مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع – محل برگزاری)

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع – محل برگزاری)

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ چه ساعتی است؟ ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهرهای ایران که هر ساله برگزار می شود و محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ را در این مقاله از سایت سماتک بیان خواهیم کرد. مکان همایش شیرخوارگان حسینی هر ساله از سال هشتاد و سه به بعد در شهر تهران برگزار می شود و باید بدانید که مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ با حضور صدها هزار نفر مادر و کودک برگزار می شود. در این بخش از سایت سماتک ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ به همراه زمان و محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ را برای شما مادران عزیز که ظفل شیرخوار دارید اعلام کنیم. همایش شیرخوارگان حسینی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره کودکان شیرخواری است که در روز عاشورا و در واقعه کربلا به شهادت رسیدند و باید بدانید که از سال یک هزار و سیصد و نود مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود در تمام شهرها و روستاهای ایران اسلامی برگزار می شود.

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع - محل برگزاری)

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸

مراسم شیرخوارگان حسینی در سال ۹۸ همچون دیگر سال ها در تهران، مشهد و سایر شهرها و روستاهای کشور برگزار می شود و طبق آمار فقط در شهر تهران بیش از یکصد هزار نفر از مادرانی که کودک شیرخوار دارند شرکت می کنند. همچنین باید بدانید که ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ که به یاد حضرت علی اصغر در نخستین روز جمعه ماه محرم برگزار می شود در بسیاری از شهرها مثل تهران و مشهد در ساعت هشت صبح آغاز می گردد و در حدود دو ساعت می باشد و ساعت پایان مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در بسیاری از شهرها ده صبح می باشد. همچنین باید بدانید در برخی دیگر از شهرها و روستاهای کشور مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ راس ساعت ۹ صبح آغاز می شود که تا ساعت یازده ظهر روز جمعه ۱۵ شهریور ماه ۹۸ ادامه پیدا می کند. در ادامه این بخش شما را با ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ آشنا خواهیم کرد. باتوجه به شرایط آب و هوایی متنوع در مناطق مختلف کشور این همایش در ساعت های مختلفی از روز جمعه برگزار میشود.

 

زمان و محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸

زمان برگزاری و مکان همایش شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در هر شهر را در این بخش بیان می کنیم. در صورتی که می خواهید بدانید محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ کجاست با ما همراه باشید. در محل برگزاری این مراسم مادران برای طفل شیرخواره شان لباس سبز می گیرند و مداحی لالایی حضرت علی اصغر هم خوانده می شود که مکان و زمان برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهرهای مختلف کشور در ادامه آورده شده است:

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در حرم امام رضا مشهد

بزرگترین مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در صحن جامع رضوی حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام حجتی و مداحی امیر کرمانشاهی برگزار می‌شود. برای این مراسم در حدود ۳۵ هزار لباس کودک شیرخوار تهیه شده است که به خانواده‌هایی که با نوزاد شیرخوار برای شرکت در این مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ وارد حرم مطهر می‌شوند، اهدا می‌شود. معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت شبانه روزی خادمان و خادمیاران در کارگاه دوخت لباس گفت: این کارگاه نه تنها برای شیرخوارگان حاضر در صحن جامع رضوی لباس تهیه می‌کند، بلکه برای مراسم شیرخوارگان کشور‌های دیگر نیز دوخت لباس انجام می‌دهد. شریعتی نژاد به تامین هزینه‌های این طرح نیز اشاره کرد و افزود: هزینه دوخت لباس شیره خواره‌های حسینی از محل نذوراتی تامین می‌شود که مردم به کنگره جهانی حضرت علی اصغر (ع) اهدا می‌کنند و آستان قدس رضوی در خصوص اختصاص مکان و ارائه خدمات و استفاده از حضور خادمان حرم و … همکاری می‌کند.

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع - محل برگزاری)

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در تهران

مصلای امام خمینی

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در مصلای امام خمینی تهران در روز جمعه پانزدهم شهریورماه برابر با ششم محرم الحرام، آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) با حضور ده‌ها هزار خانواده تهرانی در مصلای امام خمینی برگزار می شود. اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی همچون سال گذشته، عطرآگین به حضور خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است. آقایان حاج احمد واعظی و حاج مرتضی طاهری در این برنامه به ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) می‌پردازند. اجرای گروه همخوانی نسیم‌قدر از دیگر برنامه‌های این سوگواره است. این مراسم از ساعت ۸:۳۰ به طور رسمی آغاز و از شبکه دوم سیما به صورت مستقیم پخش می شود.

 

استادیوم آزادی تهران

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۸:۳۰ صبح در مجموعه یکصد هزار نفری آزادی‌ برگزار می‌شود.

 

مسجد حضرت رقیه تهران

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ روز جمعه، ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا دوازده ظهر در مسجد جامع حضرت رقیه (س) برگزار می شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین مصطفی صبوری، مدیر حوزه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) تهران، سخنران و رضا افلاکی و مهدی حامدی، مداحان این مراسم هستند.

مسجد جامع حضرت رقیه(س) در تهران، کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان امیری واقع شده است.

 

مسجد حسینی تهران

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ ویژه اهالی منطقه پانزده شهر تهران، جمعه، ۱۵ شهریورماه از ساعت پنج تا هفت عصر در مسجد «حسینی» برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام علی صادقی، امام جماعت مسجد الزهرا (س) (واقع در تهران، خیابان شهید هوشنگ انورزاده، کوچه شهید صادقی) سخنران این مراسم است.

مسجد حسینی در تهران، خیان اتابک، چهارراه منصور واقع شده است.

 

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) و مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸، سرباز شیرخواره امام حسین(ع) با عنوان شیرخوارگان حسینی جمعه ششم محرم، مصادف با ۱۵ شهریور ۹۸ از ساعت ۹ صبح با حضور شیرخوارگان و مادران آنها در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

این همایش شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر نورانی با سخنرانی حجت الاسلام «حسینی مجد» و مرثیه سرایی مداح اهل بیت(ع) مجتبی باقری و شعرخوانی قاسم نعمتی همراه است.

 

مهدیه تهران

آئین بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) با عنوان مراسم شیرخوارگان حسینی ویژه خواهران جمعه، ۱۵ شهریور ماه در مهدیه تهران برگزار می شود. این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق و با مرثیه خوانی رضا طاهری، امین مقدم، محمدرضا غلامرضا زاده و سید حمید کهربایی از ساعت ۷ صبح برپا می شود. مهدیه تهران در خیابان ولیعصر(عج)، چهارراه گمرگ واقع شده است.

 

مسجد امام حسین شهر ری

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ ویژه اهالی منطقه شهرری و با مشارکت تعدادی از مساجد و هیات های مذهبی این منطقه جمعه، ۱۵ شهریور ماه سال ۹۸ از ساعت نه تا یازده صبح در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام رضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرری و استاد اخلاق حوزه علمیه تهران، سخنران این مراسم است.

مسجد امام حسین (ع) در شهرری، بلوار امام حسین (ع)، کوچه صاحب الزمانی واقع شده است.

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع - محل برگزاری)

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در اصفهان

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ هر ساله در ماه محرم برگزار می‌شود و مادران نوزادان خودشان را به این مراسم می‌برند تا از همین دوران تولی و محبت اهل بیت در قلب آنان ریشه کند، امسال نیز این مراسم در سراسر شهرستان‌های استان روز جمعه ۱۵ شهریور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ولی‌الله روان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هشتاد و دو بقعه و امامزاده در استان اصفهان میزبان مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ هستند که در این میان می‌توان به امامزاده سیدالکریمان برخوار، امامزاده محسن اصفهان، امامزاده ابوالعباس اصفهان، امامزاده شاهرضا شهرضا، امامزادگان شاهزاده محمد و آقا علی عباس بادرود، امامزاده هلال بن علی کاشان، امامزاده محمد بن باقر مشهد اردهال و امامزاده سید محمد خمینی‌شهر اشاره کرد.

مراسم شیرخوارگان حسینی هیأت رزمندگان اسلام در پنج نقطه برگزار خواهد شد.

محمد نادرالاصلی، رئیس هیأت رزمندگان اصفهان در تشریح برنامه‌های این هیأت عنوان کرد: مراسم شیرخوارگان امسال به صورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) برگزار نمی‌شود و به صورت همزمان در سپاهان‌شهر، خیابان آتشگاه، خیابان هشت بهشت، محله زینبیه و خیابان امام خمینی برگزار خواهد شد.

مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس حضرت زینب(س) با حضور خادمان حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس و همراه با احتزار پرچم حضرت قمر بنی‌هاشم و همچنین سخنرانی حجت الاسلام عالی و برگزاری مراسم عزاداری، روز جمعه ۱۵ شهریور ماه مصادف با ششم محرم ساعت پنج و نیم بعدازظهر برگزار خواهد شد.

 

دلیجان اصفهان

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهرستان دلیجان با سخنرانی حاج آقا اسکندری و مداحی مختاریان از قم روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت هشت صبح برگزار می شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ حرم حضرت فاطمه معصومه قم

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در حرم حضرت معصومه قم همزمان با ششم محرم، صبح جمعه، ۱۵ در ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۱۵ شهریورماه، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود. در این مراسم شیرخوارگان حسینی، نادر جوادی و سید علی حسینی‌نژاد به مداحی خواهند پرداخت.

 

مسجد جمکران

نخستین جمعه ماه محرم مصادف با ۱۵ شهریور ماه نیز آئین جهانی «شیرخوارگان حسینی» همزمان با دعای ندبه همراه با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی و مرثیه خوانی علی مهدوی نژاد، ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) برگزار می شود.

 

حرم امامزادگان محمد و ابراهیم

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ به میزبانی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) جمعه این هفته برگزار خواهد شد. این همایش روز جمعه ۱۵ شهریورماه و از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. حجت‌الاسلام داود سید میرزایی سخنران و محمد جواد شیروانی و سید علی حسینی‌تبار هم مداحان این مراسم هستند.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شیراز

حرم شاهچراغ

مراسم بزرگ شیرخوارگان حسینی ۹۸ در اولین جمعه ماه محرم الحرام، روز ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح در شبستان امام خمینی(ره)، برگزار می گردد.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در قزوین

جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۸ صبح، سخنران: حجت‌الاسلام مجیدی، با نوای محمدرضا فطری، حمید چاوشا

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ بیرجند

از سوی هیئت رزمندگان اسلام خراسان جنوبی و هیئت حضرت علی اصغر(ع)، همایش شیرخوارگان حسینی ویژه بانوان در اولین جمعه محرم در روز ۱۵ شهریور ساعت ۹ صبح در حسینیه بزرگ جماران برگزار می شود.

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع - محل برگزاری)

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در زنجان

هم‌زمان با سراسر کشور و برای پانزدهمین بار همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و خردسالان ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۵ شهریورماه در محل سالن نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.
قرائت نذر نامه از سوی مادران حاضر در همایش و بیعت با امام زمان (عج) از برنامه‌های مهم این همایش است.

 

مسجد اصغریه

همزمان با اولین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد اصغریه زنجان از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت دوازده ظهر ادامه خواهد داشت.
دو هزار دست لباس مخصوص شیرخوارگان برای این مراسم تهیه شده و این لباس ها از سوی بانوان خیر و خواهران پایگاه ۳۶ اصغریه پایین دوخته و آماده تحویل به شیرخوارگان حسینی می‌شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در اردبیل

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهرستان اردبیل در پنج نقطه پیش بینی شده که اصلی ترین برنامه در ورزشگاه رضا زاده با حضور بیش از دوازده هزار نفر برگزار خواهد شد. همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی ۹۸ روز جمعه پانزدهم شهریورماه مصادف با ششم محرم از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.
در شهرستان اردبیل علاوه بر ورزشگاه رضا زاده در مسجد جامع شام اسبی، امامزاده سید عبدالعزیز نیار، مسجد جامع گلمغان و امامزاده سید صدرالدین نیز برگزار خواهد شد.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهر یزد

مسجدالزهرا(ع) شاهدیه

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ به‌ همت مؤسسه خیریه حضرت زینب(س) یزد در مسجدالزهراء (س) شاهدیه برگزار می شود. به گزارش سماتک این همایش با حضور اقشار مختلف از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۱۵ شهریورماه در محل مسجدالزهرا(س) واقع در میدان توحید نصرت‌آباد شهر شاهدیه یزد برگزار خواهد شد. اهدای لباس رایگان، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه‌های این همایش می باشد.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ قائم شهر مازندران

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در ساعت ۸ صبح در کانون فرهنگی و هنری حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائم شهر در استان مازندران برگزار می شود و در این مراسم حجت الاسلام جبرئیلی از مبلغین مذهبی سخنرانی و حسن رستمی و علی وهاب مداحی خواهند کرد.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در همدان

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در همدان، روز جمعه ۱۵ شهریور ماه با حضور بانوان مومن و انقلابی همدان در ساعت ۸:۳۰ صبح در حسینیه حضرت امام (ره) همدان واقع در خیابان کرمانشاه برگزار می‌شود.
این مراسم به همت هیئت رزمندگان سپاه انصار‌الحسین همدان نیز همان روز ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله(ه) سپاه برگزار می‌شود.
همایش شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در حوزه علیمه همدان نیز، ساعت ۹ صبح روز جمعه، پانزدهم شهریور ماه در مدرسه علمیه ‌الزهرا خواهران واقع در کوچه آیت‌الله‌آخوند برگزار می‌شود.

 

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ در اراک

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در اراک با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مداحی علیرضا عبدی روز جمعه ۱۵ شهریور در شهرک الغدیر، بلوار شهید علی اصغر فتاحی، مسجد ولایت برگزار می شود.

 

محلات

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهرستان دلیجان با سخنرانی شیخ مجتبی علمائی و مداحی سید جواد رفیعی روز جمعه ۱۵ شهریور، ساعت ده صبح در مکان سالن ورزشی شهید صفری بالاتر از میدان آزادی برگزار می گردد.

 

شازند

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شازند با سخنرانی حجت الاسلام جعفری و مداحی ابوالفضل ربیعی روز جمعه پانزده شهریور ماه ساعت 9 صبح در حسینیه مسجد جامعه شازند برگزار خواهد شد.

 

زهک

همایش شیرخوراگان حسینی سال ۹۸ روز جمعه دوشنبه ساعت نه صبح در مصلای الغدیر شهرستان زهک برگزار می شود.

 

آزادشهر گرگان

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در مصلای خاتم الانبیاء آزاد شهر روز جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۸:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام فاطمی منش و مداحی امیدشنگر و بهروز غفاری برگزار می شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در زاهدان

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ در زاهدان، بلوار شهید مطهری، جنب استادیوم هفده شهریور در حسینیه عاشقان ثار الله روز جمعه ۱۵ شهریور برگزار می شود.

 

تکاب

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ روز جمعه ۱۵ شهریورماه، ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام عیسی برادری و مداحی مداحان در مصلای بقیة الله الاعظم برگزار خواهد شد.

 

شاهیندژ

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ در شهر شاهیندژ با سخنرانی حجت الاسلام عباسی و مداحی ایوب شیرازی و امید خلیل نژاد از مراغه، روز جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت نه و نیم در مسجد جامع برگزار می شود.

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ (ساعت شروع - محل برگزاری)

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در بندرعباس

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در گلزار شهدای بندرعباس از ساعت هفت و نیم صبح نخستین جمعه برگزار می شود. سخنران اين مراسم حجت الاسلام و المسلمین دكتر محمد عبادی، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بندرعباس، با مداحی و نوحه سرایی و مرثیه‎سرایی مداحان اهل بيت محمد پلاسي زاده و رضا شنبه زاده، از برنامه‎های مراسم شیرخوارگان حسینی خواهد بود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در رشت

سیزدهمین مراسم شیرخوارگان حسینی همانند سال‌های گذشته در نخستین جمعه ماه محرم سال ۹۸ در مصلای رشت برگزار می‌شود. این همایش با سخنرانی آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به‌صورت زنده از شبکه تلویزیونی باران پخش می‌شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ گرگان

همزمان با نخستین جمعه ماه محرم ۹۸ مراسم متمرکز شیرخوارگان حسینی در مصلی گرگان برگزار می شود. این مراسم ساعت ۸ و نیم صبح روز (جمعه ۱۵ شهریور) با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان و مداحی مهدی مختاری و پخش از صداوسیمای مرکز گلستان برگزار می شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ جیرفت

همایش شیرخوارگان حسینی به همت پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام در حسینیه شهدای جیرفت برگزار می شود. همایش شیرخوارگان حسینی امسال ساعت ۸ و سی دقیقه صبح جمعه برگزار می شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در اهواز

مراسم شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ در حرم حضرت علی بن مهزیار (ع) با سخنرانی سید منصور موسوی و مداحی عباس کربلایی و امین پریشانی روز جمعه ۱۵ شهریور راس ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

 

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ شهرستان ماسال گیلان

همایش شیرخوارگان حسینی ۹۸ همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۵ شهریور ۹۸ در مسجد سنگ بست ماسال هم برگزار می‌شود.

 

مسجد جامع شاندرمن

مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود و نذرنامه‌خوانی، مداحی و روضه‌خوانی، قرائت زیارت عاشورا و شعرخوانی از جمله برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی است.

 

بقعه آقا سیدابراهیم قران

مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۱۵ شهریور سال ۹۸ با مداحی سینا پورمحسن و مهدی فرهمند در بقعه آقا سیدابراهیم قران برگزار می‌شود.

 

محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ به همراه ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ را دربالا بیان کرده ایم که شما مادران عزیز می توانید پس از انتخاب شهر خود در همایش شیرخوارگان حسینی سال ۹۸ شرکت کنید.

جدیدترین مطالب