تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ از دیدگاه بزرگترین معبران علم تعبیر خواب در ادامه بیان خواهد شد همچنین اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب سگ مرده چیست با ما همراه باشید. تعبیر خواب سگ سیاه بزرگ وحشی چیست؟

 

تعبیر خواب سگ

تعبیر خواب سگ در خواب دیدن، دشمن دون فرومایه است، اما مهربان بود و سگ ماده در خواب زن فرومایه بود و سگ سیاه دشمنی بود از عرب، و سگ سفید، دشمنی بود از عجم سمبل سگ می‌تواند با غرایزی مانند ترحم کردن، وفاداری، محافظت یا نگهبانی مرتبط باشد. غرایز قابل سرکوب شدن نیستند. آن‌ها در ما وجود داشته و همواره در حال تاثیر گذاری هستند. ما تنها می‌توانیم به شناخت آن‌ها پرداخته و آن‌ها را کنترل کنیم. کنترل غرایز به ما کمک می‌کند تا از آن‌ها در جهتی مثبت استفاده کنیم. اگر در رویا سگی به شما حمله کند، نشان دهنده‌ی این معناست که کنترل این غرایز از دست شما خارج شده و به شکل افراطی در حال تاثیر گذاری بر روی عملکرد شما هستند. ممکن است از برخی رفتار‌های خود مثل ترحم بی حد به دیگران، دچار آسیب‌هایی شده باشید. این انزجار، به شکل سگی که به شما حمله می‌کند ظاهر می‌شود؛ و اگر در رویا از سمبل سگ فرار کنید، می‌تواند به این معنا باشد که در بیداری متوجه این عدم کنترل شده اید، اما علاقه‌ای به رو به رو شدن و حل کردن این مشکل ندارید؛ و اگر در رویا اقدام به کشتن سگ کنید، به این معناست که در تلاش هستید تا این وضعیت نابهنجار را از بین برده و در خود تغییرات جدیدی ایجاد کنید.

 

تعبیر خواب دیدن سگ در خواب چیست

اگر بیند که سگ بر وی بانگ می کرد، دلیل که از دشمنی سخنی زشت شنود

اگر بیند که سگ او را بگزید، دلیل که او را از دشمن گزند رسد

اگر دید جامه او به آب دهان سگ آلوده شد، دلیل است از دشمنی خسته شود

اگر دید جامه او بدرید، دلیل که در مالش نقصان پدید آمد

اگر بیند که گوشت سگ میخورد، دلیل که دشمن را به دشمنی دیگر دفع کند

اگر بیند سگی را نان همی داد، دلیل است که روزی بر وی فراخ شود

اگر بیند سگ با وی نزدیکی نمود، دلیل که دشمن در وی طمع کند

اگر بیند که سگ بر وی تکیه کرده بود، دلیل است بر دشمنی فرومایه اعتماد کند و کار او را نصرت دهد

اگر دید که شیر سگ می خورد، دلیل که ترس و بیم سخت به وی رسد و باشد که با دشمن او را خصومت افتد

اگر بیند که سگ از وی می گریخت، دلیل است دشمن از وی برحذر بود

اگر بیند که سگی ماده درخانه او درآمد، دلیل که زنی فرومایه را به زنی کند

اگر دید که سگی جامه او را به دندان بگزید، دلیل است مکروهی بر وی رسد

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ سیاه

تعبیر خواب سگ سیاه چیست از آنجایی که سگ به نوعی با عالم اموات در ارتباط است، و از آنجایی که تعبیر خواب سگ سیاه اغلب به عنوان نماد مرگ و سوگواری استفاده می‌شود، این کاملا محتمل است که این دو با هم (تعبیر خواب سگ سیاه) پیام آور مرگ باشند. تعبیر خواب سگ سیاه تغییر و انتقال اغلب خسرانی را در بر دارند. اگر، به عنوان مثال، یکی به مکان جدیدی نقل مکان کند تا شغل یا رابطه‌ای را پی بگیرد، از دست دادن دوستان که از این تغییر ممکن است حاصل شود را می‌توان از دیدن خواب سگ سیاه در خواب تعبیر و برداشت کرد. این کابوس نشان دهنده‌ی درگیری و تضاد درونی در شخص ببینده‌ی خواب است. همچنین ممکن است نشانه‌ی خیانت یا ناصادق بودن نیز باشد.

تعبیر خواب سگ سیاه و رنگ سگ ها در خواب و در رویا مشاهده می‌کنید، می‌تواند به برخی دیگر از ویژگی‌ها و میزان شناخت شما نسبت به آن غریزه‌ی خاص اشاره داشته باشد. رنگ‌ها سمبل‌های کلی‌تر و عمیق تری هستند که بیشتر اوقات در رابطه با دیگر جزئیات، معنای بخصوصی را منتقل می‌کنند. سگی به رنگ سیاه می‌تواند به مفهوم ناشناختگی مرتبط باشد. یا سگی به رنگ سفید، می‌تواند به شناخت شما در حالت هوشیاری، نسبت به این احساس و گرایش بخصوصی که در شما وجود دارد، اشاره داشته باشد.

 

تعبیر خواب سگ سفید

تعبیر خواب سگ سفید چیست؟ تعبیر خواب دیدن سگ سفید رنگ مثبتی است و سگ سفید نماد دوستی و سعادت است. وقتی این دو با هم در خواب کسی ظاهر شوند حاکی از رابطه‌ی او با خانواده یا دوستان در ذهن ناخودآگاه‌شان هستند. تعبیر خواب سگ سفید می‌توانند نشان دهنده‌ی مسائلی باشند که قرار است از شما سبقت بگیرند و شما را زیر فشار بگذارند. گاهی سگ‌ها می‌توانند آدم‌های بی اخلاقی باشند که می‌شناسیدشان. کشتن سگ سفید با دست‌های‌تان نشان از آن دارد که عزم‌تان را جزم کرده‌اید تا مسائل و مشکلاتی که تا سر حد مرگ عذاب‌تان می‌داد را برطرف کنید.

 

تعبیر خواب سگ قهوه ای

تعبیر خواب سگ قهوه ای چیست؟ تعبیر خواب دیدن سگ قهوه ای معمولا وقتی ظاهر می‌شود که ما احساس عدم کنترل بر روابطمان را داشته باشیم، یا دوستی جدیدی را در افق زندگی خود ببینیم. دیدن نزاع و درگیری سگ قهوه ای در خواب حاکی از آن است که مایوسانه جنبه‌ای از وجود خود را انکار می‌کنید. احساس خجالت و شرمساری دارید. تعبیر خواب سگ قهوه ای نشانه‌ی تضاد علایق بین شما و یکی از نزدیکان‌تان است. باید از این وضعیت دوری کنید.

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ بزرگ

تعبیر خواب سگ بزرگ در خواب چیست؟ اگر سگ بزرگ ماده در خواب به شما حمله کرد باید خود را از خطر زنی فرومایه حفظ کنید که او زنی است آزار رساننده و خطرناک. حمله سگ در خواب مبارک نیست. سگ اگر بزرگ و درنده و موحش باشد دشمنی است قوی پنجه و بسیار خطرناک ولی اگر سگ ضعیف و کوچک باشد دشمنی است ناتوان که قادر نیست آزار برساند مثل سگ‌های زینتی و کوچک که عده ای در خانه‌ها نگه می‌دارند.

 

تعبیر خواب سگ چند رنگ در خواب

تعبیر خواب سگ چند رنگ چیست؟ سگ چند رنگ در خواب اغلب نشانگر تعابیر مختلفی در رابطه با هر رنگ هستند. بدیهی است که تعبیر آن‌ها کمی دشوارتر است. این خواب می‌تواند نماد غفلت کردن از یک دوستی باشد. اگر سگ چند رنگ مرده بود یا در حال مرگ بود، در آنصورت به معنی از دست دادن دوستی خوب یا روبه افول گذاشتن غرایزتان است.

 

تعبیر خواب سگ زرد

تعبیر خواب سگ زرد چیست ؟ تعبیر خواب دیدن سگ زرد و طلایی رنگ یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و وفادارترین سگ‌ها شناخته می‌شوند. تعبیر خواب سگ زرد را دیدن برای یک رابطه دوستی مهم شگون خوبی دارد. تعبیر خواب سگ زرد نماد بی‌وفایی است. این که خواب ببینید کسی را سگ زرد گاز می‌گیرد نشانه‌ی وقوع خیانت است. شما احساس می‌کنید که این شخص فریبتان داده است. تعبیر خواب دیدن سگ زرد که از خوشحالی پارس می‌کند در خواب نشانه‌ی شعف و فعالیت اجتماعی است.

 

تعبیر خواب سگ مریض

تعبیر خواب سگ مریض در خواب چیست؟ لوونبرگ می‌گوید دیدن سگ بیمار یا مریض در خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که نگران رابطه‌ای در زندگی واقعی‌تان هستید. مثلا او اخیرا با مراجعی کار کرده که در خواب سگی با پای از دست‌داده دیده‌است. لوونبرگ می‌گوید “پای سگ قطع شده‌بود. این به من گفت که این خواب درباره‌ی رابطه‌ای است که او احساس می‌کند قطع شده‌است.” دوست آن مراجع در حال نقل مکان به خارج از کشور بود و او نگران تمام شدن دوستی‌شان بود.

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب دویدن سگ

دیدن خواب سگی که در حال دویدن است تعابیر زیادی دارد. مهم است تمام صحنه‌ای را که در خواب دیده‌اید به یاد بیاورید: آیا سگ به سوی شما می‌دوید؟ آیا از شما دور می‌شد؟ آیا از سگ ترسیدید؟

لوونبرگ می‌گوید اگر بدون این‌که احساس خطر کنید سگ به سوی شما می‌دوید، می‌تواند نشانه‌ی یک رابطه‌ی جدید در زندگی‌تان باشد. اگر سگ از شما دور می‌شد می‌تواند نشانه‌ی رابطه‌ای باشد که در آن احساس دوری می‌کنید. هم‌چنین می‌تواند حاکی از رابطه‌ای در زندگی‌تان باشد که باید هرچه زودتر از آن خارج شوید.

مولر می‌گوید چون بسیاری از ما می‌دانیم حیوانات غریزی‌تر از انسان‌ها عمل می‌کنند، دنبال کردن یک سگ در خواب می‌تواند به معنی تمایلی شدید و ناخودآگاه باشد که می‌خواهد در ذهن بیدارتان تجسم بیابد، اما نمی‌تواند.

مولر می‌گوید “ما در خواب از مغز انسانی و تمام استعدادهایمان استفاده می‌کنیم، اما برای به دام انداختن سگی که به‌طور غریزی برای بقا تلاش می‌کند، کافی نیست.”

 

تعبیر خواب گاز گرفتن سگ

محمدبن سیرین گوید:

اگر دید جامه او به آب دهان سگ آلوده شد، دلیل است از دشمنی خسته شود. اگر دید جامه او بدرید، دلیل که در مالش نقصان پدید آمد.
اگر دید که سگی جامه او را به دندان بگزید، دلیل است مکروهی بر وی رسد.
اگر بیند که سگ بر وی بانگ می‌کرد، دلیل که از دشمنی سخنی زشت شنود.

 

تعبیر خواب سگ به عنوان نماد راهنما

در عالم بیداری، سگ‌ها اغلب به عنوان حیوانات کمک کننده و همیار استفاده می‌شوند. در خواب، سگ‌هایی که به راهنمایی افراد در عالم بیداری می‌پردازند، می‌توانند به فرد کمک کنند زوایای پنهان در قلمرو ناخودآگاه خود را کشف کند.

آن‌چه پنهان است می‌تواند به طرز غافلگیرکننده‌ای خوشایند باشد، مانند نعمات و استعدادهای کشف و استفاده نشده. یا اینکه، خواب سگ می‌تواند به جنبه‌های ناخوشایند شخصیت فرد اشاره داشته باشد، یا طرق نیمه‌خودآگاهی که خواب ببیننده از طریق آن‌ها خودش را درگیر خود ویرانی ساخته است.

 

تعبیر خواب دیدن سگ عصبانی

لوونبرگ درباره تعبیر خواب سگ می‌گوید اگر در خواب دیدید که یک سگ شما را دنبال می‌کند یا می‌ترساند، احتمالا به معنی وضعیتی در زندگی‌تان است که باعث می‌شود احساس قربانی بودن، خشم یا ناتوانی بکنید.

مولر می‌گویند سگ‌ها با حد و مرزها در ارتباط هستند و ذهنیتی بسته دارند. آیا در زندگی واقعی حد و مرزهایتان در حال محک خوردن است؟ آیا در زندگی‌تان شخصیتی‌هایی بسته و شبیه به رهبر وجود دارد که باعث می‌شود عصبی شوید یا احساس خطر کنید؟

هم‌چنین او می‌گوید دیدن سگ‌های عصبانی در خواب می‌تواند نشانه‌ی ریسکی باشد که از پذیرفتن آن واهمه دارید یا احساس می‌کنید در حال وارد شدن به قلمرویی ناشناخته در لایه‌ای از زندگی‌تان در بیداری هستید.

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ سیاه بزرگ وحشی

تعبیر خواب سگ سیاه بزرگ وحشی چیست؟ همان طور که پیشتر بیان شد، ویژگی وفاداری با نام سگ‌ها عجین است. وقتی خواب سگ سیاه بزرگ وحشی می‌بینید، بررسی کنید که آیا سگ تنها است یا همراهی دارد. اگر چنین است، و اگر خواب سگ سیاه بزرگ وحشی سالم است، آن شخص همراه می‌تواند نماد کسی باشد که شخص خواب بیننده به او اعتماد یا باور دارد. پس مطمئن شوید که پایه‌های این اعتماد مستحکم است.

تعبیر خواب سگ سیاه بزرگ وحشی که خواب دیده‌اید به نوعی زخمی شده باشد، می‌تواند نشانه‌ی خیانت، سوء استفاده از اعتماد، یا رابطه‌ای به مشکل خورده‌ی شما با شخصی که همراه سگ است باشد.

اگر سگ زخمی هیچ همراهی نداشت، خواب بیننده باید بررسی کند ببیند آیا در عالم بیداری درگیر خود-تخریبی شده است یا نه.

 

تعبیر خواب سگ های آشنا در خواب

سگ‌ها می‌توانند علاوه بر روابط و وضعیت‌هایی در زندگی، نشانه‌ای درباره‌ی خود ما نیز باشند.

لوونبرگ می‌گوید “همه‌چیز در خواب‌تان واقعا نشانه‌ی چیزی درباره‌ی شما است.”
مطیعی تهرانی: چنانچه در رویای خود سگی دیدید که مطیع و رام است و به دنبالتان می‌آید و سخن و اشارات شما را می‌فهمد امنیت دارید و خواب شما خبر می‌دهد که آسیب نمی‌بینید و دوستی از شما حمایت می‌کند و اگر دوست نزدیکی دارید می‌توانید به او اعتماد کلی داشته باشید زیرا سگ آشنا و مطیع و آرام دوست تعبیر می‌شود.

 

مطیعی تهرانی: چنان چه در خواب سگی ببینید که بیگانه است و او را ندیده‌اید و نمی‌شناسید باید نگران اطرافیان خویش باشید چرا که احتمالاً نسبت به شما حسن نیت ندارند. اگر سگ بیگانه بود و به شما حمله کرد خواب شما می‌گوید دشمنی پست و دون و آزار رساننده در کمین شما است که لازم است از او حریم بگریزیدو دور بمانید.

 

لوونبرگ می‌گوید دیدن حیوان خانگی فعلی یا قبلی، یا هر سگ آشنای دیگری، می‌تواند نشانه‌ی این باشد که وقتی آن سگ جزیی از زندگی‌تان بود چگونه شخصی بودید. مثلا اگر در خواب سگی را دیدید که در کودکی‌تان فرار کرده و باعث شده احساس طرد شدن بکنید، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این واقعیت باشد که فعلا در زندگی واقعی‌تان احساس تنهایی می‌کنید.

 

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که از مولر به عنوان تفسیرگر خواب پرسیده می‌شود این است که آیا دیدن حیوانی که مرده‌است روشی سلام کردن سگ است یا نه.

جواب او این است: شاید.

 

مولر می‌گوید “خواب‌ها شخصی هستند. ممکن است دیدن حیوان خانگی که دوست‌اش دارید شما را آگاه کند که او هنوز این‌جا است و از شما محافظت می‌کند. هم‌چنین ممکن است شیوه‌ی مغز شما برای نزدیک شدن به او یا تلاش برای حفظ ارتباط با آن حیوان باشد.”

 

تعبیر خواب سگ نگهبان

سگ نگهبان چینی در خواب که مجسمه‌های عظیم و با ابهت آن‌ها اغلب به صورت نشسته در بیرون معابد در کشور چین به چشم می‌خورد، نمونه‌هایی بی نقص و عالی از سگ‌های نگهبان هستند. اگر سگی که در خواب دیده‌اید یکی از آن‌هایی است که با راحتی عجین است و آرام و بی‌آزار به نظر می‌رسد، در آن صورت این خواب ممکن است نشان دهنده‌ی آن باشد که بیننده‌ی خواب هم چنین احساسات خوشایند مشابهی را تجربه می‌کند. او احساس امنیت و رضایتمندی می‌کند. شاید، در عالم بیداری، شخص خواب بیننده از احساس امنیتی بخصوصی برخوردار است.

سگ‌ها نه تنها به لحاظ اسطوره شناسی نماد «نگهبان» هستند بلکه همه‌ی مردم و صاحبان آن‌ها چنان پرورششان می‌دهند که از آن‌ها نگهبانی کنند. بعضی از سک‌ها جوری تربیت می‌شوند که با خشونت و پارس کردن به محافظت از فرد بپردازند.

باید ببینید سگی که در خواب می‌بینید چه کاری انجام می‌دهد. آيا پارس می‌کند؟ اگر چنین است، خواب سگ می‌تواند تلاش برای جلب توجه شما به چیزی اشتباه در ضمیر ناخوداگاه‌تان باشد یا ممکن است بخواهد توجه شما را به وضعیتی نا امن در عالم بیداری معطوف کند.

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ از دیدگاه اسماعیل بن اشعث

سگ شکاری در خواب، دشمنی بود ظاهر

اگر بیند که به سگی شکار می کرد، دلیل که از دشمنی دعوی دانش کند و خیر و منفعت یابد

اگر بیند گوشت شکار میخورد، دلیل که میراث یابد

اگر بیند که سگ شکاری ازخود دور نمود، دلیل است از دشمنی با منفعت جدا شود

 

تعبیر خواب سگ از دید امام جعفر صادق

دیدن سگ درخواب بر چهاروجه بود

اول: دشمن

دوم: پادشاه طامع

سوم: دانشمند و خادم بد فعل

چهارم: مردمان غماز

 

تعبیر خواب فرار کردن از سگ

محمدبن سیرین گوید: اگر بیند که سگ از وی می‌گریخت و فرار می کرد، دلیل است دشمن از وی برحذر بو.

اسماعیل بن اشعث گوید: سگ شکاری در خواب، دشمنی بود ظاهر. اگر بیند که به سگی شکار می‌کرد، دلیل که از دشمنی دعوی دانش کند و خیر و منفعت یابد. اگر بیند که سگ شکاری ازخود دور نمود، دلیل است از دشمنی با منفعت جدا شود.

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب سگ مرده در خواب چیست؟ حیواناتی که در خواب مشاهده می‌کنیم، سمبل غرایز موجود در رفتار و شخصیت انسان هستند. تعبیر خواب سگ مرده می‌تواند با غرایزی مثل ترحم، محبت، دلسوزی و وفاداری مرتبط باشد. زمانی که در خواب خود، سگ را به گونه‌ای وحشی یا استرس آور مشاهده می‌کنید، نشان دهنده‌ی این معناست که در شناخت غرایز مرتبط با سگ، دچار مشکلاتی شده اید.

تعبیر خواب سگ مرده در خواب می‌تواند به احساس منفی شما درباره‌ی توقف یک احساس یا یک دوره در زندگی بیداری مرتبط باشد. این خواب با مفاهیمی مثل مرگ و توقف و انفعال یا احساس شکست در روابط عاطفی مرتبط می‌باشد. تعبیر خواب سگ مرده تصویرگر یک اتفاق قریب الوقوع نیست بلکه بیان کننده‌ی ترس درونی شما نسبت به اتفاقاتی است که احساس می‌کنید ممکن است خارج از اراده‌ی شما رخ داده و زحمات شما را از بین ببرند.

 

بسیار اهمیت دارد که در هنگام خواب دیدن سگ مرده در خواب خود، چه احساسی را تجربه می‌کنید. تعبیر خواب سگ مرده می‌تواند تصویرگر غریزه‌ای سرکوب شده یا نادیده گرفته شده در زندگی بیداری باشد. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که سرکوب، راه حل موثری در مقابله با احساسات و غرایز نیست.

انسان تنها موجودی است که می‌تواند با شناخت ماهیت غرایز خود، به کنترل و تربیت آن‌ها بپردازد و از این غرایز کنترل شده، در جهت پیشبرد اهداف خود در زندگی بیداری و در زمینه‌های مختلف زندگی استفاده کند.

اگر در واقعیت صاحب یک سگ باشید یا به هر ترتیب، سگی که در خواب خود مرده مشاهده می‌کنید را در دنیای واقعی بشناسید، باید بدانید که تعبیر خواب سگ مرده، تصویرگر احساساتی است که از ماهیت آن‌ها آگاه هستید. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که با دیدن این سگ خاص، چه خاطرات، احساسات و تجربیاتی در شما زنده می‌شود؟ این تجربیات چگونه به شما کمک می‌کند تا با چالش‌های فعلی مبارزه کرده و پیروز شوید؟

 

تعبیر خواب دیدن سگ مرده در خواب

سمبل سگ مرده از شما می‌خواهد تا فقدان درونی خود را شناخته و به شیوه‌ای منطقی با آن رو به رو شوید و اجازه ندهید که تداوم این احساس منفی، موجب افسردگی یا کاهش اعتماد به نفس شما شود. اگر در خواب خود احساس کنید که سگ، به دست یک انسان شرور کشته شده است، باید بدانید که فرد قاتل، سمبل بخشی از افکار و نماینده‌ی ترس‌های درونی خودتان است.

اگر فرد قاتل را در زندگی بیداری نشناسید، باید بدانید که این فرد سمبل برخی از افکار ناشناخته‌ی شماست که لازم است درباره‌ی آن، اطلاعات بیشتری کسب کنید. تعبیر این خواب از شما می‌خواهد تا اجازه ندهید که ترس‌های هیجانی و غیر منطقی شما را تعقیب کرده یا در شما رخنه کنند و تصمیمات روزمره‌ی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

در نهایت این موضوع اهمیت دارد که سگ مرده‌ای که مشاهده می‌کنید، چه رنگ یا نژادی دارد. به طور مثال اگر سگ را به رنگ خاص و خیره کننده‌ای مشاهده کنید، باید توجه داشته باشید که رنگ مشاهده شده، کدام حس یا هیجان را در شما زنده می‌کند و برای شما یادآور چیست.

 

تعبیر خواب دیدن سگ های زیاد

مطیعی تهرانی: اگر دیدید سگ‌های زیادی گرد شما را گرفته‌اند در جمعی وارد می‌شوید که بین آن‌ها بیگانه هستید. آن‌ها شما را نمی پذیرند و با بد بینی به شما نگاه می‌کنند شما هم از ایشان بیمناک هستید و اعتماد ندارید. به هر حال روابط مطلوبی نخواهید داشت. اما اگر در چنین حالتی سگ‌ها به شما حمله کنند به هیچ وجه خوب نیست.

تعبیر خواب سگ سیاه، سفید، قهوه ای، بزرگ | تعبیر خواب سگ مرده چیست

تعبیر خواب ترساندن سگ

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که سگی از شما ترسید و گریخت کسی را که دوست ندارید از خویشتن می رانید ولی ممکن است آن شخص هر کس هست شما را دوست داشته باشد زیرا وفاداری سگ مشهور است. اگر سگی را در خواب از خود راندید و آن سگ به ضعف و زبونی نزد شما بازگشت نیکو است چون خواب شما می‌گوید در امری اشتباه می‌کنید ولی سود شما در آن است که خلاف میل خود رفتار کنید. در این حالت ضعفی که سگ در خواب شما نشان می‌دهد مبشر پیروزی است در بیداری.

 

تعبیر خواب غذا دادن به سگ

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که به سگ غذا می‌دهید از غم و غصه فراغت حاصل می‌کنید و اگر سگ طعمه ای را از دست شما قاپید و ربود و خورد زیان مالی متوجه شما می‌شود و روی کید و فریب مالی را از شما می‌رباید و چنان چه آن سگ ماده باشد زنی شما را گول می زند و پولی را از چنگتان به در می‌برد

 

تعبیر خواب صدای سگ

مطیعی تهرانی: صدای سگ بدگویی و سیاست و فحش و ناسزا است و چنان چه در خواب صدای سگی را بشنوید ولی سگ را نبینید نشان آن است که از شما بد می گویند، غیبت می‌کنند و توطئه ترتیب می‌دهند. سگ اگر آشنا و رام باشد و بانگ و صدا راه بیندازد فحش و ناسزا است و خواب شما می‌گوید با یک نفر برخوردی نا مطلوب خواهید داشت که او نسبت به شما سخنان زشت می‌گوید و دشنام می‌دهد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب