فال ماهانه تیر 1401 | طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱

فال ماهانه تیر 1401 | طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱

فال ماهانه تیر 1401

فال ماهانه تیر ماه سال 1401 را در این بخش از سایت سماتک برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم و در صورتی که دوست دارید بدانید در تیر ماه ۱۴۰۱ چه اتفاقی برایتان رقم می خورد فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ را با هم مرور خواهیم کرد. طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای دختر و پسر های جوان است که در یکی از ماه های سال شمسی متولد شده اندو شما می توانید پس از انتخاب ماه تولدتان، فال ماهانه تیر 1401 را بخوانید و از سرنوشت خود در ماه تیر امسال اطلاع پیدا کنید.

 

فال ماهانه تیر 1401 برای متولدین فروردین

اگر متولد فروردین ماه هستید و می خواهید بدانید در تیر ماه سال ۱۴۰۱ چه اتفاقاتی برایتان می افتد باید بگوییم خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما زن و مرد متولد فروردین ماه در تیر 1401 باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی‌رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

 

در مقامات طریقت هر کجا کردیم سیر
عافیت را با نظربازی فراق افتاده بود
ساقیا جام دمادم ده که در سیر طریق
هر که عاشق وش نیامد در نفاق افتاده بود

 

حافظ در مورد شما فروردین ماهی های عزیز در ماه تیر امسال گفته است: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

زن و مرد متولد اردیبهشت باید بدانید شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید در تیر ماه سال ۱۴۰۱ به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌ تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

 

دفتر دانش ما جمله بشویید به می
که فلک دیدم و در قصد دل دانا بود
از بتان آن طلب ار حسن شناسی ای دل
کاین کسی گفت که در علم نظر بینا بود

 

حافظ در مورد شما اردیبهشت ماهی های عزیز گفته است: به خودت شک داری. آنچه را که در دست داری ارضائت نمی کند. فکر می کنی همگان می خواهند به تو لطف کنند و از روی ترحم جواب سلامت را می دهند. از سرگردانی خسته شده ای. آرزوهای زیادی داری این قدر خود را کوچک نشمار. خدا از نیات قلبی تو آگاه است و باز هم یاریت می کند.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

طالع بینی ماهانه تیر سال 1401 برای متولدین خرداد

فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ در مورد متولدین خرداد ماه می گوید: وقتی که خورشید فردا وارد نشانه شما می‌شود، دنیای شما نیز قرار است تغییر کند. اما ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می‌دهید را کنترل کنید و یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید. اگر شما می‌خواهید کاری انجام دهید که سخت کوشی‌تان را نشان بدهید باید به جای کارهای بی‌ فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند، مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

 

آن نافه مراد که می‌خواستم ز بخت
در چین زلف آن بت مشکین کلاله بود
از دست برده بود خمار غمم سحر
دولت مساعد آمد و می در پیاله بود

 

حافظ در مورد شما خرداد ماهی های عزیز گفته است: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.

فال ماهانه تیر 1401 | طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱

فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

شما تیر ماهی ها می‌توانید به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌ های اخیر شماست. فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر ماه مثبت تلقی شده است و امیدواریم در این ماه از سال زیباترین اتفاقات برایتان رقم بخورد.

 

بر سر تربت ما چون گذری همت خواه
که زیارتگه رندان جهان خواهد بود
برو ای زاهد خودبین که ز چشم من و تو
راز این پرده نهان است و نهان خواهد بود

 

حافظ در مورد شما تیر ماهی های عزیز برای ماه تیر ۱۴۰۱ گفته است: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید. می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

فال ماهانه تیر 1401 برای متولدین مرداد ماه

فال ماهانه تیر ماه 1401 در مورد متولدین مرداد ماه می گوید: بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی بر می‌ گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما مرداد ماهی ها کار سختی است. چراکه حالا ونوس یعنی سیاره بخت متولدین مرداد از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان بر می‌ گردد. در ماه تیر سال ۱۴۰۱ به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

 

دل چو از پیر خرد نقل معانی می‌کرد
عشق می‌گفت به شرح آن چه بر او مشکل بود
آه از آن جور و تطاول که در این دامگه است
آه از آن سوز و نیازی که در آن محفل بود

 

حافظ در مورد شما مرداد ماهی های عزیز گفته است: راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

اگر متولد شهریور ماه هستید و می خواهید طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱ را در مورد خود بدانید باید بگوییم: شاید شما ندانید که انگیزه‌ هایتان شما را به کدام سو می‌برند، اما شما شهریور ماهی را ترغیب می‌کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می‌خواهید شناخت تان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی‌ توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. شهریور ماهی عزیز اگر یک فرد رازدار را در تیر ۱۴۰۱ وارد زندگی‌ تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.

 

جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز
باطل در این خیال که اکسیر می‌کنند
گویند رمز عشق مگویید و مشنوید
مشکل حکایتیست که تقریر می‌کنند

 

حافظ در مورد شما شهریور ماهی های عزیز گفته است: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱

فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ در این بخش بر اساس ماه تولد هر فرد تهیه و گردآوری شده است و شما می توانید در این مقاله طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱ را مرور کرده و از اتفاقاتی که قرار است در تیرماه امسال برایتان رقم بخورد آگاه شوید. بسیاری از مردم دنیا علاقه مند به بحث فال و طالع بینی هستند و به همین علت ما در این نوشتار قصد داریم شما را به طالع تان در ماه تیر بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

در این بخش از سایت سماتک فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ در مورد متولدین مهر ماه را با هم مرور خواهیم کرد. شما مهر ماهی ها با داشتن واکنش‌ های احساسی قوی در موقعیت‌ های شخصی کاملاً آشنایی دارید، اما در ماه تیر 1401 صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است. شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.

 

گوییا باور نمی‌دارند روز داوری
کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
یا رب این نودولتان را با خر خودشان نشان
کاین همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند

 

حافظ در مورد شما متولدین مهر ماه گفته است: مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ، کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا خود را بد نشان می دهی.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

فال ماهانه تیر ماه ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

آبان ماهی های خوش قلب و دوست داشتنی اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌ اید، اما این در مورد دیدگاه‌ های عالی و بلند پروازانه تان صدق نمی‌کند. فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان گفته است در حالی که ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌ روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

 

دلبر که جان فرسود از او کام دلم نگشود از او
نومید نتوان بود از او باشد که دلداری کند
گفتم گره نگشوده‌ام زان طره تا من بوده‌ام
گفتا منش فرموده‌ام تا با تو طراری کند

 

حافظ در مورد شما متولدین آبان ماه گفته است: به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود. دشمن درحال نیرنگ زدن است، مراقب باش. به دنبال کسی بگرد که وفادار باشد و به تو امید ببخشد و گره ی کار تو را باز کند، نه اینکه در عین گرفتاری ترکت کند.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

فال ماهانه تیر 1401 برای زنان و مردان متولد آذر

زنان و مردان متولد آذر ماه باید دانند که در تیر 1401 اگر میزان استرس و نگرانی تان زیادی پایین است شاید بهتر باشد در تیر ماه امسال کمی احتیاط کنید. وقتی خیالتان زیادی راحت است و فکر می کنید به خاطر لیاقت زیادی که دارید همه چیز باید خود بخود برایتان فراهم شود بهتر است کمی نگران شوید. آن تخت شاهی که انتظارش را دارید به سادگی برای شما فراهم نخواهد و باید برای دست یافتن به آن منطقه امن خود را ترک کرده و هرکاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. رضایت با سخت کوشی و شجاعت به دست می آید، همیشه به دنبال ساده ترین راه ممکن نباشید. کمی استراحت به خودتان بدهید و بیخیال باشید و تنها در کنار عشقتان بنشینید و با هم تلویزیون تماشا کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

 

ز زیر زلف دوتا چون گذر کنی بنگر
که از یمین و یسارت چه سوگوارانند
گذار کن چو صبا بر بنفشه زار و ببین
که از تطاول زلفت چه بی‌قرارانند

 

حافظ در مورد شما آذر ماهی های عزیز برای ماه تیر ۱۴۰۱ گفته است: خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی ولی خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده ی بسیار مبارک و خوبی داری هر چند که گاهی گناه می کنی.

فال ماهانه تیر 1401 | طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱

طالع بینی ماهانه تیر 1401 برای متولدین دی

به متولدین ارشد فصل زمستان رسیدیم و طالع بینی ماهانه تیر 1401 برای متولدین دی ماهی خوب است. در تیر ماه سال ۱۴۰۱ یکی از دوستان تان را ملاقات می کنید و در این دیدار به جنبه هایی از شخصیت او که تا به حال نزد شما پنهان بوده، پی می برید. زیبایی بیش از حد او احساسات شما را بر می انگیزد طوری که دوست دارید ارتباط خود را با او افزایش دهید. فقط اگر می خواهید که او احترام بیشتری برای شما قائل شود، شما نیز باید به خود و توانایی هایتان ارزش بیشتری دهید. امروز قادرید با کلامتان دل هر آن که را که می خواهید به دست آورید یا حتی کدورت های قدیمی را با نرمی کلامتان از بین ببرید، فقط مراقب باشید در این راه زیاده روی نکنید.

 

یا رب این آینه حسن چه جوهر دارد
که در او آه مرا قوت تاثیر نبود
سر ز حسرت به در میکده‌ها برکردم
چون شناسای تو در صومعه یک پیر نبود

 

حافظ در مورد شما دی ماهی های عزیز گفته است: تقصیر خود توست که همه چیز را از دست داده ای. تو لایق داشتن همه چیز بوده ای ولی الان حسرت همه ی آنها را می کشی. احساس پیری می کنی و فعلا کاری از دستت برنمی آید. عذاب و ناراحتی تو را همه می فهمند اما کسی کمکی به تو نمی کند. خودت باید دوباره همه چیز را بسازی.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

فال ماهانه تیر ماه سال ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن ماه

شما در خصوص کارهایی که می‌خواهید در تیر ماه ۱۴۰۱ در محل کار انجام دهید برنامه‌ های غیر ممکنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما متولدین بهمن ماه فکر می‌کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

 

عالم از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت
فتنه انگیز جهان غمزه جادوی تو بود
من سرگشته هم از اهل سلامت بودم
دام راهم شکن طره هندوی تو بود

 

حافظ در مورد شما بهمن ماهی های عزیز گفته است: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازی دام ها را میشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

فال ماهانه تیر 1401 برای زن و مرد متولد اسفند

فال ماهانه تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند بسیار خوب رقم خورده است و باید بگوییم چند روزی است که خودتان را درگیر موضوعی کرده اید و این مسئله بر روحیه شما تاثیر بدی گذاشته است طوری که احساس پوچی می کنید. اگر متولد اسفند ماه هستید باید برای رهایی از این وضعیت خواندن یک کتاب، مجله یا تماشای تلویزیون را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا می تواند شما را از آن وضعیت دور و ذهن تان را کمی بازتر کند. اگر می خواهید در تیر 1401 در مسیری درست قدم بگذارید، هر آنچه را که فکر می کنید می تواند برایتان هیجان انگیز باشد، انجام دهید. بهتر است امروز کمی به رابطه عاطفی که در آن قرار دارید، بیاندیشید. اگر دچار گیجی و ابهام شده اید، کمی در تنهایی به آنچه شما را آزار می دهد فکر کنید. شاید واقعا موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ و مهم نباشد.

 

دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود
تا کجا باز دل غمزده‌ای سوخته بود
رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی
جامه‌ای بود که بر قامت او دوخته بود

 

حافظ در مورد شما متولدین اسفند گفته است: ذات و طینتی زیبا داری و همین برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. تو هم ارزشمندتر از آن هستی که بخواهی خود را خیلی راحت به کسی معرفی کنی.

فال ماهانه تیر 1401 | طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱

فال ماهانه تیر 1401

 

طالع بینی ماهانه تیر ۱۴۰۱ را در این پست از سایت سماتک خواندید و در صورت تمایل می توانید سایر مقالات در مورد متولدین تیر ماه را در زیر همین مقاله بخوانید. بهتر است به فال ماهانه تیر 1401 از دیدگاه سرگرمی نگاه کنید و این مقاله جنبه سرگرمی برایتان داشته باشد زیرا هیچ شخصی غیر از پروردگار جهانیان از سرنوشت و آینده انسان خبردار نیست.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب