پیام تبریک روز کتابدار | متن تبریک روز کتاب به کتابدار

پیام تبریک روز کتابدار | متن تبریک روز کتاب به کتابدار

روز کتابدار مبارک و فرخنده باد و به مناسبت 24 آبان روز کتاب و کتابدار در این بخش متن پیام تبریک روز کتابدار به همراه مجموعه بهترین متن تبریک روز کتاب به کتابدار آماده شده است و مناسب برای تبریک به کتابداران است که از بهترین دوست و همدم انسان ها مراقبت و نگهداری می کنند. اگر می خواهید 24 آبان روز کتاب و کتابداری را به همسر یا دوست صمیمی تان تبریک بگویید با ما همراه باشید تا زیباترین پیام تبریک روز کتابدار مبارک را تقدیم شما کنیم.

 

پیام تبریک روز کتابدار

24آبان روز کتابداری است که در این نوشتار از سایت سماتک پیام تبریک روز کتابدار تهیه و گردآوری شده است. همانطور که می دانید کتاب وسیله افزایش دانش بشر است و تبریک روز کتابخوانی به کتابدار عزیزی که تمام عمر خود را وقف این وسیله ارزشمند می کند ضروری است. انسان با کتاب خواندن دانش خود را بالا می برد و مراقبت از کتاب ها امری است که باید انجام شود تا از نابود شدن ابزار دانش بشری جلوگیری گردد. منتخبی از زیباترین اس ام اس تبریک روز کتاب به کتابدار در زیر آورده شده است.

♦ ♦ ♦

هیچ غم و اندوهی وجود ندارد که نتوان با خواندن یک کتاب خوب برای مدتی هر چند کوتاه آن را به دست فراموشی سپرد. روز کتابدار بر همکاران کتابدارم بویژه کتابداران واقعی کتابخانه های عمومی استان و کشور مبارک.

♦ ♦ ♦

کتاب خواندن مهم نیست
کتاب خوب خواندن مهم است
24 آبان مــاه روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار مبارک

♦ ♦ ♦

متن تبریک روز کتاب به کتابدار

بی گمان، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتابداری نیست؛ چرا که کتاب، مایه آرامش روحی انسان و کتابدار ضامن سلامت کتاب ها است. کتاب سالم همدمی است که اندوه انسان را می زداید و مطالعه کننده را از تنهایی در می آورد و به او حکمت های جان پرور می آموزد و به همین دلیل کتابدار قابل احترام است روز جهانی کتابدار مبارک.

♦ ♦ ♦

کتابخوانی رمز پیشرفت بشریت است ولی اگر کتابدار نباشد معلوم نیست بتوانی کتاب مورد علاقه ات رو به سادگی پیدا کنی یا نه. 24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار، بر اهالی قلم و کتاب، کتابخوان‌ها و جویندگان دانش، فرخنده باد.

♦ ♦ ♦

فردا روز کتاب و کتابخوانیِ
به امید روزی که قیمت کتاب دلیلی برای نخواندنش نباشد
به امید روزی که افراد به دنبال بهانه‌ برای نخواندن کتاب نباشند
به امید روزی که کتاب‌ها کامل منتشر و ترجمه بشوند

روز کتاب و کتابدار مبارک.

♦ ♦ ♦

ورقه های کتاب به منزله بال‌هایی هستند که روح ما را به عالم نور و روشنایی پرواز می‌دهند. ‌روز کتابخوانی را به همه کتابداران و حافظان ورقه های کتاب تبریک میگوییم.

♦ ♦ ♦

پیامک تبریک روز کتابدار

آدم تنها در بهشت هم باشد، به او خوش نمی گذرد ولی کسی که به کتاب یا تحقیق علاقه مند است، هنگامی که به مطالعه یا تفکر مشغول است، جهنم ، به تنهایی برای او بهترین بهشت هاست روز کتاب خوانی و کتابداری مبارک باد.

♦ ♦ ♦

مبلغی که بابت خرید کتاب به کتابدار می‌پردازیم
به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است
که در آینده بابت نخواندن کتاب
پرداخت خواهیم کرد

همسر کتابدارم 24 آبان روز کتابداری مبارک

♦ ♦ ♦

لذتی که در لم دادن و کتاب خواندن در دل طبیعت است در هیچی نیست به شرطی که کتابدار خوبی داشته باشی.

♦ ♦ ♦

یکی از مفیدترین کارها در زمان اوقات فراغت خواندن کتاب است با مطالعه کتاب های مختلف می توانید تجربه ها و درس های بزرگی را بیاموزید و در زندگی خود این درس های ارزشمند را به کار بگیرید از این رو بزرگان و دانشمندان همواره به انسان ها تاکید می کنند در طول زندگی خود از خواندن کتاب های پرمحتوی و ارزشمند غافل نشوند و برای مراقبت از کتاب ها، کتابداران خوبی را استخدام کنند روز کتابدار مبارک.

♦ ♦ ♦

متن تقدیر نامه روز کتابدار

اگر یک جلد کتاب بخوانید ممکن است به کتاب خواندن علاقه مند شوید.
اگر دو جلد کتاب بخوانید حتما به کتاب خواندن علاقه مند می شوید.
اگر سه جلد کتاب بخوانید به فکر فرو می روید.
اگر چهار جلد کتاب بخوانید در خلوت با خودتان حرف می زنید.
اگر پنج جلد کتاب بخوانید سیاهی ها را سفید و سفیدی ها را سیاه می بینید.
اگر شش جلد کتاب بخوانید نسبت به خیلی عقاید و نظرات بی باور میشوید و به توده های مردم و باورهایشان خشم می گیرید.
اگر هفت جلد کتاب بخوانید کم کم عقاید و نظرات جدید پیدا می کنید.
اگر هشت جلد کتاب بخوانید در مورد عقاید جدیدتان با دیگران بحث می کنید.
اگر نه جلد کتاب بخوانید در بحث ها یتان کار به مجادله می کشد.
اگر ده جلد کتاب بخوانید کم کم یاد می گیرید که با کسانی که کمتر از ده جلد کتاب خوانده اند بحث نکنید.
اگر صد جلد کتاب بخوانید دیگر با کسی بحث نمی کنید و سکوت پیشه می گیرید.
اگر هزار جلد کتاب بخوانید آن وقت است که یاد گرفته اید دیگر تحت تاثیر مکتوبات قرار نگیرید و با مهربانی در کنار دیگر مردمان زندگی می کنید و اگر کمکی از دستتان بر بیاید در حق دیگران و جامعه انجام میدهید و در فرصت مناسب سراغ کتاب هزار و یکم می روید.

24 آبان روز کتابخوان و کتابدار مبارک.

♦ ♦ ♦

ابزارهای نوظهور، مهمترین هنرشان این است که مضمون کتاب‌ها و محتوای کتاب‌ها و خودِکتاب‌ها را راحت و آسان منتقل کند اما جای کتاب را هیچ چیزی نمی گیرد و چه لذتی بالاتر از اینکه از کتاب های مورد علاقه مردم کشورت مراقبت کنی؛ پیشاپیش روز کتابداری رو تبریک میگم.

♦ ♦ ♦

متن پیام تبریک روز کتابدار

پژمرده ایم و علت آن آفتاب نیست
خشکیده است ریشه و تقصیر آب نیست
با ناخدای جهل به ساحل نمیرسیم
وقتی مجال خواندن شعر و کتاب نیست

روز کتابداری مبارک

♦ ♦ ♦

فرهنگ سازی در فضاهای مجازی با انتشار و نگهداری کتاب شدنی است
24 آبان، روز مهربان ترین یار دیرینه و مهربان ترین نگهبان دوست واقعی انسان “کتابدار” مبارک.

♦ ♦ ♦

امروز کشور ما بیش از هر چیز نیازمند دانایی است
بیست و چهار آبان روز کتاب بر کتاب خوان ها و کتابدارها مبارک.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک روز کتاب به کتابدار

همیشه می گویند انسان فقط یک بار زندگی می کند اما کتاب به شما فرصت می دهد تا خود را جای شخصیت‌های داستان بگذارید و یک زندگی کاملاً متفاوت را تجربه کنید. با شادی هایشان بخندید و در کنار آن ها غمگین یا شگفت زده شوید 24 آبان روز کتابخوانی و هفته کتاب و کتابداری مبارک.

♦ ♦ ♦

یک روز در سال را روز جهانی خواندن کتاب الکترونیک نامگذاری کرده اند که هدف اصلی از نامگذاری این روز تشویق افراد کتابخوان و دیگر افراد به خواندن کتاب الکترونیک است. اما بهتر است برای جلوگیری از نابود شدن شغل کتابداری با خواندن کتاب های واقعی از پاسداران کتاب را حمایت کنیم.

♦ ♦ ♦

عاشقان مطالعه، فقط برای محتوا کتاب نمی‌خوانند. آنها برای مزمزه کردن تک تک واژه‌ها و کلمات می‌خوانند. یک عاشق کتاب،‌ هرگز نمی‌تواند کتاب را سریع بخواند روز جهانی کتاب دار مبارک.

♦ ♦ ♦

امروز روز کسانی است که برگ به برگ کتاب‌هایشان را پر پرواز کرده‌اند برای رسیدن به عالم دانایی؛ همان‌ها که کلمه به کلمه کتاب‌هایشان را پله کرده‌اند تا افکارشان را بالا و بالا‌تر ببرند. امروز 24 آبان، روز عاشقان و پاسداران کتاب است دوست من روزت مبارک.

♦ ♦ ♦

گرفتاران در چنبره پرسش ها و محاصره شدگان در میان انبوه شبهه ها، می توانند برای استمداد فکری به کتابدار مراجعه کنند و از آنجا نیرو گیرند و به جنگ شبهه ها بروند و پاسخی در برابر شبهه افکنی های دیگران بیابند 24 آبان روز کتابداران مبارک

♦ ♦ ♦

یکی از مفیدترین اطلاعات برای کتابخوان، شناختن آثار خوب و جدید، شناخت نویسندگان متعهد و سالم و آشنایی با کتابداران متعهد است

پیشاپیش روز جهانی کتابداری مبارک

♦ ♦ ♦

متن روز کتاب و کتابدار مبارک

شاید نیمه گمشده تو نیز کتاب باشد
من خوب یادمه با دنیای کتاب چطوری سرِ جنگ داشتم!
من خوب یادمه جز فایل توی موبایل دستم به ورقِ هیچ کتابی نمی خورد!
من خوب یادمه بخاطر نویسنده ی رمان نویسِ محبوبم،خودم رو مجبور کردم کتابای چاپ شده شو بخونم و اولین خریدم شد رمان سنگ کاغذ قیچی!
من خوب یادمه بعد از اون چطور تونستم بوی صفحه ها رو استشمام کنم! چطور با لمس و نوازش جلد کتاب بهش عشق بورزم!
من خوب یادمه بعد از چندبار مراجعه به کتابداران مهربان، چطوری شیفته تمام کتابخانه های جهان شدم!
من خوب یادمه لحظه به لحظه ی عاشق شدنم نسبت به این نیمه گمشده رو!
من از کتابداران عزیز ممنونم و بهشون مدیونم!

کتابدار عزیز روزت مبارک.

♦ ♦ ♦

چیزی که راجع‌ به کتاب خیلی حال میده اینه که وقتی آدم کتاب رو می‌خونه و تموم می‌کنه دوست داره،
نویسنده اش دوست صمیمیش باشه و بتونه هروقت دوست داره یه زنگی بهش بزنه

روز کتاب رو به همه کتابدارهای خوب کشورمون تبریک می گویم.

♦ ♦ ♦

متن تقدیر از کتابدار نمونه

24 آبان روز کتابدار است، در این روز می‌توانید بهترین کتابی را که دوست دارید بخوانید از پاسدار کتاب تحویل بگیرید و به کتابخانه بروید و سری به کتابداران باانگیزه بزنید و با تبریک روز کتابدار به این عزیزان، از آنها تقدیر کنید.

♦ ♦ ♦

روز کتابداری رو به تو دوست کتابدار خوبم تبریک میگم و صمیمانه و از ته قلب برای تو که نگهبان بهترین دوست آدم ها هستی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و پیشاپیش 24 آبان روز کتاب بر کتابداران نمونه مبارک باد.

♦ ♦ ♦

کتابداران می گویند کسانی كه در ماه حداقل يك كتاب مي خونن ، احتمال موفقيت شون نسبت به بقیه بيش از نود درصد هستش. من به نوبه خودم روز کتابداری رو به همسر کتابدار عزیزم تبریک و تهنیت میگم عشقم روزت مبارک.

♦ ♦ ♦

دوست مهربونمون که جدیدا فقط از ظاهرش برای کتابخونه هامون استفاده می‌کنیم. نمایشگاه کتابم دیروز شروع شد؛ امیدواریم تو این نمایشگاه دوباره با کتاب دوست بشیم تا دل کتابدار را هم شاد کنیم.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک به کتابدار

آرزوهایم راه دوری نرفته اند
همین جاها باید باشند
میان کتاب ها
کاغذها
در سطرهای بی شمار ناتمام شعرها
تجلیل از کتابدار فراموش نشه

هفته کتابداری مبارک.

♦ ♦ ♦

من هیچ غمى نداشتم که خواندن یک صفحه کتاب از بین نبرده باشد کتاب، عمر دوباره است و کتابدار حامی آن. در دنیا لذتى که با لذت مطالعه برابرى کند، نیست 24آبان روز کتابدار ها مبارک باشه.

♦ ♦ ♦

رفتن به کتابخانه و مطالعه کتاب یعنی حفاظت از شغل کتابداری و این کار هم برای خودم سود دارد و هم برای تو که پاسدار کتاب ها هستی بیست و چهارم آبان روز کتابدار مبارک.

♦ ♦ ♦

روز جهانی کتابدار روز جشن افرادی است که کتابداران و نویسندگان با کتاب های خود به آنان امیدواری داده و در تعیین هدف به آنان کمک می‌کنند. روز جهانی کتابخوانی و کتابداری روز به دست آوردن دانش مناسب در مورد موضوعاتی است که مردم را قادر می‌سازد تا برای هدف خود برنامه‌ریزی داشته باشند پیشاپیش این روز رو به همه وفاداران به کتاب تبریک عرض می نماییم.

♦ ♦ ♦

متن تبریک روز کتابدار به همسر

بیست و چهار آبان سال یک هزار و سیصد و هفتاد و دو به عنوان روز کتاب و کتابداری تعیین شد. این روز، یکی از روزهای هفته کتابخوانی نیز هست و بیایید برای تجلیل از کتابداران ایران زمین بیشتر به کتابخانه ها برویم همسر عزیزم روزت مبارک.

♦ ♦ ♦

کتاب خوندن امروز یه تفریح نیست، پز روشنفکری و کلاس هم نیست

یه نیازه واسه همه و انسان به کتاب نیازمند است و کتاب به کتابدار

روز و هفته کتابداری بر همسر کتابدار خودم مبارک باشه.

♦ ♦ ♦

جامعه وقتى فرزانگى و سعادت مى‌یابد که دیدار روی کتابدار برای خواندن کتاب، کار روزانه مردم آنجا باشد

روز بیست و چهارم آبان ماه بر همه کتابدار ها و همسران شون مبارک.

♦ ♦ ♦

هر بهانه ای برای آشتی با کتاب دوست داشتنی است و برای داشتن جامعه ای بهتر و با فرهنگ تر باید روزانه کتاب بخوانیم و برای گرفتن کتاب های مورد علاقه مان به کتابدار در کتابخانه مراجعه کنیم؛ روز همه کتابداران مبارک.

♦ ♦ ♦

بی تردید، به همان اندازه که می توانیم از کتاب بهره بگیریم، ممکن است در معرض آفت ها و خطرهای نوشته های سست و بیمار و مسموم و انحرافی هم قرار گیریم. راه دادن کتاب های ناسالم به مدرسه ها و خانه ها، در واقع مسمومیت فکری و اخلاقی نسل ما را به دست خودمان فراهم می آورد. بنابراین، نظارت بر چاپ کتاب و بررسی محتوای آن توسط کتابدار قبل از تحویل به کتابخوان، در جامعه ضروری است سالروز حافظان کتاب مبارک.

♦ ♦ ♦

دانشگاه واقعى، جایى است که مجموعه‌اى از کتاب در آن جمع آوری شده باشد

روز کتابخوانی رو به همه کتابداران تبریک می گوییم.

♦ ♦ ♦

متن روز کتابدار مبارک

کتاب ها فقط با شما نیستند؛ آن ها شما را جایی می برند که هرگز نبوده‌اید. 24 آبان روز جهانی کتابدار و کتابخوان نامگذاری شده است تا با خواندن روزانه نیم ساعت کتاب باعث نرمش مغز و اعصاب و آرامش فکری خود شویم.

♦ ♦ ♦

نکته جذاب درباره کتاب اینه که بدون برداشتن حتی یک قدم، میشه باهاش به هرجایی سفر کرد. فقط لازم است برای خواندن کتاب مورد علاقه ات به نزد کتابدار بروی. کتابداران عزیز پیشاپیش هفته کتاب بر شما مبارک باد.

♦ ♦ ♦

روز کتاب و کتابداری، یک رویداد سالانه پیش بینی شده است

که در بیست چهارم ابان هر سال به منظور ترویج خواندن کتاب

و تکریم کتابداران برگزار می‌شود

روز کتابداری پیشاپیش مبارک باد.

♦ ♦ ♦

متن زیبا برای روز کتابدار

اﺯ ﮐﺘﺎﺏ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ، ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ
ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﮐﺘﺎﺏ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﺑﺎ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﺎﻧﻪ ﺍﯼ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ و چه خوبست از همین امروز با کتاب و کتابدار دوست بشیم

روز کتابدار مبارک.

♦ ♦ ♦

از آن کسی که کتابخانه دارد و کتابدار است نباید هراسید

از کسی باید ترسید که تنها یک کتاب دارد و آن را مقدس می‌پندارد ولی هرگز آن را نخوانده است

روز کتابداران باتجربه و صمیمی مبارک.

♦ ♦ ♦

یک فرد کتابخوان زندگی بهتری نسبت به کسی دارد که کتاب نمی خواند

چون یک کتابخوان قدرت درک این دنیا رو داره ولی کسی که کتاب نمی خونه فقط به دنیای خودش نگاه می کنه

ای اهل کتاب روزتان مبارک.

 


حتما بخوانید: پیامک تبریک روز کتاب و کتابخوانی


 

پیام تبریک روز کتابدار | متن تبریک روز کتاب به کتابدار

پیام تبریک به مناسبت روز کتابدار

اشخاص ضعیف تلویزیون های بزرگ دارند

و افراد ارزشمند کتابخانه های بزرگ
معجزه در درون توست با کتاب و کتابدار مهربان باشیم

♦ ♦ ♦

شصت سال پیش همه چیز می دانستم
امروز هیچ چیز نمی دانم
کتاب خواندن یک کشف پیشرونده ی مهیج است
تا مدام به نادانی ات پی ببری

به کتابدار محله تون سر بزنید و روز کتاب رو بهش تبریک بگید.

♦ ♦ ♦

کتابدار بهترین دوست انسان است زیرا تمام کتاب های کتابخانه اش را خوانده است و برای تو یک دانشمند بشمار می رود 24 آبان روز کتابداران مبارک

♦ ♦ ♦

بیست چهارم آبان سالروز کتابدار رو به همه کتابداران این سرزمین تبریک عرض نموده و از خداوند منان برایشان بهترین ها را خواستاریم زیرا اگر کتابدار نباشد انسان برای خواندن کتاب مورد نیاز خود به مشکل بر می خورد. پیام تبریک روز کتابدار را در این بخش از سایت سماتک خواندید و امیدواریم روزی همه آدم های روی کره زمین با کتاب آشتی کنند و قدر کتابدار را هم بدانند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب