پیام تبریک روز راهدار + متن تبریک روز راهداری

پیام تبریک روز راهدار + متن تبریک روز راهداری

۱ دی ماه فرصت مغتنم بوده و مجالی است برای قدردانی و قدرشناسی از زحمات یکایک راهداران و همچنین خانواده های صبور آنان که با بردباری و پشتیبانی شرایط انجام ماموریت شان را فراهم می کنند. از شما دعوت می کنیم با پیام تبریک روز راهدار همراه ما باشید.

پیام تبریک روز راهدار + متن تبریک روز راهداری

پیام تبریک روز راهدار

انصافا اقامت شبانه روزی در راهدارخانه ها و رفع ریزش و رانش جاده‌ها و نمک پاشی و تامین ایمنی جاده در برف و کولاک گردنه ها و کمک به مسافران در راه مانده و تمیزکردن تابلوهای علائم و حاشیه جاده از زباله ها و کارهای مفید دیگه ای که باعث میشه حضور راهداران به معنی آرامش و امنیت در جاده ها باشد و نتیجه اش کاهش مستمر چند ساله تصادفات در جاده های کشور است. متن تبریک روز راهداری مبارک را در این نوشتار خواهید خواند.

….

راهداران حافظان جان مردم در جاده‌ها هستند. از زحمات و تلاش تمامی این سخت‌ کوشان بی‌ادعا در جاده‌ها تقدیر و تشکر می‌نمایم.

♦ ♦ ♦

کار راهدار دوری خطر از دیگران و پذیرفتن به جان خویش است. این روز عزیز را به راهداران بی باک و شایسته کشورمان تبریک می گویم و همواره قدردان زحمات آنان هستم.

♦ ♦ ♦

راهداران خادمان بی ادعای عرصه جاده و منشاء خدمات اجتماعی، اقتصادی می باشند. سلام راهدار، روزت مبارک!

♦ ♦ ♦

اول دی ماه روز راهدار بر راهداران، مردان زندگی بخش، امید آفرین و ایثارگر گرامی باد.

♦ ♦ ♦

راهداری شغلی دشوار توام با عشق، ایثار و فداکاری است. خداوند یار و یاور راهداران عزیز و تلاشگر باشد!

♦ ♦ ♦

اول دی روز راهدار بر جامعه راهداران فداکار کشور که در ایمنی سفرها و حفظ جان مسافران تلاش می‌کنند خجسته باد.

♦ ♦ ♦

روز امانت داری از امانت های خداوند بر سخت کوشان راه ها مبارک. همت تان بلند و جاودان باد!

♦ ♦ ♦

راهداری یکی از دشوارترین مشاغل در کشورمان است که زمان و وضعیت جوی نمی شناسند. اول دی ، روز راهدار بر تمامی راهداران سختکوش گرامی باد!

پیام تبریک روز راهدار + متن تبریک روز راهداری

پیامک تبریک روز راهدار

نبض توسعه اقتصادی و پویایی در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه راهداری و حمل و نقل می تپد. پیشاپیش روزشان مبارک باد!

♦ ♦ ♦

گوییم راهدار؛ اما مترادف است با عاشق خسته ای که هیچوقت از پای نمی افتد، جان در کف دست دارد و دل در پای.

♦ ♦ ♦

روز راهدار نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راهها می‌کوشند.

♦ ♦ ♦

ضمن تبریک روز راهدار از تلاش شما عزیزان راهدار که در حفظ جان و مال مسافران و استفاده کنندگان از راه ها به حق غیرت می کنید تقدیر و تشکر می کنم.

♦ ♦ ♦

راهداران خادم و عاشق هر بار با عهد مردانه شان به یاری رانندگان می آیند تا خطر را به جان خود خریده و از جان دیگران دور کنند.

♦ ♦ ♦

راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌ها دارند و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.

♦ ♦ ♦

یکم دی‌ ماه روز راهدار و راهداری، یادآور تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و فعالیت شبانه‌ روزی صنعت حمل و نقل کشور و نقش‌آفرینی رانندگان سخت‌ کوش در بخش‌های مختلف توسعه‌ای ایران اسلامی گرامی باد.

♦ ♦ ♦

۱ دی روز راهدار بر سربازان مظلوم خط مقدم جاده‌ها و کسانی که کمتر از آنها نام‌ برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است مبارک باد.

پیام تبریک روز راهدار + متن تبریک روز راهداری

متن تبریک روز راهداری

بیایم به احترام این عزیزان، قبل از سفر به توصیه های راهداری گوش کنیم، به تابلوهای علائم جاده ای توجه کنیم و زباله ها را در حاشیه جاده رها نکنیم یا از خودرو به بیرون پرت نکنیم.

♦ ♦ ♦

راه‌ها یک سرمایه ملی هستند که حفظ و حراست از آنها نیازمند فعالیت نیروهای متخصص است و کار راهداران هیچ‌گاه تمامی ندارد. یکم دی روز راهدار بر راهداران شب زنده دار در جاده ها گرامی باد.

♦ ♦ ♦

اینجانب روز راهداری را که در تقویم رسمی کشور به نام تلاشگران این عرصه و یادآور صحنه های بی بدیل و تجسم واقعی خدمت به آحاد و اقشار مختلف ثبت شده است صمیمانه ارج نهاده و توفیق خدمتگذاری هرچه بیشتر راهداران خدوم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه یگانه ایزد منان مسئلت می نمایم.

♦ ♦ ♦

راهداران کسانی هستند که با متانت، صبوری و ایثار و دوری از خانواده، سختی‌های فراوانی را متحمل می شوند و نقش تعیین کننده‌ای در انسجام شبکه حمل و نقل و سلامت سفر هم‌ میهنان دارند.

♦ ♦ ♦

تبریک به مناسبت روز راهداری

شغل راهداری یک شغل سخت و زیان‌ آور است که راهداران در شرایط جوی تابستان و زمستان تنها به عشق خدمت و جلب رضایت مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

♦ ♦ ♦

بدون تردید زحمات و خدمات بی شائبه و تاثیرگذار شما عزیزان بعنوان چشم های همیشه بیدار و فرشته های نجات مسافران و رانندگان در تمامی ادوار زمانی سال و نقش ارزنده تان در توسعه شکوفایی جامعه و تحقق اهداف عالی سازمانی موضوعی نیست که بتوانیم ساده از آن بگذریم و پیشاپیش روز راهدار بر شما راهداران ایران زمین مبارک باد.

♦ ♦ ♦

امروز در نخستین روز از زمستان، روز راهداران شریف است که در جای جای این ایران نازنین، به خصوص در جاده ها و معابر پر خطر؛ چونان سربازانی آسیمه، برای صیانت از جان و مال هموطنان خود خدمت می کنند.

♦ ♦ ♦

روز راهداری را به راهداران این تلاشگران بی ادعای جاده ها و گردنه ها که شبانه روز، تعطیل و غیر تعطیل امنیت و آرامش رو در جاده ها فراهم می کنند تبریک و خداقوت عرض می کنم.

♦ ♦ ♦

روز اول دی ماه نخستین روز شروع فصل زمستان و به عنوان آغاز سخت‌ ترین بخش ماموریت راهداران خادم بی‌ ادعا، فرصتی است تا قدر و منزلت خدمت این عزیزان ارج نهاده شود. امیدواریم از متن پیام تبریک روز راهدار رضایت خاطر داشته باشید و از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش راهداران را در انجام وظایف خطیر راهداری و ماموریت شغلی و تلاش بیش از پیش جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسألت می نمایم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب