تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی

تصاویری شگفت انگیز از جهان دیدنی و زیبا

 

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی را در این مطلب سماتک می بینید. با نگاهی کوچک به اطرافتان به قدرت بی انتها پروردگار پی خواهید برد. زیبایی های این جهان کم نیست. از لحظه طلوع خورشید گرفته تا باز شدن غنچه گل همه و همه نشان از خالقی یکتا و بی همتاست.که دنیا را با زیبایی ها و رنگی آفریده. تمام پدیده های روی زمین هرکدام حکایت از قدرت پروردگارشان است که چنین با صلابت و در اوج زیبایی برای ما جانداران خلق شده اند. چه بسا به پاس قدر دانی از همه این زیبایی ها باید دستان خود را رو به آسمان بی انتها بلند کنیم و خدا خود را ستایش کنیم. حال برای پی بردن هرچه بیشتر به این قدرت الاهی تصاویری از شگفتی های آفرینش را برایتان آورده ایم تا ببینید و لذت ببرید.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی

سماتک: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

 

در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی شگفت انگیز از بلندی‌های ایسلند در ارتفاع ۴۰۰ تا ۵۰۰ متری سطح دریا. در این بلندی بیشتر بخش‌های آن از بیابان‌های آتشفشانی ساخته شده است. از آنجایی که آب بدست آمده از بارندگی‌های این منطقه به سرعت در زمین نفوذ می‌کند و برای رشد گیاهان در دسترس قرار نمی‌گیرد، سطح زمین معمولاً از خاک، گدازه و خاکسترهای آتشفشانی خاکستری، سیاه یا قهوه‌ای رنگ پوشیده شده است. تنها برخی از واحه‌های این منطقه دارای رود اند.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکیعکسی خیره کننده از شهر کوچک هال‌ اشتات (hallstatt)، در منطقه سالزکامرگوت، در ایالت اوبراسترایش واقع در اتریش.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی تصویری از غروب خورشیدِ زیبا در کوههای پوشیده از برفِ  Roys Peak در نیوزیلند.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی چشم اندازی از Cape Spear واقع در شبه جزیره آوالون (Avalon) نزدیک سنت جان، نیوفاندلند، شرقی ترین نقطه در کانادا و شمال آمریکا.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی چشم اندازی حیرت آور از آبشار سلیالاندفوس (Seljalandsfoss) یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در کشور ایسلند.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی منظره ی رویایی East Winch یک محله مدنی در شهرستان انگلیسی نورفولک (Norfolk) واقع در ناحیه شرق کشور انگلستان.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی نمایی خارق العاده از آبشار Goðafoss  یکی از دیدنی ترین آبشارهای ایسلند.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی عکسی از موج (The Wave) ماسه سنگ در آریزونای ایالات متحده امریکا.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی  نمایی هوایی از قلعه قرون وسطی کائرفیلی (Caerffili) واقع در ولز جنوبی (South Wales). منطقه ولز هم مرز با انگلستان و کانال بریستول به شرق و جنوب است.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی نمایی از ناحیه گروئنلَند (Greenland) در آب‌های اقیانوس منجمد شمالی واقع در دانمارک.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی تصویری از یک شفق قطبی زیبا در یک تالاب یخبندان در ساحل Utakleiv در لوفوتن واقع در نروژ.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی عکسی خیره کننده از گدازه آتشفشان در شهر Kalapana در منطقه Puna واقع در جزیره هاوایی در ایالات متحده آمریکا.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی چشم اندازی سرسبز و دیدنی از پادشاهی کامبوج (Cambodia) کشوری در جنوب شرقی آسیا.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی نمایی از آبشار ایگواسو یا آبشار ایگوازو  (Iguazu Falls)، واقع در رود ایگواسو در مرز آرژانتین با برزیل.

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکینمایی از شهر Odda در شهرستان Hordaland واقع در نروژ.

 

تصاویری زیبا از شگفتی های آفرینش روی کره خاکی

جدیدترین مطالب