آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

آدم کوتوله های واقعی جهان

آدم کوتوله ها در کل دنیا تعدادشان خیلی زیاد نیست و این افراد از کوتاه ماندن قدشان ناراضی نیستند و ما در این مقاله قصد معرفی آدم کوتوله های واقعی دنیا را داریم. آدم کوتوله های معروف جهان بر روی کره زمین مثل دیگر انسان ها زندگی می کنند اما کمی متفاوت از دیگران و اگر به مطالعه زندگینامه آدم کوتوله های واقعی جهان علاقه مند هستید در این بخش همراه ما باشید.

 

جونی بلایوینگ آدم کوتوله فیلیپینی

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

جایگاه سوم آدم کوتوله های معروف جهان به جونی بلایوینگ می‌رسد. او در کشور فیلیپین در ۲ ژوئن ۱۹۹۳ متولد شد و در روز تولد ۱۸ سالگی خود رکورد کوتاه قد‌ترین فرد زنده جهان را به خود اختصاص داد. رشد قد او در سن یک سالگی متوقف شد. او هم اکنون کوتاه قد‌ترین فرد زنده در جهان است. جونی بلایوینگ مرد کوتوله فیلیپینی که قدش ۶۰ سانتی‌متر است در سن ۱۸ سالگی هدیه خود را از گینس گرفت و اسمش در کتاب گینس ثبت شد. جونی بلایوینگ پسر آقای اسمیت است و در یک دهکده که در جنوبی‌ترین منطقه فیلیپین است زندگی می‌کند. والدین جونی بلایوینگ می‌گویند که بعد از دو ماهگی او دیگر رشد نکرد. در مراسم جشنی که از طرف گینس در دهکده او برگزار شد او را به عنوان کوتوله ترین انسان بالغ روی کره زمین معرفی کردند.

 

جیوتی کوتوله ترین زن هندی

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

جیوتی کوتوله ترین زن هندی در جهان است که در ۱۶ دسامبر ۱۹۹۳ در هند متولد شد. او رکوردار جیوتی کوتوله ترین زن زنده دنیا در کتاب رکورد‌های گینس است. رکورد او در روز تولد ۱۸ سالگی او با قد ۶۲.۸ سانتیمتر توسط گینس ثبت شد. او از اختلال ژنتیکی اکوندروپلازی رنج می‌برد. جیوتی تا کنون در چندین فیلم مستند ظاهر شده است. او همچنین به عنوان بازیگر در فصل چهارم سریال “داستان ترسناک آمریکایی” در سال ۲۰۱۴ بازی کرده است. جیوتی که در لیست آدم کوتوله های جهان قرار دارد یک آشپز، کارآفرین و نویسنده است که تا کنون چندین کتاب از او منتشر شده است. یکی از بزرگترین آرزو‌های او برنده شدن جایزه اسکار است. آدم کوتوله ترین زن هندی پانزده ساله است و با قد ۵۸ سانتی متر و وزن ۵ کیلوگرمی‌اش قد کوتاه ترین زن روی زمین است. پزشکان می‌گویند که او بیشر از این رشد نمی‌کند و تا آخر عمرش قدش همین‌قدر می‌ماند. او به جای اینکه از این مسئله ناراحت باشد، اتفاقاً بسیار خوشحال است و به خود افتخار می‌کند که کوتوله ترین زن در کل دنیا است. او از اینکه همه به او توجه می‌کنند و او را با دست به هم نشان می‌دهند بسیار خوشحال است. مردم به دیدن او می‌روند و بعضی‌ها او را مثل خدا می‌پرستند. Jyoti امیدوار است که یک‌روز هنرپیشه سینمای هند بشود و بتواند به بالی وود راه پیدا کند.

 

استوان تاف آدم کوتوله مجارستان

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

استوان تاف از اهالی مجارستان بود که ادعا می‌کرد که کوتوله ترین مرد جهان با ۶۵ سانتیمتر قد است. اما با مرگ او در ۴۸ سالگی و در سال ۲۰۱۱، ادعای او نتوانست به طور رسمی در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شود. اما از او به عنوان یکی از کوتاه قد‌ترین مردانی که تا به حال بر روی زمین زیسته اند، یاد می‌شود.

 

لین یو چی رکورد دار لیست آدم کوتوله های واقعی گینس

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

لین یو چی رکورد دار سابق آدم کوتوله های معروف در جهان بود. او به عنوان نویسنده و فعال اجتماعی در تایپه در کشور تایوان، جایی که زندگی می‌کند، کار می‌کند. لین از بیکاری اختلال استخوان زایی رنج می‌برد که مانع از رشد طبیعی استخوان‌ها و بدن وی می‌شود. او هم چنین انجمنی را برای کمک به کسانی که با این بیماری درگیراند را تاسیس کرده است. در سال ۲۰۰۸ او در یک مستند بریتانیایی به نام من و کوچکترین آدم کوتوله دنیا ظاهر شد.

 

عکس آدم کوتوله های واقعی

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

تصاویری از آدم کوتوله های واقعی دنیا را می بینید. کوتولگی ناشی از یک سری اختلالات استخوانی است که مانع از رسیدن فرد به اندازه طبیعی و کامل قد می‌شود و در آدم های کوتوله هورمون‌های رشد به اندازه کافی تولید نمی‌شود. به گزارش سماتک باید بدانید که همواره ذهن‌های بزرگ لزوما در بدن‌های بزرگ نیست و گاهی افرادی با بدن‌های کوچک “آدم کوتوله ها” توانسته اند به شهرت و ثروت‌های فراوانی برسند. در این نوشتار سماتک به معرفی آدم کوتوله های واقعی در دنیا می‌پردازیم که تعدادی از آن‌ها با وجود این نقض توانسته اند حتی جز کارآفرینان و نویسنده چندین کتاب باشند و همچنین مجموعه عکسهای آدم کوتوله های واقعی در جهان را خواهید دید.

 

چاندرا بهادر دانگی کوتوله ترین مرد دنیا

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

نخستین آدم کوتوله واقعی ثبت شده در گینس یک مرد نپالی به نام چاندرا بهادر دانگی است. کوتوله ترین مرد دنیا در ۳۰ نوامبر ۱۹۳۹ میلادی متولد و در ۳ سپتامبر ۲۰۱۵ در سن ۷۵ سالگی درگذشت. چاندرا رکورد دار کوتاه قدترین مرد در تاریخ است و رکورد قبلی را که در اختیار گل محمد بود را شکست. او توسط یک پیمانکار چوب در نپال کشف شد و در معرض دید رسانه‌ها قرار گرفت. چاندار پس از اندازه گیری رسمی قد او در سال ۲۰۱۲ لقب کوتوله ترین مرد جهان را تا به حال در اختیار دارد. از ۵ برادر او سه تای آن‌ها کمتر از ۱۲۰ سانتیمتر قد داشتند و کوتوله ترین مرد دنیا کشاورز است.

 

پائولین ماسترز کوتوله ترین زن دنیا

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

پائولین ماسترز کوتوله ترین زن در جهان است که تا به حال زندگی کرده است و رکورد او در کتاب گینس ثبت شده است. او در ۲۶ فوریه ۱۸۷۶ میلادی متولد شد و در ۱ مارس ۱۸۹۵ در نیویورک درگذشت. کوتوله ترین زن دنیا در هلند متولد شد و در اثر بیماری مننژیت فوت کرد. قد او در زمان مرگ دقیقا ۶۱ سانتیمتر اندازه گیری شد.

 

گل محمد آدم کوتوله معروف گینس در هند

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

گل محمد آدم کوتوله معروف در جهان Gul Mohammad که در ۱۵ فوریه ۱۹۵۷ به دنیا آمد و در ۱ اکتبر ۱۹۹۷ از دنیا رفت اهل دهلی نو از کشور هند بود. بر طبق اسناد و مدارکی که در کتاب ثبت رکوردهای گینس وجود دارد، این شخص جزء نفر اول لیست آدم کوتوله های واقعی دنیا است که تا به حال وجود ثبت شده است. وی در ۱۹ ژولای ۱۹۹۰، وی توسط بیمارستان رام که در دهلی نو قرار دارد مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت. پزشکان قد و وزن او را اندازه گرفتند. قدش ۱ فیت و ۱۰٫۴ اینچ (۵۷ سانتی متر) و وزنش۳۷٫۵ lbs (17 کیلوگرم) است. او در ۱ اکتبر ۱۹۹۷ بدلیل مشکلات تنفسی از دنیا رفت. آدم کوتوله معروف کره زمین چون خیلی سیگار می کشید در طول زندگیش از بیماری حاد ریوی و آسم رنج بسیار می برد.

 

مگ بستر آدم کوتوله معروف آفریقایی

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

شماره ششم لیست آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان، مگ بستر از اهالی آفریقای جنوبی و از فعالین راست گرای افراطی است که در سال ۱۹۶۳ متولد شد و در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ در سن ۵۴ سالگی درگذشت. او از بیماری اختلال استخوان زایی رنج می‌برد که او را مجبور به استفاده از ویلچر می‌کرد.

 

خاقندرا تپا ماگار مرد کوتوله اهل نپال

خاقندرا در ۴ اکتبر ۱۹۹۲ در نپال متولد شد. او یک بازیگر مرد کوتوله است. او همچنین با نام بودای کوچک نیز در میان مردم خود محبوب است. خاقندرا تنها ۶.۵ کیلوگرم وزن دارد و زمانی که ۱۸ ساله شد رکورد دار آدم کوتوله های واقعی در جهان شد، اما بالاخره او هم این رکورد را در سال ۲۰۱۱ به هانری بالوینگ فیلیپینی واگذار کرد.

 

آدم کوتوله های معروف جهان

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

عکس آدم کوتوله های واقعی

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

آدم کوتوله های معروف در جهان به قدری پر تلاش هستند که برخی از آنها ستاره سینما شده اند.  ستاره فیلم‌های کمدی هند آجی کومار یکی از بهترین آدم کوتوله های معروف جهان می باشد و در لیست هنرمندان و بازیگران در دنیاست.

کومار با داشتن ۷۶ سانتی‌متر قد توانسته اسم خود را در کتاب رکورد آدم کوتوله های واقعی دنیا ثبت کند. او طی ۱۳ سال در ۵۰ فیلم ایفای نقش کرده است. اسم هنری او  اندا پاکرو است و در خانه او را کرالا صدا می‌زنند. او در سینمای هند بسیار مشهور است. او در سال ۲۰۰۵ با یک زن که بلندی قدش ۱۵۵ سانتی‌متر بود ازدواج کرد. همسر وی دو برابر همسرش قد دارد و نسبت به او بسیار بلند‌تر است.

 

ازدواج آدم کوتوله های واقعی دنیا

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

ازدواج و عروسی آدم کوتوله های واقعی با هم خیلی عجیب نیست. یک زوج چینی که اسم شان در لیست آدم کوتوله های واقعی دنیا قرار گرفته است به تازگی ازدواج کرده‌اند و امیدوارند تا بتوانند اسم خود را در کتاب ثبت رکوردهای برتر دنیا به عنوان کوتوله ترین زوج جهان ثبت کنند. ادوارد هرناندز دومین آدم کوتوله معروف جهان است که ۷۰ سانتی‌متر قد دارد و در ۴ سپتامبر ۲۰۱۰ در کتاب ثبت رکورد‌های گینس به عنوان آدم کوتوله ترین پسر جهان ثبت شد. قد ادوارد هرناندز بیست و چهار ساله ۷۰ سانتی‌ متر و وزنش ۱۰ کیلوگرم است ادوارد هرناندز در کلمبیا زندگی می‌کند. هنوز کسی علت رشد نکردن قد این مرد کوتوله را کشف نکرده است. وی در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۰ وقتی هرناندز به سن ۱۸ سالگی رسید دیگر یک نوجوان نبود به همین علت خاقندرا تپا ماگار از کشور نپال در لیست کوتوله ترین پسر نوجوان دنیا قرار گرفت.

.

کوتوله ترین زن حامله جهان

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

استیسی هرالد کوتوله ترین زن حامله جهان هم‌اکنون انتظار تولد سومین فرزند خود را می‌کشد. البته پزشکان به او اخطار داده‌اند که حاملگی برای سومین بار می‌تواند برای او که قد بسیار کوتاهی دارد و فرزندش بسیار خطرناک باشد. قد استیسی هرالد فقط ۷۱ سانتی‌متر است. این زن کوتوله ۳۵ ساله اهل کنتاکی آمریکاست. او از بیماری اوستئوجنیسس رنج می‌برد. این بیماری باعث می‌شود که استخوان‌های بسیار ترد و شکننده شوند و این بار باعث شد تا این زن در لیست آدم کوتوله های دنیا قرار بگیرد.. به همین دلیل استخوان‌ها از یک اندازه‌ای بیشتر نمی‌توانند رشد کنند. استیسی هرالد برای انجام کارهای روزانه‌اش از ویلچر استفاده می‌کند. قد شوهر کوتوله ترین زن حامله جهان ۱۷۵ سانتی‌متر است. او هم مثل استیسی هرالد مشتاقانه منتظر تولد سومین فرزندشان هستند که قرار است به زودی متولد شود. در حال حاضر او از عرض رشد می‌کند و بسیار پهن شده است. استیسی هرالد برای انجام کار‌هایش از همسرش کمک می‌گیرد. او می‌داند که زایمانش راحت نیست و بسیار خطرنک است. علیرغم صحبت پزشکان مبنی بر خطرناک بودن حاملگی برای استیسی هرالد کوتوله ترین زن باردار جهان، این پدر و مادر خواهان فرزندان بیشتری هستند. این زوج کوتوله در سال ۲۰۰۰ در سوپرمارکتی که با هم کار می‌کردند آشنا شدند و با هم ازدواج کردند. ‌

 

کوتوله ترین بدنساز در جهان

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

اِدیتیا دو کوتوله ترین بدنساز در جهان است که قد این بدنساز حرفه‌ای فقط ۸۳ سانتی‌متر است و او در کشور هند بسیار مشهور است. کوتوله ترین بدنساز مرد جهان با آنکه بسیار قد کوتاه دارد اما می‌تواند دمبل‌هایی که وزنشان ۱.۵ کیلوگرم است را بلند کند. هر روز، بسیاری از مردم برای دیدن ورزش کردن کوتوله ترین بدنساز در دنیا به سالن بدنسازی بخش مرکزی دهلی نو می‌روند. علیرغم بقیه آدم کوتوله های واقعی دنیا که سر بزرگ و بدن کوچکی دارند، بدن اِدیتیا دو بسیار متناسب است.

 

کوتوله ترین بسکتبالیست مرد در دنیا

آدم کوتوله های واقعی و معروف جهان + عکس آدم کوتوله های واقعی

شانو بابیت کوتوله ترین مرد بسکتبالیست در کل جهان است و در مقایسه با افراد دیگری که در بالا خواندید ممکن است که مثل یک غول باشد. اما در دنیای بسکتبال حتی یک سانتی‌متر هم مهم است. شانو بابیت در لیست آدم کوتوله های معروف جهان قرار دارد و یک بسکتبالیست حرفه‌ای قد کوتاه است. او یکی از هشت فرزند بابیت پدر است که در آمریکا زندگی می‌کنند. علاوه بر اینکه او در دنیای بسکتبال یک ستاره محسوب می‌شود، در دانشگاه تنسا هم جایزه‌های مختلفی را برنده شده است. او تصمیم گرفت که وارد بسکتبال شود و بازی حرفه‌ای را برای تیم لس آنجلس شروع کند.

جدیدترین مطالب