ هنرپیشه اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به فصل شکار، باشگاه بازندگان اشاره کرد.

 

بیوگرافی اونر ارکان بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

اونر ارکان متولد 4 ژانویه 1980 در ازمیر ترکیه است. وی بازیگری را از سن 15 سالگی شروع کرده و فارغ التحصیل دانشگاه دوکوز ایلول می باشد. بین سالهای 2003 و 2004 ، وی در نمایش های مختلفی از تئاتر شهر استانبول بازی کرد. اولین نقش آفرینی او در Avrupa Yakası و بعداً در سریال های کمدی İki Aile در نقش Ferit Pamukçuoğlu بود. ارکان همچنین در فیلم هایی مانند Organize lerşler ، Son Osmanlı Yandım Ali ، Hırsız Var ظاهر شده است. و نقش های اصلی را در كاوت و 7 كوكالی هرمیز بود. وی به دلیل نقش آفرینی در بورنووا بورنوا جایزه طلای نارنجی بهترین بازیگر نقش اول مرد را بدست آورد. او در حال حاضر در سریال ترکی گودال Çukur به نویسندگی Gökhan Horzum در نقش سلیم کوچوالی بازی می کند.

 

بیوگرافی نجیپ ممیلی بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

نجیپ ممیلی Necip Memili متولد 27 مه 1980 میلادی در شهر آدانا کشور ترکیه می باشد. وی فارق التحصیل رشته تئاتر و بازیگری از دانشگاه چوکوروا آدانا است. وی فعالیت خود را در سال 2007 با سریال Pusat آغاز کرد. سریال های Kaçma Birader (2016), Guruldayan Kalpler (2015)  و سریال The Pit (2017) از مهمترین کارهای وی یاد می شود. نجیب 183 سانتی متر قد و به نظر می رسد نامزد کرده است.

 

بیوگرافی بوراک داکاک بازیگر سریال گودال

بوراک داکاک Burak dukak بازیگر جوان ترک که با بازی در سریال ها و فیلم های سینمایی به شهرت رسیده است و طرفداران بی شماری پیدا کرده است. بوراک داکاک فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۰۸ شروع کرد و اکنون در سریال گلپری بازی میکند. وی در سال ۱۹۹۸ ( ۱۸ june ) میلادی ۱۸ خرداد ۱۳۷۷ به دنیا آمده است. او زاده شهر آنکارا است و در همان شهر هم بزرگ شده است و تحصیلات خود را ادامه داده است. وی دبیرستان خود را در شهر آنکارا به پایان رساند و وارد دانشگاه Bahcesehir University شد او در رشته هنر سینما و تئاتر مشغول به تحصیل شد. او توسط آژانس استعداد یابی Icon Talent Management وارد دنیای بزرگ بازیگری شد.

 

بیوگرافی باریش آردوچ بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

باریش اردوچ Bariş Arduç از بازیگران به نام و خوش استایل ترک است. وی متولد سال ۱۹۸۷ است وی در ترکیه بزرگ شده و تحصیلات خود را در ترکیه به پایان رسانده است. باریش از بازیگران به نام و مشهور ترکیه به شمار می آید. وی در تاریخ ۹ اکتبر ۱۹۸۷ در کشور سوئیس شهر مونسترلینن به دنیا آمد. پدر و مادر او ارول اردچ و گولای اردوچ هستند. خانواده پدری او از مهاجرین آلبانی هستند و خانواده مادری اش از آرتوین ترکیه است. باریش اردوچ (Bariş Arduç) دو برادر نیز دارد و در سن ۸ سالگی ار سوئیس به ترکیه مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در ترکیه با سرانجام رساند. او در سال ۲۰۰۵ از دبیرستان فارغ التحصیل شد و به دنبال آن سهمیه ثبت نام در دانشگاه کایسری ارجیس (Kayseri Erciyes University) و دانشکده ورزش را بدست آورد. وضعیت مناسب اقتصادی خانواده باعث شد که دوران تحصیلی باریش اردوچ به خوبی طی شود. وی مدرسه خود را با بهترین نمرات به پایان برسد. او بعد از تمام شدن تحصیلاتش به فکر یک حرفه اقتاد تا بتواند در آن موفق ظاهر شود.

 

بیوگرافی اجه یاشار بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

اجه یاشار متولد 1994 در آنکارا ترکیه است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری در بخش تئاتر می باشد. وی نخستین بار در سال 2015 با سریال Kara Sevda جلوی دوربین رفت. سریال گودال و فیلم Direnis Karatay از دیگر کارهای وی محسوب می شود. اجه 165 سانتی متر قد 53 کیلوگرم وزن دارد. وی مجرد و اینستاگرامش بیش از چهارصد هزار دنبال کننده دارد.

 

بیوگرافی دیلان چیچک دنیز بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

دیلان چیچک دنیز مدل و بازیگر کشور ترکیه ۲۸ فوریه سال ۱۹۹۵ در شهر سیواس استانبول کشور ترکیه چشم به جهان گشوده است . دیلان چیچک دنیز ابتدا در عرصه مدل و مدلینگ و زیبایی فعایت داشته است. وی در کشور ترکیه در مسابقات miss world 2014 شرکت نموده و در توانست در این مسابقات بدرخشد و به عنوان سه نماینده برتر زیبایی و مدل کشور ترکیه باشد. این هنرمند ترکی پدرش Orhan Deniz و مادرش Hale Temizyürek بوده اند. پدر و مادر دیلان دنیز هر دو معلم بودند. او در سن 15 سالگی کتاب شعری نوشت و منتشر کرد. نام کتاب شعر او ” من خورشید را به عنوان مادرم فرض کردم” است. نام ترکی این کتاب (Gunesi Annem Sandim) می باشد.

 

بیوگرافی برکای آتش بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

برکای آتش بازیگر تئاتر، سینماو تلویزیون ترکیه است. وی متولد سال 1987 میلادی در استانبول می باشد. او در سریال ها و فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است و جوایزی نیز دریافت کرده است که یکی از آنها فیلم سینمایی “Abluka” در نقش احمد می باشد که به خاطر آن جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده است. برکای آتش تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای زیبا معمار سینان در رشته تئاتر گذرانده است. وی درحال حاضر مجرد می باشد

 

بیوگرافی هازال سوباشی بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

هازال سوباشی بازیگر، مدل و دختر شایسته سال ۲۰۱۵ ترکیه، متولد ۲ می ۱۹۹۶ در ازمیر است. هازال اخیرا با نقش بهار در سریال حلقه، بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. قد هازال ۱.۶۶ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است. وی پس از اتمام دوره دبیرستان در دانشگاه ازمیر و در رشته اقتصاد، روابط عمومی و تبلیغات پذیرفته شد و پس از ۴ سال از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. هازال در سال ۲۰۱۵ در رقابت های دختر شایسته ترکیه شرکت کرد و مقام سوم این مسابقات را بدست آورد. او اولین نقش خود را در سریال طولانی اسمش را تو بگذار ایفا کرد و در نقش زهرا در این سریال ظاهر شد.

 

بیوگرافی داملا سونمز بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

داملا سونمز Damla Sönmez متولد ٣ می ۱٩٨٧ در استانبول، بازیگر پر کار و زیبای ترک است. داملا فارغ التحصیل کنسرواتور دولتی دانشگاه معمار سینان در رشته ی موسیقی است. او در این دانشگاه، دو سال آموزش کمان و یک سال نیز آموزش پیانو دیده است. وی حتی در سریال تورکان نیز پیانو نواخته است. او پس از به پایان رساندن دوره ی دبیرستان در دبیرستان فرانسوی St .joseph استانبول، رشته ی تئاتر را در دانشگاه سوربون فرانسه آغاز کرد و پس از مدتی به ترکیه بازگشت و این رشته را در دانشگاه یدی تپه ادامه داد. پس از مدتی به آکادمی بازیگری New York Black Nexxus نیوروک رفت و نزد استوارت بورنی (Stuart Burney) ، بازیگر آمریکایی به یادگیری درس های بازیگری پرداخت.

 

بیوگرافی مصطفی اوستونداگ بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

مصطفی اوستونداگ هنرپیشه معروف و پرطرفدار ترکیه است که وی در تاریخ 11 فوریه 1977 است و 1.75 سانتی متر قد دارد. اجم اوزکایا همسر  مصطفی اوستونداگ است که در سال 2010 با هم ازدواج کرده اند.

 

بیوگرافی ایلایدا آلیشان بازیگر سریال گودال

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای + عکس بازیگران

ایلایدا آلیشان ilayda Alişan متولد ۱۱ دی ۱٣٧۴ در استانبول است که اخیرا با نقش آکشین در سریال معروف گودال، توجه بینندگان را به خود جلب کرده است. ایلایدا آلیشان فارغ التحصیل دبیرستان بهچت کمال چاغلار استانبول می باشد. او که از کودکی به بازیگری علاقمند بود، پس از ثبت نام در آژانس مدلینگ و بازیگری اربک، شروع به بازی در آگهی های تبلیغاتی کرد و در نهایت پیشنهاد بازیگری بسیاری دریافت نمود. او برای اولین بار با سریال Bir Cocuk Sevdim در سال ٢۰۱۱ به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سریال هایی همچون دزد قلب و اسم من گلپری است به هنرنمایی پرداخت. از بازیگران سریال گلپری می توان به آیچا بینگول، ایلکر کیزماز، اکین مرت کوچ و میرای آکای اشاره کرد. او در سال ٢۰۱٧ با نقش آکشین در سریال گودال حاضر شد و اکنون مجرد است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال گودال ترکیه ای را در این نوشتار از سایت سماتک خواندید که امیدواریم از ایفای نقش بازیگران سریال ترکی گودال لذت ببرید. همچنین عکس های بازیگران سریال ترکی گودال که توسط شبکه جم سریز دوبله شده است را در بالا مشاهده کردید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب