سریال های جدید خارجی 2017

سریال های جدید خارجی 2017

سریال های جدید خارجی 2017

مجموعه ای از سریال های خارجی که بسیار جذاب می باشند آماده پخش می باشند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر سریال های جدید خارجی 2017 را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

گاردین گزارشی منتشر کرده که در آن فهرست آثاری را که قرار است از شبکه های تلویزیونی مختلف در جهان پخش شود، ذکر کرده است. به نظر می رسد شبکه ها بعد از مدتی رخوت دوباره به اوج بازگشته اند.

 

شبکه های تلویزیونی در سراسر جهان در حال پخش سریال های جدید می باشند شما می توانید با انتخاب یکی از این سریال های زیبا در تعطیلات تابستان چند ساعت از روز را سرگرم تماشای این سریال های جذاب نمایید.

 

دکتر هو

شبکه پخش کننده: بی.بی.سی/ فصل 26

باورتان می شود این سریال از سال 1963 در حال پخش است و هنوز هم مخاطب دارد؟ سریال ماجراهای کاراکتری به نام تیم لورد است که به نام «دکتر» شناخته می شود و با استفاده از ماشین زمانی به نام تاردیس جهان را کشف می کند. سیدنی نیومن، سی.دبلیو وبر و دونالد ویلسون خالقان این سریال هستند.

سریال های جدید خارجی 2017

این سریال دیگر جزیی از فرهنگ بریتانیا محسوب می شود. البته پخش سریال در طول این چهل و چند سال به صورت مداوم نبوده. در حقیقت سریال تا سال 1989 پخش شد. برای احیای آن تلاش ناموفقی در سال 1996 داشتند اما سال 2005 بود که سری جدید آن روی آنتن رفت. پیتز کابالدی دوازدهمین بازیگری است که نقش قهرمان فیلم را بازی می کند. حتی با وجود تکنولوژی های جدید باز هم سریال «دکتر هو» در اصل انگار برای بچه ها ساخته شده.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: کشیش، بلیک 7

بازماندگان

شبکه پخش کننده: اچ.بی.او/ فصل سوم

سریال فانتزی/ ماجراجویانه/ روانشناسانه دیمون لیندلوف و تام پروتا خیلی زود تبدیل به کالت شد. با موسیقی درجه یک ماکس ریشتر در فصل اول و بازی جاستین ترو در نقش اصلی. این سومین و آخرین فصل از سریال «بازماندگان» است. داستان سریال سه سال قبل از یک حادثه جهانی به نام «خروج ناگهانی» اتفاق می افتد. سه سال بعد یک اتفاق عجیب می افتد: ناپدید شدن همزمان و غیرقابل توضیح 140 میلیون نفر، دو درصد از جمعیت جهان در اکتبر سال 2011.

سریال های جدید خارجی 2017

فصل اول حول خانواده ای به نام گاروی می گردد که با یک شهر تخیلی در نیویورک آشنا می شوند. کوین گاروی رییس پلیس است. در فصل دوم خانواده به یک شهر خیالی دیگر نقل مکان می کنند. سومین و آخرین فصل سه سال بعدتر یعنی 2018 اتفاق می افتد درست 14 روز قبل از هفتمین سالگرد «خروج ناگهانی».

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: لاست، خط خون

کشیش

شبکه پخش کننده: ای.ام.سی/ فصل اول

تیم بامزه ست روگن، سام کاتلین و اوان گلدبرگ این بار در تلویزیون دور هم جمع شده اند تا دیوانه بازی هایشان را به نمایش بگذارند. با این وجود سریال «کشیش» با کمدی های مرسوم آنها فرق دارد. ترکیبی از درام و کمدی سیاه است و اقتباسی از یک کمیک بوک که توسط کمپانی مشهور دی.سی منتشر شده است. سریال قرار بود در 10 قسمت سال 2016 پخش شود اما بعد سازندگان آن اعلام کردند نسخه جدیدی را در 13 اپیزود سال 2017 به نمایش در می آورند.

سریال های جدید خارجی 2017

کمیک بوک قصه مردی به نام جسی کاستر را روایت می کند که کشیشی در یکی از شهرهای کوچک تگزاس است. به صورت تصادفی یک موجود ماوراالطبیعه او را تسخیر می کند. یک جور مقابله میان فرشته و شیطان. سریال سرشار از حس شوخ طبعی است و دیوانگی روگن و گلدبرگ اینجا در اوج خودش قرار دارد.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: پسران هرج و مرج.

سیلیکون ولی

شبکه پخش کننده: اچ.بی.او/ فصل پنج

کمدی ساخته مایک جاج، جان آلتشولر و دیو کرینسکی سال 2014 برای اولین بار روی آنتن رفت. فصل او هشت اپیزود داشت. شهرت سیلیکون ولی به دلیل قرارگرفتن شرکت های بزرگ و مشهور انفورماتیک در این منطقه است. سریال در حقیقت درباره تعدادی از مغزهای نخبه ای است که در این نقطه از آمریکا فعالیت می کنند. جایی که هزاران شرکت استارتاپ وجود دارد و یک سوم سرمایه گذاری های ریسک پذیر آمریکا در این منطقه صورت می گیرد.

سریال های جدید خارجی 2017

قهرمان سریال ریچارد هندریکس برنامه نویس خجالتی و عزلت نشینی است که در یک شرکت بزرگ اینترنتی کار می کند. در آخر فصل گذشته ریچارد و همکارانش از لحاظ کاری و مالی دچار بدشانسی های زیادی شده بودند و عقب گردی در کارشان داشتند. سریال رتبه 177 را میان 250 سریال برتر imdb دارد و کاربران هم امتیاز خوب 8.6 را از 10 به آن داده اند. منتقدان شوخی های هوشمندانه سریال را تحسین می کنند و باید گفت «سیلیکون ولی» از فصل دوم به بعد کاملا روی غلتک افتاده است.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: گسترش شکست خورده (arrested development)

داستان ندیمه

شرکت پخش کننده: هولو/ فصل اول

پدیده سریال های 2017 که هم مخاطبانش و هم منتقدان را تسخیر کرد. این سریال روشنفکرانه اقتباسی از یکی از کتاب های مارگارت آتوود است که سال 1985 منتشر شد و بروس میلر سراغش رفته و یک سریال درجه یک از روی آن ساخته است. موفقیتش آنقدر زیاد بود که تصویب شد فصل دومش هم ساخته و سال 2018 پخش شود.

سریال های جدید خارجی 2017

داستان در ویرانشهری در آینده نزدیک رخ می دهد. جایی که اداره دولت به دست نیروهای تندرو و توتالیتر است و به نظر می رسد یک جنگ داخلی دیگر آمریکا را تهدید می کند. جامعه کاملا طبقه بندی شده است و جایگاه زنان در آن بسیار نازل. زنان اجازه کار یا داشتن پول یا حتی خواندن ندارند. در این میان وضعیت یک سری بدتر است: زنانی که به آنها ندیمه می گویند و مجبورند در خانه اشراف کار کنند و خواسته های آنها را برآورده کنند. امتیاز سریال در imdb خیلی خوب و 8.8 از 10 است. منتقدان سریال را زنده و برانگیزاننده می دانند.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: آینه سیاه، مرد در قلعه بلند

استاد هیچ

شبکه پخش کننده: نت فلیکس/ فصل دوم

این کمدی- درام تلویزیونی توسط عزیز انصاری و آلن یانگ ساخته شده و انصاری کمدین و نویسنده هندی- آمریکایی در نقش اول سریال بازی هم می کند. دو (با بازی انصاری) جوان سی ساله ای است که تلاش می کند راهش را برای زندگی در ابرشهر نیویورک باز کند. فصل اول که منتقدان تحسین اش کردند در حال حاضر جزو 10 سریال برتر سال است و نامزد چند جایزه هم شده. فصل اول آن سال 2015 روی آنتن رفت و قرار بود فصل دوم سال 2016 پخش شود که یک سال به تعویق افتاد. اسم سریال ضرب المثلی است که به اشخاصی اشاره دارد که در هر کاری مهارت مختصری دارند اما در هیچ زمینه ای متخصص و عمیق نمی شوند.

سریال های جدید خارجی 2017

منتقدان 91 امتیاز به سریال دادند و آن را بهترین کمدی سال و یک کمدی- رمانتیک بالغانه نامیدند. از اپیزود دوم این فصل سریال اوج می گیرد و بامزه می شود. برداشت هایی منحصر به فرد از غذا، روابط و چیزهای به ظاهر پیش پاافتاده دیگر دارد. حضور انصاری هم درگیرکننده و هوشمندان است.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: پارک ها و تفریحگاه ها

کیمی اشمیت شکست ناپذیر

شبکه پخش کننده: نت فلیکس/ فصل سوم

این سیت کام جذاب را تینا فی، کمدین مشهور آمریکایی تولید کرده است. روبرت کارلاک هم کنارش قرار گرفته تا یکی از جذاب ترین محصولات کمدی تلویزیون روی آنتن برود. الی کمپر نقش اصلی سریال را بازی می کند و اصلا نطف سریال وقتی شکل گرفت که تهیه کننده های شبکه NBC از تینا فی خواستند برای بازیگر و کمدین آمریکایی، الی کمپر یک سریال بنویسد تا توانایی هایش را گسترش بدهد.

سریال های جدید خارجی 2017

فی گفت که آنها در صورت کمپر یک جور معصومیت و در عین حال قدرت کشف کردند. اول قرار بود داستان سریال از این قرار باشد که کمپر از کمای طولانی مدت بیرون بیاید اما این ایده به خاطر خط داستانی تکراری اش رد شد. در فصل اول کیمی اشمیت (با بازی کمپر)، برای پانزده سال دزدیده می شود و دوستانی پیدا می کند که با هم فرار می کنند. کیمی بعد از فرار ترجیح می دهد در نیویورک زندگی کند و پرستار پسر 10 ساله زنی به نام ژاکلین می شود. در فصل دوم او از کارکردن برای ژاکلین خسته شده و دنبال کار جدیدی برای خودش می گردد.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: خانواده مدرن، 30 راک

قله های دوقلو

شبکه پخش کننده: شو تایم/ فصل اول

سال 1990 دیوید لینچ، کارگردان بزرگ سینما درامی جنایی در دو فصل ساخت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. داستان این فصل جدید که در حقیقت احیای آن سریال است 25 سال بعد از این می گذرد که ساکنان آن شهر عجیب و جالب از جنایت ملکه شان شوکه و مبهوت شده اند. در واقع این فصل ادامه ای برای همان سریال ABC است که داستانش در همین فصل روایت و در 18 اپیزودش تمام می شود.

سریال های جدید خارجی 2017

لینچ و همکارش مارک فراست، سال ها روی این ایده کار کردند. بازگشت دیوید لینچ به تلویزیون آن قدر مهم بود که دو قسمت اول این سریال در جشنواره کن قرار است به نمایش دربیاید و رونمایی شود. درباره داستان این سریال هنوز داستانی منتشر نشده اما مدیر شبکه شوتایم اظهار کرده که:  به گزارش سماتک «قلب سریال داستان همان قهرمان سریال 1990 یعنی بازرس کوپر است که سفر اودیسه واری را آغاز می کند.» بازیگران نقش های اصلی همان قبلی ها هستند. لینچ بعد از متوقف شدن سریالش در سال 1991 فیلمی به همین عنوان ساخت.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: چیزهای عجیب، گمشده (لاست)

خانه پوشالی

شبکه پخش کننده: نت فلیکس/ فصل پنجم

اولین تیزری که از فصل پنجم این سریال منتشر شد طرفدارانش را میخکوب کرده است. فصل جدید اواخر این ماه پخش خواهدشد. مهم ترین درام سیاسی این سال های تلویزیون دیگر نیاز چندانی به معرفی ندارد. اقتباسی از یک سریال انگلیسی محصول شبکه بی.بی.سی که در آنجا مرد متوسط اما زیرک و آب زیرکاهی برای رسیدن به نخست وزیری تلاش می کرد. از روی مینی سریال بی.بی.سی بو ویلیمون سریالی ساخت که در حقیقت سیاست های امروز آمریکا را زیر سوال می برد.

سریال های جدید خارجی 2017

سریالی که مایه های «مکبث» را می شود در آن پیدا کرد. فرانک آندروود (با بازی کوین اسپیسی) نماینده کنگره تشنه قدرت است که در طول چهار فصل قبلی به هر ترتیبی شده خودش را به ریاست جمهوری آمریکار سانده. همسرش، کلر هم در طول این مسیر با زیرکی او را همراهی می کند در حالی که روابط خودشان چندان درخشان نیست اما هر دوی آنها خواستار حضور در ساختار قدرت هستند. می گویند فصل جدید سریال به ریاست جمهوری ترامپ و جمهوری خواهان هم انتقاداتی وارد خواهدکرد.

 

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: بال غربی، همسر خوب

بازی تاج و تخت

شبکه پخش کنند: اچ.بی.او/ فصل هفتم

برای دوستداران این سریال فانتزی جنگ میان اژدها و گرگ و بقیه خاندان ها بر سر رسیدن به تخت آهنین به نقطه اوج خودش رسیده است. فصل ششم دو اپیزود داشت که منتقدان به شدت تحسین اش کردند. فصل هایی که کاملا سینمایی ساخته شده بود و در میان آنها صحنه های نبرد مورد توجه زیادی قرار گرفت. این سریال بیشتر از هر سریال دیگری در طول تاریخ دانلود شده: چه قانونی و چه غیرقانونی و این فصل یکی مانده به آخر آن است که احتمالا رکوردهای زیادی بزند.

سریال های جدید خارجی 2017

البته مسئولان شبکه نگران هستند مبادا بعد از تمام شدن «بازی تاج و تخت» کفگیر اچ.بی.او به ته دیگ بخورد، اخیرا اعلام کرده اند که چهار اسپین آف برای سریال خواهندساخت که بعد از تمام شدن قصه اصلی پخش می شود. دعوا در فصل جدید میان سرسی لنیستر، دنریس تار گرین و سانسا استارک و جان اسنو خواهدبود. از طرف دیگر خطر وایت واکرها هم جدی تر شده است. این سریال با نشانه های اسطوره شناسی تا به حال چند جایزه مهم به خانه برده است.

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب