چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان پدیده بسیار پیچیده ای است که نیاز به مهارت دارد و آقایان بسیاری نمی دانند که چگونه زن را به ارگاسم برسانیم و همچنین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان مختلف است و زنان می تواند به غیر از کلیتوریس، با تحریک نقاط دیگر بدن شان توسط مرد به اوج لذت جنسی “ارگاسم” برسند. در ادامه بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان را مطرح خواهیم کرد.

 

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم

به ارگاسم رساندن زن باید توسط مرد تشخیص داده شود زیرا در هر زنی نحوه رسیدن به ارگاسم متفاوت است. ارگاسم در زنان به شکلهای مختلفی صورت میگیرد زنان تجربه ی ارگاسم خود را به شکل های مختلفی بیان می کنند، برخی می گویند که ارگاسم مانند یک عطسه بزرگ می باشد و برخی هم آن را همچون صعود به یک قله ی بلند بیان می کنند.

 

اگر خانمی هستید که هنوز ارگاسم را تجربه نکرده‌اید، تنها نیستید، اما یادتان باشد که این مشکل را در خودتان درمان کنید تا بتوانید این اتفاق لذت‌بخش را نیز تجربه کنید. اگر فقط یک نوع ارگاسم را تجربه کرده‌اید، زمان آن رسیده که بدانید سایر قسمت‌های بدن نیز می‌توانند ما را به اوج لذت جنسی برسانند و سبب شوند که از رابطه بهترین تجربه را کسب کنید. در آمریکا روزی به نام روز ملی ارگاسم وجود دارد. در حالی که هر روز باید روز ارگاسم باشد، اختصاص یک روز ملی اذعان این واقعیت است که ما موجوداتی جنسی هستیم و ارگاسم در کنار پیتزا، یکی از بهترین قسمت‌های زندگی است.

 

رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم زنانه در طول رابطه جنسی یک جزء ضروری برای داشتن رابطه‌ای فوق‌العاده عالی نیست، اما قطعا تاثیر زیادی دارد. اما مشکل این است که برای بسیاری از زنان (۱۰ تا ۱۵ درصد) ارگاسم مرحله‌ای بسیار دشوار است که هنوز تجربه نکرده‌اند؛ چیزی که در مورد آن شنیده‌اند، در فیلم‌های پورنو دیده‌اند، اما هر چه‌قدر هم که برای به وقوع پیوستن آن تلاش می‌کنند، باز هم بی‌تاثیر است و موفق نمی‌شوند.

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

رسیدن به ارگاسم در زنان فقط از طریق واژن و کلیتوریس نیست و شاید تصور کنید که ارگاسم زن با کلیتوریس شروع می‌شود و با همان هم پایان می‌یابد، به خصوص اگر هنوز نقطه جی را کشف نکرده‌اید، اما واقعیت این است که تمرکز روی کلیتوریس زن تازه شروع لذت است. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که می‌توانید ارگاسم نوک پستان داشته باشید؟ خوب، بله در واقع می‌توانید. برخی ها ارگاسم را فقط در اندام های جنسی خود و برخی دیگر در سایر اعضای بدنشان احساس می نمایند.

 

وقتی زنان به ارگاسم می رسند، بدن آنها قدری به هم جمع شده و ماهیچه هایشان جنب و جوش پیدا می کند. همچنین ماهیچه های دیواره مهبل به همراه ماهیچه های لگنچه و مخرج با ریتم منظمی منقبض می شوند. بر خلاف مردان که پس از ارگاسم، تمایل جنسی آنها دقایقی کاهش یافته و نعوظ آنها کاهش می یابد، هنگامی که زنان وارد مرحله ی آرامش شده و انقباض ماهیچه ها در آنها کاهش می یابد، آنها می توانند به سرعت و مجدداً به مرحله تداوم لذت بازگشته و آمیزش دوباره را از همانجا شروع نمایند.

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

اگر مردی هستید که دوست دارید یاد بگیرید چگونه زن را به ارگاسم برسانیم و در تحت خواب او را تحت تاثیر قرار دهیم با خواندن این مقاله سایت سماتک می توانید بیاموزید که چطور یک زن را در تمامی ابعاد زندگی مشترک به اوج لذت برسانید و در رابطه جنسی بر روی کدام یک از اعضای بدن زن باید تمرکز داشته باشید که بتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید. در این مقاله به طور کامل به شما آموزش داده می شود که چگونه یک زن را به ارگاسم برسانید. در روابط جنسی ، زن و مرد هر دو برای رسیدن به ارگاسم باید همکاری کنند. نیازهای یکدیگر را برطرف نمایند. در خیلی مواقع بیشتر به نقش زنان پرداخته شده در حالی که مردان با رفتار درست خود در رابطه جنسی می توانند باعث شوند همسرشان احساس لذت بیشتری کرده و شریک جنسی مناسب تری گردد.

 

انواع ارگاسم در زنان

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

ارگاسم واژن (G-Spot)

از آن‌جایی که واژن از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده‌است، صحبت در رابطه با ارگاسم واژن کمی مبهم به نظر می‌رسد، اما این نوع ارگاسم همین نام را دارد. با این حال، ارگاسم واژن در واقع ارگاسمی است که به لطف نقطه جی اتفاق می‌افتد. اگرچه تنها ۳۰ درصد زنان گزارش می‌دهند که از طریق عمل دخول به ارگاسم می‌رسند، اما همین برای اثبات این‌که موقع جی واقعیت دارد کافی است. فقط لازم است که آن را پیدا کنید.

 

ارگاسم نوک پستان

بر اساس یک مطالعه که در سال ۲۰۱۱ انجام شد، رسیدن به ارگاسم فقط از طریق تحریک نوک پستان نیز اتفاق می‌افتد. این تحقیق نشان داد که وقتی نوک پستان تحریک می‌شود، قشر حسی دستگاه تناسلی در مغز فعال می‌شود. به عبارت دیگر، تا جایی که به مغز مربوط است، تحریک نوک پستان و تحریک دستگاه تناسلی یکسان است، بنابراین ایجاد یک ارگاسم با تحریک نوک پستان نیز امکان‌پذیر است.

 

ارگاسم کلیتورال (ارگاسم در ناحیه کلیتوریس)

۷۰ درصد از زنان هنگام رابطه‌ی جنسی با تحریک ناحیه کلیتوریس به ارگاسم می‌رسند، بنابراین این نوع ارگاسم زنانه یکی از رایج‌ترین ارگاسم‌ها است. خواه با استفاده از انگشتان دست و خواه از ویبراتور یا هر چیز دیگری، با مقدار فشار مناسب و تکنیک درست، اکثر زنان می‌توانند از طریق تحریک این ناحیه به ارگاسم برسند. بسیاری از زوجین تصور می کنند که ارگاسم در زنان مانند مردان به هنگام دخول ایجاد می شود و نیازی به تحریک کلیتوریس نیست. به همین دلیل دیده می شود که بسیاری از زنان در آمیزش های خود به ارگاسم نمی رسند و حتی ارگاسم را با دیگر حالات چرخه ی واکنش جنسی، به ویژه تداوم لذت، اشتباه می گیرند. اما باید گفت که اندام اصلی ارگاسمی زنان کلیتوریس است و معمولاً زنان از تحریک های مهبلی به ارگاسم نمی رسند.

 

بهترین نوع ارگاسم در زنان

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

ارگاسم ترکیبی

ارگاسم ترکیبی همان چیزی است که از نام‌اش معلوم است: ارگاسم قسمت‌های مختلف بدن شما به طور همزمان اتفاق می‌افتد. بیش‌تر از آنی که واقعی باشد، خوب است، نه؟ گرچه شایع‌ترین ارگاسم ترکیبی می‌تواند ارگاسم موضع جی همراه با ارگاسم کلیتورال باشد که هر دو با هم در یک زمان اتفاق می‌افتند، اما با توجه به این‌که چند قسمت دیگر بدن می‌تواند برای ارگاسم زنانه تحریک شود، شما می‌توانید یک ارگاسم ترکیبی که تقریبا همه جانبه است داشته باشید.

 

ارگاسم ذهنی

گاهی اوقات ممکن است خواب رابطه‌ی جنسی را ببینید و وقتی از خواب بیدار می‌شوید، به ارگاسم رسیده باشید. در حالی که ابدا رابطه‌ یا لمسی در نواحی حساس رخ نداده، اما مغز، که در واقع بزرگ‌ترین عضو جنسی است، کاری می‌کند که این اتفاق بیفتد.

 

ارگاسم ذهنی یک چیز غیرعادی و ناهنجار نیست. در واقع مطالعات نشان داده‌اند که اگر چه چنین چیزی به ندرت رخ می‌دهد، اما زنان می‌توانند تصور کنند و به ارگاسم برسند. لیدی گاگا هم دعا می‌کند که یکی از این زنان است.

 

ارگاسم میزراه (پیشاب‌راه)

ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد که همان بخش از بدن شما که ادرار از آن بیرون می‌آید تحریک ‌شود، اما این موضوع هم واقعیت دارد! اگر به نمودار آناتومی زن نگاه کنید، خواهید دید که مجرای ادرار تقریبا به طور کامل توسط کلیتوریس احاطه شده‌است (به یاد داشته باشید که کلیتوریس شما بزرگ‌تر از آن چیزی است که فکرش می‌کنید) بنابراین وقتی که مجرای ادرار یا “موضع یو” تحریک می‌شود، خون به طرف دهانه حرکت می‌کند و مایع داخل غدد شبه‌پروستات تولید می‌شود. این مایع همانی است که از بدن خانم‌ها در حالی که به ارگاسم می‌رسند، پاشیده می‌شود.

 

چگونه همسر خود را به ارگاسم واقعی برسانیم

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

ارگاسم ورزشی

این نوع ارگاسم در زنان زمانی رخ می‌دهد که زنان در حال ورزش کردن هستند و در واقع چیزی است که بسیاری از زنان تجربه می‌کنند، به ویژه در تمرینات شکم. طبق نظر آلفرد کینزی در مقاله‌ای که در سال ۱۹۵۳ برای رفتار جنسی در زنان نوشت، پنج درصد از زنان در طی انجام تمرینات ورزشی ارگاسم را تجربه می‌کنند. در سال ۲۰۱۳، مجله‌ی تناسب اندام گزارش داد که این میزان به ۱۰ درصد رسیده‌است احتمالا به این دلیل که زنان امروزی در مقایسه با زنان سال ۱۹۵۳ بیش‌تر ورزش می‌کنند.

 

ارگاسم پوست

ارگاسم پوست یا “مور مور شدن” شیوه‌ای است که طی آن اپیدرم نسبت به تحریک شدید واکنش نشان می‌دهد. ارگاسم پوست نیز علاوه بر لرزش، عرق کردن و گر گرفتن، یکی از تحریکات جنسی است. ثابت شده‌است که موسیقی منبع ارگاسم پوست است و مطالعات نشان داده‌اند که این نوع ارگاسم زنانه می‌تواند به شدت اعتیادآور باشند.

 

ارگاسم بوسه

اگر تا به حال یکی از آن بوسه‌های طولانی و پرشور را که در فیلم ها دیده‌اید، تجربه کرده باشید، پس احتمالا می‌دانید که ارگاسم بوسه واقعی است. لب‌ها، که ۱۰۰ برابر حساس‌تر از انگشتان دست هستند، یکی از چندین ناحیه شهوت زا در زنان محسوب می‌شوند. در حدود ۲۰ درصد از زنان ارگاسم بوسه را تجربه کرده‌اند. فقط لازم است که تمرکز و توجه زیادی را به آن چیزی که احساس می‌کنید، اختصاص بدهید.

 

بهترین نقاط بدن زنان برای رسیدن به ارگاسم

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

ارگاسم مقعد

حتی بدون تحریک ناحیه کلیتوریس هم می‌توان با استفاده از رابطه‌ی جنسی مقعدی به اوج لذت جنسی رسید. بنا به مطالعات صورت گرفته، دخول از مقعد هم موضع جی را تحریک می‌کند و هم بافت‌های تهییج‌پذیر. تحریک مقعد، پروینیوم و رکتوم می‌تواند روی اعصاب لگن و پودندال که در واکنش ارگاسمی دخیل هستند، تاثیرگذار باشد.”

 

ارگاسم چندگانه

ارگاسم چندگانه که نباید آن را با نوع ترکیبی اشتباه بگیرید به این ترتیب است که یکی بعد از دیگری ارگاسم دارید، بدون این‌که فاصله‌ی طولانی بین آن‌ها باشد. این مورد اساسا چیزی است که هر زنی دوست دارد تجربه کند و اگر بتواند آن‌ها را همراه با نوع ترکیبی داشته باشد (همراه با یک نوشابه‌ی اضافی!!!)، عالی می‌شود! در واقع این چیزی است که ما آن را جایزه‌ی کلان نهایی یا، به طور واقع‌گرایانه‌تر یک اتفاق بسیار نادر می‌دانیم. شما باید بدن‌تان را به خوبی بشناسید تا به این سطح از ارگاسم حرفه‌ای دست پیدا کنید، به همین دلیل است که نباید هرگز پشیمان شوید و بهتر است بارها و بارها تلاش کنید.

 

ارگاسم گردن رحم

همانند ارگاسم نوک پستان، زمانی که گردن رحم تحریک می‌شود، قشر حسی تناسلی در مغز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث ارگاسم می‌شود. اما نکته‌ای در رابطه با ارگاسم گردن رحم وجود دارد و آن این‌که از دخول بسیار عمیق به دست می‌آید، که برای برخی از زنان ممکن است دردناک باشد. اگر در امید برای دستیابی به ارگاسم گردن رحم درد داشتید، بی خیال آن شوید و روش دیگری را امتحان کنید. هیچ دلیلی ندارد که برای رسیدن به ارگاسم زنان ، به خودتان آسیب وارد کنید.

 

ارگاسم زایمان

اگر چه این نادر است، واقعا نادر! اما ۰.۳ درصد از زنان گزارش می‌دهند که اوج لذت جنسی را در طول زایمان تجربه کرده‌اند. دلیل چنین رخدادی ممکن است به این دلیل باشد که وقتی زن به ارگاسم می‌رسد توانایی او برای مقابله با درد، نسبت به آستانه‌ی معمول‌اش بیش از ۱۰،۰۰۰ بار افزایش می‌یابد. اساسا، این روش بدن او است برای این‌که خودش را در اثر درد وحشتناک زایمان نبازد. بله درد وحشتناک!

 

بهترین روش تحریک جنسی زنان برای رسیدن به ارگاسم

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

تحریک جنسی زن قبل از دخول برای رسیدن به ارگسام در زنان، امر لازمی است. همه زنان، نقطه تحریک جنسی ویژه ای دارد. یکی از نوازش ملایم سینه ها خوشش می آید، دیگری از آغوش و تنگ در بغل گرفتن . لمس اعضای تناسلی (فرج ومهبل) نیز در برخی دیگر محرک عمل است .هر مردی باید نقاط شهوی ویژه زن خود را یافته، قبل از دخول به نوازش آنها بپردازد. برخی اعمال و تماس زود گذر دهانی تناسلی مثل بوسه اندام های آمیزشی یکدیگر نیز طبیعی به حساب می آید. برخی زنها از عوامل روانی بیشتر از ملامسه و تحریکات فیزیکی لذت می برند. بیان جملات عشقی و تعریف از زیبایی واظهار علاقه بیش از حد سبب آمادگی جنسی برخی از ایشان می شود.

 

ارگاسم در زنان یا به عبارتی انزال هر زنی مستلزم شراط خاصی است. گاهی مستلزم کارهایی که به ظاهر بی معنا وخنده آور جلوه می کند؛ امّا تا جایی که ممکن است وممنوعیتی از جهت شرعی واخلاقی ندارد، باید در تأمین آن ها کوشید تا به ارگاسم رسیدن زنان کمک کند. نقاط حساس بدن ، نقاطی هستند که به تحریک های دستی و نوازش ها به شدت واکنش نشان می دهند. علاوه بر سینه ها و اندام های جنسی که حساسترین اندام های بدن می باشد، لاله گوش، پشت گردن، زیر بغل، انگشتان و دستها، باسن و قسمتهای داخلی رانها، اطراف مخرج، پشت زانوها، مچ پا و ساقها، کف وانگشتان پا نیز دیگر اندام های حساس بدن را تشکیل می دهند. باید این قسمت ها را به آرامی نوازش و تحریک کنید. نوازش قسمت های مذکور قبل و در طول آمیزش، می تواند شما را برای شروع نزدیکی کاملاً آماده نماید.

 

در این مرحله (آمادگی)، در صورتی که نقاط شهوی و محرک جنسی زن نیز به وسیله شوهر او خوب تحریک شده باشد، از ابتدا و قبل از دخول، غدد برتلن وغدد اسکن شروع به ترشح می کنند که در تمام مراحل جماع ادامه دارد. این ترشحات باعث سهولت دخول آلت در مرحله بعدی می گردد. حواسی چون حس دیداری و حس بساوایی در این مرحله نقشی غیر قابل انکار دارند. به زبان دیگر، مهارت های پیشنوازی جنسی زوجین در این مرحله کار آرایی محسوس دارد. طرفین باید با اعمال کردن مهارتهای مقاربتی خویش هر چه بیشتر طرف ارتباطی خود را تحریک کنند. این تحریکات نهایتاً سبب تقویت میل جنسی شده و سرانجام زوجین در آستانه مرحله سوم (ارگاسم ) قرار می گیرند. مرد کاردان و با تجربه به کسی گفته می شود که ارگاسم خود را مهار کرده و آن را با اوج لذت جنسی زن هماهنگ سازد.

چگونه زن را به ارگاسم برسانیم | بهترین راه های رسیدن به ارگاسم در زنان

مدت زمان ارگاسم در زنان

تخمین زده می شود که به طور کلی ارگاسم در زنان حدود 20 ثانیه به طول می انجامد که شامل انقباضات ماهیچه ای در ناحیه لگن، واژینال، رحم و .. است. البته ارگاسم در زنان در برخی دیگر خیلی زود شروع شده و خاتمه می یابد (یعنی زمان کلی ارگاسم زنان در برخی تنها در حدود یک ثانیه است در حالیکه این ارگاسم در همین یک ثانیه ابتدا شدتش خیلی زیاد است و بعد کاهش می یابد. در برخی از لحظات این انقباضات منظم و متوالی ، توام با لرزشهای نامنظم خواهد بود ولی در موارد دیگر وقتی زنان احساس ارگاسم می کنند این احساس با انقباضات لگنی و … توام نمی باشد. این مساله نشان می دهد که کیفیت و احساس ارگاسم در زنان مختلف می تواند به شکلهای مختلف خود را نشان دهد و ارایه یک نسخه واحد در مورد ارگاسم زنان برای همه منطقی به نظر نمی رسد.

 

اگر متوجه شدید که چگونه زن را به ارگاسم برسانیم باید دانستنی های دیگری در رابطه با ارگاسم و رابطه جنسی بدانید پس بهتر است سایر مقالات سایت سماتک در رابطه با ارگاسم در زنان را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب