بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن دنیا

زنان نظامی و سربازان زن در بسیاری از کشورهای دنیا در حال فعالیت هستند و امروز در این بخش مروری خواهیم داشت از زیباترین و بهترین سربازان زن دنیا که در ارتش دولت های مخلف جهان در حال خدمت می باشند. همچنین در اینجا سعی شده است منتخبی از بهترین تصاویر و عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020 تهیه و گردآوری شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با فهرست بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح کشورهای مختلف دنیا آشنا شوید.

 

سابقه حضور سربازان زن در ارتش کشورهای دنیا به بیش از 400 سال پیش باز می‌گردد و زنان نظامی و دختران سرباز تعداد زیادی از فرهنگ‌ها و ملل در جنگ‌ها و ارتش حضور فعالی داشته‌اند. سربازان زن دنیا تاکنون نقش‌های زیادی در ارتش بازی کرده‌اند؛ از زنان جنگجوی باستان تا زنانی که در حال حاضر در درگیری‌ها خدمت می‌کنند. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق رزمندگان هر فرهنگی را مردان تشکیل داده است. در این مقاله از وب سایت سماتک ، لیست بهترین سربازان زن دنیا از سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم. شما در این پست خواهید دید که برخی از آن‌ها واقعا جذاب و زیبا هستند. این سربازان زن و دختران ارتش، توانایی بردن هر مسابقه زیبایی را دارند اما از سوی دیگر این دختران نظامی برای محافظت از کشورهای متبوع خود بسیار آماده به نظر می‌رسند. در ادامه، به فهرست بهترین و زیباترین سربازان زن و بهترین زنان نظامی جهان اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین سربازان زن زیبا و جذاب ارتش یونان

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

در جایگاه چهارم لیست زیباترین سربازان زن جهان، سربازان زن جذاب ارتش یونان قرار دارند. کشور یونان در حال حاضر خدمت سربازی اجباری برای مردان دارد که طبق آن تمام مردان بالای 18 سال سن باید دوره 9 ماهه خدمت سربازی را طی کنند. زنان یونان به صورت داوطلبانه می‌توانند به ارتش خدمت کنند اما نیازی نیست سربازان زن یونان، مثل مردان عضو ارتش شده و به خدمت نظام درآیند. زیبایی سربازان زن یونانی منحصر به فرد و متنوع است. در یونان زنان همانند مردان ملزم به خدمت اجباری در ارتش نیستند، بلکه داوطلبانه وارد خدمت شده و در تمام بخش های ارتش یونان حضور دارند.

 

برترین سربازان زن پاکستان

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

سربازان زن پاکستان، جایگاه ششم فهرست بهترین سربازان زن نیروهای مسلح جهان را دارند. زن پاکستانی از آغاز تاسیس ارتش این کشور در آن حضور دارد. پاکستان از جمله کشورهایی است که به زنان اجازه می دهد در خط مقدم نبردها مبارزه کنند. پاکستان تنها کشوری در جهان اسلام است که در آن زنان وظایف نظامی را در عملیات‌های نظامی خصمانه و جنگی انجام می‌دهند. از سال 1947 پس از شکل‌گیری پاکستان، سربازان زن در ارتش پاکستان نقشی فعال داشته‌اند. در حال حاضر واحد بزرگ و قوی از زیباترین سربازان زن پاکستانی در نیروهای مسلح پاکستان مثل ارتش مشغول به خدمت هستند. در سال 2006، دسته اول خلبانان زن جنگنده با دستور پایگاه نیروی هوایی به ماموریت‌های نبرد هوایی پیوستند و زنان ارتش پاکستان برای ماموریت‌های ویژه به‌خصوص تک تیراندازی، جنگ هوابرد و جنگ‌های پیاده نظام آموزش داده شدند. با وجود اینکه حضور زنان در همه ی عرصه های نظامی پاکستان مجاز است، در عین حال نیروهای دریایی این کشور هنوز محدود به مردان است. نیروی دریایی پاکستان در حال حاضر تنها شاخه از خدمات است که در آن زنان به خدمت در مأموریت‌های جنگی محدود شده‌اند.

 

بهترین سربازان زن زیبا در ارتش لهستان

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

ارتش لهستان در جایگاه هشتم لیست بهترین سربازان زن دنیا قرار دارد. در حال حاضر، حدود 2500 زن در نیروهای مسلح و ارتش لهستان وجود دارد و تمام زنانی که در ارتش لهستان، نیروی دریایی، نیروی هوایی و نیروهای ویژه می‌پیوندند و خدمت می‌کنند حقوق یکسانی مثل مردان ارتش دارند. لهستان از جمله کشورهایی است که به زنان اجازه می دهد، در خطوط مقدم جنگ حاضر شوند و مبارزه کنند. لهستان از سال 1999 میلادی به زنان اجازه داد تا به ارتش بپیوندند و در حال حاضر هزاران سرباز زن خوشگل و زیبا در خدمت نظامی لهستان و در بخش های نیروی هوایی، دریایی و گارد جمهوری مشغول به فعالیت هستند.

 

زیباترین و بهترین سربازان زن برتر ارتش آمریکا

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

سربازان زن آمریکایی در فهرست خوشگل ترین سربازان زن نیروهای مسلح، جایگاه 10 را به خود اختصاص داده‌اند. زنان آمریکایی در روزهای اول مجبور بودند لباس‌های مبدل بپوشند تا بتوانند در کنار مردان خدمت کنند و در حال حاضر به آن‌ها نقش کمکی داده می‌شود. طبق آمار سال 2012، 14 درصد ارتش ایالات متحده را بهترین سربازان زن جهان تشکیل می‌دهند. بیش از 165,000 زن به خدمت نظام درآمده و به صورت فعال کار می‌کنند و بیش از 35000 زن دیگر به عنوان افسر خدمت می‌کنند. زیبایی زنان ارتش آمریکا رتبه دهم را کسب کرده است و این به دلیل تفاوت زیبایی زنانی است که در ارتش آمریکا به کار گرفته شده اند. به همان اندازه که زنان زیبا در ارتش آمریکا مشغول به خدمت هستند، زنانی که از زیبایی کمتری دارند نیز در ارتش آمریکا به چشم می خورند. زنان آمریکایی از زمان آغاز جنگ استقلال آمریکا و از بدو تأسیس در ارتش حضور دارند. در حال حاضر 14 درصد از مجموعه نیروهای مسلح آمریکا، 20 درصد از نیروهای ذخیره و 6 درصد از گارد ملی آمریکا را زیباترین سربازان زن آمریکا تشکیل می دهند.

 

زیباترین سربازان زن ارتش روسیه

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

عموم مردم معتقدند که روسیه زیباترین دختران جهان را دارد و دختران قد بلند و ظریف، جذاب، آراسته و با روح و شخصیتی مرموز. زنان روسی که نقش مهمی در تاریخ نظامی کشور خود بازی کرده‌اند، در جایگاه دوم زیباترین سربازان زن جهان قرار می‌گیرند. آن‌ها در طول تاریخ روسیه بویژه در زمان جنگ بزرگ میهنی وظایف مختلفی در ارتش انجام داده‌اند. رتبه نخست این فهرست نیازی به توضیح ندارد، به ویژه در رابطه با زیبایی زنان روسی. زنان روسی به زیبایی چهره و جذابیت، خوش استایل بودن و داشتن شخصیت مرموز شهرت دارند. حضور سربازان زن خوشگل روس در ارتش روسیه به جنگ جهانی اول بازمی گردد. در آن زمان بیش از یک میلیون تن از زنان ارتش روسیه در نبردها حضور داشتند و بیش از 24 هزار پرواز در طول جنگ به وسیله سربازان زن خلبان روس انجام شده است. نقش آنها امروز در ارتش روسیه کمتر شده اما همچنان از آمادگی و قدرت کافی برخوردارند.

 

بهترین سربازان زن در ارتش رومانی

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

کشور رومانی در اروپای شرقی در صدر فهرست بهترین سربازان زن زیبارو و ناز نیروهای مسلح قرار دارد. برای پیدا کردن زیباترین سربازان زن در جهان کشوری جز ارتش رومانی پیدا نمی‌کنید. زنان رومانی فقط زیبا نیستند بلکه نقش مهمی در ارتش رومانی ایفا می کنند. هر چند ارتش رومانی فاقد نیرو و اسلحه لازم برای تبدیل شدن یه یکی از نیرومندترین ارتش های دنیاست؛ اما آنها اسلحه کشنده ای از نوع دیگر دارند و سلاح کشنده ای شامل این زیباترین سربازان زن رومانی را به خدمت گرفته اند. شاید ارتش رومانیایی نتواند قدرت شلیک بالای تهاجمی را به رخ بکشد، اما آن‌ها یکی از قوی‌ترین سلاح‌های پیچیده جهان یعنی بهترین سربازان زن دنیا که بسیار خوشگل و ناز هستند را دارند!

 

سربازان زن خوشگل در ارتش استرالیا

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

ارتش استرالیا در جایگاه سوم لیست زیباترین سربازان زن دنیا قرار دارد و از سال 1899 زنان در نیروهای مسلح استرالیا حضور داشته‌اند. آن‌ها تا جنگ جهانی دوم به خدمات پرستاری ارتش استرالیا محدود شده بودند، اما این نقش در سال 1941 تا 1942 گسترش یافت؛ هنگامی که نیروی دریایی سلطنتی استرالیا (RAN)، ارتش و نیروی هوایی سلطنتی استرالیا شعبه‌های زنانه را تاسیس کردند که در آن بهترین سربازان زن ارتش استرالیا طیفی از نقش‌های پشتیبانی را برعهده داشتند. از اواخر دهه 1970 تا اوایل 1980 خدمات زنان در ارتش استرالیا گستردش پیدا کرده و اکنون می‌توانند در بسیاری از پست‌ها در نیروی دفاع استرالیا (ADF)، از جمله نقش‌های رزمی خدمت کنند.

 

بهترین سربازان زن ارتش سوئد

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

نیروهای مسلح سوئدی جایگاه پنجم لیست زیباترین و بهترین سربازان زن دنیا را به خود اختصاص می‌دهند. از سال 1989 هیچ گونه محدودیت جنسیتی در ارتش سوئد در دسترسی به آموزش و پست‌های نظامی وجود ندارد. خوشگل ترین دختران و زنان سوئدی در انواع نبردها، پست‌ها و سرویس‌های نظامی نقش دارند. سرویس دفاع داوطبانه زنان سوئدی یک سازمان دفاع کمکی مربوط به Home Guard و جزئی از نیروهای مسلح سوئدی است. سوئد کشوری است که بیشترین سربازان زن زیبا و خوشگل را در ارتش خود جای داده است. زنان سوئدی قدبلند، باهوش و بسیار جذاب و ناز هستند و تمام این ویژگی‌ها، نیروهای مسلح این کشور را به یکی از زیباترین نیروهای مسلح جهان تبدیل کرده است.

 

بهترین نظامیان زن ارتش انگلیس

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

سربازان زن انگلیسی جایگاه هفتم لیست بهترین سربازان زن جهان را به خود اختصاص داده‌اند. از اول دهه 1990، زیباترین زنان انگلیس نیز به نیروهای مسلح  و ارتش بریتانیا پیوستند که در اینجا عکس زیباترین نظامیان زن انگلستان را می بینید. با این حال، بهترین سربازان زن انگلیس که زیبا و جوان هستند از واحد مبارزه اصلی ارتش، تفنگداران نیروی دریایی سلطنتی و هنگ نیروی هوایی سلطنتی محروم مانده‌اند.

 

جذاب ترین سربازان زن ارتش جمهوری چک

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

برای سال‌ها، مقررات نظامی چک اسلواکی اجازه حضور زنان و دختران در ارتش را نمی‌داد و درست پس از جنگ جهانی دوم بود که به زنان جمهوری چک اجازه داده شد به خدمت نظام درآیند. سربازان زن در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری چک در طول جنگ جهانی دوم به صورت مجزا به عنوان پرسنل پزشکی، اپراتورهای تلفن و خدمه توپخانه ضدهوایی جنگیدند. جذاب ترین سربازان زن نظامی چک، به واحد چک اسلواکی در اتحاد جماهیر شوروی در نیروهای هوایی کمکی زنان در بریتانیا و ارتش بریتانیا در خاورمیانه خدمت کردند. زنان اهل چک در رتبه نهم لیست زیباترین سربازان زن دنیا قرار دارند. استخدام زنان جمهوری چک در ارتش همزمان با جنگ جهانی دوم آغاز شد. در آن زمان آنها مجبور به خدمت در ارتش به عنوان پزشک و یا تلفنچی بودند و یا در نیروهای مسلح و در قسمت های محدودی کار می کردند و برخی از زیباترین سربازان زن این کشور به عنوان کارگز جنسی فعالیت می کردند. پس از پایان جنگ جهانی دوم بهترین سربازان زن جمهوری چک به جزء جدایی ناپذیر ارتش چک در زمینه های مختلف تبدیل شدند وجود آن‌ها در برخی از پست‌های نظامی به ویژه افرادی که در نیروی هوایی هستند ضروری شده است.

 

بهترین سربازان زن ارتش اوکراین

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

زنان اوکراینی به برتری و زیبایی شهرت دارند. به کارگیری سربازان زن در ارتش و نیروهای مسلح اوکراین و تشکیل یگانی از زیباترین سربازان زن اوکراینی با نام «ارتش کشنده» غیر عادی نیست. ارتش اوکراین مسابقه ای به نام «زیباترین زن سرباز» را برگزار می کند که هدف از آن انتخاب بهترین زنان زیبا و قدرتمند برای فعالیت در نیروهای مسلح این کشور است. زنانی که علاوه بر زیبایی، از مهارت و قدرت بدنی قابل توجهی برخوردار باشند.

 

سربازان زن نیروهای مسلح نروژ

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی که خدمت نظامی اجباری را برای زنان لغو کرده اند، اما نروژ در سال 2015 میلادی این قانون را تصویب کرد. نروژ نخستین کشوری است که به زنان اجازه داده تا در یگان های غواص خدمت کنند و زیباترین سربازان زن نروژ به همسری مردان ارتشی این کشور در آمده اند.

 

بهترین سربازان زن ناز و خوشگل در ارتش فنلاند

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

زنان سرباز همیشه در عرصه های نظامی و ارتش فنلاند حضور فعال داشته اند. در طول جنگ های داخلی نیروهای ویژه در کنار بهترین سربازان زن فنلاندی در خطوط مقدم جنگیدند. به دلیل تجربه طولانی در نبردها، یگان های ویژه ای از آنان برای جنگ های چریکی در ارتش فنلاند تشکیل شده است. بهترین سربازان زن جهان را فنلاند در ارتش خود جای داده است که آنها نقش مهمی در برطرف کردن میل جنسی مردان ارتش فنلاند دارند.

 

عکس زیباترین سربازان زن جهان

در ادامه تعدادی از تصاویر زیباترین سربازان زن جهان در سال 2020 تهیه و گردآوری شده است که امیدواریم از عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020 لذت ببرید.

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

عکس جذاب ترین زنان نظامی جهان

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

تصاویر سربازان زن نیروهای مسلح دنیا

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

عکس خوشگل ترین سربازان زن زیبارو و جذاب جهان

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین زنان ارتش های مختلف جهان

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

عکس زیباترین زنان نظامی روسیه

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

عکس زیباترین سربازان زن دنیا

بهترین سربازان زن ارتش و نیروهای مسلح دنیا | عکس زیباترین سربازان زن جهان 2020

بهترین سربازان زن دنیا را در بالا دیدید و امیدواریم روزی برسد که زنان کشورهای دنیا بتوانند در عرصه های مختلف به خدمت گرفته شوند. عکس زیباترین سربازان زن جهان سال 2020 را هم در بالای این نوشتار مشاهده فرمودید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب