ذکر روز سه شنبه با معنی و شعر + ذکر روز سه شنبه با تصویر

ذکر روز سه شنبه با معنی و شعر + ذکر روز سه شنبه با تصویر

ذکر روز سه شنبه با معنی و شعر را در این پست برای شما کاربر گرامی تهیه و گردآوری کرده ایم و با توجه به توصیه امامان معصوم علیه السلام در باب خواندن ذکر روزهای هفته، شما می توانید در چهارمین روز هفته ذکر روز سه شنبه با تصویر برای موبایل تان دانلود کرده و از فضائل آن بهرمند گردید.

ذکر روز سه شنبه با معنی و شعر + ذکر روز سه شنبه با تصویر

ذکر روز سه شنبه با معنی

ذکر روز سه شنبه به اسم علی ابن الحسین، محمد ابن علی و جعفر ابن محمد علیهم السلام است. روایت شده در این روز زیارت سه امام خوانده شود که خواندن آن موجب روا شدن حاجات می شود. توصیه شده است که صبح سه شنبه را با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) آغاز کنید و صلوات امروز را به حضرت امام سجاد (ع)، حضرت امام محمد باقر (ع) و حضرت امام جعفر صادق (ع) هدیه کنید.

 

“یا اَرْحَمَ الرّاحِمین”
(ای مهربان ترین مهربانان)

 

برای حاجت روا شدن و رسیدن به خواسته ها و آرزوها باید 100 مرتبه ذکر روز سه شنبه با معنی خوانده شود و باید بدانید خواندن این ذکر، از مهمترین اعمال مستحبی روز سه شنبه است. یکی از مهمترین خواص خواندن ذکر روزهای هفته گشایش امورات زندگی مومنان بوده و شما می توانید این اذکار را به صورت فردی یا گروهی بعد از نماز صبح بخوانید.

 

ذکر روز سه شنبه با شعر

هر پدر و مادر مسلمان باید فرزندان خود را از همان دوران کودکی با مستحبات و واجبات دین اسلام آشنا کرده و به آنان راه رسیدن به خدا را نشان دهد. یکی از کارهای شما والدین عزیز آموختن ذکرها و دعاهای مستحبی به فرزندتان بوده و در این بخش ذکر روز سه شنبه با شعر تهیه و تنظیم شده است که شما می توانید از کودک خود بخواهید آن را حفظ کرده و در روزهای سه شنبه با خود زمزمه کند.

ذکر روز سه شنبه با معنی و شعر + ذکر روز سه شنبه با تصویر

سه شنبه هم یه روزه
نذار دلت بسوزه
بازم خدا خدا کن
نعمتاشو نگاه کن
بگو فقط تو همین
یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

 

ذکر روز سه شنبه با تصویر

سه شنبه ها همانند دیگر روزهای هفته ذکر مخصوص به خود را دارد که یکی از بهترین عبادت های مسلمین در این روز برای رسیدن به آرامش و ثواب دنیوی و اخروی، گفتن صد مرتبه یا اَرْحَمَ الرّاحِمین می باشد. از آنجایی که روز چهارم هفته بنام ۳ تن از امامان معصوم است، خواندن زیارت مخصوص و دعای خاصه این روز هم بسیار سفارش شده است.

ذکر روز سه شنبه با معنی و شعر + ذکر روز سه شنبه با تصویر

ذکر روز سه شنبه با معنی فارسی را در این نوشتار تهیه و گردآوری کردیم و از آنجایی که فطرت انسان با عشق خداوند متعال آفریده شده است، ذکر و یاد پروردگار جوابگوی ندای فطرت می باشد. برای رسیدن به قرب الهی و حاجت روا شدن ذکر امروز سه شنبه با معنی فارسی را بخوانید و بسیار دعا کنید و بدانید که یکی از برترین عبادات نزد خداوند رحمان خواندن ادعیه ها و اذکار مستحبی می باشد.

جدیدترین مطالب