خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

خوراکی های چربی سوز قوی

چربی سوز قوی شکم و پهلو برای خانم ها و آقایان اگر طبیعی باشد بسیار بهتر است خوراکی های چربی سوز قوی شکم برای شما که می خواهید وزن تان را کاهش دهید و چربی سوزی قوی را تجربه کنید نیز مناسب هستند در اینجا فهرستی از بهترین خوراکی های چربی سوز قوی شکم و ران ها بیان می شود هیچ غذای ساده ای بصورت خودکار شما را مورد هدف چربی سوزی قرار نمیدهد. (کم کردن وزن تنها زمانی رخ میدهد که شما بیشتر چیزی که میخورید کالری بسوزانید و چربی سوزی کنید و بدن خود را به سمت از دست دادن چربی سوز قوی هدایت کنید.) اما در کنار یک رژیم غذایی چربی سوز مناسب ، خوراکی های چربی سوز قوی که میل میکنید به شما در سوزاندن کالری بیشتر کمک میکند.

 

این که آیا اینها ژن های چربی را از غیر فعال می کنند، به ساخت ماهیچه هایی که انرژی سلول های چربی را بیرون میریزند،سوخت و ساز بدن را افزایش داده یا توان سوزاندن چربی در شما را بیشتر می کنند یا به شما کمک میکند که بیشتر احساس سیری کنید،بنابراین کالری کمتری مصرف می کنید و چربی را کاهش می دهد. بنابراین این 39 عادت بد غذایی که باعث ایجاد چربی میشود را متوقف کنید و به جای آن غذاهای سالم چربی سوز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا وزن خود را کم کنید و بدن خود را بح حالت اول بازگردانید.

 

خوراکی های چربی سوز قوی شکم

چربی سوز قوی شکم و ران ها که در کاهش وزن و کوچک تر شدن شکم و پهلوها بسیار به شما کمک می کند را در این پست از سایت تفریحی سماتک بیان خواهیم کرد امیدواریم با استفاده از خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو بتوانید مقدار زیادی چربی سوزی طبیعی انجام دهید. پس با ما همراه باشید:

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

1. فلفل هندی

آیا میدانستید چه رابطه ای بین سوزش دهان توسط یک فلفل تند و سوزاندن چربی شکم شما وجود دارد. دانشمندان بر اساس یک مطالعه در مجله ی امریکایی درمورد تغذیه بالینی به این رسیدند که، مصرف روزانه یکی از ترکیبات موجود در فلفل (کپسایسین) باعث کاهش میزان چربی شکم در بدن میشود که توانایی بدن برای تبدیل غذا به انرژی را افزایش میدهد این به عنوان یک مهار کننده طبیعی اشتها نیز عمل میکند.
مردانی که غذا های تند میخورند در وعده های غذایی 200 کالری کمتر مصرف میکنند این حاصل تحقیق محققان کانادایی است. تمام چیزهایی که شما باید انجام دهید که از این مزایا بهرمند شوید، استفاده از فلفل هندی برای ماهی کبابی ، گوشت و تخم مرغ است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

2. گواکاملی

یک قاشق گواکامول از معروف ترین غذا های چربی سوز برای جلوگیری از گرسنگی انسان است. نتنها آووکادو سرشار از ویتامین B6 است بلکه به طور مستقیم با هورمون استرس شکم ، کورتیزول، مقابله میکند همچنین پر از چربی های غیر اشبا است. طبق تحقیقات مجله Diabetes care ، این چربی سالم میتواند از توزیع چربی بدن در اطراف شکم جلو گیری کند و هورمون های چربی را کاهش دهد. این چربی پر طرفدار می تواند دلیل تحقیقات دیگری باشد که مردمی که نیمی از یک آووکادو ی سالم را در نهار میخورند 40 درصد تمایل کمتری به خوردن غذا در ساعت های بعد از آن دارند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

3. بلغور جو دو سر

کربوهیدرات ها دشمن نیستند. کربوهیدرات کل دانه را تشکیل نداده است. بنابر بر یک مطالعه در دانشگاه Tufts افرادی که دو یا سه بار دانه های کامل از قبیل جو در وعده های روزانه مصرف کنند، 10 درصد چربی شکم کمتری نسبت به افرادی که کربوهیدرات های سفید شده از قبیل نان برنج ماکارونی خورده اند دارند. این تئوری به دلیل فیبر های بالا در دانه های کامل است که باعث میشود که مدت زمان احساس سیری شما طولانی تر شود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

4. سالمون وحشی

ماهی سالمون وحشی یک چربی سوز قوی و ساده است . پروتئین عضلات را تولید میکند. عظله ی بیشتر = چربی سوزی بیشتر. لورن مینچ متخصص تغذیه میگوید ماهی یکی از سالم ترین منابع پروتئین است، مخصوصا ماهی سالمون او همچنین شرح میدهد که سالمون منبع غنی امگا 3 است که باعث سوختن چربی، جلو گیری از ذخیره چربی و کاهش وزن میشود اما این همه ی ماجرا نیست. آلیسا رمسی، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی ، میگوید : دریافت پروتئین کافی و چربی سالم باعث کاهش میل به هضم میشود و نشان داده است که به کاهش وزن در طول روز کمک میکند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

5. سیب زمینی های شیرین

عبارت “کربوهیدارت آهسته” چیزی جز کربوهیدرات هایی که به آرامی هضم میشوند نیست . این کربوهیدرات ها باعث میشود شما احساس سیری بیشتری داشته باشید و انژی بیشتری داشته باشد و سیب زمینی شیرین یکی از آنهاست . در میان مواد جادویی درون آن ، کاروتنوئید ها، و انتی اکسیدان ها هستند که سطح قند خون و مقاومت به انسولین را پایین میاورد که مان مصرف کالری میشود. علاوه بر مواد بالا حاوی ویتامین های C ، A و B6 هستند که انژی بیشتری برای سوزاندن در ورزش را به شما میدهد.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

6. چای سفید

اگر چیزی شبیه چای ذوب شده یا کیک مافین باشد این همان چای سفید است. چای سفید با سه روش متفاوت برای کمک به هضم چربی بدن شما کار میکند. یک مطالعه منتشر شده در مجله ی تغذیه و متابولیسم نشان داده است که چای سفید به طور همزمان باعث افزایش لیپولیز (تجزیه چربی) بسته و جلو گیری از آدیپوژن ها (تشکیل سلول های چربی) میشود.گروه دیگری از محققان دریافتند که چای همچنین منبع غنی آنتی اکسیدان ها است که باعث آزاد شدن چربی از سلول ها میشود و به افزایش توانایی تبدیل چربی به انرژی در کبد میشود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

7. شکلات تلخ

اگر تصور میکنید از دست دادن وزن به معنای افراط در کمخوری است نگاهی به شکلات های تلخ بندازید. مطاله ای در دانشگله ایالتی لوییزیانا نشان داد که میکروب های روده ای در شکم ما توسط شکلات فرایند تخمیر معده را افزایش میدهند و تولید پلی فنولی سالم روده از جمله Butyrate که یک اسد چرب است را تشویق میکند تا چربی را به عنوان سوخت بسوزاند و ژن های مرتبط را غیر فعال کند ( برای تقویت تخمیر و آزاد سازی ترکیبات به شکلات میوه اضافه کنید) مطمئن شوید که درصد کاکائو استفاده شده در شکلات بیشتر از 70 درصد است این باعث افزایش میزان پلی فنول های انتی اکسیدان میشود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

8. توت

توت ها همراه با آنتی اکسیدان های پلی فنول تولید میشود که به سوختن چربی ها کمک می کند و از تشکیل آنجلوگیری می کند و همچنین باعث افزایش بهره وری شما از تمرین می شود که جریان خون در عضلات را افزایش می دهد.بنا بر یک مطالعه در دانشگاه تگزاس، موش هایی که در روز بیش از سه بار از انواع توت ها استفاده کردند تا 73 درصد سلول های چربی کمتری داشتند. زغال اخته منبع قوی رزوراترول، یک انتی اکسیدان است که نشان داده شده است که میتواند بیش از اندازه چربی سفید در موش را به کالری سوزان تبدیل کند که 40 درصد خطر ابتلا به چاقی را کاهش میدهد. هنگامی که سخن از قند در میوه می آید، توت ها رتبه ی بالایی در فهرست دارند اما هنوز هم یک راه قدرتمند برای محدود کردن میل به شیرینی است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

9. تخم مرغ

پخته شده ، آب پز شده و … مهم نیست . تخم مرغ یکی از بهترین منابع کولین است . ماده مغذی مهم و چربی سوز قوی است که به حذف ژن های ذخیره ساز چربی شکم کمک میکند. مزایا: تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین هستند که میتواند سرعت سوخت و ساز بدن را برای تمام روز هنگام خوردن صبحانه تنظیم کند. در مطالعه ی منتشر شده در نشریه Nutrition Research دیده شده که نصف مردم برای صبحانه نوشیدنی میکنند در حالی که نصف دیگر از تخم مرغ تغزیه میکنند. تخم مرغ پاسخ کمتری نصبت به گرلین میدهد که باعث کاهش احساس گرسنگی تا سه ساعت و افزایش سوختن کالری در 24 ساعت بعد میشود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

10. لوبیا سیاه

تحقیقات نشان میدهد این د انه های جادویی از نزدیک ترین مواد شبیه قرص های چربی سوز قوی است. برای شروع، لوبیا یک منبع عالی از نشاسته است نوعی فیبر نامحلول که باکتری سالمرادر روده ی شما تغذیه میکند و موجب تولید بوتیرات شیمیایی میشود که سبب استفاده از چربی به عنوان سوخت در بدن میشود . مطالعه اخیر در مرکز پزشکی باپتیست نشان میدهد که به ازای هر 10 گرم فیبر محلول که در روز خورده میشود چربی شکم به میزان 3.7 درصد کاهش میابد. یک فنجان لوبیای سیاه دارای 4.8 گرم فیبر محلول است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

11. گوجه فرنگی خشک شده

تو میگی گوجه، من میگم 9-ODO-OXO. این نام ترکیبی است در میوه های قرمز یافت میشود که طی تحقیقات اخیر ژاپنی ها نشان داده شده که میتواند DNA را برای چربی سوزی قوی تحت تاثیر قرار دهد. گوجه فرنگی دارای بتاکاراپن و لیکوپن دو آنتی اکسیدان قوی است که باعث جلوگیری از ذخیره سازی چربی در بدن میشود.یک مطالعه نشان داد افرادی که رژیم غذایی آنان شامل بتاکاروتن و لیکوپین بود وزن بیشتری کم کردند و چربی دور شکمی آنها کاهش یافت. استفاده از چند گوجه خشک شده تنها 5 کالری دارد.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

12. گریپ فروت

هر تکه گریپ فروتی که شما به سالاد خود اضافه میکنید مانند برداشتن گامی به سوی سوزاندن چربی در بدن شماست.مطالعه ای در مجله متابولیسم نشان می دهد که افرادی که برای شش ماه گریپ فروت مصرف کردند،مقدار زیادی وزن کم کردند. چه چیزی پشت پرده این میوه قرار دارد؟این میوه حاوی فتوکمیک،ترکیبات زیستی فعال مغذی،هستند که در تحقیقات نشان داده شده است که منجر به تولید هرمونی به نام آدوبونکتین می شود که در تجزیه چربی بدن نقش دارد.تحقیقات دیگر نشان داده است که میوه های آبدار میتوانند سلول های چربی قهوه را بوجود آورند که باعث کاهش چربی در بدن میشود در حالی که اشتها را کاهش میدهد.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

13. کینوآ

کینوآ یک پروتئین کامل است که شامل زنجیره ای کامل از آمینو اسیدهای ضروری برای ساخت عضلات و از بین بردن چربی است.محققان در مطالعه منتشر شده در مجله دیابت در سال 2015 نشان دادند که کسانی که به مقدار زیاد از پروتئین های گیاهی استفاده میکنند به مراتب کمتر از افراد دیگر به سندرم متابولیک(ترکیبی از کلسترول و چربی قند خون بالا) مبتلا میشوند. همچنین دارای لیزین اسید آمینه است که به شما کمک می کند چربی بسوزانید و استخوان ها و پوست سالم خود را حفظ کنید. بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله مواد غذایی شیمی، quinoa دارای بالاترین سطح بتایین که یک ماده شیمیایی است که متابولیسم شما را متوقف می کند و در واقع ژن هایی را که حاوی چربی است را از بین میبرد.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

14. روغن نارگیل

این یک معجزه غذایی است،چربی که شما را لاغر می کند. طی مطالعه منتشر شده در مجله lipids روغن نارگیل به کاهش چربی شکمی کمک بسیاری میکند.در این مطالعه به نصف شرکت کنندگان روزانه دو قاشق روغن نارگیل و به نیمی دیگر دو قاشق روغن سویا داده شد.اگر چه هر دو گروه کاهش وزن داشتند اما گروه روغن نارگیل کاهش وزن بیشتری داشتند.دیگر محققان نیز به اثرات روغن میوه های استوایی اشاره کردند.در یک مطالعه جداگانه از 30 مرد کسانی که در روز 2 قاشق روغن نارگیل مصرف کرده اند روزانه به طور متوسط 1/1 اینچ کاهش وزن داشته اند. به تری گلیسرید های زنجیره C.O توجه کنید. به جای ذخیره شدن به عنوان سوخت مصرف میشوند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

15. بادام

تنها مصرف تعدادی بادام باعث چربی سوز قوی و شدید میشود. مطالعاتی بر روی بزرگسالان نشان میدهد که خوردن حدود یک چهارم فنجان بادام برای 6 ماه منجر به کاهش 62 درصدی وزن میشود.مطالعه ای در سال 2015 در انجمن قلب آمریکا نشان میدهد که خوردن تنها یک و نیم اونس بادام در روز باعث کاهش چربی شکم و پا می شود. اسید آمینه های درون بادام به چربی سوز قوی کمک میکند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

16. استیک grass-fed

بر عقیده جنیفر مک دانیل، این غذا حاوی اسید آمینه لوسین است که میتواند عضله ها را در چربی سوزی قوی یاری دهد. این در معنای واقعی کلمه به معنی شروع روند رشد توده عضلانی است و گوشت قرمز یکی از بهترین منابع است.از مواد مغذی درون این استیک میتوان به امگا3 و اسید های لینولئیک کانژوگ اشاره کرد که سبب جلوگیری چربی سازی می شود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

17. سرکه سیب

مطالعات نشان داده که غذاهای اسیدی سوخت و ساز بدن را افزایش داده که موجب کاهش 40 درصدی کربوهیدرات بدن میشود و هرچه زودتر کربوهیدرات را بسوزانید بدن زودتر شروع به سوختن چربی ها میکند. بنابراین شما میتوانید شلوار جین تنگ تری را انتخاب کنید! به طور خاص سرکه سیب سرکه، عمدتا از اسید استیک تشکیل شده است، که نشان داده شده است تخلیه معده را به تاخیر انداخته و انتشار قند را در جریان خون کاهش می دهد. تحقیقات منتشر شده در مجله Bioscience، Biotechnology، Biochemistry دریافتند که یک گروه کوچک از شرکت کنندگان در مطالعه که ACV در طی یک دوره 12 هفته ای از دست دادند، وزن و چربی زیادی با استفاده از سرکه سیب کاهش داده اند. AVCچگونه کار می کند؟ ACV علاوه بر حفظ سطح قند خون پایدار، پروتئین های داخل بدن را تولید می کند که باعث سوختن چربی می شوند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

18. آبلیمو

این ترفند زیاد ارزان نیست.آجیا چری مربی ورزشی و بنیان گذار آموزش نو میگوید: یکی از مواد جادویی و سحرآمیز آب است. هر چه آب بیشتری بنوشید بیشتر میل به سیری دارید.به طور ساده تر مصرف آب کالری های غیر ضروری را کاهش میدهد. این یک عنصر ضروری برای کاهش وزن است.لیمو حاوی آنتی اکسیدان در پوست خود است که کمک میکند سموم بدن خود را نابود کنید و به چربی سوزی قوی بپردازد و شما را آماده پوشیدن بیکینی کند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

19. سیب زمینی خنک

همه غذا های سفید برای کاهش وزن بد نیستند.یک مطالعه استرالیایی نشان میدهد سیب زمینی پخته ساده ترین غذای سیر کننده است.برای بهره بردن بیشتر از سیب زمینی آنرا درون یخچال قرار دهید و سالاد سیب زمینی درست کنید. فرایند خنک کردن سبب ایجاد نشاسته مقاوم میشود که منجر به سوخت و ساز بیشتر در عین حال سیری بیشتر میشود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

20. صدف

صدف ها یکی غنی ترین منابع روی هستند که سبب تنظیم هورمون لپتین برای کاهش احساس گرسنگی میشود. تحقیقات نشان می دهد که افراد دارای اضافه وزن دارای سطوح بالاتری از میزان لپتین و سطوح پایین روی نسبت به افراد ضعیف تر هستند. یک مطالعه منتشر شده در مجله Science Life نشان داد که مصرف مکمل های روی می تواند تولید لپتین را در مردان چاق 142 درصد افزایش دهد.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

21. ماست یونانی

چه آنرا به اسموتی خود اضافه کنید چه آنرا پس از تمرین میل کنید،ماست یونانی منجر به ساخت عضله در شما میشود.این میان وعده خامه ای حاوی پروتئین برای ساخت عضله است.حدود 20 گرم آن یک یا دو پانچ ویتامین دی و کلسیم دارد که جلوی کورتیزول را میگیرد.باور نکردنی است اما محققان دانشگاه تنسی به این تیجه رسیدند که ماست یونانی خوردند روزی 22 درصد بیشتر وزن خود را کاهش دادند و 81 درصد بیشتر چربی شکمی خود را کم کردند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

22. اسفناج

این برگ سبز با مواد مغذی انرژی زا مانند ویتامین آ ، آهن فولات به وجود می آید.همچنین باعث کاهش اشتها و چربی سوز قوی میشود. یک محقق سوئدی اثبات کرد زنانی که بیش از 3 ماه اسفناج مصرف کردند 25 درصد کاهش وزن و کاهش گرسنگی بیشتری داشتند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

23. دارچین

غذای خود را با این ادویه میل کنید. دارچین حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که به نام پلی فنول . اثبات شده است که ترکیب بدن را تغییر می دهند و حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد (که بدین معنی است که قند خون پایدار را حفظ می کند، مانع از ایجاد زودرس گرسنگی و ضعف می شود).آنرا به جوی خود اضافه کنید یا کمی از آن روی قهوه خود بپاشید تا تاثیر آنرا مشاهده کنید.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

24. ماهی تن

به عنوان یک منبع اولیه اسید DHA شناخته میشود. ماهی تن از ارزان ترین پروتئین هاست که برای کاهش چربی بویژه چربی شکمی از آن استفاده میشود.مطالعاتی نشان داده است که امگا3 درون ماهی تن بجای اینکه سبب ذخیره چربی شود،در سوزاندن آن کمک زیادی میکند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

25. چای سبز

نشان داده شده است که بسیاری از چای ها به افزایش متابولیسم بدن و آزاد شدن چربی از سلول کمک میکند اما چای سبز در این رقابت پیشی میگرد.این اکثیر جادویی حاوی ترکیباتی است که چربی را سوزانده و از تشکیل آن جلوگیری میکند.افراد ورزشکاری که روزانه 4 الی 5 فنجان چای سبز مینوشند و 20 دقیقه فعالیت دارند.چربی شکمی بیشتری نسبت به دیگران از بین می برند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

26. گل کلم

خوان کارلوس سانتانا میگوید: سبزیجات کلم شکننده تر از انواع دیگر غذا ها هستند به طوری که کالری بیشتری می سوزانند.ترکیب کلم با رژیم غذایی شما منجبر به چربی سوز قوی بیشتر در بدن شما می شود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

27. برنج سیاه

به عنوان برنج ممنوع شناخته شده است.زیرا فقط امپراطور میتوانستنت آنرا مصرف کنند.برنج سیاه میتواند ارزان ترین منبع آنتی اکسیدان باشد.به گفته انجمن شیمی آمریما برنج سیاه حاوی ویتامین E بیشتر،فیبر بیشتر و شکر کمتر است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

28. اسپاگتی و کوفته

برخی از وعده های غذایی بهتر از بقیه است. و یک غذای با کربوهیدرات بالا و پروتئین متوسط، با این حال که شیطت امیزه ولی می تواند به شما کمک کند که در مسیر حرکت قرار بگیرید. دلیل ان این است که : کربوهیدرات ها بیشترین تاثیر را در سطح لپتین دارند که به شما کمک می کند چربی بسوزانید و احساس راحتی کنید. و پروتئین بیشترین تأثیر را بر روی سیری دارد به دلیل تاثیر آن بر هورمون های تنظیم کننده اشتها و اثرات گرمائی بالا – هضم پروتئین نیاز به انرژی بیشتری از بدن شما نسبت به سایر مواد مغذی دیگر دارد. بنابراین، بروید و یک کاسه اسپاگتی و کوفته بگیرید. بر خلاف باور عمومی، پاستا در واقع یک غذا میزان قند پایین است، به این معنی که سطح قند خون شما به شدت افزایش نخواهد یافت.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

29. آلو قرمز

آلو قرمز یکی از بهترین رنگ ها برای کاهش وزن است. به همین دلیل است که این رنگ به علت سطوح بالاتر مواد مغذی به نام فلاونوئیدها نامیده می شود – به ویژه آنتوسیانین ها که باعث کاهش عملکرد ژن ذخیره سازی چربی می شود. در واقع، میوه های قرمز سنگی مثل آلو دارای ترکیبات فنلی هستند که نشان داده شده است که ژنهای چربی را خاموش می کنند و از پکتین یک نوع ژلاتینی مانند فیبر موجود در دیواره سلولی میوه است که مقدار چربی شما را محدود می کند سلول ها می توانند جذب شوند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

30. بلغور

به اندازه کافی از برنج خسته شده اید؟ بعضی از بلغورها را به رژیم خود اضافه کنید. اگر چه این دانه ها به طور سنتی در تنبوله (یک نوع غذای عربی) استفاده میشود.یک ظرف اصلی از غذای مدیترانه ای ساخته شده با ترکیب بلغور با جعفری خرد شده، سیر، گوجه فرنگی خرد شده، روغن زیتون و آب لیمو – شما همچنین می توانید آن را به عنوان پایه ای از کاسه سالاد و یا در کنار یک ظرف مرغ استفاده کنید. این غلات به شما کمک می کند به دلیل داشتن بیش از هشت گرم فیبر یک شکم سیر بخورید .مطالعه ای که در مجله سالانه طب داخلی منتشر شده است نشان می دهد که با افزایش مقدار فیبر هر روز (تا 30 گرم) در حالی که به مصرف کالری مشابه ادامه دهید می تواند به شما در کاهش وزن، کاهش فشار خون و بهبود پاسخ انسولین بدن به طور موثرکمک کند به عنوان رژیم های پیچیده تر که که سعی می کند کل رژیم غذایی خود را اصلاح کند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

31. کره بادام زمینی

ساندویچ کره بادام زمینی از ساندویچ های کلاسیک مدرسه ای است.این کره همراه با مواد مغذی مانند چربی است که برای کاهش کلسترول کافی بوده و منبع مناسبی برای پروتئین گیاهیست. براساس یک مطالعه اخیر که در کنفرانس سالانه انجمن غدد درون ریز ارائه شده است، محققان دریافتند هنگامی که پروتئین در بدن شما هضم شده و به اسیدهای آمینه تجزیه می شود، یکی از آن آمینو اسید-فنیل آلانین باعث هورمون هایی است که باعث کاهش اشتها می شود و در نهایت منجر به کاهش چربی و وزن می شود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

32. سیر

بد بو ولی ارزان برای سلامتی بدن.درسته؟بر اساس مطالعات اخیر هنگامی که موش ها رژیم غذایی با شکر بالا دارند،با استفاده کردن از سیر میتوانند سوخت ساز خود را افزایش داده و حتی جلوی افزایش لیپید را بگیرند.کارشناسان حسن برتری سیر در چربی سوز قوی را وجود ترکیبی به نام آلیسین می دانند. آلیسین است که سبب ایجاد بو و طعم تند در سیر می شود.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

33. روغن زیتون

روغن زیتون حاوی چربی است،در واقع حاوی نوعی چربی سالم است که از انباشته شدن چربی جلوگیری می کند. بر طبق بررسی انجام شده در مجله بین المللی علوم مولکولی، یک پلی فنل که جز روغن زیتون تنها در روغن نارگیل یافت می شود انباشته شدن چربی را همانند ایبوپروفن کاهش می دهد: بوسیله جلوگیری از تولید آنزیم های پرولین COX-1 و COX-2 .

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

34. دانه کدو تنبل

یکی از دلایلی که متابولیسم سبب سوختن چربی می شود چیست؟به سطح میزان منیزیم خود نگاه کنید. این ماده غذایی ضروری برای بدن برای تولید و ذخیره انرژی لازم است و همچنین کمک می کند تا لیپولیز را افزایش دهد (فرایندی که بدن شما از چربی ها ی خود به عنوان انرژی استفاده می کند) 75 درصد امریکایی ها مواد معدنی لازم برای متابولیسم را دریافت نمی کنند. فقط یک فنجان نیم دانه کدو تنبل تقریبا 100 درصد نیاز روزانه منیزیم را تامین می کند.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

35. سیب زمینی ترشی Jerusalem artichokes

بر اساس یک مطالعه کانادایی افرادی که رژیم غذایی آنها با نوع فیبر نامحلول تکمیل شده است،نه تنها چربی می سوزانند بلکه گرسنگی کمتری نسبت به بقیه احساس می کنند.محققان کشف کردند افرادی که فیبر پروبیوتیک بیشتری مصرف می کنند گرسنگی را راحت تر سرکوب کرده و سطح قند خون خود را پایین می آورند. سیب زمینی ترشی یکی از بهترین منابع تامین فیبر است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

36. پنیر لور (نوعی پنیر دلمه شده)

هر چه رژیم غذایی شما سنگین و پیشرفته باشد و وزن شما را کاهش دهد،باز نمیتوان الگوی خواب را با آن تنظیم کرد.بر اساس مطالعه ای در یک مجله امریکایی هنگامی که شما به اندازه کافی نمی توانید بخوابید مجبور به خوردن غذا های بیشتری می شوید.در حالی که میدانیم خواب بخش مهمی از فرایند کاهش وزن است.بسیاری از ما نمیدانیم که چه خوراکی هایی قبل از خواب میل کنیم تا خواب به اندازه و راحتی داشته باشیم.یکی از این خوراکی ها پنیر است.یک میان وعده غنی از پروتئین که رطوبت اطراف شکم را از بین می برد و بدلیل وجود آمینواسید تریپتوفان،محرک خواب است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

37. کیمچی(خوراکی کُره ای)

این ظرف سبزی آسیایی با تخمیر یک مخلوط کلم، تربچه و گل صدف با یک چاشنی فلفل قرمز، میگو شور، یا پودر زغال اخته (koji) درست شده است. غذاهای تخمیر شده بدلیل میزان زیاد پروبیوتیک درون خود بسیار مفید هستن علاوه بر این کشفیات اخیر پیرامون خواص کیمچی سبب شده با استفاده از آن باریک بمانید.گروهی از محققان دریافتند وجود مکملی بنام Lactobacillus brevis سبب ایجاد خاصیت کشش کریستالی در کیمچی شده است که تا 28 درصد در کاهش چربی موثر است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

38. کدو حلوایی

این خوراکی شیرین زمستانی یکی از بزرگترین منابع فیبر به شمار می آید.با خوردن کدو حلوایی احساس سیری کاذب پیدا میکنید که علاوه بر افزایش چربی به کاهش آن نیز کمک میکند.طبق تحقیق محققان دانشگاه ایالتی آریزونا این ماده غذایی منبع اصلی ویتامین c است که برای کاهش کورتیزول بدن شما که سبب ذخیره چربی می شود بسیار موثر است.این خوراکی در بین ورزشکاران معروف است.

خوراکی های چربی سوز قوی شکم و پهلو و ران ها

زرچوبه

این ریشه نارنجی یک جنگنده قوی برای ذخیره سازی چربی هاست. بر اساس مطالعه USDA در سال 2009،موش هایی که رژیم خود را با زردچوبه تکمیل می کنند توانستند کاهش وزن را تجربه کنند حتی بدون تغییر در میزان خوردن غذا!محققان نشان دادند این خاصیت بدلیل وجود کورکومین در زردچوبه هست که چربی سوزی بدن را ارتقا داده و قوی میکند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب