چک لیست لوازم آرایشی ضروری برای هر خانم زیبا

چک لیست لوازم آرایشی ضروری برای هر خانم زیبا

می‌خواهید یک لیست از لوازم آرایش تهیه کنید؟ باید به شما بگوییم که این کار نشدنی است؛ چرا که هزاران نوع لوازم آرایشی با برندهای مختلف در بازار موجود است که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید؛ اما بدون شک در میان این محصولات، لوازمی وجود دارند که قرارگیری آن‌ها در کیف لوازم آرایش همراه شما، می‌تواند کاملاً ضروری و مورد نیاز به نظر برسد.

 

مهم نیست که در آرایش کردن یک فرد آماتور هستید و یا به عنوان یک آرایشگر حرفه ای فعال بوده و افراد دیگر را آرایش می‌کنید. در هر صورت شما لازم دارید، لیستی را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم همواره در کیف دستی لوازم آرایش خود و در درون کیفتان قرار دهید.

 

مهمترین لوازم آرایشی برای یک خانم!

قلم و کاغذ خود را آماده کنید و از روی توضیحاتی که به شما می‌دهیم، یک لیست ضروری از لوازم آرایش مورد نیاز خود تهیه کنید:

 

کرم مرطوب کننده، اولین مرحله برای آرایش

همه ما می‌دانیم که داشتن یک پوست سالم و مرطوب چقدر مهم است و می‌تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهری ما تاثیر بگذارد. شما باید قبل از این که آرایش خود را به صورت کامل شروع کنید، صورتتان را با کمک کرم، کاملاً مرطوب کنید.

 

شما با آبسرانی به بخش‌های مختلف پوست صورت خود، می‌توانید از جمع شدن آرایش در نواحی خشک صورت و یا نشت کردن از خطوط و چروک ریز به صورت کامل جلوگیری کنید. اگر فکر می‌کنید که با استفاده از پرایمر دیگر نیازی به کرم مرطوب کننده ندارید، باید به شما بگوییم که اشتباه می‌کنید.

 

شما ابتدا باید از کرم مرطوب کننده، سپس از پرایمر استفاده کنید که صورت شما یکنواخت‌تر شود و برای آرایش مناسب باشد!

 

پرایمر صورت، برطرف کردن نقص‌ها و آماده‌سازی چهره برای آرایش

محصول دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد و در لیست لوازم ضروری آرایش شما باشد، پرایمر صورت است! پرایمر صورت برای صاف کردن و برطرف کردن نواقص چهره، برطرف کردن خطوط ریز و کمتر دیده شدن چین و چروک‌ها و … طراحی و تولید شده است.

 

بسیاری از پرایمرها، علاوه بر مزیت‌های بالا می‌توانند در مقابل خورشید و اشعه‌های مضر آن هم مفید باشند. شما هنگامی که از پرایمر استفاده می‌کنید، حتماً چند دقیقه ای آن را باید روی پوست صورت خود نگه دارید تا به صورت کامل روی پوست صورت شما بخوابد.

 

کانسیلر، حداقل دو عدد!

شما باید حداقل دو عدد کانسیلر در کیف لوازم آرایش دستی خود داشته باشید. اولین نمونه آن باید از نوعی باشد که برای صورت خود استفاده می‌کنید. (در واقع این به آن معناست که رنگ آن باید کاملاً مطابق با فاندیشنی که در کیفتان قرار می‌دهید، باشد!)

 

کانسیلر دوم را نیز برای زیر چشم استفاده کنید. این نوع فرمول ملایم‌تری دارد که برای پوست نازک زیر چشم می‌تواند مناسب بوده و برای روشن کردن ناحیه اطراف چشم به صورت کامل طراحی شده است. شما با کمک کانسیلر چشم، به شکل راحت‌تری می‌توانید بقیه آرایش را انجام دهید.

چک لیست لوازم آرایشی ضروری برای هر خانم زیبا

فاندیشن، محصولی ضروری برای کیف لوازم آرایش

خرید و استفاده از یک فاندیشن با کیفیت برای زیبایی کاملاً ضروری است چرا که پایه و اساس کلی بقیه آرایش شما را شکل می‌دهد؛ اگر می‌خواهید، کیف لوازم آرایش شما کاملاً عالی به نظر برسد و تمامی مراحل آن به خوبی طی شود، حتماً از یک فاندیشن با کیفیت استفاده کنید.

 

کرم پودر، محصولی برای زیبایی و جوانی پوست و چهره شما

انتخاب و خرید یک کرم پودر مناسب، می‌تواند باعث جوانی و زیبایی پوست شما شود. کرم پودر می‌تواند پوست شما را صاف و یکدست کند. با استفاده از این محصول آرایشی به راحتی قادر خواهید که عیوب پوست خود را تا حدی بپوشانید و رنگ پوست خود را به صورت کامل یکدست کنید.

 

شما هیچ آرایشی را بدون کرم پودر نمی‌توانید انجام دهید، بنابراین استفاده از آن در صورت می‌تواند امری ضروری باشد. پس حتماً خرید یک کرم پودر با کیفیت و قراردادن آن در کیف لوازم آرایش خود را در ضرورت قرار دهید.

چک لیست لوازم آرایشی ضروری برای هر خانم زیبا

هایلایتر، محصولی که میزان کم آن نیز معجزه می‌کند!

با استفاده از هایلایتر به مقدار کم می‌توانید یک دنیا تحول و معجزه ایجاد کنید. البته باید این را هم در نظر بگیرید که استفاده آن در نواحی درست، می‌تواند این تغییرات را برای شما به همراه داشته باشد. هایلایترهای موجود در بازار می‌توانند فرمول‌های کاملاً متفاوتی با یکدیگر داشته باشند.

 

آن‌ها می‌توانند پودری، مایع یا حتی کرمی باشند؛ اگر در استفاده از هایلایتر تازه کار و مبتدی هستید، هایلایترهای پودری معمولاً برای استفاده می‌توانند راحت‌تر به نظر برسند.

 

ریمل برای بلند کردن و حجم دادن به مژه‌های شما

ریمل‌های انواع بسیار مختلفی دارند و می‌توانند حجم دهنده، بلند کننده و … باشند! شما باید با توجه به مژه‌های خود از نوعی ریمل استفاده کنید که برای شما مناسب‌تر است. وقتی نوبت به رنگ ریمل می‌رسد، شما می‌توانید شکل‌ها و انواع متنوعی را در کیف لوازم آرایشی خود قرار دهید.

 

ریمل‌های مشکی رنگ حتی برای افرادی که بلوند هستند، رایج است. شما می‌توانید حتی از ریمل‌های ضد آب نیز برای مواقع خاصی که می‌خواهید بیرون بروید (مثل مهمانی، باشگاه یا استخر) خریداری و تهیه کنید.

 

فرمژه، تحولی بزرگ برای حالت چشم‌های شما

اگر می‌خواهید حالت چشم‌های خود را به صورت کاملاً معجزه آسایی عوض کنید، فر مژه می‌تواند محصولی کاربردی باشد. با فرمژه، حتی قبل از ریمل زدن هم می‌توانید مژه‌هایتان را بلندتر جلوه دهید. هنگامی که از این محصول استفاده می‌کنید، مژه‌هایتان به ریمل کمتری احتیاج دارند و می‌توانند نتیجه خاص‌تری را برای شما به ارمغان آوردند.

 

رژ لب، رنگ‌پاشی روی لب‌ها

برای رنگ پاشی روی لب‌ها و دمیدن روح در آن‌ها، می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در بازار انواع مختلفی از رژ لب وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند مفید و کاربردی به نظر برسند:

 

• رژ لب‌های مات

• رژ لب‌های ماژیکی

• رژ لب‌های کرمی

• رژ لب‌های مایع

 

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از یک فروشگاه معتبر

حالا که متوجه شدید، کاربردی لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما چیست، بهتر است که برای خرید آن‌ها از یک فروشگاه معتبر برنامه ریزی کنید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران، بهترین محصولات در این حوزه‌ها را خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که یک محصول اورجینال و اصل خریداری می‌کنید.

 

نظر شما در مورد لوازم آرایشی ضروری برای هر خانم زیبا که باید در کیف آرایش آن موجود باشد، کدام است؟ نظرات خود را در این حوزه با ما و دیگر خوانندگان این مطلب در بخش مربوطه به اشتراک بگذارید.

 

از اینکه وقت خود را برای خواندن این مطلب گذاشتید، بسیار سپاسگزاریم!

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب