استفاده مجدد از مژه مصنوعی

استفاده مجدد از مژه مصنوعی

آرایش چشم تاثیر زیادی در کل صورت داشته و مژه‌ها می‌توانند زیبایی چهره را دوچندان کنند. اکثر خانم‌ها استفاده از مژه مصنوعی را ترجیح می‌دهند، زیرا به کمک آن جذاب‌تر دیده می‌شوند. قیمت این محصول نسبتا گران نیست اما استفاده مجدد از مژه مصنوعی می‌تواند گزینه به‌صرفه‌تری باشد. اگر به درستی از آن‌ها مراقبت شود، حتی برای چندین بار استفاده، مناسب هستند.

 

برخی از خانم‌ها برای داشتن مژه‌های پرپشت و ابروهای زیبا از سرم‌های تقویت مژه و ابرو استفاده می‌کنند. این روش برای زمانی که می‌خواهید در کمترین زمان آماده شده و آرایش کنید، مناسب نیست. زیرا استفاده از سرم‌های تقویت کننده در طولانی مدت نتیجه می‌دهد. اما استفاده از مژه مصنوعی در کوتاه‌ترین زمان انجام شده و می‌توانید به راحتی برای یک مهمانی یا مجلس مهم آماده شوید.

 

یک جفت مژه مصنوعی می‌تواند برای استفاده‌های متعدد مفید باشد. همچنین می‌توان دو یا سه بار از مژه‌های نواری استفاده کرد، فقط باید مطمئن شوید که آن‌ها در شرایط خوبی هستند تا باعث بروز هیچ گونه آسیب و حساسیتی نشوند. این محصول توسط برندهای زیادی تولید و عرضه می‌شود و همچنین مدل‌های بسیار متنوعی دارد.

 

خانم‌هایی که به طور منظم از مژه مصنوعی استفاده می‌کنند، به خوبی می‌دانند که یک جفت مژه خوب از برندهای معروف، می‌تواند گران باشد. بنابراین نمی‌توانید پس از هر بار استفاده، دوباره یک مژه جدید بخرید. همچنین هیچ مژه‌ای برای همیشه ماندگار نخواهد بود، بنابراین این سوال وجود دارد که چند بار می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

 

به عنوان یک قانون کلی، بیشتر مژه‌های مصنوعی را می‌توان بیش از یک بار استفاده کرد. اما عوامل متعددی مانند کیفیت مواد استفاده شده و نحوه برخورد با آن‌ها وجود دارد که ممکن است طول عمر مژه‌ها را بیشتر کند. ابتدا باید یک جفت مژه مصنوعی خوب را تهیه کرده و سپس تکنیک‌های ضروری تمیز کردن و نگهداری درست از این محصول را بررسی کنید.

 

نحوه استفاده دوباره از مژه مصنوعی

می‌توان گفت که مژه مصنوعی هم جزو لوازم آرایش چشم محسوب می‌شود و برای تهیه آن بهتر است به دنبال برندهای شناخته شده و معتبر باشید. راهکارهای زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا از این محصول کاربردی مجددا استفاده نمایید. با به کارگیری این روش‌ها می‌توانید در کمترین زمان مژه مصنوعی خود را مانند روز اول تمیز کنید.

استفاده مجدد از مژه مصنوعی

ابتدا باید با کمک یک پد آرایش پاک‌کن و میسلار واتر، آرایش چشم پاک شود. پس از آن هنگامی که می‌خواهید مژه‌های مصنوعی را بردارید، یک پد پنبه‌ای را با پاک کننده آرایش چشم خیس کنید. آن را به آرامی روی بند مژه که به پلک شما متصل است بکشید تا به شل شدن چسب کمک کند. همچنین بهتر است از پاک کننده آرایش چشم بدون روغن استفاده شود.

 

مژه را در گوشه بیرونی چشم برداشته و آن را محکم بین دو انگشت نگه دارید، سپس با دست مخالف چسب را به آرامی از روی نوار جدا کنید. مطمئن شوید که از گوشه بیرونی مژه‌ها، جایی که به راحتی شل می‌شوند، آن را جدا کرده‌اید. بهتر است از موچین یا ناخن‌گیر استفاده نکنید زیرا می‌توانند مژه‌ها را پاره کرده یا نوار را خراب کنند.

 

هنگامی که گوشه بیرونی آزاد شد، مژه را به سمت گوشه داخلی بکشید. مطمئن شوید که به آرامی و با احتیاط این کار را انجام می‌دهید تا از کشیده شدن یا موج‌دار شدن مژه‌ها جلوگیری شود. استفاده مجدد از مژه مصنوعی بسیار آسان است به شرط آن که ترفندهای مهم برای برداشتن مژه‌ها، نگهداری و تمیز کردن آن را بدانید.

 

وقتی مژه‌ها را از روی چشمان خود جدا کردید، یک پد پنبه‌ای را با پاک کننده آرایش چشم خیس کنید. پد را روی کل بند مژه بکشید تا هر خط چشم یا ریملی که ممکن است روی مژه‌ها باشد، پاک شود. در واقع می‌توانید آن‌ها را در کمی پاک کننده آرایش چشم خیس کرده تا هر گونه آرایش باقیمانده بر روی آن کاملا پاک شود.

 

پس از پاک کردن هر گونه آرایش از روی مژه ها، باید چسب باقیمانده روی بند را پاک کنید. مژه‌ها را بین انگشتان خود نگه داشته و به آرامی چسب را با یک موچین بکشید تا برداشته شود. اگر لایه ضخیمی از چسب وجود دارد، ممکن است بشود به راحتی آن را با انگشتان جدا کرد. در برخی موارد چسب تکه تکه شده و باید با موچین آن را بردارید.

 

در نحوه استفاده دوباره از مژه مصنوعی برای اطمینان از این که هیچ باکتری روی مژه‌ها وجود نداشته باشد، مهم است که آن‌ها را قبل از استفاده مجدد ضدعفونی کنید. یک پد پنبه‌ای را به الکل آغشته کرده و آن را در امتداد دو طرف بند مژه قرار دهید، تا باکتری‌ها و چسب‌هایی که ممکن است هنوز روی مژه‌ها باقیمانده باشد، از بین بروند.

استفاده مجدد از مژه مصنوعی

تکنیک‌های استفاده از مژه مصنوعی

همه مژه‌های مصنوعی دارای یک کیفیت نیستند و همچنین شامل مدل‌های مختلفی می‌شود. استفاده مجدد از مژه مصنوعی نواری راحت‌تر از مژه‌های دانه‌ای است، زیرا به راحتی می‌توانید چسب‌ها را از روز بند نواری جدا کنید. همچنین مژه‌هایی که نوارهای ضخیم‌تر دارند، نسبت به نوارهای نازک‌تر دوام بیشتری دارند.

 

یک جفت مژه مصنوعی با کیفیت از یک برند معروف می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. بنابراین دلیلی وجود ندارد که آن‌ها یک محصول زیبایی یک بار مصرف محسوب شوند. در واقع بسیار آسان است که مژه‌های مصنوعی خود را از ریمل و باقیمانده چسب پاک کرده و با به کارگیری این تکنیک‌ها ظاهری تمیز به آن‌ها بدهید.

 

برای این که مژه‌هایتان را برای دفعه بعدی که می‌زنید تمیز و بدون گرد و غبار نگه دارید یا از گم شدن آن‌ها جلوگیری کنید، مهم است که آن‌ها را در یک ظرف محافظ نگهداری نمایید. بهترین گزینه قاب‌های پلاستیکی هستند که مژه‌ها هنگام خرید در آن بوده‌اند، زیرا جای مخصوص برای مژه را داشته و درب محکمی دارند.

 

نحوه استفاده دوباره از مژه مصنوعی بسیار آسان است، تنها باید تکنیک‌هایی را به کار بگیرید تا آن‌ها سالم بمانند. پس از ضدعفونی کردن مژه‌ها باید بگذارید تا کاملا خشک شوند. اگر مژه‌ها را خیس در داخل قاب پلاستیکی قرار دهید ممکن است کپک بزنند. مژه ها را روی یک حوله یا دستمال کاغذی بگذارید و اجازه دهید ۱۵ یا ۲۰ دقیقه در هوا خشک شوند.

 

سپس مژه‌های خشک شده را بردارید و روی قاب قرار دهید و به آرامی آن‌ها را خم کرده تا در اطراف منحنی قرار گیرند و شکل خود را حفظ کنند. سپس قاب را داخل محفظه پلاستیکی قرار دهید و در ظرف را ببندید تا مژه‌ها از کثیفی، گرد و غبار در امان بمانند. هنگامی که مژه‌ها در بسته‌بندی خود قرار گرفتند، مهم است که آن‌ها را در محل مناسب نگهداری کنید.

استفاده مجدد از مژه مصنوعی

گرما و نور شدید می‌توانند مژه‌ها را کدر کنند، بنابراین تا زمانی که بخواهید مجددا از آن‌ها استفاده نمایید، باید آن‌ها را در یک نقطه خنک و تاریک نظیر کشوی کمد نگه داری نمایید. نحوه استفاده دوباره از مژه مصنوعی نیازمند روش‌های آسانی است که می‌توانید به راحتی انجام دهید تا مژه مصنوعی سالم و خوبی داشته باشید.

 

مدت زمان ماندگاری مژه مصنوعی بسته به نوع برندی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. همچنین تکنیک‌های نگهداری شما هم تاثیر زیادی در دوام و ماندگاری بیشتر این محصول دارد. به طور کلی پس از چند بار استفاده بهتر است به دنبال تهیه یک جفت مژه مصنوعی جدید باشید تا چشمتان دچار حساسیت و تحریک نشود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب