روش های ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر – همسر – مرد

روش های ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر – همسر – مرد

روش های ناز و عشوه برای شوهر

ناز و عشوه برای شوهر یکی از بهترین کارهایی است که یک زن یا دختر می تواند انجام دهد تا میزان عشق و علاقه شوهرش به او بیشتر شود. اگر می خواهید با بهترین متد و روش های ناز و عشوه برای شوهرتان بیشتر آشنا شوید در این مقاله از سایت سماتک آموزش ناز و عشوه برای همسر را شما خانم های عزیز و دختران جوان بیان خواهیم کرد.

 

چگونه برای همسر خود ناز و عشوه کنیم

ناز و عشوه برای همسر ذاتی ست و همه خانم ها دارند فقط خیلی ها شیوه ابراز و بیان کردن آن را بلد نیستند، ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر نسخه ای کامل ندارد. با استفاده از روش های زیر می توانید نظر شوهر را به خود جلب کرده و عاشقش کنید. دختر خانم هایی که تازه ازدواج کردن تمایل دارند روش های عشوه گری برای شوهر رو یاد بگیرند . مخصوصا دخترانی که تا زمان ازدواج ، خودشون رو پاک نگه داشتند و اصطلاحا آفتاب مهتاب ندیده هستند. در این آموزش از سایت سماتک قصد داریم به ساده ترین شکل ممکن به شما خانم ها یاد بدیم که چطور به صورت حرفه ای برای شوهرتون ناز و عشوه کنید . برای شروع ناز و عشوه برای مرد باید بدونید که نیازی به خرید هیچ وسیله ای نیست . خدا قبلا به صورت مادرزادی همه ی لوازم رو بهتون داده است . یه سری لباس لازم دارید که به طور قطع با همین لباس هایی که دارید کارتون راه می افتد. قبلش باید عرض کنم که نمی خوایم موشک هوا کنیم . پس برای یاد گرفتن روش های ناز و عشوه برای همسر و شوهر، نیازی به هوش بالا نیست.

روش های ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر - همسر - مرد

آموزش ناز و عشوه برای همسر

همه مردان و همسران مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید. با این آموزش ناز و عشوه برای همسر ، شما دختران و زنان عزیز در عشوه گری برای شوهر استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری برای همسر پیدا کردم و دارم تمرین می کنم. روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :

 

۱ – چشمک زدن با دهان نیمه باز
۲ – حالت دادن به بدن
۳ – کج کردن سر
۴ – خمار کردن چشم ها
۵ – لبخند ملیح
۶ – دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
۷ – گاز گرفتن گوشه لب پایینی
۸ – تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
۹ – آرایش کردن
۱۰ – ارسال بوسه از راه دور

 

آموزش ناز و عشوه گری برای شوهر

روش های ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر - همسر - مرد

شکل ایستادن

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه برای شوهرتان پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید. اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!

 

نوع و روش حرف زدن

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد ناز و عشوه گری برای شوهر خود را دارید ، نوع حرف زدن تون باید کش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.

 

مثلا :
علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!
حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، با موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواهید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

 

شیوه لباس پوشیدن

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید دوبار در هفته رخ بدهد . برای ناز و عشوه برای همسر لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید . بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟ فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه  شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود 80 درصد بالاتنه شما لخت شده باشه.
حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!
دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود 80 درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش رو به طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!
برید سراغ اندام بعدی …

روش های ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر - همسر - مرد

ناز و عشوه گری برای شوهر با موهای سر

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

 


حتما بخوانید: آموزش تصویری و رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر


 

راه رفتن زنانه

خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشوند اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود . اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.
نکته ۱ : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از ۱ ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه.
نکته ۲ : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن.

 

 خوابیدن و نشستن

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.

روش های ناز کردن و عشوه آمدن برای شوهر - همسر - مرد

آموزش تخصصی ناز و عشوه گری برای مرد

– از لبخند صمیمی و کلمات عاشقانه و تعریف خاطرات خنده دار شروع کنید.
– یک زن اگه لطافت زن بودن خودش رو داشته باشه حتی عطسه کردن و خمیازه کشیدنش واسه مردش جذابه.
– شوهرتون وقتی میخاد نزدیک شما بشه ادای دخترای خجالتی رو در بیارین.
– برای مرد زندگی خود برقصید خواهید دید که شوهرتان خیلی خوشش آمده و دوباره میخواد براش این کار رو بکنید شمام با کلی خواهش و … بعده چند ثانیه دیگه براش برقصید بد چند ثانیه به چشمای شوهرتون زل بزنید و ابروهاتونو هشتی کنید و آروم روتونو به طرفی برگردونید سپس دوباره به چشماش نگاه کنید.
– وقتی در جمع نشستید وقتی بقیه هواسشون نیست برای مرد زندگی تون بوووووس بفرستید!
– وقتایی که شوهرتون بهتون ززززل می زنه خیلی بهش خیره نشن، بعضی مواقع با خجالت سرتونو پایین بیاندازید و شونه هاتونو بالا بدین.
– در رابطه تون اول حسابی با حرکات بدنتون تحریکش کنید تا جایی که توی چهره اش معلوم بشه که میخواد مثلا بغلتون کنه، ولی به محض اینکه اقدام بکنه برین تو فاز ناز کردن و نمی زارم، بلند بلند بخندید و شیطونی کنید.
– شوهرتون هر جوکی گفت شما بخندید و خودتونو بهش بچسبونید.
– وقتی غذا می خورید غذاتو بریز تو ظرف همسرت و بگو بیا هم بخوریم… این چند وجب فاصله باعث میشه غذا از گلوم پایین نره… تو یه لیوان آب بخورید… بگید جسم و روح ما مشترکه.
– بعضی از مردان وقتی خانمشون صداشونو بچه گونه میکنن و باهاش حرف میزنند خیلی خوششون میاد!
– با شرم نگاه کنید، یه لحظه به صورت یه لحظه دیگه پایین!
– هیچی مثل خجالتِ “نامزد” مرد را تشنه نمیکند! عشق شعله می گیره. و شوهر به له له می افته.
– یک مورد دیگر: صدا با ناز=سهیـــــــل !(اینجا لب کمی غنچه)= خسته اییی؟دراااز بکشش!
– روبرو یا پهلوی شوهرتون نشستید (بهتر با دست چپ) بالاترین دکمه پیراهنش را آروم ور میری! “چه پیرن قشنننگیییه! … خیییلی میاد.” “(تو این لحظه سر با ناز بره بالا گردن خودنمایی کنه) ولییی… زلفات !یه چییییز دیگست”!!
– وقتی توی خونه راه میرید.ندوید! فاصله پاها هم زیاد نباشه یعنی گشاد گشاد راه نروید. بلکه پاها نزدیک هم رونها بهم ساییده بشه!! قدمها کوتاه اما نه دزدکی و پاورچین!! خرامان! کمی کمی!هم تاب به بدن.
– وقتی تو ماشین کنارش مردت نشستی دستش که رو دندس تو هم انگشتاتو تو انگشتاش بکن.
– شوهرتون وقتی میره سرکار … چندین بار سراغ شو بگیری یه بار به بهونه خرید… یه بار دلتنگی … یه بار تنهایی … یه بار… خودش میفهمه اینا همش بهونس…همش دلتنگیه!
– وقتی مرد شما داره تو اتاق کارای فرداش رو درست میکنه یا حساب کتاب میکنه… مدام براش چای درست کنید… میوه بیارید … باهاش تو کارا همکاری کنید… همش زل بزنید تو چشاش بگید خدا این فرشته رو از من نگیر و جونم به جونش بنده.
– صبح که میشه باهم نماز بخونید و خدا رو به خاطر این عشق پاک و حلال و به خاطر داشتن این فرشته در جلد آدم و شکر کنید و اونو غرق بوسه و اشک بکنید.

 

روش های ناز و عشوه گری برای شوهر و مردان را در این مقاله آموزش دادیم که امیدواریم شما خانم ها بتوانید روز به روز میزان بیشتری از قلب همسرتان را تسخیر کنید. آموزش ناز و عشوه برای همسر خیلی سخت نیست و شما می توانید با دخیره این مطلب در مرورگر گوشی موبایل تان به مدت 5 روز و روزانه یکبار مقاله آموزش و روش های ناز و عشوه برای شوهر و همسر را بخوانید و بعد از یک هفته بهترین زن برای مرد زندگی تان شوید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب