دعا برای خیانت نکردن مرد به زن + دعای سریع الاجابه برای خیانت

دعا برای خیانت نکردن مرد به زن + دعای سریع الاجابه برای خیانت

دعا برای خیانت نکردن مرد به زن را در این نوشتار تقدیم حضورتان خواهیم کرد و اگر شما خانمی هستید که می ترسید مبادا شوهرتان به شما خیانت کند می توانید از دعای سریع الاجابه برای خیانت استفاده کنید. همچنین بهتر است این ادعیه ها را با خلوص نیت بخوانید تا اثر آنرا در زندگی تان مشاهده کنید. به منظور حفظ زندگی مشترک تان بهتر است بیشتر مراقب همسر خود باشید و از شما دعوت می کنیم با دعا برای خیانت نکردن شوهر همراه سماتک باشید.

 

دعا برای خیانت نکردن مرد به زن

هیچ زنی دوست ندارد که شوهرش به ایشان خیانت کند و با زن دیگری در رابطه باشد. دعای خیانت نکردن شوهر از بزرگان توصیه شده است که به منظور وفاداری شوهر خوانده می شود. ریشه بخش قابل توجهی از جنایات خانوادگی و طلاق ها در خیانت زوجین نهفته است و خانواده ها باید سعی کنند با پرهیز از این کار زندگی خود را در معرض انواع آسیب های اجتماعی مهلک قرار ندهند. اگر دوست دارید محبت همسر خویش را جلب نمایید و می خواهید او را سر به راه نمایید متن دعا برای خیانت نکردن مرد به زن در ادامه آورده شده است:

 

“وَهُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُواْ بِهَا فِي ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ”

 

نکته: مجرب است این دعا که منجر به پایبندی مرد به زن خود شده و مانع از رفتن به سمت زنان دیگر خواهد شد هر روز سه مرتبه خوانده شود.

 

دعا برای خیانت نکردن شوهر

تاهل نوعی پایبندی و تعهد زوجین نسبت به یکدیگر را ایجاد می کند که این تعهد دو طرفه است و اگر زوج یا زوجه فهمیده باشند هرگز به یکدیگر خیانت نخواهند کرد. تعهد به زندگی زناشویی به قدری مهم است که اساس اعتماد در یک زندگی مشترک است و در صورت شکستن این تعهد توسط هر کدام از طرفین از بین رفته یا دچار آسیب های جدی می شود.

 

همه ادعیه ها متبرک می باشند و اگر با خلوص نیت خوانده شوند مورد استجابت قرار خواهند گرفت و دعا برای خیانت نکردن شوهر هم یکی از آنهاست. زنانی که نگران زندگی خانوادگی خویش می باشند و می خواهند از خیانت مرد به زن جلوگیری کنند بهتر است این دعا را 7 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانند تا روز به روز مهر خودشان را در دل شوهران شان بیشتر کنند. ضمن اینکه دعای جلوگیری از خیانت شوهر شما را از خیانت مرد زندگی تان در امان نگه خواهد داشت:

 

“فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا”

 

نقل شده است که اگر زنی به دنبال این است که از خیانت مرد خود در زندگی زناشویی جلوگیری کند باید متن دعا برای خیانت نکردن شوهر را که در زیر آمده است روی کاغذی نوشته و با نیت جلوگیری از خیانت شوهر به وی آن را به آب روان بیندازد.

 

“لَا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِنْ بَعْدُ وَلَا أَنْ تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا زوجتک”

 

نکته: کسی که به دنبال جلب محبت شوهر و استحکام زندگی خود می باشد باید آیه شریفه بالا را با گلاب و زعفران در سه برگه کوچک بنویسد. اولی را در آب شسته و به شوهر بنوشاند. دومین برگه را زیر یا داخل بالش شوهر بگذارید و سومین برگه را نزد خویش نگه دارد. توجه شود که شخص باید نام خود و مادرش را هم در کاغذ دعا بنویسد.

 

دعا برای جلوگیری از خیانت شوهر

بی حیایی و خیانت زنگ خطری است که با مشاهده آن باید گوش به زنگ باشید که امروز یا فردا همسرتان به وادی خیانت بیافتد و خیلی از شما از خودتان می پرسید از کجا بفهمم شوهرم بهم خیانت میکنه؟؟؟ پس اگر می‌خواهید همسرتان به شما خیانت نکند با امر به معروف و نهی از منکر او و همچنین خواندن دعا برای خیانت نکردن شوهر او را از اینکار پشیمان کنید. این دعا از مرحوم شیخ رجبعلی خیاط نقل شده است که مانع تنوع طلبی و شهوت رانی و خیانت مرد به زن خواهد شد:

 

“لا حول و لا قوه الا با الله العلی العظیم یا دائمُ، یا قائم! اللهم لَکَ الحَمدُ وَ إلَیکَ المُشتکا وَ أنتَ المُستعنُ یا زکیُّ الطّاهِرُ مِن کُلِّ آفَهٍ بِقُدسهِ یا خیرَ حبیبٍ وَ محبوبٍ! صلِّ علی محمد و آل محمد.”

 

دعای رسوایی شوهر

اگر فکر می کنید که همسرتان در حال خیانت کردن به شماست و به دنبال دعا برای رسوا شدن خیانتکار هستید می توانید ذکر زیر را بخوانید و سپس به سمت شوهر خود فوت کنید. به یاری خداوند دست مرد برای زنش رو خواهد شد و شک و تردید جای خود را به یقین خواهند داد.

 

“يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا”

 

دعای سریع الاجابه برای خیانت

متاسفانه بی وفایی و خیانت همیشه وجود داشته ولی متاسفانه در سال های گذشته به جای بررسی دلایل و تبعات آن در جامعه به پاک کردن صورت مساله پرداخته ایم. اما اکنون و با افزایش آمار بی وفایی همسران نسبت به یکدیگر و طلاق در جامعه عده ای از کارشناسان و آسیب شناسان به طرح موضوع پرداخته و درصدد حل آن بر آمده اند. یکی از راههای جلوگیری از خیانت مرد به زن خواندن دعای سریع الاجابه برای خیانت مردان است که در مفاتیح الجنان آورده شده است:

 

“اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنْ النِّفَاقِ وَ عَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ وَ لِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ وَ عَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ فَإِنَّکَ تَعْلَمُ خائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَ ما تُخْفِی الصُّدُورُ یَا رَبِّ هَذَا مَقَامُ الْعَائِذِ بِکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَجِیرِ بِکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَغِیثِ بِکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ الْهَارِبِ إِلَیْکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ مَنْ یَبُوءُ لَکَ بِخَطِیئَتِهِ وَ یَعْتَرِفُ بِذَنْبِهِ وَ یَتُوبُ إِلَى رَبِّهِ هَذَا مَقَامُ الْبَائِسِ الْفَقِیرِ هَذَا مَقَامُ الْخَائِفِ الْمُسْتَجِیرِ هَذَا مَقَامُ الْمَحْزُونِ الْمَکْرُوبِ هَذَا مَقَامُ الْمَحْزُونِ الْمَغْمُومِ الْمَهْمُومِ هَذَا مَقَامَ الْغَرِیبِ الْغَرِیقِ هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِقِ هَذَا مَقَامُ مَنْ لَا یَجِدُ لِذَنْبِهِ غَافِراً غَیْرَکَ وَ لَا لِضَعْفِهِ مُقَوِّیا إِلَّا أَنْتَ وَ لَا لِهَمِّهِ مُفَرِّجاً سِوَاکَ یَا اللَّهُ یَا کَرِیمُ لَا تُحْرِقْ وَجْهِی بِالنَّارِ بَعْدَ سُجُودِی لَکَ «314» وَ تَعْفِیرِی بِغَیْرِ مَنٍّ مِنِّی عَلَیْکَ بَلْ لَکَ الْحَمْدُ وَ الْمَنُّ وَ التَّفَضُّلُ «315» عَلَیَّ ارْحَمْ أَیْ رَبِّ أَیْ رَبِّ أَیْ رَب”

 

دعا برای بستن چشم شوهر از زنان دیگر

همه مردان تا حدی می‌دانند كه خیانت كار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا بیشتر آنها حتی اجازه نمی دادند که فكر خیانت به ذهن شان خطور کند ولـی مـتاسفانه گاهی دچار این اشتباه و گناه بزرگ می‌شوند که نیاز است زنان توجه ویژه ای داشته باشند. کارشناسان حوزه خانواده از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری زنان، اخلاق و رفتار غیر قابل تحمل همسر، بولهوسی و هوسرانی، عقده‌ها‌ی جنسی، زیاده خواهی و تنوع طلبی، بی خطر شمردن خیانت و عدم رقبت زن به داشتن روابط با شوهر خود را از مهمترین دلایل خیانت به همسر معرفی کرده‌اند. دعای بستن شهوت و چشم مرد به روی زنان دیگر در ادامه آمده است:

 

“لَقَدْ جَأَکُم‌ْ رَسُول‌ٌ مِن‌ْ أَنْفُسِکُم‌ْ عَزِیزٌ عَلَیْه‌ِ مَاعَنِتُّم‌ْ حَرِیص‌ٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِین‌َ رَؤُوف‌ٌ رَحِیم‌ٌ إِن تَوَلَّوْا فَقُل‌ْ حَسْبِیَ اللّه‌ُ لاَإِلَه‌َ إِلآ هُوَ عَلَیْه‌ِ تَوَکَّلْت‌ُ وَهُوَ رَب‌ُّ الْعَرْش‌ِ الْعَظِیم‌ِ”

 

دعا برای دفع زن مزاحم از زندگی

اگر می خواهید زنان دیگر از شوهرتان دور شوند باید در ابتدا به خودتان بیشتر رسیدگی کنید و نیازهای جنسی و عاطفی همسرتان را به درستی برآورده نمایید. اگر به تازگی زنی مزاحم مرد شما می شود و برای حیات زندگی مشترک تان خطر آفرین شده خواندن این دعا از امام سجاد (ع) برای دور شدن زنان از شوهر و دفع مزاحم توصیه شده است:

 

“بِسمِ الله و بِالله و مِنَ اللهِ و اِلَی اللهِ و فی سَبیلِ اللهِ و عَلَی مِلَّهِ رَسولِ الله صَلَی الله عَلَیهِ و آله اَللهُمَّ اِلَیکَ اَسلَمتُ نَفسی و اِلَیکَ وَجَّهتُ وَجهی و اِلَیکَ اَلجَأتُ ظَهری و اِلَیکَ فَوَّضتُ اَمری اَللهُمَّ احفَظنی بِحِفظِ الایمان مِن بَینِ یَدَیَّ و مِن خَلفی و عَن یَمینی و عَن شِمالی و مِن فَوقی و مِن تَحتی و مِن قَبلی وادفَع عَنّی بِحَولِکَ و قُوَّتِکَ فَاِنَّهُ لاحَولَ و لاقُوَّهَ اِلّا بِک”

 

دعا برای سر به راه شدن همسر

همه خانم ها دوست دارند که شوهرشان فقط به آنها نگاه کند و مطیع و فرمانبر آنان باشد. در صورتی که به همسر خود اعتماد ندارید و مدام فکر می کنید که امکان دارد به شما خیانت کند بهتر است به سراغ ادعیه ها بروید. اگر به دنبال سر به راه شدن مرد زندگی تان هستید می توانید به مدت چهل روز این دعا را با خلوص نیت بخوانید:

“عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ

الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ

عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ

إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ

عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ

سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ

مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ”

 

 

خواص سوره مسد برای جلوگیری از خیانت

سوره مَسَد یا تَبَّت یا ابولهب، صد و یازدهمین سوره و از سوره های مکی قرآن است که در جزء سی ام قرار دارد و خواندن سوره مسد برای جلوگیری از خیانت مرد به زن توصیه شده است. نام مسد به معنای ریسمانی از لیف خرما از کلمه آخر سوره و تَبَّت از آیه اول این سوره گرفته شده است.

 

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ
مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ
سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ
وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ
فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ”

 

دعای سریع الاجابه برای خیانت همسر را در این نوشتار تقدیم شما خانم های عزیز کردیم و در پایان توصیه می کنیم برای پایبندی و وفاداری شوهر خود، با او مهربان باشید و همانند یک زن رفتار کنید و در این صورت است که شوهر سمت زن دیگری نمی رود. خواندن دعا برای خیانت نکردن مرد به زن خوب است اما باید مراقب رفتارهای خویش هم باشید و شریک زندگی تان را خسته نکنید.

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب