خصوصیات انواع برس و شانه مو (حرارتی، ماسوره ای، نظامی)

خصوصیات انواع برس و شانه مو (حرارتی، ماسوره ای، نظامی)

خصوصیات انواع برس و شانه مو (حرارتی، ماسوره ای، نظامی)

برس مو انواع مختلفی دارد و اگر به دنبال بهترین برس موی سر برای خود هستید باید متناسب با نوع موهایتان برس مو را انتخاب کنید. در ادامه خصوصیات انواع برس و شانه مو را بیان خواهیم کرد.

 

کدام برس مو را انتخاب کنیم؟

نوع، بافت و طول موهای شما، نوع برس موی که شما باید استفاده کنید را تعیین می‌کند. بهترین نوع برس مو را انتخاب کنید. چقدر به انتخاب برس مو اهمیت می‌دهید.؟ اکثر ما به سختی به چیز دیگری نگاه می‌کنیم، اما نگاه کردن به برس مو اینگونه نیست نیست؟

 

انتخاب برس مو بسیار مهم است، بسته به مدل موی شما انتخاب برس موی می‌تواند متفاوت می‌باشد. برس مو می‎تواند منجر به ریزش مو شود. شما همچنین باید بدانید که برس مو برای چه چیزی استفاده می‌شود. در این مقاله انواع برس مو معرفی می شوند.

 

برس مو پهن

دارای یک سطح گسترده و مسطح است. این برای شیک کردن موهای بلند و هموار کردن آنها هنگامی که خیس است استفاده می‌شود. شانه کردن با برس سایز بزرگ باعث افزایش حجم موهای شما می‌شود، از دیگر ویژگی های این برس این است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی موهای بلند را صاف کنید. این برس همچنین زمان خشک شدن را کاهش می‌دهد، زیرا در طی یک بار مقدار زیادی مو را می‌گیرد. این نوع برس مو باید 3 اینچ عرض داشته باشد.

 

برس مو بالشتک مانند

این نوع برس مو دارای یک بالشتک لاستیکی پر هوا در پایه، است. که دندانه‌ها از این کاسه لاستیکی خارج می‌شوند، که به سختی به پوست سر کمک می‌کند. دندانه این برس‌ها معمولا گرد هستند. این برس مو در صاف کردن موهای بلند نیز کمک می‌کند و برای مدت طولانی گره آن را آزاد می‌کند.

 

برس مو ماسوره ای

این نوع برس مو برای مدل دادن به مو استفاده می‌شود. این مدل برس مو معمولا یک پایه مستطیلی برای دندانه‌ها دارد و دارای بسیاری کاربردها است. این نوع برس مو در افزایش حجم موهای کوتاه کمک می‌کند.

 

برس مو گرد

این برس‌ها دوار هستند و سطح 360 درجه دارند. این برس های مو معمولا برای خشک کردن موها استفاده می‌شود.

 

برس مو حرارتی

این نوع برس واقعا منحصر به فرد است. برس های حرارتی علاوه بر این که ساقه موهای تان را کاملا خشک میکنند،به دلیل این که کامل در موهای تان فرو می روند، باعث خشک شدن ریشه مو هم می شوند. شما فقط باید مراقب باشید زیرا برس مو گاهی اوقات واقعا گرم می‌شود و باعث سوزاندن می‌شود. این نوع برس در اشکال‌های صاف و دوار در دسترس هستند.

 

برس مو نظامی

این مدل برس ها دارای دسته نیستند. آنها فقط دارای پایهای با دندانه‌ها هستند که قرار است در کف دست نگه داشته شوند و سپس موهای خود را صاف کنید. این نوع برس مو معمولا توسط مردان یا زنانی که دارای موهای کوتاه هستند استفاده می‌شود. بعضی از این‌ها یک پایه ساده دارند، اما برخی از آنها دارای یک بالشتک هوا هستند. بسته به میزان مصرف شما، می‌توانید از مارک‌های فولادی ضد زنگ، نایلونی، را انتخاب کنید.

 

نکته مهم درباره انواع برس :

حالا که همه این انواع مختلف برس مو را می‌شناسید، یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید. انتخاب برس مو مناسب می‌تواند مفید باشد زیرا باعث کاهش سایش مو، افزایش حجم، جلوگیری از شکستگی غیر ضروری، و افزایش رشد مو می‌شود. به یاد داشته باشید که برس‌های مو نه تنها گره‌ها را مرتب می‌کنند، بلکه گردش خون پوست سر را افزایش می‌دهند، در نتیجه رشد مو را افزایش می‌دهد. تمیز کردن برس مو ساده است. شستشو را می‌توان در خانه با شامپو و آب انجام داد.

جدیدترین مطالب