فال ماهانه شهریور 1402 | طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲

فال ماهانه شهریور 1402 | طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲

فال ماهانه شهریور 1402

فال ماهانه شهریور 1402 برای شما عزیزانی است که دوست دارید بدانید در شهریورماه امسال چه اتفاقات و حوادثی برایتان رقم خواهد خورد و در این مقاله از سایت سماتک طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲ را برایتان آماده کرده ایم. این طالع بینی به همراه دقیق ترین فال ماهانه شهریور 1402 از بهترین مراجع علمی طالع بینی دنیا برگرفته شده است؛ اما اکیدا توصیه می شود فقط برای جنبه سرگرمی از آن استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ چه اتفاقاتی برایتان رقم می خورد با این پست همراه ما باشید.

 

فال ماهانه شهریور 1402 برای متولدین فروردین

فال ماهانه شهریور ماه سال 1402 در مورد شما فروردین ماهی های عزیز گفته که ممكن است ماه شهریور، ماه ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینكه در شهریور ماه امسال تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می‌گویند خوب گوش كنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

 

بیا بیا که تو حور بهشت را رضوان
در این جهان ز برای دل رهی آورد
همی‌رویم به شیراز با عنایت بخت
زهی رفیق که بختم به همرهی آورد

 

حافظ برای متولدین ماه فروردین در شهریور ماه ۱۴۰۲ می گوید: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید.

 

طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

در روزهای شهریور ماه ۱۴۰۲ اعتماد به نفس شما اردیبهشت ماهی ها بیشتر از همیشه است، ولی این اعتماد به نفس کاذب در چنین زمانی ممکن است به ضرر شما تمام شود. برای این که قلب بزرگ خود را به دیگران نشان دهید نیازی نیست به هر ساز آنها برقصید و هر کاری که از شما انتظار دارند را انجام دهید. فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ درباره ی شما می گوید قبل از این که خیلی دیر شود از درگیر کردن خود در کاری که به انرژی و وقتی بیش از آنچه در حد توانتان است نیاز دارد خودداری کنید. در شهریور امسال دیگران شما را به راحتی به عنوان رهبر خود می پذیرند و به حرف هایتان گوش خواهند کرد، از این موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید ولی اگر می خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید سوالات و انتقادات دیگران را نادیده نگیرید.

 

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

 

حافظ درباره شما متولدین ماه اردیبهشت گفته است: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

 

طالع بینی ماهانه شهریور سال 1402 برای متولدین خرداد

فال ماهانه شهریور 1402 در مورد متولدین خردادی گفته که ممكن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما كارهای روتین و روزمره فرصت كمی‌ در اختیار شما خرداد ماهی عزیز قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما متولدین خرداد در شهریور سال ۱۴۰۲ راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممكن است كمی‌ پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه كارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌كردید، و آشفتگی موقعیت كنونی كه در آن قرار دارید، شما را كمی‌ناامید كرده است. خود را بابت اینكه نتوانستید در شهریور امسال از احساسات تان پیروی كنید، سرزنش نكنید. اما حالا كافی است بهترین كاری كه در توان تان است را انجام دهید.

 

باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند
موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد
بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم
شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

 

تعبیر حافظ برای شما متولدین ماه خرداد در شهریور 1402: هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.

فال ماهانه شهریور 1402 | طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲

فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

تیر ماهی های عزیز اکنون که به شهریور ماه سال ۱۴۰۲ رسیدیم باید بدانید چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما وجود دارند که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند و نمی گذارند ذهنتان به آرامش برسد. شما تیر ماهی ها دلتان نمی خواهد که دیگران شما را به عنوان فردی دمدمی مزاج بشناسند، پس بهتر است به جای این که در شهریور ماه امسال بخواهید در مورد این مسائل به دیگران توضیح بدهید و سعی کنید تردیدهای خود را با آنها در میان بگذارید، خودتان را کنار کشیده و در خلوت خود به این مسائل بیندیشید. اگر افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید ممکن است آنها بخواهند به شما فشار آورده و مجبورتان کنند هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری کنید. پس بهتر است سکوت کرده و با آرامش به این موضوع فکر کرده و تصمیم گیری کنید.

 

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد
آن جوان بخت که می‌زد رقم خیر و قبول
بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

 

حافظ درباره شما متولدین تیر ماه برای شهریور ۱۴۰۲ گفته است: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کاری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.

 

فال ماهانه شهریور 1402 برای متولدین مرداد ماه

فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ در مورد مرداد ماهی های عزیز و مغرور می گوید که شما از داشتن یکی از دوست های قدیمی خود که در تمام روزگار غم و شادی در کنارتان بوده است بسیار سپاسگزار هستید و دلتان می خواهد این احساس خود را با دیگران در میان بگذارید، ولی آنقدر در بیان احساسات خود اصرار دارید که ممکن است حستان به نظر دیگران مصنوعی و ساختگی باشد. بهتر است در شهریور امسال به جای پافشاری و تکرار در بیان احساس تان، این کار را به ساده ترین شکل ممکن و با صداقت تمام انجام دهید. در این ماه کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه برای انجام این کارها از لحاظ روحی آمادگی کامل دارید و سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. اگر یک جای کارتان گیر کرد زیادی روی آن حساس نشوید، بخش های دیگر کارتان را انجام دهید تا این گره نیز خودبخود باز شود.

 

شاهد عهد شباب آمده بودش به خواب
باز به پیرانه سر عاشق و دیوانه شد
مغبچه‌ای می‌گذشت راه زن دین و دل
در پی آن آشنا از همه بیگانه شد

 

حافظ شیرازی درباره متولدین مرداد ماه گفته است که دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

 

طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

شهریور ماهی های مهربان و دوست داشتنی، شما می‌خواهید در كارتان موفق شوید، اما در شهریور ۱۴۰۲ آن صبر و حوصله‌ای كه باید در انجام كارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در كارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا كه آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌ اید. متاسفانه، نزدیكان تان به نظر می‌رسد آنقدر كه باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد كه برای خودتان حدو و مرزی تعیین كنید یا اینكه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

 

کدام آهن دلش آموخت این آیین عیاری
کز اول چون برون آمد ره شب زنده داران زد
خیال شهسواری پخت و شد ناگه دل مسکین
خداوندا نگه دارش که بر قلب سواران زد

 

حافظ درباره شما متولدین شهریور گفته است: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.

 

فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

مهر ماهی ها پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره در شهریور ۱۴۰۲ به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. شهریور ماه ۱۴۰۲ زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما زن و مرد متولد مهر از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد این ماه را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید.

 

به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا
فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد
به صدر مصطبه‌ام می‌نشاند اکنون دوست
گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد

 

حافظ شیرازی درباره متولدین ماه مهر می گوید: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

 

طالع بینی ماهانه شهریور ماه ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

اگر متولد ماه آبان هستید و می خواهید طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲ را در مورد خود بدانید باید بگوییم که ممكن است در این ماه احساسات شما باعث شوند كه كمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید كه باید چه كار بكنید و اصلا چه كاری درست است؟! اما به یكباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه كه باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید كه كار كردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه كارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینكه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌ هایتان از قانون همه یا هیچ استفاده كنید، اما شاید بهتر باشد كه كمی‌ بیندیشید و نقطه میانی را كه برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ كنید.

 

گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم
چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد
شوخی مکن که مرغ دل بی‌قرار من
سودای دام عاشقی از سر به درنکرد

 

حافظ می گوید: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار خود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

 

فال ماهانه شهریور 1402 برای زنان و مردان متولد آذر

شما آذر ماهی ها در شهریور 1402 هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. باید بدانید که در شهریور امسال اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید. اگر به بادهای غالب توجه کنید خواهید توانست کشتی رابطه خود را در مسیر صحیح هدایت کرده و به مشکلات موجود غلبه کنید.

 

زاهد و عجب و نماز و من و مستی و نیاز
تا تو را خود ز میان با که عنایت باشد
زاهد ار راه به رندی نبرد معذور است
عشق کاریست که موقوف هدایت باشد

 

حضرت حافظ درباره شما زنان و مردان متولد آذر در شهریور 1402 گفته است: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

فال ماهانه شهریور 1402 | طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲

طالع بینی ماهانه شهریور 1402 برای متولدین دی

اگر شما دی ماهی عزیز در شهریور سال 1402 در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید استرس خود را کنار بگذارید؛ زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان دهید.

 

غنیمت دان و می خور در گلستان
که گل تا هفته دیگر نباشد
ایا پرلعل کرده جام زرین
ببخشا بر کسی کش زر نباشد

 

حضرت حافظ شیرازی می گوید: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.

 

فال ماهانه شهریور سال ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن ماه

شما بهمن ماهی ها به نظر می‌رسد در شهریور ۱۴۰۲ كمی‌ آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌ تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است كه ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فكر می‌كنید كه یكی از نزدیكترین دوستان یا همكاران تان مانع كارهای شماست، سعی كنید به جای اینكه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واكنش‌های خود جستجو كنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد كرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی كنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

رقیبم سرزنش‌ها کرد کز این باب رخ برتاب
چه افتاد این سر ما را که خاک در نمی‌ارزد
شکوه تاج سلطانی که بیم جان در او درج است
کلاهی دلکش است اما به ترک سر نمی‌ارزد

 

حافظ گفته است که دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند.

 

فال ماهانه شهریور 1402 برای زن و مرد متولد اسفند

فال ماهانه شهریور ماه 1402 در مورد زنان و مردان متولد اسفند گفته است بسیار برایتان سخت است كه بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا كه شما سركش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌كنید كه اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد كنید. شناختن نقش خود در كشمكش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت كنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان كنید. زمانیكه شما بفهمید كه مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

 

مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش
کو به تایید نظر حل معما می‌کرد
دیدمش خرم و خندان قدح باده به دست
و اندر آن آینه صد گونه تماشا می‌کرد

 

فال حافظ شهریور ۱۴۰۲ درباره متولدین اسفند اینگونه بیان شده است: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.

فال ماهانه شهریور 1402 | طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲

فال ماهانه شهریور 1402

 

بسیار خرسندیم که در این مقاله همراه ما بودید و فال ماهانه شهریور 1402 را خواندید. امیدواریم در شهریور ماه ۱۴۰۲ همواره لب تان خندان و کام تان شیرین باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب