شفا پیدا کردن دختر بچه در حرم امام رضا + تصاویر

شفا پیدا کردن دختر بچه در حرم امام رضا + تصاویر

شفا پیدا کردن دختر بچه در حرم امام رضا (ع)

در حرم مطهر امام رضا(ع) هر ساله عده ای  به لطف امام رضا (ع) شفا پیدا می کنند. امسال دختر بچه ای که فلج بود و توان راه رفتن نداشت شفا پیدا کرد.اکنون او می تواند روی دو پای خود بایستد.او شفایش را امام مهرمانی ها گرفته است. شفا پیدا کردن دختر بچه یکی از اتفاق های خوب در امسال بود.

 

شفای دختر بچه در حرم امام رضا

زائر پیاده امام رضا(ع) پس از ۱۱ سال می تواند به روی دو پای خود بایستد، او شفایش را از امام رئوف گرفته و اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد. زائر پیاده امام رضا(ع) پس از ۱۱ سال می تواند به روی دو پای خود بایستد، او شفایش را از امام رئوف گرفته و اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.

 

پاهای دختر بچه در حرم امام رضا شفا گرفت

به گزارش سماتک، خانه شان در روستایی دور افتاده بنا شده است. آنقدر دور افتاده که پدر به سختی می توانست “سمانه” دختر معلول خود را برای درمان به شهر ببرد.

 

دور افتادگی روستا از یک طرف و مشکلات مالی پدر از طرف دیگر سبب شد سمانه سال های طلایی زندگی خود را از دست دهد. او نه می توانست با هم سن و سال های خود بازی کند و نه همانند سایرین به روی ۲ پای خود بیاستد.

 

شفا گرفتن در حرم امام رضا

او مادرزاد معلول متولد نشده اما یک شب و درست پس از تب شدید و تشنج، توان حرکت کردن را از دست می دهد. همین می شود زمانی که همه کودکان شروع می کنند به چهاردست و پا رفتن و ایستادن به روی دو پای خود، سمانه تنها نگاهش به پدر و مادرش است.

 

مادر کم کم متوجه می شود که کودکش همانند هم سن و سال های خود نیست. او دچار معلولیت شدید شده و باید برای درمانش فکری شود.

 

پدر اما، نه توان مالی دارد که بتواند فرزندش را برای درمان از روستای “چوکانلو” به شهر مشهد ببرد و نه می تواند خانه ای را در شهر کرایه کند. همین می شود که سمانه تا ۱۱ سالگی به علت معلولیت شدید تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار داشته است.

 

پدر بعد از ناامید شدن درمان سمانه از سوی پزشکان به امام رضا (ع) متوسل می شود. او شفای دخترش را از امام رئوف می خواهد و برای گرفتن شفای سمانه تصمیم می گیرد با او در پیاده روی ایام شهادت امام رضا (ع) شرکت کند.

 

او سختی های این پیاده روی را به جان می خرد تا شفای دخترش را از عالم آل محمد بگیرد. با کول کردن سمانه به سمت مشهد مقدس روانه می شود و درست در شب شهادت امام رضا (ع) سمانه در حرم مطهر شمس الشموس شفا پیدا می کند.

 

سمانه دیگر می تواند به روی دو پای خود بیایستد، راه برود و بازی کند؛ درست همانند کودکان روستا که تا ۱۱ سالگی در حسرت بازی با آنها بوده است.

 

در همین رابطه خبرنگار ما گفت و گویی را با اسماعیل قربانی، مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی داشت. وی با اشاره به وضعیت سمانه می گوید: سمانه کودکی است اهل روستای “چوکانلو”، این روستا در ۲۵ کیلومتری فاروج در استان خراسان شمالی واقع شده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی می افزاید: این دختر بچه ۱۱ ساله زمانی که تنها یک سال داشته به علت تشنج دچار معلولیت شده و توان راه رفتن خود را از دست می دهد.

 

قربانی با اشاره به خدمات ارائه شده به خانواده سمانه می گوید: سمانه از زمانی که دچار معلولیت می شود به علت مشکلات مالی شدید خانواده، تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار می گیرد و از سوی بهزیستی خراسان شمالی خدمات توانبخشی دریافت می کند.شفا پیدا کردن دختر بچه در حرم امام رضا + تصاویر
شفا گرفتن دختر معلول در حرم امام رضا

وی در خصوص وضعیت حال حاضر این دختر ۱۱ ساله می گوید: سمانه در شب شهادت امام رضا (ع) شفای خود را از امام هشتم شیعیان گرفته است. به منظور بررسی وضعیت او به همراه امام جمعه، فرماندار، رئیس نیروی انتظامی و سایر مدیران شهرستان فاروج دیداری را با این کودک و خانواده اش داشتیم.

 

در این دیدار پس از بررسی شرایط از سوی کارشناسان سازمان بهزیستی، مشخص شد که سمانه دیگر هیچ مشکل حرکتی ندارد و می تواند به خوبی به روی دو پای خود بایستد. او شفای خود را از امام رضا (ع) گرفته است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب