چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

دلتنگ کردن دیگران روشهایی دارد که اگر می خواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم در ادامه روشهای دلتنگ کردن دیگران را بیان خواهیم کرد چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم؟ با سماتک همراه ما باشید.

 

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم

اگر به دنبال راهی برای این هستید که طرف مقابل تان (مردان) را دلتنگ تان کنید، نشانه این است که دوست دارید او را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اما قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ دهید: دلیل جدایی شما چه بود؟ آیا رابطه تان قبل از جدایی خوب پیش می رفت؟ آیا در رابطه ای سالم بوده اید یا سمی؟ پس از پاسخ به این سوالات، اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان ارزشش را دارد، برای دلتنگ ساختن و به تبع بازگشت او تلاش کنید. گاهی تمام چیزی که یک فرد به آن نیاز دارد این است که تلنگری به او بزنیم تا یادش بیاید که چه چیزی را از دست داده است. اگر شما هم عشق زندگی تان را از دست داده اید اما دلتان هنوز پیش اوست و به دنبال راهی هستید تا او را دلتنگ خود کنید، کارهایی را که در ادامه برایتان آورده ایم، انجام دهید.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

به خودتان اهمیت بدهید

چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم ؟ یک مرد عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ او عاشق دختری است که صورت‌حساب‌های کارت اعتباری‌اش را بپردازد یا بیمه‌ی ماشین داشته‌باشد. مردها دلتنگ زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است. اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند!

 

بانویی پر رمز و راز باشید

اگر می خواهید مردان دلتنگ شما شوند خانمی نباشید که همه‌چیز را یک‌باره رو می‌کند. به آرامی خودتان را نشان دهید. چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید. برای این‌که شماره‌تان را به او دهید چند روز معطل‌اش کنید. به آسانی او را به دوستان فیس‌بوک‌تان اضافه نکنید. بگذارید قبل از این‌که با او بیش‌تر آشنا شوید درباره‌ی این‌که شما چه‌طور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ تان شود! مردها دیوانه‌ی دختری می‌شوند که پررمز و راز است.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

برای روابط گذشته‌تان غصه نخورید

هیچ‌کس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره‌ی روابط گذشته‌تان و چگونگی شکست خوردن‌تان صحبت نکنید. از نامزد سابق‌تان و این‌که هیچ‌کس نیازهایتان را برآورده نمی‌کند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد مظرتان چهره‌ای بسیار ناراحت‌کننده از شما به تصویر می‌کشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند و دلتنگ او نمی شوند.

 

همیشه خوش‌لباس باشید

برای اینکه بتوانید مردان را دلتنگ خود کنید همیشه زیبا باشید و حیرت‌انگیز بمانید. این کار هر مردی را دلتنگ تان می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند! آیا می‌خواهید او را دیوانه‌ی خودتان کنید؟ باید بدانید چگونه لباس بپوشید.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

قدر خودتان را بدانید

به خاطر حرف‌های یک شخص خودتان را کوچک نکنید. بدانید که شما شایسته عشق و دیوانگی بسیار زیاد یک مرد هستید. بدانید که شما بهتر از بیشتر کسانی هستید که سعی می‌کنند شما را تحقیر کنند. بگذارید او بداند شما قدر خودتان را می‌دانید و به کم‌تر از آن‌چه لیاقت‌اش را دارید رضایت نمی‌دهید. شما با اعتماد به‌نفس و خونسرد و در عین حال انعطاف‌پذیر و جالب هستید!

 

برای وقت‌تان ارزش قائل باشید

این توصیه برای دلتنگ کردن مردان بسیار مهم است. ساعت‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردان دلتنگ زنانی می شوند که همیشه “در دسترس” نیستند.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

کمی به خود تان ببالید

خوب است کمی درباره‌ی مردانی که به دنبال شما هستند یا این‌که در محل‌کارتان ترفیع گرفته‌اید به خودتان ببالید. اگر درباره‌ی موفقیت‌هایتان سکوت کنید، استعدادها و نکات مثبت‌تان یا قابلیت‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. این واقعا ایده‌ی بدی است! مردها هرگز دلتنگ زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

 

سهل‌الوصول نباشید

برای اینکه بتوانید مردان را دلتنگ کنید یک احمق هیجانی نباشید. نشان ندهید که عمیقا عاشق او هستید، حتی اگر واقعا این‌طور است. چون این یک واقعیت شناخته‌شده است که مردها وقتی متوجه می‌شوند دختری عمیقا عاشق‌شان است و به کسی جز او فکر نمی‌کند، علاقه‌ی آن دختر را بدیهی می‌پندارند! با مرد مد نظرتان وقت بگذرانید و وانمود کنید خیلی به او علاقه ندارید، چون مردها عاشق این هستند که چیزی را به‌دست بیاورند.

 

خودتان باشید

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید. چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند اما همه عاشق‌شان هستند چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

 

کوه اعتماد به‌نفس باشید

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید. اعتماد به‌نفس کاذب فاجعه به بار می‌آورد اما برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب و دلتنگ کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته‌باشید. با سری افراشته قدم بردارید. کفش پاشنه‌بلند بپوشید و با صدایی رسا، و موجز و مختصر صحبت کنید. زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

چگونه دیگران را دلتنگ کنیم ؟ دخترها همیشه عاشق مردهایی هستند که کاملا دیوانه آنها باشند. آنها عاشق مردی هستند که دیوانه‌وار و عمیقا عاشق‌شان باشد. اما آیا این کار ساده‌ای است؟ نه، من فکر نمی‌کنم به آسانی بتوانید مردی را دیوانه‌ی خودتان کنید!

 

برای او آرزوی خوشبختی کنید

زمانی که ما عشق از دست رفته مان را می بینیم یا با او بعد مدت ها ارتباط برقرار می کنیم، معمولا ناراحت و افسرده می شویم. اما شما باید این احساس را در خود سرکوب کنید. اگر به هر دلیل با او برخورد کردید، سعی کنید که خودتان را خوب نشان دهید. به جای گله کردن، برای او آرزوی بهترین ها را داشته باشید. این رفتار بالغانه برای طرف مقابل تان تلنگری خواهد بود که بداند چه کسی را از دست داده است. اگر این برخورد، آخرین برخوردی باشد که او با شما داشته، رفتار مثبت شما تا همیشه ذهن اش را درگیر خواهد کرد.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

عکس هایی از خودتان در حال خوشگذرانی بگذارید

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید و دلتنگ تان می شود. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

 

پست هایی از خاطرات مشترکتان بگذارید

اگر با گذاشتن عکس های مشترک تان در شبکه های اجتماعی مشکلی ندارید، می توانید عکس های مشترکی از خاطرات خوش تان را منتشر کنید. با این کار به او نشان می دهید که هنوز هم به روزهای با هم بودن فکر می کنید. این کار نه تنها دیگران، بلکه عشق زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر آن، اگر او به فکر بازگشت بود اما جرات اش را نداشت، با این کار شما جسارت لازم را پیدا خواهد کرد.

 

به زندگی نرمال خود بازگردید

همیشه لازم نیست که برای دلتنگ کردن دیگران به سمت شان بروید، گاهی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که زندگی عادی خودتان را داشته باشید. بگذارید که او ببینید شما بدون او هم می توانید زندگی کنید. همین برای او کافی ست تا بخواهد که در قسمتی از زندگی مستقل شما شریک باشد. اگر او از بیرون ببیند که شما زندگی نرمال و برنامه های همیشگی خودتان را دارید، مطمئنا می خواهد که از زاویه دید نزدیک تری با شما در ارتباط باشد.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

به خودتان بیشتر برسید

اگر شما بیش از زمانی که طرف مقابل تان در زندگی تان بوده به خودتان برسید، شک نکنید که دل او برایتان تنگ خواهد شد. یک واقعیت وجود دارد و آن این که اگر شما برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران هم برایتان ارزش قائل خواهند شد. بنابراین هر چه بیشتر برای خودتان وقت بگذارید، طرف مقابل تان را بیشتر برای نزدیک شدن به خودتان تحریک کرده اید. لباس هایی را بپوشید که او دوست دارد، موهایتان را مدل مورد علاقه او درست کنید و… مطمئنا او برای این که به شما بگوید چقدر زیباتر از قبل شده اید، به سمت تان خواهد آمد.

 

فاصله تان را حفظ کنید

فاصله آدمها را دلتنگ می کند. اگر شما سعی کنید که مدام به سمت اش بروید و با او صحبت کنید، در واقع او را از خود رانده اید. یادتان باشد، اگر می خواهید که دل طرف مقابل تان برای شما تنگ شود، باید فاصله تان را با او حفظ کنید. در واقع هر چه بیشتر در دسترس باشید، احتمال دلتنگ کردن او را کاهش داده اید. آیا او می تواند دلش برای کسی که ترکش نمی کند، تنگ شود؟!

 

دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم | چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

 

از موفقیت هایتان حرف بزنید

برای دلتنگ کردن دیگران باید درست عمل کنید. همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب