چگونه شهوتی شویم؟

چگونه شهوتی شویم؟

چگونه شهوتی شویم

برای شهوتی شدن لازم است زن و شوهر کارهایی را برای یکدیگر انجام دهند تا هر دو لذت جنسی بی نظیری را تجربه کنند. در اینجا راز شهوتی شدن زوجین بیان خواهد شد.

 

درین مقاله نکات کاربردی را از مشاوران و متخصص ها ارتباط ها جنسی گردآوری کرده ایم تا به شما برای داشتن ارگاسم خوبتر و وصال به نقطع ی عطف لذت جنسی یاری کنیم .

 

1 . برای ارگاسم خوبتر : بایستی مشورت کردن جنسی بگیرید

نمی توانید به ارگاسم برسید؟ یا این که میخواهید ارگاسمی خوب تر را تجربه کنید؟

 

ما گروه ای از نظرها کارشناسان ارتباط جنسی را در‌این مقاله گردآورده ایم تا بتوانید به نقط ی اوج لذت جنسی در زندگیتان دست پیدا نمائید .

 

2 . برای ارگاسم خوب تر : لمس کردن نقاط داغ

لمس نقاط داغ به وصال شما به نقط ی اوج لذت جنسی در زمان مقاربت یاری می نماید . برای مثال شما روی شوهرتان قرار بگیرید به نحوی که اندام جنسی ( کلیتوریس یا این که چوچوله ) شما بدون واسطه به استخوان شرمگاهی pubic bone وی کشیده شود . یا این که به پشت دراز بکشید و یک بالش را زیر باسنتان قرار دهید .

 

3 . برای ارگاسم خوبتر : کلام نمایید و عکس العمل نشان دهید

به گفته پزشک لورا برمن Berman استادیار بالینی روان پزشگی و زنان و وضع حمل در دانش گاه نورث وست ( مردان نیاز دارا‌هستند که در جهت درست پند شوند ( خانم ها می بایست بابیان شم نیکی که دارا‌هستند یا این که آه کشیدن به همسرشان نشان دهند که در مسیر صحیحی تکان می نماید .

 

4 . برای ارگاسم خوبتر : تن خویش را بشناسید

در صورتی تن خویش را نشناسید نمی توانید حین ارتباط شریکتان را برای چگونگی تحریک خودتان ارشادوراهنمایی فرمایید . به این ترتیب شایسته ترین شیوه این است که نقاط با اهمیت تن خویش و روش تحریک آنان‌را یاد بگیرید .

 

5 . برای ارگاسم خوبتر : ماهیچه هایی که ادله ارگاسم میباشند را تمرین دهید

دوریان سولوت فراگیری دهنده جنسی می گوید ( کگل یک ورزش کلاسیک برای زنانی است که میخواهند یک ارگاسم ضعیف را به یک ارگاسم خوب تبدیل نمایند ( با منقبض کردن ماهیچه‌ها کف لگن جلوی ادرارتان را بگیرید و این چنین عضله‌ها انگیزه را شناسایی فرمایید . آن‌گاه در طول هایی که ادرار ندارید این عضله ها را منقبض نمایید . تمرینات کگل را هر روز و در صورت قابلیت یک‌سری توشه درطول روز انجام دهید . حین انقباض نفستان را حبس فرمایید .

 

6 . برای ارگاسم خوب تر : خطر نمائید

پژوهش ها نشان می‌دهد که با نیز سرگرم شدن در شغل های مهیج ( چه صخره نوردی باشد یا این که صرفا تماشای یک فیلم ترسناک ) سبب ساز تحریک دوپامین در مغز شده که سبب به شوق جنسی بین شما خواهد شد .

 

7 . برای ارگاسم خوبتر : به تاخیر پرتاب کردن ارگاسم

به گفته سولوت ( طولانی کردن وصال به ارگاسم منجر یک ارگاسم انفجاری خواهید شد . وقتی که به ارگاسم نزدیک می‌شوید حرکاتتان را آرام نمائید و این کار را چند دفعه تا ارگاسم پایانی تکرار نمایید .

 

8 . برای ارگاسم خوب تر : روی تنفستان تمرکز فرمائید

ارتباط جنسی تانتریک Tantric sex احتمالا برایتان نو باشد البته اصل آن روی tenet یا این که به عبارتی تمرکز روی تنفس شالوده گذاری شده که می تواند لذت شما‌را بیشتر نماید . به گفته تراس فولبرایت فراگیری دهنده ارتباط ها جنسی ( شما میتوانید تنفستان را به انرژی جنسیتان متصل فرمائید ( اشخاصی که میتوانند روی تنفسشان تمرکز کرده و پی در پی تنفس نمایند سرعت وصال به ارگاسم را کاهش داده و به ارگاسم شدیدتری می رسند که می تواند لذت را تشدید نماید .

 

Tantric sex یک روش باستانی هندو است که بیشتر از 5000 سال عمر داراست و در معنای ( بافتن و انبساط انرژِی ( است . یک صورت آرام از ارتباط جنسی برای ارتقاء صمیمیت و تولید رابطه بین ذهن و تن است که می تواند سبب به ارگاسمی کارکشته شود .

 

9 . برای ارگاسم خوب تر : عشقبازی های خلاقانه داشته باشید

به گفته فولبرایت در‌حالتی که زمان بیشتری نسبت به سهم دار زندگیتان برای مهیا شدن درباره جنسی نیاز دارید برای یکدیگر نشانی اینترنتی یا این که پیام های عاشقانه و در رابطه ارتباط جنسی ای که میخواهید یا این که ماساژ جنسی بفرستید ( اما در تصویرسازی زیاده روی نکنید زیرا احتمالا پیام هایتان سری باقی نماند . )

 

10 . برای ارگاسم خوب تر : داروهایتان را بررسی نمایید

زنان بیشتر از مردان به داروهای ضد افسردگی روی می‌آورند که اثبات شده به معاش جنسی شخص لطمه عرضه میکنند . چنانچه مشکلی دارید درباره‌ی داروهایتان با دکتر معالج مشاوره نمائید .

 

11 . برای ارگاسم خوب تر : بلافاصله یاری بگیرید

در‌صورتی‌که ارگاسم نمی گردید از یک مشاور ماهر یاری بخواهید . جراحت عصبی یا این که کاهش تستسترون می تواند ادله ساخت این نقص‌ باشد . به گفته برمن , پزشکتان می تواند تندرست شمارا آنالیز کرده و عواملی که درباره تان دخیل میباشند را تحقیق کند .

 

12 . برای ارگاسم خوبتر : متانت داشته باشید

در مطالعه اخیر که روی بیشتر از 500 زن فرانسوی انجام گرفت بیشتراز 70 درصد آن‌ها ابلاغ کردند که استرس کاری میل جنسی آنها‌را زیر تاثیر قرار می‌دهد . کاهش میل جنسی به عینه سبب ساز کاهش احتمال ارگاسم خواهد شد . به این ترتیب حواس پرتی های زندگیتان را پشت در اتاق خواب جا بگذارید .

جدیدترین مطالب