مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها در کاشیران

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها در کاشیران

سرامیک طرح پارکت در مدل های مختلفی در کاشیران ارائه شده است. کاشیران اولین و گسترده ترین تولید کننده و فروشگاه آنلاین انواع کاشی و سرامیک در رنگ ها و طرح های مختلف است. شرکت کاشیران سرامیک های طرح پارکت خود را در انواع مات، براق، روشن، ایفا سرام و نوع مرجان عرضه می کند. هر یک از این انواع سرامیک طرح پارکت دارای رنگ های متنوعی هستند که می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و دکوراسیون منزلتان آن را انتخاب کنید.

 

استفاده از پارکت ها برای کف منازل ایده ای بسیار خوب است و افراد زیادی پارکت را برای خانه خود انتخاب می کنند. پارکت ها شکلی زیبا نیز دارند که با وجود رنگ های متنوع جلوه زیبایی به محیط خانه می دهند. با این حال به دلیل قیمت بالای آن و محدودیت های دیگری که ممکن است پارکت ایجاد کند، افراد گاها انتخاب های دیگری را جایگزین آن می کنند.

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها در کاشیران

کاربرد سرامیک طرح پارکت کاشیران

هنگام خرید از شرکت کاشیران خیالتان از بابت طرح و رنگ محصول راحت خواهد بود، چرا که محصولات کاشیران در تنوع بسیار زیاد تولید می شوند. سرامیک های طرح پارکت را می توان غیر از محیط منزل در محیط های اداری نیز به کار برد. با این کار به زیبایی محیط کار خود به میزان قابل توجهی افزوده اید.

 

یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزین کردن پارکت در منزل، سرامیک با طرح پارکت است. با خریداری سرامیک با طرح پارکت می توانید برای کف خانه تان با هزینه کمتر، ظاهری مانند پارکت فراهم کنید. به عبارت دیگر با انجام این کار با یک تیر دو نشان را خواهید زد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سرامیک بر خلاف پارکت به سرعت تمیز شده و شما در هنگام نصب کاری به مراتب ساده تر را در پیش خواهید داشت.

 

در داخل خانه نیز این سرامیک ها در قسمت های مختلف بدون محدودیت قابل نصب و استفاده هستند. از مهم ترین قسمت ها می توان به آشپزخانه، پذیرایی، حمام یا سرویس بهداشتی و اتاق های خواب اشاره کرد.

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها در کاشیران

مزایای سرامیک طرح پارکت

سرامیک های طرح پارکت مزایای مختلفی دارند که باعث می شود انتخاب آن ها به جای پارکت واقعی برای مشتریان مطلوب و قابل قبول باشد. برای مثال سرامیک ها استحکام بیشتری نسبت به پارکت دارند و دیرتر ترک برداشته یا خراب می شوند.

 

مزیت دیگری که سرامیک ها نسبت به پارکت دارند، مقاوم بودن در برابر آب است. همانطور که می دانید جنس پارکت ها از چوب است و نمی توان از کفپوش چوبی انتظار داشت که پس از تماس با آب برای مدت زیادی سالم باقی بماند.

 

ویژگی خوب دیگر سرامیک های طرح پارکت، تمیز شدن آسان آنان است. جنس سرامیک به دلیل لیز بودن برای شما این امکان را فراهم می کند که لکه ها یا آلودگی ها را از سطح آن راحت تر تمیز کنید. این ویژگی در پارکت ها کمتر است.

 

همچنین این نوع سرامیک را می توان در سبک های مختلف دکوراسیون، چه مدرن چه کلاسیک، با طرح و رنگ های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به همین خاطر با خرید سرامیک های طرح پارکت از شرکت کاشیران دیگر در انتخاب شکل ظاهری آن محدودیتی نخواهید داشت و نگران ست شدن رنگ کفپوش با دکوراسیون نخواهید بود.

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها در کاشیران

چرا کاشیران را باید انتخاب کرد؟

شرکت کاشیران معتبرترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع سرامیک طرح چوب است. شرکت کاشیران نمایندگی ها و شعبه های مختلفی در سراسر ایران دارد که از آنها می توان به کاشی و سرامیک البرز، کارخانه کاشی مرجان اصفهان، شرکت کاشی سمنان، صنایع کاشی تبریز و شرکت کاشی پرسپولیس اشاره کرد.

 

وب سایت شرکت کاشیران به شما این امکان را می دهد که سرامیک ها و کاشی های برندهای مختلف کاشی در ایران را مشاهده و محصولات هر یک را بررسی کنید.

 

این برندها شامل برند کاشی تبریز کانسپت، برند میکو، برند اوکس، برند اسپینکر، برند زیگما، برند هپی تایل، برند جلیس، برند نانو، برند سرامیک پالرمو، برند پالرمو پلاس، برند آرتا سرام رزینی، برند سرو کوارنتا، برند کاشی آمیتیس، برند کاشی میکل آنجلو، برند چیتا سرامیک و برندهای دیگر می شوند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب