حمله تمساح به دختر بچه در سرباز (تصاویر 16+)

حمله تمساح به دختر بچه در سرباز (تصاویر 16+)

حمله تمساح به دختر بچه در سرباز

حمله تمساح به یک دختر بچه در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان باعث آسیب دیدگی شدید این کودک از ناحیه دست راست شد. به دلیل قطع آب شرب یک روستا در شهر سرباز وقتی که یک دختر بچه برای تهیه آب به نزدیکی برکه محل سکونت شان رفته بود با حمله تمساح مواجه شد و طبق بیانات مدیر کل حفاظت محیط زیست شهرستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان حمله تمساح به دختر بچه در سرباز امری است که باید والدین به آن توجه بیشتری داشته باشند و به دلیل افزایش دمای هوا در فصل تابستان و بالا رفتن درجه حرارت هوا بسیاری از تمساح ها در زیستگاه خود که همین برکه ها است بسیار هوشیارتر می شوند. دست راست این دختر بچه ۱۰ ساله دچار آسیب دیدگی بسیار جدی شده است و با توجه به اینکه در روستای کشاری از توابع سرباز تابلوهای هشداردهنده بسیار زیادی در مورد استفاده از آب برکه ممنوع نصب شده است باز هم شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم. مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان از وجود تابلو های هشدار دهنده حضور تمساح در برکه ها خبر داد و باید بدانید که اکثر این برکه ها در شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان محل زندگی گونه های مختلف تمساح ها یا گاندو هستند.

حمله تمساح به دختر بچه در سرباز (تصاویر 16+)

حوا رییسی دختر کوچولو شهر سرباز در هنگامی که در حال برداشتن آب از برکه بود ناگهان با هجوم جدی تمساح مواجه شد و پس از بروز این حادثه سریعاً وی را به بیمارستان انتقال دادند و هم اکنون در بیمارستان امام علی چابهار در استان سیستان و بلوچستان بستری است و تیم پزشکی بسیار قابلی برای جراحی دسته دختر بچه سیستانی حاضر شده اند. به گزارش سایت سماتک این کودک با اسم حوا رئیسی حدود ۱۰ سال سن دارد و پس از زخمی شدن از ناحیه دست راست فورا به درمانگاه روستای درگس منتقل شد و سپس با آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) چابهار انتقال یافت. به دلیل اینکه در فصل تابستان تمساح ها تخم گذاری می کنند اجازه نمی دهند هیچ جنبنده‌ای نزدیک محل زندگی شان شود و حملات شدیدی به انسان ها وارد می کنند.

 

تمساح ها بسیار باهوش هستند و وقتی در فصل تابستان تخم گذاری می‌کنند به دلیل محافظت از جان بچه شان که درون تخم در کف برکه قرار دارد از محل زندگی و لانه خود که اکثراً در برکه ها است دفاع می کنند. به گزارش سایت سماتک به نقل از مدیر کل محیط زیست سیستان و بلوچستان در روستاهای شهرستان سرباز کارگاه های آموزشی تأسیس شده است تا خطر هجوم و حمله تمساح به انسان شرح داده شود و آموزش‌های لازم را برای حفاظت از جان شان در هنگام خطر به این عزیزان روستا نشین می دهند اما به دلیل مشکلات کم آبی و نبود آب شرب اهالی روستای کشاری در استان سیستان و بلوچستان مجبور به استفاده از آب برکه ها در اطراف محل زندگیشان هستند که متاسفانه هر از چند گاهی ممکن است با حمله تمساح به انسان مواجه شوند.

حمله تمساح به دختر بچه در سرباز (تصاویر 16+)

حمله تمساح به دختر بچه ۱۰  ساله در سرباز

دختر ۱۰ ساله شهرستان سرباز روز گذشته به بیمارستان چابهار انتقال داده شده است و مسئولین استان پیگیری های لازم را انجام می دهند. این دختر بچه به همراه خانواده اش به قصد برداشتن آب و شستن ظروف به رودخانه رفته بود و در کنار آب مشغول بازی بود که طعه تمساح شد. پس از حمله تمساح به دختر بچه در سرباز، بلافاصله همراهان وی و به ویژه خواهر بزرگ تر او با چوب و سنگ به تمساح حمله ور شدند و پس از چندین دقیقه جنگیدن با این موجود خطرناک، توانستند او را از دهان تمساح بیرون بکشند و اجازه ندادند دختر بچه توسط تمساح به داخل آب کشیده شود.

حمله تمساح به دختر بچه در سرباز (تصاویر 16+)

حمله تمساح به دختر بچه در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان منجر به آسیب دیدگی از ناحیه کتف و بازو در این فرد خردسال شده است که با هماهنگی های مسئولان در بیمارستان چابهار بستری شده است. از صبح امروز تاکنون بسیاری از مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان دست به کار شده اند تا مشکل قطعی آب روستای کشاری در شهرستان سرباز را رفع کنند و همچنین مدیر کل هشدار داده است به هیچ وجه برای تهیه آب آشامیدنی و شستن ظروف به نزدیکی برکه های استان سیستان و بلوچستان نشوند و از وجود خطر جدی حمله تمساح ها به انسان در نزدیکی برکه ها خبر داده است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب