متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

سلام صبح یکشنبه تون بخیر و شادی. امیدواریم همیشه حال دلتان خوب باشد و بسیار خرسندیم که با مقاله متن صبح بخیر روز یکشنبه همراه شما کاربران گرامی هستیم.

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

متن صبح بخیر یکشنبه

یکشنبه یکی از بهترین روزها برای همه مردم است. صبح یکشنبه روز کاری دوم در هفته است که همه ما انرژی زیادی برای انجام کارهای روزمره و اداری داریم. همه ما باید در ایام کاری هفته صبح زود برخیزیم و مراسم صبحگاهی را انجام دهیم و به آنان که دوست شان داریم یک متن سلام صبح بخیر برای روز یکشنبه ارسال کنیم. مردم باید در صبح هنگام خداوند را به خاطر همه نعمت هایش عبادت کنند و بعد از خواندن نماز صبح به دنبال کارهایشان بروند.

♦ ♦ ♦

قلمو رنگ در دستان توست می تونی بهشتی ترسیم کنی و در آن زندگی کنی …. مشکلات همیشه هست اما باید شاد و پر انرژی زندگی کرد. صبح یکشنبتون تون بخیر و شادی

♦ ♦ ♦

آرزو می کنم یکشنبه تمام فرصت های جدید و چیزهای خوب را به زندگی شما بیاورد. انشالله هفته فوق العاده ای در پیش داشته باشید. یکشنبه مبارک! صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

یکشنبه ای که به خوبی سپری شود، یک هفته محتوا به همراه دارد. یکشنبه تون بخیر باد!

♦ ♦ ♦

نمی توانم تمام روز به تو فکر نکنم. باشد که پرندگان در نزدیکی پنجره شما آواز بخوانند و نور خورشید بر شما روشن باشد. یکشنبه پر برکتی داشته باشید و صبح تان بخیر و نیکی.

♦ ♦ ♦

پیامک صبح بخیر روز یکشنبه

زندگی پر از درس تجربه است و لازمه درس های زندگی رو آویزه گوشمون کنیم که راحت‌تر زندگی کنیم سلام صبح قشنگ تون بخیر!

♦ ♦ ♦

بگذارید این یکشنبه به عنوان هفته ای پر از برکت و فرصت آغاز شود. یکشنبه ای روشن و زیبا در این هفته برای شما آرزومندیم!

♦ ♦ ♦

جادوی این صبح یکشنبه را احساس کنید و بدانید که از دیدن این صبح زیبا خوشحال هستید زیرا زنده اید! صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

صبح یکشنبه، روزی برای انجام کارهای مهم هفته و شکرگزاری برای نعمت های خدادادی. صبح بخیر دوست من.

♦ ♦ ♦

با آرزوی صبح یکشنبه ای پر از آرامش، شادی و قدردانی.

♦ ♦ ♦

امروز یک روز جدید، یک شروع تازه، و فرصتی برای انجام کارها متفاوت است. یکشنبه مبارک!

♦ ♦ ♦

بیایید این یکشنبه را به روزی به یاد ماندنی تبدیل کنیم. با آرزوی سلامتی برای داشتن هفته ای عالی!

♦ ♦ ♦

عشقم در این صبح زیبای یکشنبه از هر لحظه نهایت استفاده را ببر. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

اس ام اس صبح بخیر روز یکشنبه

باشد که این صبح یکشنبه برای شما آرامش، شادی و روزی پر از برکت به ارمغان بیاورد.

♦ ♦ ♦

از صمیم قلب در این صبح زیبای یکشنبه برای شما آرزوهای خوب می کنم. باشد که این روز سرآغاز یک هفته عالی برایتان باشد. صبح روز یکشنبه بخیر عزیزم!

♦ ♦ ♦

صبح یکشنبه پر برکتی داشته باشید و در راه خدا قدم بردارید. یک بار دیگر در زندگی تان تغییر مثبت ایجاد کنید، قلب یک نفر را لمس کنید، یک ذهن را تشویق کنید، و الهام بخش عزیزان تان باشید. سلام صبح روز یکشنبه تون بخیر!

♦ ♦ ♦

کاش اینجا با من بودی تا می توانستم به چشمانت نگاه کنم و بگویم چقدر دوستت دارم. صبح یکشنبه ات بخیر عزیزم و آرزو می کنیم هفته خوبی در پیش داشته باشی!

♦ ♦ ♦

هر صبح باید دروازہ‌ ای برای رویش دوبارہ مهربانی باشد؛ همان که نیما گفت: پس از این همه‌چیز جهان تکراريست جز مهربانی… سلام صبح یکشنبتون بخیر!

♦ ♦ ♦

چیزهای خوبِ این دنیا بی پایان است؛ همه کاری که باید انجام دهی این است که به خودت جرات کشف کردن آنها را بدهی و روزت را با یک لبخند شروع کنی. سلام صبح یکشنبه تون بخیر و شادی!

♦ ♦ ♦

باشد که این یکشنبه برای شما پر از خیر و برکت باشد. با آرزوی داشتن یک زندگی ایده آل برای شما در هر روز هفته. صبح تون بخیر و نیکی!

♦ ♦ ♦

باشد که در این یکشنبه همه چیزهای خوب وارد زندگی شما شود. انشالله هفته فوق العاده ای در پیش رو داشته باشید یکشنبه تون بخیر!

♦ ♦ ♦

متن زیبای صبح بخیر برای روز یکشنبه

آن روزِ خوب امروز است. کیفش را نکنی، از آن لذت نبری، مواظبش نباشی، می‌رود. روزهایِ خوب نمی‌آیند می‌روند… صبح بخیر عزیزتر از جانم

♦ ♦ ♦

بیدار شو، خوشحال باش و یک شنبه دیگری از زندگی ات را با اشتیاق، لذت و خوشی بگذران. امیدوارم روزیکشنبه تون روشن و زیبا باشه.

♦ ♦ ♦

خدایا یه نیم نگاهی به دل خسته‌ی هممون بکن، از اون نگاه‌ها که زندگیامونو از این رو به این رو کند. سلام صبح قشنگ یکشنبه تون بخیر.

♦ ♦ ♦

اگه امروز شاد و خوشحالی اون رو با دیگران تقسیم کن و اگه ناراحتی و غصه داری از خدا بخواه که قدرت و شادی رو به قلبت بتابونه. صبح روز یک شنبه ات بخیر!

♦ ♦ ♦

حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن! بی واسطه خوب باش، بی واسطه شادی کن و بی واسطه بخند. تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب می شود …سلام صبح روز یکشنبه بخیر و شادی!

♦ ♦ ♦

دوست عزیزم! امیدوارم در این یک شنبه عالی زندگی به کامت باشه و دست به هر چه می زنی طلا بشه! روز خوبی داشته باشی.

♦ ♦ ♦

بیدار شوید و از طبیعت آرامش بخش صبح یکشنبه لذت ببرید. باشد که این شادابی صبح یکشنبه تا آخرین روز هفته ادامه داشته باشد. صبح بخیر و آرزوی یک یکشنبه خوب برای شما!

♦ ♦ ♦

همکار گرامی! روز یک شنبه ای توام با تلاش، موفقیت و نشاط برای شما آرزو می کنم.

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

پیامک صبح بخیر یکشنبه عاشقانه

باشد که این یکشنبه برای شما پربرکت آغاز شود. انشالله به هرچی دلت میخواد برسی و یکشنبه پر رزق و روزی داشته باشی. صبح بخیر عشقم!

♦ ♦ ♦

امیدوارم یکشنبه ای به زیبایی هر روز زندگی من که با حضور تو زیبا شده داشته باشی! و اتفاقات عالی برایت رخ دهد زیرا که تو سزاوار بهترین ها هستی. صبحت بخیر عزیزم!

♦ ♦ ♦

امیدوارم دومین روز هفته ات سرشار از برکت و فرصت های عالی باشد یک شنبه ای روشن و زیبا برایت آرزومندم عشق من.

♦ ♦ ♦

عشق بزرگترین هدیه است. از شما ممنونم که خیلی خاص مرا دوست دارید. در این صبح زیبا میخواستم به تو بگویم که همیشه در ذهن من هستی. صبح یکشنبه ات بخیر عزیزم.

♦ ♦ ♦

در این صبح یک شنبه زیبا برات روز و هفته ای پر از عشق و خوشبختی آرزو می کنم یادت باشه همیشه نعمت های زندگیت رو بشماری نه مشکلاتت رو!

♦ ♦ ♦

باشد که این یکشنبه همه چیزهای خوب را به زندگی شما بیاورد. انشالله هفته فوق العاده ای در پیش رو داشته باشید یکشنبه بر شما مبارک!

♦ ♦ ♦

باشد که صبح روز یکشنبه تو به همان زیبایی باشد که با بودنت زندگی من زیبا ساخته است. باشد که امروز خبرهای خوب و خوش به سراغ تو بیاید. هیچکس بیشتر از تو لیاقتش را ندارد. صبح یکشنبه بخیر عشقم!

♦ ♦ ♦

هفته جدید در راه است و تو آن باید محکم تر از قبل آنرا شروع کنی. بدان که من همیشه در کنار تو هستم و آماده همراهی با توام. صبح زیبایت بخیر همسرم!

♦ ♦ ♦

صبح بخیر یکشنبه انگیزشی

در دومین روز هفته سعی کن ذهنت رو از افکار منفی خالی و قلبت رو با انرژی مثبت پر کنی. یکشنبه خوبی داشته باشی دوست من!

♦ ♦ ♦

اونی که تو بهش میگی قطره، واسه مورچه سیلابه… از دید خودت به مشکلات بقیه نگاه نکن! صبح یکشنبه بخیر و نیکی!

♦ ♦ ♦

باشد که یکشنبه به همان زیبایی باشد که تو زندگی من را هر روز می سازی، عشق من. یکشنبه ات بخیر!

♦ ♦ ♦

صبح روز یکشنبه بر شگفت انگیزترین مرد جهان مبارک. روزت پر از آرامش باد همسرم.

♦ ♦ ♦

زندگی به ما اجازه برگشت به گذشته و تصحیح خطاهامون رو نمیده. اما اجازه میده تا هر روز بهتر از گذشته‌ مون زندگی کنیم. یکشنبه پاییزی تون بخیر!

♦ ♦ ♦

از خواب ناز بیدار شو و شگفتی های یک شنبه زیبا رو در آغوش بگیر. امیدوارم امروز هزاران دلیل برای خندیدن و لبخند زدن داشته باشی. صبحت بخیر عزیزم!

♦ ♦ ♦

باید با احتیاط و آرام زندگی کرد… باید قدر دونست…. اونم وقتی که….. عمر کاسه گلسرخی مادر بزرگ از خودش بیشتره. صبح یکشنبه تون بخیر!

♦ ♦ ♦

مهربانی را بکار بالای هر زمینی و زیر هر آسمانی! و اگر جای دانه‌هایی که کاشتی را فراموش کردی، روزی باران، جایشان را به تو نشان خواهد. سلام صبحتون به زیبایی بهشت.

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

صبح بخیر پر انرژی یکشنبه

امیدوارم این صبح زیبا شادی فراوانی برایت به ارمغان آورد و روز با شکوه و سرشار از موفقیت داشته باشی. صبح یک شنبه ات بخیر همسر عزیزم!

♦ ♦ ♦

حواست باشد به كوتاهی زندگی. زندگی به همين آسانی مي گذرد، مثل روزی كه رفت، مثل شبی كه تمام شد… صبح قشنگ یکشنبتون بخیر!

♦ ♦ ♦

عشق من! درهای قلبت را باز کن و بگذار دلت از عشق و شادی این روز زیبا سرشار شود. روز یکشنبه خوبی داشته باشی!

♦ ♦ ♦

برخیز اِی دوست… با سلامی دلِ خود گرم کنيم که چه زيباست، کنارِ ياران خنده بر صبح زدن زندگی را به صعود و به خوشی چسب زدن… سلام صبح یکشنبه زمستانی تون بخیر!

♦ ♦ ♦

یکشنبه ای دیگر است، تا منتظر هفته ای پر برکت و فرصت باشیم. باشد که تمام آرزوهای شما برآورده شود. روز خوبی داشته باشی عشقم!

♦ ♦ ♦

یکشنبه بهترین روز برای انرژی بخشیدن به روح خود و شکرگزاری برای تک تک نعمت های پروردگار است. آغاز صبح یکشنبه بخیر!

♦ ♦ ♦

در صبح امروز یکشنبه آرزوهای گرم خود را برای شما ارسال می کنم. انشالله هفته خوبی در پیش داشته باشید!

♦ ♦ ♦

هفته پر هیجان گذشته را فراموش کنید و یک کار مثبت را امروز شروع کنید. صبح یکشنبه شما بخیر!

♦ ♦ ♦

صبح بخیر یکشنبه همراه با ذکر ذالجلال

“یا ذوالجلال و الاکرام” باشد که در این صبح یکشنبه زندگی تان با بهترین ها احاطه شده باشد، زیرا نوید یک هفته فراموش نشدنی دیگر را برای شما به ارمغان می آورد!

♦ ♦ ♦

صبحتون بخیر و یکشنبه تون شاد. (یا ذالجلال و الاکرام) باشد که طراوت صبح امروز نگرانی های شما را از بین ببرد و ذهن شما را آرام کند. یکشنبه زیبایی داشته باشید!

♦ ♦ ♦

امروز وقتی از خواب بیدار شدم به اولین چیزی که فکر کردم تو بودی. عزیزم بدان که برای موفقیتت هر صبح و شب دعا می کنم. صبح یکشنبه تو بخیر عزیزم. “یا ذوالجلال و الاکرام”

♦ ♦ ♦

(یا ذالجلال و الاکرام) باشد که این صبح یکشنبه تابستانی فوق العاده زیبا، هفته جدید شما را پر از شادی و آرامش کند. دومین روز هفته جدید در آستانه شروع شدن است و ارزو می کنم یک هفته عالی برایت باشد. صبح قشنگ شما بخیر و شادی!

♦ ♦ ♦

یا ذوالجلال و الاکرام؛ در این صبح زیبای یکشنبه، برای شما آرزوی بهترین روز ممکن را دارم.

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

سلام صبح بخیر یکشنبه بهاری

صبح یکشنبه یک روز زیبای بهاری به شما انرژی می دهد تا هفته را به خوبی آغاز کنید. امیدوارم بتوانید از بهترین روز هفته نهایت لذت را ببرید. صبح بخیر و آرزوی یکشنبه ای شاد برای شما!

♦ ♦ ♦

در این صبح زیبای یکشنبه فصل بهار، من نعمات خود را می شمارم و تو در میان آنها برترین هستی. گرچه فاصله ما را فعلا از هم جدا کرده است، اما آتش تو در قلب من به شدت شعله می کشد. یکشنبه بخیر عزیزم.

♦ ♦ ♦

همانطور که برای یک هفته کاری دیگر آماده می شوی، بدان که همیشه از حمایت من برخوردار هستی. من در کنارتم صبح قشنگ یک شنبه بهاری تون بخیر!

♦ ♦ ♦

باشد که این صبح زیبای بهار با لحظاتی شادی و مفرح برایت همراه باشد. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

شاید این یکشنبه بهترین روز زندگی تو نباشد، اما مطمئنا بهترین روز برای تلاش کردن در جهت رسیدن به موفقیت است. یکشنبه بخیر دوست عزیزم!

♦ ♦ ♦

یکشنبه زیبایی است! دلایل زیادی برای شاد بودن و تسلیم نشدن در برابر مشکلات وجود دارد، به اطراف نگاه کن و شاد باش. صبحت بخیر عزیزم!

♦ ♦ ♦

تمام خاطرات بد هفته گذشته را فراموش کن و خود را برای یک هفته زیبای دیگر آماده کن که با یک یکشنبه لذت بخش آغاز می شود. سلام صبح زیبایت بخیر!

♦ ♦ ♦

صبح شما بخیر. بیدار شوید و معجزات این صبح یکشنبه زیبا را در آغوش بگیرید. باشد که امروز هزار دلیل برای لبخند زدن برایتان به وجود بیاورد!

♦ ♦ ♦

صبح بخیر یکشنبه زیبا

همه درهای قلبت را در این صبح زیبا باز کن و بگذار برکات خداوند مثل یک موج به سمت تو بیایند. یکشنبه بر شما و خانواده تان مبارک!

♦ ♦ ♦

تو درخشان ترین ستاره روی زمین هستی. در این صبح شاد یکشنبه، برایت آرزوی بهترین ها را دارم. این فرصت را غنیمت بدان و هر روز صبح عشق و شادی را به سوی افرادی که دوستشان داری روانه کن.

♦ ♦ ♦

عزیزم فقط میخوام بدونی من نمی تونم تو رو از ذهنم بیرون کنم و بازم مثل همیشه دوستت دارم. صبح یکشنبه بخیر عشقم!

♦ ♦ ♦

کار برای موفقیت از تو فقط یک استاد می‌سازد، اما کار برای جلب رضایت مردم مطمئناً از تو یک اسطوره می‌سازد. یکشنبه بخیر، امیدوارم از روزت لذت ببری!

♦ ♦ ♦

عشق تو قلبم را پر می کند، افکار تو سرم را پر می کند. تو کارهایی را برای من انجام می دهی که هیچ کس قادر به انجام آن نیست. دوستت دارم دختر عزیزم و برایت یکشنبه زیبایی آرزو می کنم.

♦ ♦ ♦

صبح روز یکشنبه دیگری است و قرار است کل روز را استراحت کنیم و خوش بگذرانیم، یک روز عالی را برای شما آرزو می کنم. صبح بخیر عشق جانم!

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

پیام صبح بخیر روز یکشنبه

یکشنبه ها عالی هستند زیرا به ما این فرصت را می دهند که با یک انرژی مضاعف کارهای نکرده هفته قبل را به سرانجام برسانیم. صبح یکشنبه تون بخیر باد!

♦ ♦ ♦

عزیزانم! یکشنبه تون پر از انرژی مثبت و خاطرات خوش.

♦ ♦ ♦

هیچ زمانی بهتر از یک صبح یکشنبه برای سپاسگزاری از خداوند بخاطر همه نعمت هایش در زندگی وجود ندارد! صبح شما بخیر همراه با آرزوهای خوب!

♦ ♦ ♦

عزیزم ازت ممنونم که زندگی من رو فوق العاده تر کردی. من تو را خیلی دوست دارم و یک یکشنبه زیبا را برایت آرزو می کنم.

♦ ♦ ♦

بیدار شوید، شاد باشید و روز یکشنبه دیگری از زندگی خود را با اشتیاق و لذت سپری کنید. روزتان روشن و زیبا باد. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

در این یکشنبه و روزهای بعد از آن، تو لیاقت چیزی جز بهترین ها را نداری. با آرزوی روزی سرشار از شادی و نشاط. پیشاپیش یکشنبه بر شما بخیر باد!

♦ ♦ ♦

هفته تون پر برکت باشد که این یکشنبه آغاز موفقیت برای شماست. صبح تون بخیر!

♦ ♦ ♦

یکشنبه هم رسید و من در این صبح دل انگیز بهاری بهترین ها را برای شما آرزو می کنم. یکشنبه مبارک دوستان عزیزم!

♦ ♦ ♦

سلام صبح بخیر یکشنبه پاییزی

باشد که همه دعاهای تو در این صبح زیبای پاییزی مورد استجابت خداوند قرار گیرد. بازم مثل همیشه دوستت دارم عزیزم و امیدوارم یکشنبه دلپذیری داشته باشی.

♦ ♦ ♦

صبح یکشنبه پاییزی ات بخیر عشقم! باشد که کائنات در این روز عالی، شادی و خوشی را که تو به زندگی من آورده ای، به زندگی ات بیاورند.

♦ ♦ ♦

هیچ چیز به حسی که من نسبت به تو دارم نزدیک نیست. تو آتش استخوان های من هستی عزیزم؛ باشد که صبح روز یکشنبه فصل پاییز تو به زیبایی آفتابی باشد که با آمدنت به زندگی من آوردی. صبح بخیر عشق من.

♦ ♦ ♦

باشد که فرشتگان در این صبح دل انگیز همه خواسته های قلبی تو را برآورده کنند. یکشنبه پاییزیتون بخیر عشق جانم!

متن صبح بخیر یکشنبه + سلام صبح بخیر روز یکشنبه

سلام صبح بخیر روز یکشنبه

سلام صبح یکشنبه تون بخیر! من همیشه یکشنبه ها را همانند مشعل هایی می دیدم که به روزهای دیگر هفته نور می بخشند. دعا می کنم این یکشنبه نور روشنی بخش زندگی تو باشد.

♦ ♦ ♦

باشد که همیشه یکشنبه های پر رزق و روزی داشته باشد، همانطور که شما در سفره ما برکت آوردید. یکشنبه تون بخیر و با آرزوی هفته ای فوق العاده برای شما و خانواده محترم تان!

♦ ♦ ♦

باشد که این یکشنبه آرامش و آسایش بی پایان را به قلب شما بیاورد و انشالله همیشه در کنار عزیزانتان باشید. با آرزوی یکشنبه ای روشن!

♦ ♦ ♦

این بهترین روز هفته برای من است. میدونی چرا؟ چون تو به جای رفتن سرِ کار به دیدن من می آیی. صبح یکشنبه … جونم بخیر.

♦ ♦ ♦

لبخند بزن، چون امروز یکشنبه است. جایی برای غم و اندوه نگذار. دیدن یک صبح قشنگ دیگر یک امتیاز بزرگ است و مطمئن شو که از تک تک لحظات امروزت لذت می بری. صبح یکشنبه پاییزیتون بخیر دوستان!

♦ ♦ ♦

یکشنبه خوبی داشته باشید، این صبح بخیر تقدیم می شود به ……… عزیزم.

♦ ♦ ♦

این حسی که من به تو دارم زیباترین حسی است که تا به حال در من بوده است. من مطمئنم که تو همان کسی هستی که می خواهم تمام عمرم را با او بگذرانم. باشد که صبح روز یکشنبه ات به همان زیبایی باشد که زندگی من را ساخته ای.

♦ ♦ ♦

دیدن صبحی دیگر برای همه ما یک هدیه است. خداروشکر که یک یکشنبه دیگر در کنار عزیزان مان شاد و خوشحالیم. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

سلام صبح بخیر یکشنبه جدید

سلام صبح بخیر به مرد رویاهای من. اگر تو را داشته باشم برای شروع روزم به چیز دیگری نیاز ندارم. دوستت دارم آقایی!

♦ ♦ ♦

انگیزه خود را حفظ کنید و هرگز به عقب نگاه برنگردید. نفس عمیق بکشید و هر قدمت را ارزشمند بردار و به زمین بکوب. با آرزوی یکشنبه ای شاد.

♦ ♦ ♦

من همیشه با تو هستم. مهم نیست که روزهای هفته چقدر سخت به نظر می رسند. تو که عشق من باشی هر صبح قشنگ ترین است عشقم. صبح زیبایت بخیر!

♦ ♦ ♦

کاش این صبح یکشنبه خبرهای خوش زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. باشد که روز شما مملو از شگفتی ها باشد. صبح تون شاد و دل انگیز!

♦ ♦ ♦

باشد که در این صبح زیبای یکشنبه خداوند به شما نظر کند تا تمام رویاهایتان به حقیقت بدل شود. امیدوارم خداوند در تمام مراحل زندگی یار و همراه شما باشد. روز یکشنبه پر برکت و زیبایی داشته باشید!

♦ ♦ ♦

بیشتر از آن که گریه کنی بخند، بیشتر از چیزی که بگیری بده، و بیشتر از آن که متنفر باشی عشق بورز. صبح یکشنبه تان بخیر و نیکی!

♦ ♦ ♦

سلام صبح یکشنبه بهاریتون بخیر! فقط می خواستم به شما اطلاع دهم که امروز برای شما دعا کردم و متقابلا از شما تقاضا دارم برای بنده دعا کنید. صبح قشنگ تون پرتقالی!!!

♦ ♦ ♦

من برای خیلی چیزها در زندگی از خداوند متعال سپاسگزارم ولی مهمترین آنها عشق تو به زندگی مان است که خوشبختی را به زندگی من آورده است. صبح یکشنبه ات بخیر عشقم!

♦ ♦ ♦

سلام صبح زیبای یکشنبه تون بخیر

همه صبح های هفته بهتر است در جمع خانواده سپری شود. باشد که همه شما یک صبح یکشنبه شگفت انگیز، پر از عشق با چاشنی خاطرات خوش داشته باشید. صبحتون بخیر!

♦ ♦ ♦

باشد که روزهای شما به زیبایی افکار شما باشد. یکشنبه بخیر همکار عزیز!

♦ ♦ ♦

امروز یکشنبه است و من امید دارم که تمام آرزوهای شما محقق می شود و رویاهای شما به حقیقت می پیوندند. صبح روز یکشنبه تون به شادی انشالله!

♦ ♦ ♦

تو در این یکشنبه زیبا مثل سایر روزهای هفته و سال در یاد من هستی. سلام صبح یکشنبه شما بخیر!

♦ ♦ ♦

امروز برایتان هدیه ای است که در یک کاغذ بسته بندی شده رنگارنگ به نام صبح یکشنبه آمده است. خود را آماده کنید تا در نعمت های بی پایان خداوند مسحور شوید. صبح بخیر!

♦ ♦ ♦

صبح شما بخیر. بیدار شوید و معجزات این صبح یکشنبه زیبا را در آغوش بگیرید. باشد که امروز صبح هزار دلیل برای لبخند زدن در طول روز برای شما بیاورد!

♦ ♦ ♦

خدا کمکت کنه تو زندگیت موفق باشی. باشد که هر کاری را برای شما آسان کند و راهتان را هموار کند و همیشه شاد باشید. سلام صبح یکشنبه همگی بخیر!

♦ ♦ ♦

از یکشنبه خود لذت ببرید! در قلب خود ایمان داشته باشید و شجاعت تحقق تمام رویاهای خود را داشته باشید. صبح یکشنبه پاییزیتون بخیر!

♦ ♦ ♦

سلام صبح بخیر امروز یکشنبه

تمام رویاهای ما می توانند محقق شوند اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم. صبح یکشنبه بهاری بخیر!

♦ ♦ ♦

صبحم عسل و ترانه و چایی شد؛ روزم چقدر بکر و تماشایی شد؛ هر یکشنبه که با نام تو کردم آغاز؛ سرتاسر هفته غرق زیبایی شد. روز یکشنبتون به قشنگی ماه و خورشید باد!

♦ ♦ ♦

این برکت با عشق فرستاده شده است و دعا می کنم خداوند همیشه شما را حفظ کند. سلام صبح قشنگ یکشنبه تون بخیر و نیکی!

♦ ♦ ♦

بهترین شخص برای همه کسانی باشید که در این هفته جدید قرار است با آنها ملاقات کنید و آرزو دارم یکشنبه پر برکتی داشته باشید. صبح قشنگ تابستونی تون بخیر!

♦ ♦ ♦

هر روز یک شروع جدید است. نفس عمیق بکشید، لبخند بزنید و دوباره شروع کنید. سلام صبح یکشنبه تون بخیر و شادی!

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب