تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، خودم، دیگران، مرد و زن جوان

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، خودم، دیگران، مرد و زن جوان

تعبیر خواب سفید شدن مو

تعبیر خواب سفید شدن موی سر چیست؟ دیدن خواب سفید شدن مو نشانه هشداری برای رفتن به سوی کسب آگاهی و دانش بیشتر است. در واقع تعبیر خواب سفید شدن موی سر استعاره از احساس جهل و نادانی در بیننده خواب است که با نشان دادن موی سفید در خواب سعی در ایجاد آگاهی بیشتر دارد. تعابیر دیگری نیز معبرین برای به یکباره سفید شدن مو آورده‌اند که این گونه خواب‌ها را نشانه به دست آوردن اعتبار و احترام در نزد مردم می‌دانند. در این مطلب از سایت سماتک تعبیر خواب موی سفید و سفید شدن موی سر را می خوانید.

 

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده

اگر یکی از دوستان اقوام یا آشنایان شما که در سنین جوانی فوت کرده باشد، در رویای شما موهای سفید داشته باشد نیکوست. در این مورد به طور استثناء به معنای خیر و برکت است و موجب عزت سربلندی و سعادتمندی برای صاحب رویاست. درمورد تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، علامه طباطبایی می‌گوید: اگر کسی خواب ببیند زنی که قبلا مرده است، موهای سرش سفید می‌شود به این موضوع اشاره دارد که صبر و تحمل صاحب رویا در رویارویی با مشکلات و گرفتاری‌ها زیاد می‌شود. امیدواری‌هایش بیشتر از قبل می‌شود و هیچ گاه به خاطر نداری شرمنده‌ی دیگران نمی‌شود.

 

سفید شدن گیسوان مردگان در رویاهای ما موجب تشدید دردها، بیماری‌ها و گرفتاری‌های زیاد در زندگی واقعی است. اگر ببینی موهای سر مرده‌ای که او را نمی‌شناسی بی دلیل سفید شده است، به این اشاره دارد که از عمر شما کاسته می‌شود و یا به عبارتی دیگر بی برکتی در طول عمر است. دکتر مدنی نیز سفیدی موهای جوان مرده در خواب را نشانه‌های خوبی از وصلت، دریافت خبر خوش از معشوق، رسیدن به مراد دل، برطرف شدن ایرادات، بهانه‌ها در زمینه‌ی عشق و ازدواج می‌داند.

 

خالد بن علی بن محد العنبری گفته است اگر کسی خواب ببیند موی سر مرده‌ ای از خویشان خودش سفید شده است، به این نشانه است که غم و رنج وارد زندگی‌اش شود و در مرحله‌ای از زندگی‌اش آبروریزی شود. همچنین احتمال دارد یک یا چند عیب و اشکال از این فرد در حضور دیگران ظاهر شود.

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، خودم، دیگران، مرد و زن جوان

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرد جوان

در کتاب سرزمین رویاها تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرد جوان آمده است که دیدن خواب یک مرد با موهای سفید و کوتاه نشانه خوشبختی است. تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرد جوان که شما موهای سفید و خیلی بلند دارید، می‌تواند به معنای داشتن امیدهای بزرگ باشد. اگر شما در خواب خود را روبه‌ روی آینه با انبوهی از موهای سفید و خاکستری یعنی جوگندمی مشاهده نمودید، نشانه این است که افزایش اطلاعات و آگاهی شما در آینده نزدیک وجود دارد. یعنی شما در آینده ای نه چندان دور اطلاعاتی بسیار مفید و به درد بخور به دست خواهید آورد.

 

تعبیر خواب موی سفید سر زن

اگر زنی در خواب ببیند موی سفید خود را با موهای سیاه مقایسه می کند، علامت آن است که بر سر پذیرفتن دو پیشنهاد مردد است. اگر هنگام انتخاب دقت زیادی به خرج ندهد، پیشنهادی را خواهد پذیرفت که برایش به جای بخت و اقبال مساعد، زیان و پریشانی به بار می‌آورد.

 

تعبیر خواب سفید شدن موی سر دختر مجرد

اگر دختر مجرد و جوان خواب ببینید موی سرش به سپیدی برف است، علامت آن است که به مسافرتی مطلوب و لذتبخش خواهید رفت. تعبیر خواب سفید شدن موی سر دختر مجرد نشانه آن است که در اثر تصادف نامزد خود را از دست می‌دهد و در اثر بی احتیاطی به اندوه دچار می‌شود. او باید مراقب روابط خود با دوستان باشد .

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، خودم، دیگران، مرد و زن جوان

تعبیر خواب سفید شدن موی سر زن جوان

اگر زن جوان و زیبایی خواب ببیند بی هیچ علتی و یک مرتبه تمام موهای سرش سفید می‌شود و از این اتفاق می‌ترسد، تعبیر این است که مشکلی بزرگ باعث خواهد شد تا حرص زیادی بخورد و به خاطر یک دردسر و یا ناراحتی روحی روز به روز ضعیف و لاغرتر شود. تعبیر خواب سفید شدن موی سر زن جوان چنانچه همراه با گریه و یا بی‌تابی نباشد، نشانه آن است که در آینده نزدیک صاحب همسر و فرزندانی خواهید شد و همچنین خانه‌ای زیبا خواهید ساخت. اگر دختران نابالغ را در چنین وضعیتی مشاهده کنید، نشان آن است که دستخوش سختی می‌شوید.

 

تعبیر خواب سفید شدن موهای جلوی سر

اگر ببیند بخشی از موهای جلوی سر او سفید می شود به این علامت است که از طرف شوهرش غمی به او می‌رسد که دل او را می رنجاند. تعبیر خواب سفید شدن موهای جلوی سر چیست؟ اگر تعداد زیادی از افراد را که از آشنایان یا غریبه‌ها باشند در این ظاهر ببینی به این علامت است که در روزهای آینده احساس تنهایی و بی یاوری می‌کنید.

 

تعبیر خواب سفید شدن موی پشت سر

اگر خواب بیننده ببیند موهای پشت سرش سفید شده‌اند به این علامت است که برخی از بزدلان، حسودان و یا افرادی که چشم دیدنش را ندارند، پشت سر او مدام غیبت می‌کنند. عمده تلاش آن‌ها این است که ایشان را در میان جمعی آزرده و حقیر بسازند.

 

تعبیر خواب سفید شدن موی فرق سر

اگر ببیند موهای سرت از قسمت فرق سر سفید می‌شود به این دلالت دارد که صاحب رویا با معشوق خود به خاطر پیش آمدهای جدید دچار اختلاف می‌شود و حتی ممکن است از او جدا شود.

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، خودم، دیگران، مرد و زن جوان

تعبیر خواب سفید شدن موی سر خودم

اگر شما تمام موهای خود را سفید دیدید باید انتظار منزلت اجتماعی، احترام و اعتبار را در آینده نزدیک داشته باشید. برخی نیز بر این باورند که دیدن مو در خواب به معنی آمادگی شخص مورد نظر در برابر مشکلات و سختی‌ها می‌باشد و سفید بودن موها نشانگر این است که شما راه حل مشکلات را نیز خواهید یافت.

 

بنابراین می‌توان گفت که تعبیر خواب سفید شدن موی سر خودم نشان از این است که شما مشکلاتی را در پیش خواهد داشت و راه حل های مناسب برای حل این مشکل را نیز خواهد یافت. نظر برخی دیگر از معبران در مورد تعبیر خواب سفید شدن موهای سر نشان از افزایش تجربه و شعور آدمی است. بنابراین کسی که در خواب ببیند قسمتی یا تمام موهای سرش سفید شده است به اندازه موهای سفید شده سرش تجربه و اطلاعات جدید به دست خواهد آورد، البته شعورش نیز افزایش خواهد یافت.

 

تعبیر خواب سفید شدن موی سر دیگران

اگر تعداد زیادی از افراد را که از آشنایان یا غریبه‌ها باشند با موی سفید ببینید، به این معناست که در روزهای آینده احساس تنهایی و بی‌یاوری می‌کنید. معبرین غربی تعبیر خواب سفید شدن موی سر دیگران را این چنین تعبیر کرده اند: موهای سفید و خاکستری را نماد و سمبل آگاهی، دانش و بینش می‌دانند. موی سر نشان دهنده آمادگی شخص در برابر موقعیت‌ ها و مشکلات پیش روست و سفیدی آن بیانگر مشخص بودن راه حل رفع این مشکلات.

 

با دیدن این گونه خواب‌ها شما می‌توانید با کسب آگاهی‌ های لازم به راحتی از موانع سر راه خود عبور کنید. تعبیر خواب سفید شدن موی سر دیگران و دیدن سفید شدن مو در دوران جوانی، غالباً به ناراحتی‌ های روحی شما اشاره دارد. این خواب‌ ها سعی دارند تا با تشریح این افکار ناراحت کننده به شما برای ایجاد تسلی و یافتن بهبودی کمک کنند. اگر خواب ببینید موی سر دیگران یک شبه سفید می‌شود، ولی صورتش همچنان شاداب و جوان می ماند، علامت آن است که مصیبت و اندوهی ژرف در انتظار شماست.

تعبیر خواب سفید شدن موی سر مرده، خودم، دیگران، مرد و زن جوان

تعبیر خواب سفید شدن موی سر و ریش

بسیاری معتقدیم که فشار روانی و ناراحتی می‌تواند منجر به سفید شدن زود هنگام موهای سر و ریش شود. این خواب‌ها به نوعی به خود خوری در شخص اشاره دارد. تعبیر خواب سفید شدن موی سر و ریش یادآوری می‌کند که در میان گذاشتن افکار و احساسات ناخوشایند با دیگران می‌تواند به شما کمک کند. مهم است که منشاء نگرانی‌ های خود را پیدا کنید و آنها را از بین ببرید. نگرانی‌ ها می‌تواند ریشه در گذشته شما داشته باشند.

 

ممکن است این احساس در شما وجود داشته باشد که اتفاقات تلخ گذشته، روح و جسم شما را دچار پیری زودرس کرده است. شاید ترس از تکرار این اتفاقات شما را منزوی و افسرده کرده باشد. روح شما قصد دارد با این خواب، ناراحتی خود را ابراز کند. شما دعوت شده‌اید تا رازهای جدیدی را درباره‌ی زندگی پیدا کنید و هرگز تسلیم نشوید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب