کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

کثیف ترین خانه ی دنیا

خانه باید مکانی تمیز باشد خانه ای که رتبه کثیف ترین را به خود اختصاص داد خانه یک زن هست در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر کثیف ترین خانه ی دنیا  را در سایت سماتک مشاهده خواهید کرد با ما همراه باشید.

 

خانه کثیف و پرزباله زنی که چهارسال خانه اش را تمیز کرده بود

زنی که در طبقه چهارم ساختمان زندگی می کرد در طول چهار سال گذشته التا یک عدد از روباره های منزلش را جمع آوری نکرده بود تا حدی که دیگر دیدن این که خانه غیر ممکن بود.

 

A hoarder hadn’t seen her floor in four years after filling her flat with piles of rubbish that stood four feet high.

 

زندگی میان زباله ها در خانه ای کثیف

“شلی ان” ساکن غرب میدلندز بعد از شکایت همسایه ها به دلیل انتشار بوی بد در فضای ساختمان مجبور شد با حرفه ای ترینافرادی که در شرکت های خدماتی مشغول هستند تماس گرفته و از آنها برای تمیز کردن خانه اش کمک بگیرد.

 

تصاویر خانه کثیف “شلی” بعد از 4 سال انباشته شدن زباله

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

این زن چهار سال در خانه کثیف که چند گربه هم در این خانه بودند زندگی می نمود در بسیاری از شهرهای اروپایی خانه های وجود دارد که بسیار کثیف می باشد و اگر این خانه ها را پیدا نمایند یک اکیپ فرستاده و آن خانه را دسته جمعی تمیز می نمایند.

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

کثیف ترین خانه ی دنیا

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

عکس کثیف ترین خانه دنیا

 

داخل خانه زن 45 ساله اوضاع غیر قابل تحمل بود ، سطل زباله ای که پر از مدفوع گربه وحشی هایی که با اجرای این حیوان خانگی پر شده بود تنها بخشی است زباله هایی بود که در طول این 4 سال از این خانه بیرون برده نشده بود

 

به گزارش سماتک کف اتاق خواب و آشپزخانه پر بود از زباله هایی که روی هم تلنبار شده و ارتفاع زیادی از زمین گرفته بود ، سقف پر از تار عنکبوت و قفسه های مخصوص کتاب و وسایل دکوری پر از حشراتی که در طول این مدت مرده بودند.

 

افرادی که برای تمیز کردن خانه این زن بی خیال آمده بودند با دیدن اوضاع متوجه شدند که کارشان به آسانی موارد قبلی نیست. “شلی” در این مورد می گوید بعد از مردن دو گربه خانگی ام دچار تنهایی و استرس شدم برای همین دیگر روال طبیعی زندگی برایم معنا نداشت. بارها تصمیم گرفتم تا زباله های انباشته شده در خانه ام را جمع آوری کنم اما مشکل روانی اجازه نمی داد این کار را انجام دهم تا اینکه وضعیت به اینجا رسید.

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

تلاش مسئولات خدماتی برای تمیزکردن خانه کثیف

 

چند سال پیش یکی از گربه های من بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت بعد از آن وضعیت کمی به هم ریخته شد اما سعی می کردم با این شرایط کنار بیایم تا وقتی که گربه ی دیگرم روی تخت خوابم مرد و بعد از آن دیگر به آنجا نرفتم و ماهاست که روی مبل در اتاق نشینمن می خوابم. به گزارش سماتک حشراتی که روی فرش اتاق خواب زندگی می کردند شب ها هنگامه خواب مدام و را آزاد کردند برای همین بعد از مردن کردم از این گرفتم روی مبل اتاق پذیرایی بخوابم.در کل خواب در خانه من کار سختی است چرا که این زباله و حشرات این جاذبه خواب راحت نمیدهند.

 

“تی ” و “گیز” که بری تمیز کردن خانه این زن آمده اند تا به حال چنین وضعیتی ندیده بودند . بعد از روزها تلاش بالاخره خانه از زباله خالی شد و شرایط زندگی عادی در آن فراهم.

تصاویر خانه کثیف بعد از تمیز شدن

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

به گفته ی 2 مسئول خدماتی تمیز کردن کامل این خانه حدود 1 ماه طول کشید که واقعا کار دشواری بود.

کثیف ترین خانه ی دنیا (عکس)

عکس شلی صاحب خانه کثیف در کنار 2 زنی که 1 ماه به او برای تمیز کردن خانه اش کمک کردند.

 

منبع: namnak.com

جدیدترین مطالب