متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن تبریک جشن شکوفه ها که برای دانش آموزان کلاس اول دبستان می باشد را در این بخش تدارک دیده ایم و به همراه متن مجری جشن شکوفه ها در ادامه تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن تبریک جشن شکوفه ها

جشن شکوفه ها برای فرزندان شما که می خواهند به کلاس اول دبستان وارد شوند برگزار می شود و این جشن در روز سی و یکم شهریور ماه برای این عزیزان تدارک دیده می شود تا با اوضاع و شرایط جدید زندگی شان آشنایی پیدا کنند و با مدرسه دوست شوند. متن تبریک جشن شکوفه ها به مناسبت فرا رسیدن نخستین روز ماه مهر را در این بخش خواهید خواند و اگر تمایل دارید متن مجری گری جشن شکوفه ها در سر صف بخوانید با ما همراه باشید.

♦ ♦ ♦ ♦

فرزند عزیزم حال که با سعی و تلاش توانسته ای به این مقام برسی که به کلاس اول دست پیدا کنی به خود می بالم و آرزو دارم که جامعه ی فردا را بسازی و با قدرت بتوانی در همه ی امور موفق باشی. شکوفه های عزیز روزتون مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦

عزیزم امروز که وارد مدرسه شدی با خودت عهد کن که در راه کسب علم و دانش تمام سعی و تلاشت را به کار ببندی و از هیچ تلاشی در این راه فرو گذار نکنی. بی اندازه دوستت دارم و اولی شدنت را تبریک می گویم.

♦ ♦ ♦ ♦

متن تبریک روز شکوفه ها

بوی مهـــر و بوی عشق و یاد یاران می رسد/بوی دفتر، بوی درس هم قطاران می رسد

بوی علم و بوی دانش درهوای مدرسه/بوی باران کلام از سبـزه زاران می رسد

دربهار علم ودانش شور و حال معرفت/آب و بابا، نان و نانوا، از هزاران می رسد

روز شکوفه ها و بازگشایی مدارس را به کلیه دانش آموزان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که سالی سرشار از موفقیت برای تحصیل خود فراهم سازید.

♦ ♦ ♦ ♦

دلبندم اولین روزی که به مدرسه پا می گذاری بر تو مبارک آینده ای روشن مانند قلب پاکت را برایت آرزو دارم از خدا می خواهم در این راه همراهت باشد روز جشن شکوفه ها بر تو مبارک.

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن زیبا برای جشن شکوفه ها

باز می آید صدای مدرسه بانگ شادی هوی و های مدرسه مرغ دل پر می زند از اشتیاق در هوای با صفای مدرسه. جشن شکوفه ها آغاز زنگ دانایی و شروع مهرورزی و علم آموزی مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦

امروز زیباترین روز برای من است زیرا که قرار است صدای پای عزیز دلم در حیاط مدرسه طنین انداز شود. عزیز تر از جانم جشن شکوفه ها مبارکت باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

تماشای تو برای اولین بار در لباس مدرسه یکی از ناب ترین لحظاتی بود که تجربه کردم عزیز دلبندم؛ فرزندم جشن شکوفه ها مبارک عزیزم.

♦ ♦ ♦ ♦

یک سال پیش، آه ؛ وقتی که می شکفت گل های مدرسه چشم انتظار بود از پشت پنجره، بابای مدرسه بابای مدرسه یعنی: دعای خیر، یعنی: نماز صبح، یعنی کسی که ماند در خانه دلش غم های مدرسه مردی که بارها توی کلاس ما جارو کشید و رفت از اشک های او باغ شکوفه بود هر جای مدرسه. روز شکوفه ها و بازگشایی مدارس و همچنین آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن تا مقصد بزرگ شدن مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦

متن کوتاه برای جشن شکوفه ها

مهر است کتاب را باز کن. بوی گل بلند می شود، بوی باران، بوی تبسم دریا، بوی نسیم خنک.

کتاب را بازکن. کتاب را بازکن. آفتاب پاییزی و صدای خنده ی بچه ها همه جا را پر کرده است.

باز زنگ تفریح است. باز هم شادی این سو و آن سو حیاط می دود. چه زیباست این لحظه ها.

چه زیباست تفریح پس از خواندن و نوشتن. چه زیباست دست در دست هم کلاسی ها، تمام لحظه های مدرسه را نفس کشیدن “،

نفس کشیدن و جایی دردفتر خاطرات ثبت کردن. دفتر خاطرات مدرسه را باز کن و بنویس : باز هم مهر، باز هم مهربانی، باز هم بهار.

پاییز آمد و بوی مهر و محبت و صفا را به ارمغان آورد تا پرواز فرشتگان زیبای خدا به سوی علم و ایمان رهنمون شود.

دخترم جشن شکوفه ها مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦

معلم با آن لبخند دلنشین، کلمه ها را مهمان دل هایمان می سازد و تخته سیاه، خاطرات سبز درختان را برایمان تعریف می کند و پنجره ی کلاس، چشمان مان را با پرواز کبوتران حیاط مدرسه، آشنا می سازد. معلم تمام آنچه را که از سوی پنجره است، برایمان می گوید. می گوید تا بتوانیم از پنجره ی آگاهی ببینیم آن سوی جهان را، آن سوی زندگی را. اینک ضمن ادای احترام به پرچم عزیز کشورمان ایران، پرچمی که رنگ سبز آن نشانه ی طراوت و رویش؛ رنگ سپیدش صلح و آرامش و رنگ سرخ آن یادآور گلبرگ سرخ لاله هاست، روز شکوفه ها و بازگشایی مدارس مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک جشن شکوفه ها

مدرسه ها بازشد، مدرسه هایی که در گرمای تابستان خسته و خواب آلود، زیر نور خورشید دراز کشیده بودند؛ مدرسه هایی که سه ماه در انتظاربودند؛ مدرسه هایی که حالا با لبخندهایی درخشان چشم به آمدن بچه ها دوخته اند؛ مدرسه هایی که حالا پر از سر و صدا و شادی اند. مدرسه ها دیگر از تنهایی در آمده اند. مدرسه ها حالا یک عالم دوست دارند. یک عالم دوست کوچک و بزرگ. مدرسه، خانه ای پر از کتاب، پر از دفتر، پر از کلمات، پر از معلم، خاطره، دانش. مدرسه و درختان گوشه ی حیاط آن، همان جا که پاتوق زنگ های تفریح است، همان جا که دل ها دور هم جمع می شوند، کلمه ها را بر زبان می آورند تا روزی خاطره شوند. روز جشن شکوفه ها بر دانش آموزان اول ابتدایی مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

خدایا مدرسه، کتاب، کلاس، هم کلاسی، . . . چه واژه های زیبایی، همه مرا به تو می رساند، تا دوست داشتن تو، تویی که این همه زیبایی را آفریده ای. دوستت دارم و دوست دارم بیشتر بشناسمت. دوست دارم بیشتر با تو آشنا شوم. مدرسه جایی است که می توانم تو را بیشتر بشناسمت. پس مدرسه را خیلی دوست دارم. پسرم جشن شکوفه ها مبارک

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن مجری جشن شکوفه ها

متن ادبی جشن شکوفه ها برای مجری و ناظم مدرسه است که در این بخش از نوشتار تهیه و تنظیم شده است و اگر به دنبال متن مجری جشن شکوفه ها هستید با سماتک همراه باشید تا زیباترین متن مجری گری برای روز شکوفه ها را در اختیارتان قرار دهیم.

♦ ♦ ♦ ♦

به نام خداوند بخشنده ی مهربان، به نام خدایی که پاسدار حرمت خون شهیدان است، و با یاد و گرامیداشت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) سخن را آغاز می گنیم، تبریگ می گوییم فرا رسیدن جشن شکوفه ها را و گرامی می داریم مقدم عزیزان را به بوستان علم و دانش.

♦ ♦ ♦ ♦

متن سخنرانی معلم در جشن شکوفه ها

فصل مهر ، فصل رویش جوانه های امید، فصل خواندن و نوشتن و جشن شکوفه ها و سخرانی معلم ها در سر صف مدرسه از راه رسید، فصل مهر ، فصل آشنایی با خدا، فصل خوشه چینی ستاره ها، فصل همکلاسیهای دیروز و هم نیمکتی های امروز، از راه رسید.

در روز جشن شکوفه ها زنگ آگاهی به صدا در می آید و پرچم دانش برافراشته می شود، درب گلستان معرفت گشوده می شود و صدای جنب و جوش و شور و هیاهوی بچه ها، فضای مدرسه را پر می کند.

یاسمن ها از قصّه های دیروز می گویند و معلمین درس امروز می دهند و کبوتران وجود را به پرواز در می آورند، تا به دانش آموزان درس خوب زیستن را بیاموزند.

و در جشن شکوفه ها سخنی با تو دارم ای معلم، آن گاه که بر گوهر وجود، آیه ی مهر می نشانی … نور در گلدان اندیشه ام می نگاری … جوهر وجود را با آیات الهی به شفافیت شبنم دل می نمایی … صف‍حه ی سفید ذهنم را با کلامت قلم می زنی … در گوشم آهنگ مهر می خوانی … دستانم را با ساختن بنای زندگی آشنا می سازی …. با نگاهت شالوده ی وجودم را شکل می دهی و بر رسایی ها و نارسایی هایش صیقل می کشی.

ای معلم! ای که پا جای پای انبیاء گذاشته ای تا درس چگونه زیستن را به ما بیاموزی، امروز فرشتگان مامورند، به حمد و ثنای تو که برترین شغل را پذیرا شدی تا بهترین خدمت را به بشریت بنمایی… آن گاه که کلامی می آموزی و آن گاه که حرفه ای یاد می دهی و آن گاه که استعدادهایم را پرورش می دهی تا آن چنان که شایسته است زندگی نمایم و آن گاه که مرا متوجه ی کمال خالقم در آفرینش می نمایی.

من همه ی آن لحظات را مدیون تو هستم که چون فرشته ی آسمانی در خلقت زمینی، تجلی بخش راه انبیائی و سراینده ی غزل هستی بخش آموختن، برای زندگی نمودن بهتری و تو ای زیبای بوستان خرد، از مهر اندیشه ات و سبزی وجود ، پر طراوت تر از همیشه ، وجودم را طراوت می بخشی تا من نیز با پرورش استعداد و اندیشه ام و بالا بردن قابلیت ها و ظرفیت های خویش، خردمندانه نقش آفرین زندگی شوم، که خداوند هستی بخش بدان منظور مرا سرشته و من امروز به شکرانه ی این همه نعمت ، خداوند بزرگ را سپاس بیکران می گذارم که آیات مهرش را در وجودی چون انسان به ودیعت گذاشت تا انسانیت را در وادی امتحان، به عرصه ی ظهور رساند. روز شکوفه ها بر عموم دانش آموزان ایران زمین مبارک باد.

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن مجری گری جشن شکوفه ها

دوستان من بیایید در این روز جشن شکوفه ها از درگاه خداوند یگانه یاری جوییم و نجواهایی را با هم زمزمه کنیم.

بارالها! به سوی تو آمده ام تا دریابی ام، و ازتو مدد جویم؛ یاری طلبم و بخواهم که مرا به خود وانگذاری؛ که بی تو من پوچم  !

بار الها از تو می خواهم همواره رهرو راه حسین (ع) و شاگرد مکتب او باشم . (الهی آمین)

از تو می خواهم مرا یاری کنی تا در مسیری گام بردارم که مروّج علم و آیین تو باشم . (الهی آمین)

یاری ام کن تا همواره در آموختن، حریص باشم و در ترویج آموخته هایم، سخاوتمند. (الهی آمین)

کمکم کن قلم که در دست می گیرم، به یاد تو باشم و آنچه می نگارم، مورد رضای تو باشد. (الهی آمین)

در این روز شکوفه ها، از مهر بی کران خویش باز هم به ما ببخش و این آغازِ دوباره را برایمان آغازی مبارک رقم بزن .به لطف و کرمت، یا ارحم الراحمین .

رهبر عزیزمان را در پناه خودت حفظ کن، و ظهور آقا امام زمان را نزدیکتر بگردان. (الهی آمین)

با عرض تبریک مجدد به مناسبت جشن شکوفه ها، نوروز یادگیری و علم آموزی و ضمن عرض تشکر از یکایک شما عزیزان، در پایان مراسم برای خشنودی و سلامتی صاحب عصر (عج) دعای فرج را هم نوا باهم می خوانیم.

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن سخنرانی روز شکوفه ها

به نام خداوند رنگین کمان               خداوند بخشنده مهربان

خداوند زیبایی و عطر و رنگ          خداوند پروانه های قشنگ

خدایی که سرشار از آرامش است       طرفدار سرسبزی و دانش است

خدایی که از بوی گل بهتر است       و از نور باران صمیمی تر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

بچه ها سلااااااام

ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت همه شما دانش آموزان عزیز معلمان دلسوز و میهمانان ارجمند همانطور که می دانید بخاطر سخنرانی روز شکوفه ها در خدمت تان هستیم و از شما خواستاریم که دقایقی همراه ما باشید و بعد رهسپار کلاس هایتان شوید.

سالروز جشن شکوفه ها و آغاز بهار علم و دانش رو به همه شما تبریک عرض می کنیم و از شما دعوت می کنیم ما را در جشنی که به همین مناسبت برپا نموده ایم همراهی کنید .

در ابتدای برنامه گوش جان می سپاریم به آیاتی چند از کلام ا… مجید.

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

نمونه متن مجری جشن شکوفه ها

سلام…. سلام…. روزتون بخیر …. حالتون خوبه…. تعطیلات خوش گذشت…..خدارو شکر

با تو گر خواهي سخن گويد ” خدا ” قرآن بخوان

تا شود روح تو با حق آشنا قرآن بخوان

اي بشر ياد “خدا” آرامش دل مي دهد

دردمندان را بود قرآن دوا ، قرآن بخوان

دامها گسترده شيطان در مسير عمر تو

تا كه ايمن باشي از اين دامها قرآن بخوان

گوش جان می سپاریم به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با صدای قاری محترم……………….. به برکت ختم صلوات بر محمد و آل محمد (ص).

با تشکر از قاری محترم…….. که با صوت دلنشین خود فضای محفل ما را نورانی کردند. برای سلامتی شون صلوات…..

سالروز جشن شکوفه ها بر شما دانش آموزان مدرسه ابتدایی … مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

متن زیبا برای سخنرانی جشن شکوفه ها

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که  انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت،بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند. همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه و روز شکوفه ها یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است. فرا رسیدن جشن شکوفه ها را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نماید.

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها + متن مجری جشن شکوفه ها

متن ادبی برای جشن شکوفه ها

از پنجره بیرون را نگاه کن. دوباره و در پاییزی دیگر، آن بهار پیدا شده است. میلیون ها معلم و دانش آموز خسته از سه ماه پرملال تابستان، دارند به استقبال بهار می روند. برای این همه دل مشتاق، روز جشن شکوفه ها عید است. «حول حالنا»است. شوری است که همه را به سمت آگاهی می کشاند. امیدی برای سبزشدن که «یامقلب القلوب» ؛ که اگر این بهار پیدا نمی شد، پاییز چه آسان می توانست ما را زپا درآورد. راستی هیچ فکر کرده ای که ماندن در هجوم بادهای سرد پاییزی و رو به رو شدن با جای خالی بچه های سرود خوان، چه اندازه دشوار بود؟ حال اما فقط خداحافظی یک کودک دبستانی از داخل خانه و صدای پای او در داخل کوچه، عطر شور و نشاط و امید را در هوا می پراکند.

♦ ♦ ♦ ♦

متن سخنرانی مدیر در جشن شکوفه ها

یکی از مرسوم ترین ها در روز اول مدرسه سخنرانی مدیران در سر صف است و اگر شما هم به یک نمونه متن سخنرانی مدیر در روز شکوفه ها نیاز دارید با این بخش همراه باشید:

عزیزان همیشه روز جشن شکوفه ها برابر است با بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس:

هشت سالی که به همه جهانیان الفبای مردانگی، ایثار، مقاومت، ایستادگی، همدلی و وحدت را آموخت.

هشت سال دفتر مشق بچه ها پر از تصویر خمپاره و مین بود.

هشت سال کار تمام دل ها غصه خوردن بود.

هشت سال استکبار راهِ نفس آسمان را بسته بود؛

هشت سال واقعه عاشورا و تاسوعا هر روز تکرار می شد و قامت هایی صدپاره همچون عباس علیه السلام، قاسم علیه السلام، علی اکبر علیه السلام معناگر عشق به خداوند و میهن بودند.

هشت سال همه و همه از کربلا استعاره گرفتند و کاروانی از نور و حقیقت به قافله سالاری آن پیر روشن ضمیر راه رسیدن به پیروزی را پیمود.

آری ،تقویم میهن هنوز هم هشت سال شیدایی را به یاد دارد؛ هشت سالی که لاله های گلگون دارد.

برای شادی روح آن عزیزان صلوات.

جشن شکوفه ها را از جانب خودم و معلمین تان به شما تبریک می گویم و دعوت می کنیم از مدیر محترم مدرسه برای بیان سخنان ارزشمند خود تشریف بیاورند، با صلواتی همراهی بفرمایید.

…………

متن زیبا برای تبریک جشن شکوفه ها را در بالا خواندید و امیدواریم متن مجری جشن شکوفه ها مورد استقبال تان قرار گرفته باشد و سال درسی خوبی را برایتان آرزومندیم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب