چاق ترین مرد جهان چند کیلو است + تصاویر

چاق ترین مرد جهان چند کیلو است + تصاویر

چاق ترین مرد جهان چند کیلو است

چاق ترین مرد جهان 289 کیلوگرم وزن دارد چاق ترین مرد جهان که اکنون در سن 21 سالگی به سر می برد مدتی قبل عمل جراحی بای پس معده را انجام داد. مرد هندی به نام “میهیر جین” توانست عنوان چاق ترین مرد جهان را به نام خود ثبت کند که در پی وزن زیادش مجبور به عمل جراحی شد. این مرد 21 ساله که قبل از عمل وزنی معادل با 289 کیلوگرم داشت، به دلیل وزن بیش از حد خود نمی توانست قدم از قدم بردارد و به همین دلیل پزشکان مجبور به انجام عمل جراحی بای پس معده بر روی آن شدند که در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی و تفریحی سماتک می توانید اطلاعات کاملی در مورد چاق ترین مرد جهان چند کیلو است کسب کنید.

 

چاق ترین مرد جهان او در زمان بدو تولد دارای وزنی متوسط بود که به لطف غذاهای سرخ کردنی و پر چرب و نوشیدنی های گازدار در سن 5 سالگی به وزن 80 کیلوگرم رسید و من و پدرش احساس کردیم که او دچار مشکل شده است و پزشک نیز به ما گفت که او مریض است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی به دلیل سن کم او گفت باید دارو درمانی بر روی او صورت گیرد ،اما با این وجود این داروها عوارض جانبی داشتند و می توانستند نیروی دست ها و پاها را کاهش دهند. با گذشت حدود 20 سال ، او تمام طول روز در حال خوردن بود که نتیجه آن بدست آوردن رکورد چاق ترین مرد جهان بود.

چاق ترین مرد جهان چند کیلو است + تصاویر

چاق ترین مرد جهان در عربستان

چاق ترین مرد جهان در عربستان زندگی می کند غذاهایی که روزانه چاق ترین مرد جهان از آنها استفاده می کرد شامل سیب زمینی سرخ شده،سبزیجات،برنج،سیب زمینی،بستنی،شیر پرچرب،شیرقهوه و نوشیدنی های گازدار بود که مادرش علت چاقی او را تنها اعتیاد میهیر به سیب زمینی سرخ شده می دانست.

 

چاق ترین مرد جهان در عربستان به علت آنکه باید در خانه می ماند مجبور به ادامه تحصیل در خانه شد که نتیجه آن از دست دادن دوستانش در مدرسه شد و به همین علت بسیار نا امید شده بود و همیشه در قسمتی از خانه می نشست. مادر چاق ترین مرد جهان نیز در این زمینه این گونه گفت:”تماشای نوجوانانی که دائما در حال فعالیت و بازی بودند، برای من کمی سخت بود چرا که فرزند من نمی توانست با آنها بازی کند”.

 

سرانجام در سال 2016، پدر و مادر چاق ترین مرد جهان او را به نزد دکتر بردند و به این علت که میهیر نمی توانست راه برود و دکتر گفت ما نمی توانیم میهیر را عمل کنیم و باید هنوز در خانه بماند. سپس در سال 2017 به علت وزن 289 کیلوگرمی او و دچار شدنش به مسائل زیادی مانند دیابت،مسائل تنفسی و فشار خون بالا،پزشکان مجبور به عمل جراحی بای پس معده بر روی او شدند. بعد از عمل جراحی بای پس معده،او به مدت 3 ماه در بیمارستان بستری شد و پس از این 3 ماه به وزن 216 کیلوگرم رسید.

چاق ترین مرد جهان چند کیلو است + تصاویر

چاق ترین مرد جهان بدون لباس

چاق ترین مرد جهان کیست؟ چاق ترین مرد جهان در زمانی که در بیمارستان بستری بود، این چنین گفت:”من مصمم به انجام کارهایی که پزشک به من پیشنهاد داده بود شدم و زمانیکه کاهش وزن را مشاهده کردم تصمیم گرفتم که به آن مصمم تر باشم. من از جراحی هیچ باکی نداشتم و فقط قصد داشتم که کاری انجام شود تا بهبود یابم”.

 

در نهایت در ماه آوریل چاق ترین مرد جهان در عربستان تحت عمل جراحی بای پس قرار گرفت و از آن زمان به بعد شروع به مصرف مایعات کرد و گفته خودش اینک احساس بسیار خوبی نسبت به گذشته دارد و وی همیشه قبل از عمل بسیار عصبانی بود و اما بعد از عمل احساس فوق العاده ایی بدست آورده است. اینکه او به خانه برگشته است و شروع به انجام برخی تمرینات کرده است تا بتواند به وزن متوسطی برسد و به دانشگاه بازگردد. عکس های چاق ترین مرد جهان را در بالا مشاهده کردید این مرد در کشور عربستان زندگی می کند و امروز صبح به وزن 175 کیلوگرم رسید.

جدیدترین مطالب