عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

انواع نیم بوت فقط به مدل های رسمی و کژوال منتهی نمی شود؛ بلکه می توانید مدل های متنوع کفش نیم بوت اسپرت را نیز در استایل خود در نظر بگیرید. بدون شک فقط با نیم بوت های چرم و براق رسمی، نمی توانید باکلاس ظاهر شوید؛ بلکه با خرید کفش نیم بوت مردانه ارزان و اسپرت هم می توان خوش تیپ و باوقار به محل کار و مهمانی رفت. در زیر تعدادی از شیک ترین انواع ankle boots را برای استایل اسپرت بررسی کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

انواع مدل های کفش نیم بوت اسپرت

معمولاً مدل های نیم بوت چرم با رویه براق و یکدست در استایل رسمی کاربرد دارند و می توانید آن ها را با انواع پیراهن مجلسی و کروات و شلوارهای چینو ست کنید.

 

در این میان کفش نیم بوت  اسپرت، هم رنگ روشن تری دارد و هم جنس آن  معمولاً از جیر یا چرم اشبالت تشکیل شده است. اگر دنبال جایی برای خرید نیم بوت های ورزشی باکیفیت و ارزان هستید، سایت دایان شاپ را معرفی می کنیم.

 

بهترین مدل های نیم بوت اسپرت عبارت اند از:

 

نیم بوت کلارک

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

کلارک یکی از معروف ترین برندهای ankle boots است و بین آقایان طرفدار زیادی دارد. این مدل کفش در رنگ های مختلف مشکی، آجری، کرمی و زیتونی عرضه می شود. می توانید این مدل نیم بوت را با شلوار جین اسلیم فیت و کاپشن چرم یا صحرایی بپوشید.

 

تیمبرلند

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

برند تیمبرلند گزینه مناسبی برای تیپ اسپرت است. نسبت به کلارک تیمبرلند را با لباس های بیشتری می توانید ست کنید. مثلاً بسته به رنگی که دارد، می توانید آن را با شلوار جین و بافت آبی به کار ببرید یا کنارش شلوار خاکی همراه با تیشرت و کاپشن مخمل کبریتی بپوشید.

 

آدیداس

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

هرچه جلوتر می رویم نمونه ها رنگی تر و ورزشی تر می شوند؛ برای مثال برند آدیداس یکی از مارک های کفش نیم بوت اسپرت است که می توانید آن را در انواع مدل های رنگی شاد و فانتزی مثل آبی نفتی، زغال سنگی و کاراملی پیدا کنید. این مدل کفش ساقدار با شلوارهای زیادی ست می شود؛ از جمله اسلش و کارگو.

 

نیم بوت کیان

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

«ankle boots» کیان ارتفاع بیشتری نسبت به مدل های دیگری دارد که تا اینجا معرفی کردیم. این سبک نیم بوت با شلوارهای تنگ جین مانند اسلیم فیت و زاپ دار هماهنگ است و ترجیحاً برای این که شیک و برازنده به نظر برسید آن را با رنگ های تیره ست کنید.

 

کالوین کلیر

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

شاید اسم این برند را نسبت به برندهای بالا کمتر شنیده باشید؛ اما کالوین کلیر یکی از بهترین مارک های کفش نیم بوت اسپرت است که تا حدودی می توان آن را شبیه به کتانی دانست.

 

اگر به این مدل نیم بوت تمایل دارید، پیشنهاد می کنیم آن را با شلوار جین آبی تیره و هودی مشکی ست کنید. برای خرید این مدل می توانید  فروشگاه دایان شاپ را بررسی کنید. در این آنلاین شاپ می توانید انواع نیم بوت و کتانی های شیک را با ضمانت 3 روزه بازگشت کالا خریداری کنید.

 

کاترپیلار

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

نیم بوت اسپرت کاترپیلار هم یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای نیم بوت است و به خاطر رنگ و طرح های متنوعی که دارد برای خیلی از استایل ها مناسب است. اگر به فکر یک پیاده روی دلچسب زمستانی و نوشیدن بک فنجان قهوه در خیابان های شهر هستید، برند کاترپیلار بهترین انتخاب برای شماست.

 

اسکیچرز مردانه

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

اسکیچرز مورد علاقه افرادی است که عاشق بافت هستند. با «کفش نیم بوت اسپرت» اسکیچرز، می توانید تیپی متفاوت داشته باشید. این مدل کفش، استایل فوق العاده ای با شلوار جین کوتاه ایجاد می کند. همچنین می توانید آن را با ست سویشرت و شلوار گرمکن یا شلوار با اسلش بپوشید.

 

ایرمکس

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

برخلاف بیشتر انواع نیم بوت مردانه که جنس چرم یا بافت دارند، ایرمکس از فوم ساخته می شود. اگر دنبال کفشی می گردید که در روزهای سرد زمستانی بتوانید بدون استرس روی زمین های سخت و ناهموار سنگلاخی قدم بردارید، ایرمکس گزینه شگفت انگیزی محسوب می شود. ناگفته نماند برای پیاده روی و انجام کارهای روزانه، ایرمکس کفشی راحت و ایده آل است.

 

نیم بوت جاکس

عکس های کفش نیم بوت اسپرت جدید 2023

جیاکس نسبت به سایر نیم بوت های ورزشی، ظاهری حرفه ای تر دارد و معمولاً مورد علاقه بیشتر ورزشکاران و جوانانی است که پرانرژی و پرشور هستند و تحرک و فعالیت بدنی زیادی دارند.

 

در بازار رنگ های تیره و روشن را می توان پیدا کرد؛ اما بهترین شلوار متناسب با آن، شلوار لی آبی است. می توانید آن را با کاپشن چرم مشکی یا کت لی ترکیب کنید.

 

از کدام فروشگاه اینترنتی نیم بوت اسپرت بخرم؟

خرید اینترنتی دقت زیادی می خواهد به خصوص خرید آنلاین کفش و نیم بوت که تنها باید به چشم هایتان اکتفا کنید و از روی تصویر و جدول راهنمای سایز محصول مناسب را انتخاب کنید. اگر دنبال فروشگاهی می گردید که معتبر باشد و کالاهای مرغوب و ارزان را ارائه دهد، شک نکنید دایان شاپ انتخاب مناسبی برای شماست.

 

حرف آخر

یکی از زیباترین و شیک ترین انواع کفش ساقدار مردانه، کفش نیم بوت اسپرت است. این مدل کفش سبک های متنوع و جذابی دارد که می توانید آن را با انواع استایل های ورزشی ست کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، با انواع برندهای ankle boots آشنا شوید و آن را متناسب با پرستیژ و سبک پوششتان خریداری کنید.

 

منبع: https://dayanshop.com/

جدیدترین مطالب