اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش (تصاویر 18+)

اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش (تصاویر 18+)

اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش

 

یک مرد بدشانس و بیچاره بدست همسرش اخته شد. این مرد که مشغول رابطه جنسی با همسرش بود سرانجام بدست همسرش اخته شد. زن جوان با دندان هایش بیضه های شوهرش را پاره کرد.

 

یک زن 43 ساله صبح امروز پس از آن که با دندان های خود اندام تناسلی شوهرش را پاره کرده بود ، توسط اداره پلیس سنت لوئیس بازداشت شد .این زن مدعی شد میخواسته انتقام خیانت شوهرش را بگیرد .

 

در طي بازجويي ها، کريستينا پالمر اندرسون اعتراف کرد که او جنایتی را که مرتکب شده بود را از قبل برنامه ریزی کرده بوده و روز حادثه به شوهرش پیشنهاد رابطه ی جنسی دهانی ( اورال س – ک – س ) میدهد !

اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش (تصاویر 18+)

او به پليس گفته که او ساعات زيادي را در هفته ی پیش صرف کرده بود تا دندان هاي خود را با سوهان ناخن بسابد و تیز کند تا راحت تر اندام جنسی شوهرش را کنده و شوهرش را اخته کند!

 

او در نهايت طرح خود را صبح امروز به عمل رسانده است . بعد از پیشنهاد یک رابطه ی جنسی دهانی به شوهرش و اغوای وی ، دست و پای شوهرش را با طناب به پایه های تخت خواب بسته و تظاهر میکند این بخشی از یک بازی جنسی است !

 

در يک حرکت شگفت انگیز و مبهوت کننده از قدرت فک او، این زن سپس بعد از ایجاد نعوظ در آلت تناسلی شوهرش ، وقتی آلت تناسلی او را در دهان خود قرار داده بود با شدت تمام گاز گرفته و آلت تناسلي و بيضه شوهرش را از بدنش جدا نمود.این زن سپس شوهر دست و پا بسته اش را در همان حال ترک کرد و به اتاق دیگر رفت !!

 

در حالیکه مرد نگون بخت به شدت درحال خونريزي بود،این زن به اتاق ديگري رفته و به راحتی بر روی صندلی نشست و مشغول دود کردن مواد مخدر شد !

 

قرباني، 47 ساله جان موريس اندرسون، خوشبختانه قادر به باز کردن خود در عرض چند دقيقه شد و توانست قبل از اینکه از هوش برود با 911 تماس بگیرد !

 

پليس و امدادگران چند دقیقه بعد وارد شدند و به سرعت خانم اندرسون را دستگير کردند و شوهرش را به بيمارستان دانشگاه سنت لوئيس منتقل نمودند !

اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش (تصاویر 18+)

“هنگامي که افسران در اتاق خواب این زوج وارد شدند ،به گزارش سماتک قرباني برهنه و بيهوش بود و سر تا پایش پوشیده از خون شده بود !،” جان BELMAR رئيس پليس به خبرنگاران گفت. «متهم با صورت و لباس پر از خون بر روي نيمکت نشسته بود و با خیال راحت کریستال میکشید .

 

این زن با مشاهده ی پلیس بلافاصله به اخته کردن شوهرش اعتراف کرد و فریاد زد من آلت تناسلی شوهرم را از کار انداختم!

 

رئيس پليس سنت لوئيس شهرستان، جان BELMAR، این جرم و جنايت را به عنوان “يکي از وحشتناک ترين جنایتها در زندگي حرفه اي اش” توصيف کرد.

 

کريستينا اندرسون در حال حاضر با اتهام درجه اول حمله داخلي و تلاش به قتل نفس، و همچنين در اختيار داشتن مواد مخدر و متعلقات مواد مخدر روبرو است .با اين حال، او را مجبور به انجام يک ارزيابي کامل رواني قبل از محاکمه اش کرده اند!

 

شوهر او در کمای مصنوعي قرار داده شده و در يک “وضعيت بحراني” باقي مانده است،وی براي حداقل يک هفته در بيمارستان بستري است، اما آسيب وارده به اندام تناسلي اش دائمي است و نیاز به چندین عمل جراحی ترمیمی دارد !

جدیدترین مطالب