متن شب بخیر رسمی + پیامک شب بخیر رسمی

متن شب بخیر رسمی + پیامک شب بخیر رسمی

متن شب بخیر رسمی برای همکار را می توانید از این بخش پیدا کرده و در یک شب زیبا برایشان پیامک کنید. در این مقاله منتخبی از جدیدترین پیامک شب بخیر رسمی و زیبا را تقدیم حضورتان خواهیم کرد که در صورت تمایل می توانید همراه ما باشید.

متن شب بخیر رسمی

متن شب بخیر رسمی

شب بخیر گفتن رسمی به دیگران با استفاده از جمله های کوتاه مودبانه امکان پذیر است و شما کاربری که می خواهید یک متن شب بخیر رسمی و اداری برای مدیر یا همکار خود ارسال کنید می توانید این بخش از مقاله را دنبال کنید. این مجموعه برای موقعیت های رسمی مناسب است و اگر فرد خاص و مهمی مد نظرتان است که برایش یک پیامک شب بخیر رسمی بفرستید با سماتک همراه شوید.

شب بخیر گفتن ما، محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد، اول بیداری ماست. شبتون دور از دلتنگی تا فردایی قشنگ تر از امروز…..

همکار گرامی! با آرزوی شبی آرام برای شما امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید و برای یک روز پر انرژی دیگر آماده شوید شب خوش.

آرزو می کنم شب هایتان سرشار از آن حضوری باشد که شب های طولانی و سرد آرامش خود را از او وام گرفته اند و پرنورترین ستارگان آسمان روشنی خود را به او مدیونند شب خوش!

در آخرین دقایق امشب آرزو می‌کنم قلبتون پر باشه از مهر و محبت دلتون گرم و زندگیتون سرشار از آرامش باشه تقدیم به شما خوبان شب بخیر.

در واپسین لحظات امروز از خالق یکتا براتون یک حس قشنگ یک شادی بی دلیل یک نفس عطر خدا یک دنیا آرزوهای خوب و آرامش خواستارم شبتون بخیر.

شب بخیر رسمی و ادبی

شب بخیر رسمی و ادبی

درآخرین ثانیه های شب براتون آرزومندم زندگیتون سرشار از عشق آرامش و شادی و سلامتی باشه امیدوارم در پناه خدای خوبی ها همیشه باغ دلتون سبز و پرگل و پر از طراوت باشه شبتون پرطراوت چون گل.

آرزو می کنم چشماتون از شادی برق بزنه لبتون پر از خنده باشه و هر روز از هیجانِ شروعِ یک روزِ جدید، به وجد وسرور بیاین … آرزو میکنم لحظه های زندگی تون پُر از حسِ خوبِ با هم بودن باشه و هر شبتون یکی زیر گوشِ تون زمزمه کنه که چقد زیاد دوسِتون داره شب بخیر.

برای آنانی که رویاهای بزرگ در سر می پرورانند شب طولانی تر از روزهای شان خواهد بود و برای آنانی که به این رویاهای بزرگ جامعه عمل می پوشانند
روز طولانی تر از شب های شان خواهد بود شب خوبی داشته باشید شب خوش همکار گرامی.

ای خالق مهربانی ها عزیزانم را تو یاری کن پناه شان باش و در حق شان تو کاری کن هر چه می خواهند نصیب شان کن و بر لب شان لبخند جاری کن شب تون خوش.

آرزو می کنم اونقدر بخندید که صدای خنده هاتون بشه زیباترین موسیقی کائنات و از شادی اونقدر پر بشید که سر ریزش همه ی مردم دنیا رو سیراب کنه شبتون بخیر و شادی.

برای خودزندگی کنید؛ برای خود بمیرید؛ دیگران دیگرانند؛ هرچقدر نزدیک و عزیز باشند روزی نشان میدهند که دیگرانند شب تون بخیر و نیکی.

شب بهترین فرصت برای رسیدن به آرامش، بازیابی انرژی از دست رفته و برنامه ریزی برای فرداست از این لحظات بهترین بهره را ببرید شب خوش و موفق باشید.

در جیب هایت یک مشت امید بریز از چوب لباسی چند رویا بردار روی گلدان زندگی ات آبی بپاش و کفش همت بپوش باقی درست خواهد شد ماه هست، شب هست، امید هم هست شب بخیر.

متن شب بخیر رسمی کوتاه

متن شب بخیر رسمی کوتاه

در آرامش ملکوتی شب ها چه زیباست در پیشگاه معبودی بنشینیم که به حکم حکمتش به روزهای ما پویایی بخشیده و به لطف رحمتش به شب های ما آرامش و سکون … شبتون بخیر همکاران گلم.

ای کاش آدما یادبگیرن تا وقتی خودشون تو شرایط فرد مقابل نیستن زخم زبون نزنن و قضاوت نکنن سرسخت ترین آدم ها هم یه روز یه جا کم میاره شب بخیر.

آرزو می کنم شب هایتان سرشار از آن حضوری باشد که شب های طولانی و سرد آرامش خود را از او وام گرفته اند و پرنورترین ستارگان آسمان روشنی خود را به او مدیونند شب خوش!

حتی در دل تاریک ترین شب ها هم من یه ستاره دارم که دلم به بودنش قرصه و شب های تیره و تارم رو روشن می کنه ستاره من! هرچی آرزوی خوبه مال تو … خواب خوب و آرومی داشته باشی شب بخیر همکار خوبم.

کم کم داره نمیه شب از راه میرسه اما تو دلواپس نباش خدا رو چه دیدی؟! شاید همه ی آرزوهات یک جا قبل از طلوع دوباره خورشید برآورده شد. تو چه دانی شاید از جایی که فکرش رو نمی کنی خبری بشنوی که اندازه همه ی آرزوهای زندگیت شاااااد بشی. از کجا میدونی!!! شاید همین فردای امشب کسی رو ببینی که خیلی وقته منتظرشی. اصلا شاید او خواست و یکی اومد تو زندگیت با یک بغل اتفاقات قشنگ شبت بخیر.

امیدوارم در آخرین دقایق شب حسابی سورپرایز بشی. منتظر باش شاید فردای امشب همون چیزی بشه که میخوااای؛ فقط کافیه اعتماد کنی بخداا. من از خدا می خوام تا همه ی اون چیزای خوبی که منتظرش بودید واستون پیش بیاد شبتون بخیر.

ایشالله روزیتون اونقدر زیاد بشه که امیدی باشید برای رسوندن روزی خیلیا. خداکنه همیشه بهترین افکار به سراغ تون بیان و درست ترین تصمیمات رو بگیرید شب تون بخیر.

شب چه زیبا دقیقه ها و ثانیه هایش را ورق می زند تا برسد به طلوع خورشید. مجالی نیست باید دقیقه ها بگذرند و تا ساعت ها بیایند و باز شب تنها می ماند شب بخیر.

جملات شب بخیر گفتن رسمی

جملات شب بخیر گفتن رسمی به همکار

بعضی آدم ها شب ها قصه گوش میدن بعضی ها با موزیک میخوابن بعضی ها موقع خوابیدن کتاب می خوانند و بعضی ها هم با یه بالشت اضافه می خوابند. منم آنقدر به شما فکر میکنم تا خوابم ببرد شب بخیر.

امشب از خدا میخوام در بازی زندگی برنده همیشگی باشید چرخ روزگار بکامتون دنیا بر وفق مرادتون و لبخند همیشه روی صورت ماه تون باشه شب بخیر.

دستانم لایق شکوفه های اجابت نیستند اما از آنجایی که خالق رحمان و رحیم میشناسم بهترین ها را در آخرین لحظات امشب برایتان طلب میکنم شب بخیر.

همکار محترم… ایشالله اونقدر غرق خوشبختی بشید که تا عمق بی انتهای رضایت برسید الهی همیشه تنتون سالم باشه و عاقبت به خیر بشید و همیشه بهترین حال ممکن رو داشته باشید و خدا همیشه هواتونو داشته باشه شب بخیر.

گاهی اوقات بر سر راه آدمیزاد آدم هایی قرار میگیرند که فراتر از یک دوست معمولی هستند؛ که می شود با آن ها به هر چیزی بخندی دوست هایی هستند در زندگی که بی دغدغه می شود بدون نقاب بر صورت با آنها معاشرت کرد؛ می شود یادت برود که میزبانی یا مهمان! جایی که هستی خانه اوست یا خانه خودت! حتی می شود ناگفته های دلت، آن هایی که جرأت گفتنش به خودت هم نداری، بهشان بگویی و … مطمئن باشی می شنوند و نشنیده می گیرند! چقدر خوبند این آدمها و چقدر همه ما نیاز داریم به حداقل یکی از آن آدم های با معرفت مثل شما همکار عزیزم شب تون بخیر و نیکی.

پیامک شب بخیر رسمی

پیامک شب بخیر رسمی

بسیاری از ما تاکنون بارها به عزیزان مان شب بخیر گفته ایم اما برای برخی اشخاص باید از متن شب بخیر رسمی و ادبی استفاده کرد چرا که یا نسبت شان با شما خیلی دور است و یا در مرتبه بالاتر شغلی یا اجتماعی در برابر شما قرار دارند. به همین منظور استفاده از زیباترین پیامک شب بخیر رسمی می تواند به شما کمک شایسته ای کند. اگر می خواهید به رییس شرکت تان یا یکی از همکاران مجموعه اداره تان شب بخیر بگویید دیگر استفاه از متن شب بخیر عشقم مناسب نیست و باید به دنبال ادبیات درخور ایشان باشید.

دوست عزیز!
می دانم امروزت با کوله باری از خستگی به شب رسیده
بگذار مهتاب، باران آرامش به روی تو بپاشد
و با تماشای ستارگان
تمام خاطرات بد امروزت را فراموش کن
زیرا فردا فرصتی جدید برای از نو شروع کردن است
شب خوبی داشته باشی

شب فرا رسیده
با کوله باری از تاریکی
یک بغل آرامش
یک دنیا سکوت
تا در دل تاریکی ها آرامشش را در آغوش بگیرید و در سکوتش
به مرور خاطرات زیبای زندگی تان مشغول باشید
به امید فردای پر از نشاط و امید
شب خوش

تکیه برخلق مزن عازم گفتار مشو

با بشر در همه جا محرم اسرار مشو

ما که رفتیم و ندیدیم وفا از همه کس

نیست یکرنگ در اینجا تو گرفتار مشو

شب بخیر

شب به ما یاد می دهد
از تاریکی های زندگی نترسیم و در دل هر تاریکی
به تماشای ماه و ستاره ها بنشینیم
و فراموش نکنیم پس هر تاریکی روشنایی در پیش است
شب خوش همکار عزیز!

پیام رسمی شب بخیر

شکست های امروز ما
پلی هستند برای رسیدن به موفقیت های فردا
مطمئن هستم با روحیه جنگجویی که دارید
از هر نبردی سر بلند بیرون خواهید آمد
به امید فرداهای بهتر
شب تان بخیر دوست عزیز!

یه رویای شیرین کوچیک روی یه تیکه ابر کوچیک زندگی می کنه
که روزها خوابه و شب ها در حال سفر
امشب به من قول داده که به خوابت بیاد
و شب بخیر من رو بهت برسونه
شب رویایی داشته باشی دوست جونم

شب بر شما خوش ایشالله پروردگار جهانیان بهتون دلی آرام

تنی سالم لبی خندان و عاقبتی بخیر عطا کنه

آفتاب عمرتون همیشه درخشان

و ماه شب هاتون همیشه پرنور باشه

و عمرتون سبز و پایدار و زندگیتون سرشار از بهروزی

شب هاتون پر از بركت

شب بخیر

معبود من نعمت سلامتى مبداء همه نیازهاست

و عاقبت بخیرى مقصد همه نیازها

تو را به مهربانیت این دو را به همه عزیزانم عطا فرما

شبتون گرم از نگاه معبود

شب بخیر

اس ام اس شب بخیر رسمی برای همکار

اس ام اس شب بخیر رسمی برای همکار

شب های رفته ﺑﻪ ﭼﻮﺏ کبریت‌ های ﺳﻮﺧﺘﻪ می‌مانند

ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ می‌خواهی ﺑﮑﻦ، ﺁن‌ها ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻭﺷﻦ نمی‌شوند

ﻓﻘﻂ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺁنها ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺁﻟﻮﺩﻩ میکند

شب هایت ﺭﺍ بیهوده ﻧﺴﻮﺯﺍﻥ و زندگی را رنگی تازه بزن

شب بخیر

قبل از پرستش، باور کنید

قبل از صحبت، گوش کنید

قبل از خرج‌ کردن، بدست آورید

قبل از نوشتن، فکر کنید

قبل از تسلیم شدن، تلاش کنید

قبل از مُردن، زندگی کنید

شب تون بخیر

چه خوب است که امشب قبل از خواب

دل هایمان را راهی کربلا کنیم

در آن صحن و سرای روحانی

آن شور و عشق حسینی های دلباخته

آن عطر و صفای جان افزای غم بار

شب تون حسینی و بخیر باد

شب هم زیباست…

هر شب را در لحظه حال زندگی کن

به خاطر کسی که هستی سپاسگزار باش

و از جهان پیرامونت قدردانی کن

شب هاتون زیبا  و قشنگ

همکار عزیزم

اگر زندگیت پر از مشکلات شده

اگر اوضاع مالیت روبراه نیست

اگر آدمای زندگیت عالی نیستند

بهت حق میدم

این دنیای الان توئه

ولی میتونه دنیای فردای تو نباشه

بزرگترین اشتباهت اینه که فکر کنی

دنیات نمیتونه بهتر شه

پس امشب رو خوب بخواب

تا فردا بتونی همه چیز را درست کنی

شب بخیر

گلچین زیباترین متن شب بخیر رسمی و اداری را در این نوشتار خواندید و با افتخار مجموعه جملات شب بخیر رسمی را به شما هدیه می کنیم و امیدواریم همواره دلتان خوش و حالتان خوب باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب