پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه برای شما عزیزانی که می خواهید یک صبح چهارشنبه عالی را به دوستان و همکاران تان شادباش بگویید در این نوشتار آماده شده و از شما دعوت می کنیم با پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه همراه ما باشید.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه

پیام های روز چهارشنبه تون بخیر یک راه عالی برای نشان دادن اینکه به کسی فکر می کنید و در چهارشنبه به او اهمیت می دهید است. همچنین پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه برای انرژی دادن به افرادی است که شما دوست شان دارید. اگر به دنبال راهی برای پر نشاط کردن روز کسی هستید، ارسال یک متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه برای او یک گزینه عالی است. یکی از بهترین مزایای ارسال پیام صبحگاهی روز چهارشنبه این است که باعث لبخند مخاطب می شود. وقتی باعث لبخند شخصی می شوید، این یعنی به او فکر می کنید و برایتان مهم است.

سلام، دوست من! این چهارشنبه صبح زود بیدار شده ام. بیایید روز را با یک گپ صبحگاهی خوب شروع کنیم، صبح چهارشنبه تون عالی.

♦ ♦ ♦

خورشید در حال طلوع است و چای صبح آماده است. برخیز و برای امروز آماده باش. صبح چهارشنبه بخیر!

♦ ♦ ♦

تفاوت بین برنده و بازنده این است که برندگان هرگز اجازه نمی دهند افکار منفی کنترل زندگی آنها را در دست بگیرند. صبح چهارشنبه زیبایی داشته باشید.

♦ ♦ ♦

همسر عزیزم! در این صبح زیبای چهارشنبه از کسی که هستی و کاری که انجام می دی لذت ببر و خوشحال باش؛ تا بتونی به هر چیزی که دوست داری برسی! روز چهارشنبه تون بخیر.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

پیام صبحگاهی روز چهارشنبه

چشمانت را باز کن و این جهان شگفت انگیز را در آغوش بگیر به یک روز مبارک دیگر خوش آمدی! صبح چهارشنبه تون عالی!

♦ ♦ ♦

با آرزوی چهارشنبه ای بسیار شاد و صبحی سرشار از موفقیت های فراوان برای شما دوست عزیزم!

♦ ♦ ♦

روز جدیدی است که یک صفحه خالی آماده برای نوشتن آن وجود دارد، نوشتن متن در آن صفحه بر عهده توست. صبح چهارشنبه بخیر عشقم.

♦ ♦ ♦

هر صبح دروازه ای به یک دنیای جدید با اهداف، برنامه ها و اتفاقات جدید است صبح چهارشنبه ات بخیر دوست من!

♦ ♦ ♦

لبخند بزن و این روز زیبا رو در آغوش بكش. امروز یک قدم دیگه به سمت رویاهات بردار… صبح چهارشنبه تون پر از اتفاقات قشنگ.

♦ ♦ ♦

سحرخیر بودن نعمت است و می گویند سحرخیز باش تا کامروا باشی و صبح زود بیدار شدن یک اتفاق خوب برای سالم ماندن است. مواظب خودت باش. آرزو می کنم روزی عالی و پر از انرژی مثبت و شادی داشته باشی عشقم. صبح چهارشنبه بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

امیدوارم روز آرامی داشته باشید و همه روزهایتان پر از چیزهایی باشد که آرزویش را دارید. صبح چهارشنبه تون بخیر و شادی دوستان.

♦ ♦ ♦

تو امروز سزاوار یک هدیه بودی و من برایت یک آرزوی صبح شاد و یک چهارشنبه زیبا فرستادم. صبح زیبایت بخیر و نیکی.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

سلام صبح چهارشنبه تون بخیر

روز با طلوع خورشید شروع می‌شود و با غروب کردنش به پایان می رسد. اما زندگی من با حضور تو شروع شد و بدان که با نبودنت پایان می یابد. صبح بخیر عزیزم.

♦ ♦ ♦

خدایا امروز چتر رحمتت را بر سر دوستانم همیشه باز نگهدار و بهترین تقدیرها را برایشان رقم بزن چهار شنبه تون گلباران.

♦ ♦ ♦

می خواهم هر روز صبح در کنار تو از خواب بیدار شوم و به چشمان زیبای تو نگاه کنم تا روزم را شروع کنم و با بوسه های تو زنده بودن را حس کنم. سلام صبح چهارشنبه تون بخیر.

♦ ♦ ♦

امیدوارم همیشه شاد باشید، سالم باشید، خوب باشید و احساس خوبی داشته باشید. با آرزوی صبح چهارشنبه ای زیبا برای شما.

♦ ♦ ♦

الهی امروز بهترین ثانیه ها، شیرین ترین دقایق، دلچسب ترین ساعت ها، دوست داشتنی ترین لحظه ها را پیش رو داشته باشید و چهارشنبه تون غرق در شادی باد انشالله.

♦ ♦ ♦

امروز کسی باش که واقعا آرزو داری… مهربان و باگذشت ساده و شفاف، پاک و خالص، بامحبت و عاشق .. رنج و نگرانی را کنار بگذار به لحظات زندگی چنان ارزش بده که آرزو داری… صبح چهارشنبه تون عالی.

♦ ♦ ♦

چهارشنبه بهترین زمان برای شکرگزاری است. التماس دعا.

♦ ♦ ♦

دوست خوبم امروز لبخند را بر لبت حفظ کن از استرس دوری کن شوق زندگی را احساس کن… نگرانی را فراموش کن، حافظ صلح باش درد را پشت سر بگذار، و همیشه شاد باش… روز چهارشنبه تون سرشار از عشق و امید.

♦ ♦ ♦

متن صبح بخیر چهارشنبه

سلام، امیدوارم تا این لحظه روزتون عالی بوده باشه و چهارشنبه خوبی را برای شما آرزو می کنم.

♦ ♦ ♦

خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود… اگر روزت را آنچنان زندگی کنی، که گویی نه فردایی وجود دارد برای دلهره، و نه گذشته ای برای حسرت…!! صبح چهارشنبه بخیر.

♦ ♦ ♦

کارهایی که امروز انجام می دهید مسیر فردای شما را روشن تر خواهد ساخت صبح چهارشنبه تون بخیر.

♦ ♦ ♦

این چهارشنبه صفحه دیگری از زندگی توست. عالی کردن این روز، صفحات عالی بیشتری به آلبوم زندگی ات اضافه خواهد کرد امروزت را به بهترین شکل رقم بزن چهارشنبه مبارک.

♦ ♦ ♦

من برای شما یک آرزوی صبحگاهی ویژه می فرستم، آرزو می کنم صبح چهارشنبه تون زیبا باشد!

♦ ♦ ♦

دیدن خوشحالی تو تنها چیزی است که نیاز دارم. هر کاری برایت انجام می‌دهم تا تو را شاد کنم. صبح چهارشنبه ات بخیر.

♦ ♦ ♦

عشق تو مثل هوای دم صبح چهارشنبه است! تازه‌ام می‌کند. کافیست کمی تو را نفس بکشم. کافیست ریه‌ام را از دوست داشتنت پر کنم. صبح چهارشنبه شما بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

صبح قسمت فوق العاده ای از روز است؛ ذهن تو هنوز تازه است و بهترین زمان برای برنامه ریزی روزت است. بیدار شو، فرصت های بی پایان در انتظار تو هستند. صبح بخیر عزیزم.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

زندگی شیرینه به همون اندازه ای که تو اون رو شیرین و دوست داشتنی ببینی و شیرین تر می شه اگه صبح هر روزش با نوشیدن یه قهوه گرم کنار تو آغاز شده باشه. صبح روز چهارشنبه بخیر معشوق من!

♦ ♦ ♦

صبح بخیر! امیدوارم چهارشنبه شما شروع خوبی داشته باشد و برایتان یک روز زیبا آرزو می کنم.

♦ ♦ ♦

امیدوارم صبح چهارشنبه تو به اندازه لبخندت روشن و زیبا باشد. سلام و صبح بخیر دوست خوبم.

♦ ♦ ♦

امروز خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخندهای مکرر تکرار شود و آنچه به دل آرزو دارید بی بهانه ای از آن شما باشد. صبح زیبای چهارشنبه تون پر از نگاه خدا.

♦ ♦ ♦

صبح بخیر! امیدوارم خوب خوابیده باشید و روز فوق العاده ای را شروع کنید. چهارشنبه تون بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

امروز فردایی است که دیروز نگرانش بودی! زندگی با نگاه آغاز می شود و با دل ادامه می بابد. زندگی بامحبت محکم و با صداقت راست می شود. زندگی با تبسم آرام و با عشق زیبا می شود. سلام صبح چهارشنبه ات به شادی.

♦ ♦ ♦

سلام زیبا، بیدار شو تا ببینی وجودت چقدر برایم معنی دارد، لبخندت روزم را روشن می کند و من چیزی بیشتر از این نمی خواهم. صبح بخیر.

♦ ♦ ♦

متن صبح بخیر چهارشنبه زمستانی

امیدوارم همه چیز برایتان خوب باشد. امروز صبح خیلی خوشحالم که قرار است شما را ببینم! روزهایتان پر از آفتاب، آرامش و شادی و صبح چهارشنبه زمستانی بخیر.

♦ ♦ ♦

من امروز صبح احساس خوبی دارم و گفتم این احساس را در این صبح زیبا و سرد زمستان با بهترین دوستم به اشتراک بگذارم. چهارشنبه تون بخیر و نیکی.

♦ ♦ ♦

خوشبختی سه ستون دارد. فراموش کردن تلخی های دیروز، غنیمت شمردن خوشی های امروز، امیدواری به فرصت های فردا. صبح چهارشنبه زمستانی تون پر از خبرهای خوب و خیر.

♦ ♦ ♦

صبح بخیر و به یک چهارشنبه زمستانه فوق العاده خوش آمدید. داشتن خلق و خوی خوب می تواند برای دیگران مسری باشد. چهارشنبه‌ای فوق‌العاده را برای شما آرزو می‌کنم که برای دیگران مسری باشد.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

پیام صبح بخیر روز چهارشنبه

صبح روز چهار شنبه ات بخیر. هنوز می خواهی سر جایت بمانی و بخوابی؟ این خوابیدن ها چقدر تا به حال به کارت آمده اند؟ چقدر مشکلاتت را حل کرده اند؟ با بگذار کمی دیگر بخوابم ها نمی توانی قدم از قدم برداری و پیشرفتی کنی. هر زمان که از دانستی که اکنون باید تلاش را شروع کنی از خواب برخیز. دنیا به تو دلیلی برای خوابیدن می دهد اما تو سعی کن برعکس عمل کنی و این بار تو به دنیا دلیل دهی، دلیلی که می گوید باید حرکتی کرده و تلاش کردن را شروع کنم.

♦ ♦ ♦

این چهارشنبه هم آمد، چشم روی هم بگذاری چهار شنبه بعدی هم سر می رسد. زمان به همین زودی می گذرد و عمر ما انسان ها هم به همین سرعت افزایش پیدا می کند. کاش برای زندگی ای که اینقدر سریع می گذرد و ما از لحظه دیگر خود خبر نداریم، آنقدر کینه و نفرت نداشته باشیم، آن قدر بد دلی نداشته باشیم و به جای تمام این حس های بد عشق و معرفت را جایگزین کنیم. آن موقع درست است که در زمان تغییری ایجاد نمی شود و باز هم به همان سرعت می گذرد اما این بار ما حال دلمان خوب است و وقتی به انتهای مسیر زندگی رسیدیم، افسوس روزهای از دست داده را نخواهیم خورد.

♦ ♦ ♦

در این صبح روز چهارشنبه تابستانی برایت آرزو می کنم بعضی از اصوات را هیچگاه نشنوی، بعضی از افکار را هیچگاه نفهمی و بعضی از حالات را هیچگاه حس نکنی آنچه حس میکنی، تنها نور خدا باشد، عشق باشد و خوشبختی. آرزو می کنم چشمانت اگر تر شد به شوق اجابت آرزویت باشد نه تکرار غم دیروز، و برایت آرامشی آرزو می کنم از جنس خدا. صبحت بخیر و نیکی.

♦ ♦ ♦

نور در کاسه مس ، چه نوازش ها می ریزد. نردبان از سر دیوار بلند ، صبح را روی زمین می آرد. صبح چهارشنبه تون قشنگ.

♦ ♦ ♦

چهارشنبه یک روز شگفت انگیز در هفته است. روزی است که نزدیک به پایان هفته است. هنگامی که چهارشنبه می رسد، می دانید که آخر هفته نزدیک است. چهارشنبه تون به خوشی.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

متن زیبای صبح بخیر برای روز چهارشنبه

صبح چهارشنبه همگی بخیر امیدوارم هر جا که هستید روز خوبی را سپری کرده باشید.

♦ ♦ ♦

لحظه ای که بفهمی زندگی خیلی کوتاه تر از اونه که بخوای منتظر کسی یا چیزی بمونی از چهارشنبه خودت نهایت استفاده رو می کنی تا همه شکست ها و نرسیدن های شنبه تا سه شنبه رو جبران کنی. صبح قشنگ چهارشنبه تون بخیر.

♦ ♦ ♦

چهارشنبه‌ها برای این است که آخرین تلاش‌ها برای رسیدن به هدفتان داشته باشید. بیدار شوید و برای رسیدن به هدف هایتان سخت تلاش کنید. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

هرگز یادگیری را متوقف نکنید، این چهارشنبه چیز جدیدی یاد بگیرید و تفاوت بزرگی در زندگی خود خواهید دید.

♦ ♦ ♦

صبح به خیر دوستان. الان چهارشنبه است از لحظه لحظه هفته لذت ببرید. روز خوبی داشته باشی!

♦ ♦ ♦

چهارشنبه هم مثل روزهای دیگر هفته یک روز عادی است. امیدوارم چهارشنبه خوبی داشته باشید. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

صبح چهارشنبه زیبایی داشته باشید. باشد که کائنات در این صبح دل انگیز خوشبختی را به زندگی شما بیاورد و من برای شما آرزوی یک روز فوق العاده را دارم.

♦ ♦ ♦

وقت بیدار شدن و لذت بردن از آفتاب است. صبح چهارشنبه زیبا و دلپذیری را برایتان آرزومندم.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

اس ام اس صبح بخیر روز چهارشنبه

صبح روز چهارشنبه فرا رسیده است و همه ما سزاوار یک روز شاد هستیم. امروز برای شما یک روز عالی آرزو می کنم.

♦ ♦ ♦

سلام امیدوارم هفته تون خوب پیش بره و چهارشنبه عالی و روز شیرینی داشته باشید.

♦ ♦ ♦

صبح بخیر دوستان! امیدوارم این چهارشنبه تا اینجا خوب بوده باشه براتون.

♦ ♦ ♦

​​صبح چهارشنبه است و من فقط می خواهم روز خوبی را برای شما آرزو کنم! بیایید این روز را به بهترین روز تبدیل کنیم. صبح چهارشنبه شما بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

ما در فکر فردا گم می شویم و فراموش می کنیم که امروز همان فردای دیروزمان است!
از امروز خودت نهایت استفاده را ببر که اگر این طور نباشد نمی توانی فردای بهتری بسازی
صبح چهارشنبه دوستان بخیر و شادی

♦ ♦ ♦

سلام صبح چهارشنبه تون بخیر. امیدوارم روز شما سرشار از انرژی های مثبت باشد.

♦ ♦ ♦

در را به روی صبحی پر از شگفتی باز کنید. باشد که چهارشنبه شما پر از انرژی های شاد باشد! صبح چهارشنبه تون بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

عشقم من امروز خیلی هیجان زده که با هم قرار داریم. صبح چهارشنبه ات بخیر عزیزم.

♦ ♦ ♦

سلام صبح زیبای چهارشنبه تون بخیر

یک تغییر کوچک در چهارشنبه تان می تواند پنج شنبه، جمعه و تمام هفته آینده را تغییر دهد و تغییر در روزهای زندگی بی شک دنیای شما را تغییر خواهد داد پر توان و پر تلاش باشید و صبح زیبای چهارشنبه تون بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

دوست من! سعی کن هر کاری که در این چهارشنبه انجام می دی
با صمیمیت، عشق و احساس خوب باشه
تا خداوند نعمت و برکت فراوان به زندگیت تزریق کنه
از چهارشنبه ات لذت ببر و موفق باش!

♦ ♦ ♦

چهارشنبه مبارک!
چون هنوز نفس می کشی
سالم هستی
و باید به خاطر همه این ها خوشحال باشی و شکرگزار

صبح چهارشنبه پاییزی تون بخیر

♦ ♦ ♦

امیدوارم این چهارشنبه برای شما بهترین ها را به ارمغان آورده باشد. چهارشنبه تون به شادی.

♦ ♦ ♦

امیدوارم آخر هفته خوبی در پیش رو داشته باشید! باشد که خوشی در طول ایام هفته همراه شما و خانواده تان باشد و همه رویاهایتان محقق شود. چهارشنبه تون بخیر و نیکی.

♦ ♦ ♦

صبح بخیر از ______! امیدوارم روز شما پر از شگفتی ها و عشق باشد. سلام صبح چهارشنبه شما بخیر.

♦ ♦ ♦

امیدوارم روزهای آخر هفته شما برایتان شگفت انگیز باشد و به هر چی که می خواهید برسید. صبح زیبای چهارشنبه تون بخیر.

♦ ♦ ♦

سلام صبح بخیر! امیدوارم روز خوبی رو در کنار همه عزیزان شروع کرده باشید.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

متن صبح چهارشنبه تون بخیر

صبح تان شاد همکار گرامی! چهارشنبه ای سرشار از لحظات شاد و زیبا برای شما آرزو می کنم.

♦ ♦ ♦

هر صبح باید به شیرینی آغاز شود شبیه لبخند کسی که دوستش داری . . . صبح چهارشنبه بخیر.

♦ ♦ ♦

امیدوارم روزتون پر از عشق، شادی و خنده باشه. صبح بخیر. چهارشنبه پر برکتی داشته باشید.

♦ ♦ ♦

سلام امیدوارم چهارشنبه شما شروع خوبی داشته باشد! روزتان خوش.

♦ ♦ ♦

امیدوارم اگر به خاک دست زدید برایتان طلا شود! صبح چهارشنبه تون بخیر و شادی.

♦ ♦ ♦

صبح بخیر، آخر هفته در انتظار شماست. امروز سخت کار کنید و از آینده ای فوق العاده لذت ببرید.

♦ ♦ ♦

سلام صبح بخیر، چهارشنبه است و زمان آن فرا رسیده است که کارهای ناتمام هفته را تمام کنید و فکر تعطیلات باشید.

♦ ♦ ♦

من خیلی هیجان زده هستم که دوباره چهارشنبه شده و قرار است فردا همدیگر را ببینیم عشقم. صبحت بخیر خوشگلم.

پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه + متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه

سلام صبح بخیر چهارشنبه تابستانی

سلام! وقت آن است که روز چهارشنبه تابستانی خود را به درستی شروع کنید، بنابراین من فقط می خواهم سلامی عرض کنم و امروز برای شما بهترین ها را آرزو کنم.

♦ ♦ ♦

برای شما همکار عزیزم یک چهارشنبه تابستانی فوق العاده آرزو می کنم! باشد که روز شما پر از شادی، سلامتی، و بسیاری از حالات مثبت باشد!

♦ ♦ ♦

با آرزوی یک صبح چهارشنبه تابستانی بسیار شاد! باشد که روز شما پر از لبخند، شادی و نشاط و همه چیزهای خوب باشد!

♦ ♦ ♦

باشد که شکست هرگز در خانه شما را نکوبد! باشد که شما فقط معنی موفقیت را در زندگی تان ببینید! صبح بخیر و چهارشنبه تابستانی پر برکت!

♦ ♦ ♦

سلام صبح چهارشنبه بخیر! امیدوارم روز خوبی را شروع کرده باشید و در اینجا برایتان بهترین ها را آرزو می کنم!

♦ ♦ ♦

سلام صبح روز چهارشنبه تابستانی تون بخیر و امروزتان شاد شاد. هدیه امروز به شما یک لبخند شیرین است. امیدوارم روزی پر از اتفاقات عالی و موج های مثبت زیبای زندگی و روزگاری بر وفق مراد داشته باشید.

♦ ♦ ♦

یک صبح جدید تابستان برای شروع فعالیت های تازه است. شکست های دیروز را فراموش کن و از نو شروع کن. من می دانم که تو می توانی به موفقیت های زیادی برسی. صبح چهارشنبه ات بخیر!

♦ ♦ ♦

تنها چیزی که برای داشتن یک صبح چهارشنبه خوب نیاز دارید افکار مثبت و انگیزه های مثبت است. امروز زمان مناسبی برای فرستادن یک متن سلام صبح بخیر روز چهارشنبه به دوستان و خانواده است. شما می توانید بهترین پیامک صبح بخیر روز چهارشنبه را در این مقاله پیدا کنید و برای همسر، همکار و دوست خود ارسال کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب