هدیه روز مادر چی بخرم + روز مادر کادو چی بخرم

هدیه روز مادر چی بخرم + روز مادر کادو چی بخرم

هدیه روز مادر باید خاص و ویژه باشد تا تشکری باشد از مادر عزیزتان که سال ها برایتان زحمت کشیده است اگر قصد خرید هدیه برای روز مادر را دارید در ادامه بهترین پیشنهاد هدیه روز مادر را بیان خواهیم کرد. مادر شما سزاوار این است که 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، 365 روز سال در عشق شما غرق شود. اما وقتی روز مادر فرا می رسد، زمان آن است که با برپایی یک جشن و فعالیت های خانوادگی سرگرم کننده و هدایای فراوان از او قدردانی کنید. همانطور که گفته شد، پیدا کردن کادو روز مادر که به طور کامل بیانگر اهمیت او به عنوان دختر، پسر، شوهر یا یکی دیگر از اعضای خانواده اش برای شما باشد، تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.

هدیه روز مادر چی بخرم

هدیه روز مادر چی بخرم

بهترین هدیه روز مادر محبت فرزندان به آنهاست اگر فرزند خوب و صالحی باشید همین بهترین کادو برای روز مادر است. اگر مادر یا همسرتان، نزدیک به روز زن مدام به شما می‌گویند که یک شاخه گل کافی است و نیازی به هدیه و کادو‌های گران نیست، این صحبت شان را جدی نگیرید؛ بنابراین به فکر یک هدیه جذاب و خلاقانه باشید. از طرفی این نکته را بدانید که خانم‌ها مانند آقایان هدیه‌ های کاربردی مانند لوازم خانه و آشپزخانه را دوست ندارند. شاید شما به یک مرد جعبه آچار هدیه دهید و خوشحالش کنید، اما اگر قرار است یک ست قابلمه به عنوان هدیه روز مادر، برای همسر یا مادرتان تهیه کنید، بهتر است که همان شاخه گل را بخرید و خودتان را به زحمت نیندازید. از آنجایی که روز مادر در مورد جشن گرفتن همه مادران است، زنان دیگر را در زندگی خود در ذهن خود نگه دارید زیرا بسیاری از این هدایا برای مادربزرگ ها، مادرشوهرها ، نامادری ها و مادرخوانده ها نیز مناسب است. امسال، به جای گل، به مادر خود چیز ویژه ای هدیه دهید!

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر

 

همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که هر هدیه جذاب و ارزشمندی، الزاماً گران قیمت نیست، با کمی خلاقیت و سلیقه می‌توانید یک هدیه دوست داشتنی برای مادر یا همسرتان تهیه کنید. برای هدیه روز مادر چه فکری دارید؟ انصافا کادو گرفتن برای خانم‌ها کار سختی نیست. گزینه‌های زیادی پیش روی شماست مثل لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک و اکسسوری‌های زیبا، کتاب، مجسمه‌ها و دکور‌های زیبا یا هر چه که حدس می‌زنید یک خانم به عنوان یک مادر دوست داشته باشد. اگر خلاقیت هم داشته باشید که چه بهتر. با سایت سماتک همراه باشید تا گزینه‌هایی که برای هدیه روز مادر وجود دارد را بررسی کنیم. در این گزارش تعدادی از هدیه‌های آرایشی و جذاب که همه خانم‌ها آن‌ها را دوست خواهند داشت آورده شده، که می‌توانید از آن‌ها ایده‌ بگیرید.

سبد هدیه روز مادر

سبد هدیه روز مادر

 

بهترین هدیه روز مادر

بسیاری از ما وقتی زمان خرید کادو روز مادر فرا می رسد، گل، چای فانتزی، کارت پستال یا یک قطعه هنری در قاب را به او هدیه می دهیم. اما اگر واقعاً می‌خواهید امسال خود را به مادرتان نشان دهید، ممکن است بخواهید کادوی بهتری به او بدهید. به همین دلیل است که ما لیست هدایای روز مادر را برای هر نوع مادری، از مادران هنرمند گرفته تا مادران ورزشکار و مادرانی که عاشق آشپزی هستند آماده کردیم. اگر برای خرید بهترین هدیه روز مادر بودجه زیادی ندارید ولی می‌خواهید عشق و علاقه خودتان را به مادرتان نشان دهید، لازم نیست حتما پول زیادی صرف خرید کادو کنید. می‌توانید وسایلی مثل ماگ، یک گلدان کوچک، یک لباس ساده، شال، کتاب و هر چیزی که مادرتان به آن علاقه دارد، بخرید.

 

بن ماساژ صورت

ماساژ صورت یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش گردش خون در صورت، جلوگیری از چین و چروک و کمک به بهبود چروک‌ها است. از طرفی ماساژ صورت اثر فوق‌العاده‌ای در ایجاد احساس آرامش و انرژی مثبت در خانم‌ها دارد. مراکز ماساژ انواعی از خدمات ماساژ و پاکسازی پوست را ارائه می‌کنند. از این گزینه برای ایجاد یک حس خوب و نشان دادن میزان علاقه‌تان به مادر‌ها استفاده کنید.

 

لوازم آشپزخانه

وقتی برای یک خانم لوازم آشپزخانه می‌خرید اولویت اول شما باید علاقه و حس راحتی او باشد؛ بنابراین در این مناسبت به فکر وسایلی باشید که کار او را آسان‌تر می‌کند. خانمی که شاغل است و کار‌های خانه را به سختی انجام می‌دهد ممکن است به یک ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشد. خانمی که بسیار به پختن کیک و شیرینی علاقه دارد را وسایل شیرینی‌پزی یا اسباب تزیین کیک یا میوه‌آرایی خوشحال می‌کند. پس لحظه‌ای خودتان را جای او بگذارید و به این فکر کنید که الان در این موقعیتی که او دارد، چه ابزاری می‌تواند خوشحالش کرده یا کارش را آسان‌تر کند؟ اما شاید خرید وسایل خانه یا آشپزخانه به عنوان هدیه روز مادر کمی کلیشه‌ای شده و چندان هم خانم‌ها را خوشحال نکند. ترجیحا به دنبال هدایایی بروید که بیشتر شخصی هستند تا اینکه به کار کل اعضای خانواده بیایند.

 

روغن بدن

روغن‌های بدن یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی خانم‌ها هستند. این روغن‌های معطر هم در حمام و هم بعد از حمام استفاده می‌شوند و پوست بدن را چرب می‌کنند. چرب شدن پوست بدن به خصوص بعد از حمام یا ورزش مانع از چروک شدن یا ترک خوردن آن است؛ بنابراین این روغن‌ها گزینه‌های خوبی به عنوان هدیه روز مادر هستند.

هدیه خاص برای مادر

هدیه خاص برای مادر

 

پیشنهاد هدیه روز مادر

لوازم آرایشی یک پیشنهاد خوب برای هدیه روز مادر است اگر می خواهید مادرتان را خوشحال کنید برایش لوازم آرایشی تهیه کنید. اگر مادر شما یا هر مادری که برای او خرید می‌کنید به آرایش کردن علاقه داشته باشد از یک کرم پودر خوب، رژ لب، ریمل، خط چشم و… خوشحال می‌شود به شرط اینکه این هدیه با سلیقه‌اش جور باشد. پس اگر خانم هستید می‌توانید کمی در آرایش او دقت کنید و ببینید از چه وسایلی بیشتر استفاده می‌کند و اگر هم آقا هستید و تشخیصش برای شما سخت است می‌توانید یواشکی سری به میز آرایش او بزنید. شاید برداشتن دو سه تا وسیله و نشان دادن آن‌ها به فروشنده هم گزینه خوبی برای شما باشد تا از مارک‌ها و رنگ‌های مورد علاقه او باخبر شوید.

کادو روز مادر ارزان

کادو روز مادر ارزان

 

به هر حال فروشنده‌ای که از او خرید می‌کنید اگر خانم باشد می‌تواند به خوبی شما را راهنمایی کند. اما اگر خانمی که برای او خرید می‌کنید اهل آرایش کردن نباشد می‌توانید به سراغ لوازم بهداشتی و لوازم مربوط به مراقبت‌های زیبایی بروید. کرم‌های شب و روز، کرم‌های دور چشم، ضدآفتاب، انواع ماسک صورت، نرم‌کننده‌ها و ماسک مو‌ها، ادکلن‌ها یا بادی اسپلش‌ها و… همگی چیز‌هایی برای مراقبت از زیبایی هستند که خیلی هم آرایشی نیستند. البته وقتی از خود فروشنده‌های لوازم آرایشی یا از تکنیسین‌های داروخانه‌ها (که لوازم مربوط به مراقبت از پوست و مو را می‌شناسند) کمک بخواهید، می‌توانند به شما انواع گزینه‌ها را معرفی کنند. لوازم برقی مربوط به زیبایی مانند اتوی مو، سشوار، دستگاه شست‌وشوی صورت، برس برقی، اپیلیدی و… هم می‌توانند گزینه‌های خوبی برای هدیه روز مادر باشند.

کادو روز مادر جدید

کادو روز مادر جدید

 

یه هدیه خاص برای روز مادر

روز مادر نزدیک است و زمان آن رسیده است که به زنانی که ما را بزرگ کرده اند، احترام بگذاریم و از آنها تجلیل کنیم. در این مطلب مطمئناً چیزی کوچک برای تجلیل از مادران خود پیدا می کنید و به آنها نشان می دهید که چقدر برای شما مهم هستند. مجموعه‌ ای از پوشاک زنانه شامل لباس‌ های ورزشی، روپوش‌ های زنانه، پیش‌ بند و لباس‌ های راحتی را که فکر می کنید مادرتان دوست دارد به او هدیه دهید. اگر به دنبال یه هدیه خاص برای روز مادر هستید می توانید یکی از موارد زیر را خریداری کرده و به ایشان کادو دهید:

 

ریمل

ریمل‌ از هر نوع و برندی که باشد همیشه خوشایند و دوست داشتنی است. اگر در این زمینه سررشته دارید و برند محبوب همسر یا مادرتان را می‌دانید چه بهتر. اما اگر به یک راهنمایی نیاز دارید، ریمل‌های برند لوریل (Loreal)، بروژوآ و اکسلریتور هم کیفیت بسیار خوبی دارند و هم قیمت مناسب. با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر از مشاورین فروشگاه راهنمایی بگیرید.

 

کرم آبرسان

یکی از بهترین هدایا برای روز مادر، کرم‌ های مراقبت از پوست و آبرسان است. البته این کرم‌ها محدودیت خاص خود را هم دارند و بهتر است توسط پزشک تجویز شوند، اما منظور ما آن دسته از کرم‌ها یا ژل‌های آبرسان است که کارشان فقط مرطوب کردن و آبرسانی پوست صورت است و نه بیشتر. این کرم‌ها تأثیر بسزایی در مرطوب شدن پوست صورت و شفاف شدن آن دارند و یک هدیه خاص برای روز مادر دوست داشتنی هستند.

هدیه مناسب برای مادر مسن

هدیه مناسب برای مادر مسن

 

سایه چشم

تنوع رنگ و نوع در سایه‌های چشم غیرقابل تصور است. این مسئله هم جذاب است و هم انتخاب را سخت می‌کند. اما اگر رنگ‌های مورد علاقه همسر یا مادرتان را می‌دانید بهتر است بر اساس سلیقه آن‌ها انتخاب کنید. البته این گزینه برای خانم‌ های جوان جذابیت بیشتری دارد تا بعنوان کادوی روز مادر پس بهتر است در انتخاب تان سن مادر را در نظر بگیرید.

 

ست براش

براش‌ها از ملزومات پرکاربرد آرایش هستند و اگر مادر شما به مقوله میکاپ و آرایش علاقه وافری دارد، خریدن یک ست براش انتخاب کاملاً درست و خلاقانه‌ای است.

روز مادر کادو چی بخرم

روز مادر کادو چی بخرم

امسال با برترین هدایای خاص روز مادر که ما در این مقاله برایتان پیشنهاد داده ایم در خدمت تان هستیم. برای دادن یک کادو روز مادر، لازم نیست خیلی هزینه کنید یا کار سختی انجام دهید. شما می توانید با یک مبلغ کم یک کادوی مناسب برای مادرتان خریداری کنید.

 

پرایمر

یکی از بهترین هدیه‌های آرایشی که می‌توانید برای مادر یا همسرتان تهیه کنید، پرایمر است. پرایمر‌ها از جمله کرم‌های زیرساز آرایشی هستند که باعث بسته شدن منافذ پوست، رفع چربی اضافه، صاف و یکدست شدن سطح پوست می‌شوند و برای خانم‌ها در هر سنی مناسب هستند. مارک اسمش‌باکس (smashbox) از بهترین تولیدکننده‌های پرایمر است، البته انواع دیگری از پرایمر‌های مرغوب و مناسب هم در بازار وجود دارد.

 

پودر‌های فیکس

پودر‌های تثبیت کننده آرایش یک رسالت ویژه دارند که مورد علاقه همه خانم‌هاست: از بین بردن برق صورت و جلوگیری از پاک شدن ناخواسته آرایش. انواع زیادی از پودر‌های تثبیت کننده آرایش یا همان فیکساتور وجود دارند، انتخاب این پودر‌ها زیاد هم سخت نیست چرا که کاملاً بی‌رنگ و بدون بو هستند.

 

جلسات پارافین تراپی

پارافین تراپی یکی از روش‌های محبوب رفع خشکی پوست دست و پا است. خانم‌ها به دلیل هورمون‌ ها و حساسیت پوست، بیشتر از آقایان در معرض خشکی و ترک پوست کف پا قرار می‌گیرند. روش پارافین تراپی یک روش فوق‌العاده برای درمان این معضل است و تأثیر بسیار خوبی برای رفع آن دارد. اکثر سالن‌های زیبایی خدمات پارافین تراپی را ارائه می‌دهند. این هدیه به خصوص برای مادر‌ها خیلی لذت بخش است، امتحان کنید.

عکس کادو برای روز مادر ساده

عکس کادو برای روز مادر ساده

 

پوشاک

خرید لباس بعنوان کادوی روز مادر از این جهت می‌تواند سخت باشد که شما شخص مورد نظر را همراهتان ندارید و ممکن است در مورد سایز یا مدلی که به آن شخص می‌آید اشتباه کنید. پس ترجیحا از جایی خرید کنید که با فروشنده‌اش هماهنگ شده باشید و در صورت جور نبودن سایز لباس با مادرتان یا دوست نداشتن مدلش بتوانید با خود مادر به مغازه برگردید و لباس را تعویض کنید. به جز این می‌توانید به سراغ لباس‌هایی بروید که سایز نقش چندانی در آن‌ها ندارد مثل شال و روسری، شنل، چادر، دامن و… البته همان اقدامی که سر لوازم آرایشی به شما پیشنهاد شد اینجا هم کاربردی است. مثلا برای خرید شلوار یا کفش می‌توانید شلوار یا کفشی که می‌دانید به خوبی سایز مادرتان است را بردارید و با توجه به آن خرید کنید. مطمئن باشید که فروشنده‌ها بار اول‌شان نخواهد بود که با چنین گزینه‌هایی روبرو می‌شوند!

 

دستگاه شستشوی صورت

دستگاه‌ های شستشوی صورت، به تازگی وارد دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی شده‌اند و حقیقتاً استقبال خوبی هم از آن‌ها به عمل آمده است. این دستگاه‌ها با داشتن چندین براش متفاوت برای شستشوی صورت و از بین بردن انواع آلودگی مناسب هستند. شستشوی صورت با این دستگاه یک تجربه فوق‌العاده است، می‌توانید این تجربه فوق‌العاده را به مادر یا همسرتان هدیه کنید.

 

اکسسوری ها

هر زنی از جواهرات، ساعت مچی‌ های زیبا، بند عینک، عینک دودی، تاج و تل، گل سر، کیف مجلسی و… خوشش می‌آید. برای خرید جواهرات تنها چیزی که نیاز دارید پول است همین! سلیقه خانم‌ها را می‌ توان به راحتی از روی چیز‌هایی که استفاده می‌کنند فهمید. اگر هم کسی هستید که به این چیز‌ها خیلی دقت نمی‌کنید سری به آخرین عکس پروفایل‌ها یا عکس‌های یادگاری شخص مورد نظر بزنید، شاید ایده‌ای گرفتید. همیشه هم خریدن چیز‌هایی شبیه وسایلی که او همواره داشته و استفاده می‌کرده جالب نیست. گاهی خریدن یک جفت گوشواره با سنگ‌ هایی که می‌دانید ست فلان لباس او هستند و ذکر این نکته به آن خانم می‌تواند شگفت‌زده‌اش کند. مادری که برایش کادو می خرید حتما از دقت نظر شما خوشحال خواهد شد و آن اکسسوری را حتما استفاده خواهد کرد.

کادو روز مادر برای مادر شوهر

کادو روز مادر برای مادر شوهر

 

کتاب

اگر با یک مادر کتاب‌ خوان طرف هستید مطمئن باشید او از اینکه کتاب هدیه بگیرد بیشتر از گرفتن جواهرات خوشحال می‌شود. برای اینکه بدانید چه کتابی برایش بخرید نگاهی به لیست بهترین کتاب‌ها بیندازید. زن‌ها معمولا از شعر هم خوششان می‌آید. فراموش نکنید صفحه اول کتابی که به او هدیه می‌دهید را با یک یادداشت زیبا که می‌تواند یک دوبیتی کوتاه در مورد مادر باشد مزین کنید تا یاد و خاطره این کادو روز مادر شما تا ابد در ذهن او بماند.

 

لوازم دکوراسیون

این هدیه از این جهت خوب است که می‌تواند همواره جلوی چشم شخص باشد و او یاد شما بیفتد. مادران عاشق دکور‌هایی هستند که فضای خانه‌شان را زیباتر می‌کند. کادوی روز مادر شما می‌تواند یک تابلو یا تابلو فرش باشد یا مجسمه و گلدان. هر چه که باشد باید با فضای خانه‌ای که او برایش خانمی می‌کند آشنایی داشته باشید. هنگام خرید اینکه بیشتر چه چیزی به خانه‌اش و سایر وسایلش (مبلمان، فرش و…) می‌آید، را در نظر داشته باشید. بسیاری از خانم‌ها هم هستند که به گل و گیاه علاقه دارند. می‌توانید برای مادرتان گیاهی بخرید که می‌دانید با توجه به شرایط خانه او ماندگاری خواهد داشت و البته نگهداری از آن هم برایش آسان است.

 

غذای خوشمزه

اکثر ما عادت داریم وقتی به خانه می‌رویم شام و ناهارمان آماده باشد و همان غذایی باشد که خیلی دوست داریم اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که مادرتان چه غذایی را خیلی دوست دارد؟ همین مورد به ظاهر ساده می‌تواند ایده یک هدیه برای روز مادر باشد یعنی اینکه این بار جای خود را با مادرتان عوض کنید و این بار شما غذای مورد علاقه مادر را برای او تهیه کنید و او را خوشحال کنید. مادرها با کوچکترین توجه شما خوشحال خواهند شد.

هدیه روز مادر لوازم خانگی

هدیه روز مادر لوازم خانگی

 

لوازم دیجیتال

شاید از نظرتان یک مادر خیلی اهل این چیز‌ها نباشد. ولی مادر‌ها هم از داشتن موبایل جدید، تبلتی با صفحه‌ای که بشود راحت از روی آن نوشته‌ها را خواند، هدفون، دوربین عکاسی، مودم، فلش‌مموری و… خوشحال می‌شوند به شرط اینکه اهل استفاه از آن باشند. اگر مادرتان را خانم منعطفی می‌بینید برای او از این چیز‌ها بخرید و با صبوری نحوه استفاده کردنش را هم به او یاد بدهید.

 

فشارسنج

با بالا رفتن سن، احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف خیلی بالا می‌رود. شما می‌توانید با تهیه وسایلی که مربوط به کنترل، پیش‌گیری یا درمان خانگی بیماری‌‌ها هستند، از پدر و مادر خود بیشتر مراقبن کنید و آن‌ها را به عنوان هدیه روز مادر به والدین عزیز خود هدیه کنید.

 

وسیله تزیینی

همه ما در منزل خود وسایل دکوری قدیمی داریم که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم و مدت‌هاست کنار گذاشته شده و خاک می‌خورند. اگر قصد دارید یک کادوی ارزشمند به مادر خود بدهید مقداری رنگ و چسب و اکلیل و … تهیه کنید و یکی از وسایل دکوری قدیمی را گردگیری کرده و یا رنگ آمیزی کنید و یا با وسایل دیگر تزیین کنید تا دوباره نونوار شده و سپس آن را به مادر خود هدیه کنید.

تحفه روز مادر

تحفه روز مادر

 

کارت پستال

لازم نیست حتما یک کارت پستال گران‌ قیمت تهیه کنید، شما می‌توانید یک تکه مقوا و چند برگ کاغذ رنگی تهیه کنید و با رنگ روغن، آبرنگ و یا گواش یک نقاشی زیبا برای مادر بکشید و با چند خط شعر و یا جملات زیبایی که از ته دلتان برآمده را روی این کارت پستال دست‌ ساز بنویسید و آن را به بهترین شکل ممکن برای تحفه روز مادر تزیین کنید.

 

قاب عکس

قاب عکس یک هدیه عالی برای مادران است و شما می توانید آنرا به دکوراسیون اتاق نشیمن خانه او اضافه کنید. عکس های مورد علاقه خود را از فرزندان گرفته تا نوه هایش در قاب عکس قرار دهید تا روز مادر را به سبک خود جشن بگیرد. فراموش نکنید که آن را با بسته بندی مناسب بپیچید.

عکس کادو برای روز مادر

عکس کادو برای روز مادر

 

انتخاب کادوی مناسب برای مادران می تواند چالش برانگیز باشد. در عین حال بهترین هدیه روز مادر را در این مقاله به شما پیشنهاد دادیم و کادو روز مادر معمولاً هدایا و اقلامی احساسی هستند که مادران را به وجد بیاورند. یک ایده برای روز مادر این است که یک سبد هدیه روز مادر پر از همه چیزهای مورد علاقه او تزیین کنید و به او بدهید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب