لپ تاپ هیبریدی چیست؟

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

لپ تاپ هیبریدی بسیار سبک و با وزن بسیار کمی می باشد شما می توانید این لپ تاپ ها را خیلی راحت حمل نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر لپ تاپ هیبریدی چیست را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به گزارش سماتک لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ و یا هیبریدی، لپ تاپ های سبک وزنی هستند و قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را دارند، در این مطلب به بررسی بهترین لپ تاپ های هیبریدی، ۲ در ۱، در سال ۲۰۱۷ می پردازیم.

 

لپ تاپ های ۲ در ۱، لپ تاپ هایی مناسب مسافرت و کار کردن در مکان های مختلف است. بدون شک لپ تاپ هیبریدی برای افرادی که دائماً در سفر هستند و تجارت خاصی دارند گزینه بسیار مناسبی است. البته ضخامت کم این لپ تاپ ها و سبک بودن آن ها، سازنده را مجبور می سازد تا از باتری با ظرفیت‌های کمتری استفاده کند.

 

بیشتر لپ تاپ های ۲ در ۱ در سال ۲۰۱۷ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به بازار عرضه شدند. البته موارد نادری مانند Cube iWork 1X نیز دیده شد که با دو سیستم عامل ویندوز و اندروید عرضه شد.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

کیفیت این لپ تاپ های با لپ تاپ های معمولی بسیار متفاوت می باشد این لپ تاپ ها بسیار نازک و سبک هستند قابلیت های بسیاری را در این لپ تاپ ها خواهید یافت سرعت و ظرافت این لپ تاپ هیبریدی بسیار عالی می باشد .

 

قابلیت های لپ تاپ های ۲ در ۱ معمولاً شبیه به یکدیگر است و معمولاً همه آن ها قابلیت چرخش صفحه کلید با زاویه ۳۶۰ درجه را دارند، در برخی از مدل های لپ تاپ های ۲ در ۱ صفحه کلید به صورت کامل از صفحه نمایش جدا می شود و کاربر می تواند فقط از صفحه نمایش به عنوان تبلت استفاده کند.

 

در ادامه به برترین ۲ در ۱ های سال ۲۰۱۷ اشاره می کنیم:

HP Spectre x360 13

لپ تاپ HP Spectre x360 13 بسیار سبک و نازک است، از ویژگی های لپ تاپ می توان به پردازنده اینتل Core i5 و i7، پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 620، رم ۸ و ۱۶ گیگابایت، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ FHD، رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ UHD، پنل IPS؛ حافظه ۳۶۰ گیگابایتی، و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD اشاره کرد. از ویژگی های مثبت لپ تاپ HP Spectre x360 13 می توان به سبک بودن و نازک بودن آن اشاره کرد و از ویژگی های منفی نیز می توان دکمه های کیبورد بسیار کوچک و کم ارتفاع، فقدان SD card reader را نام برد/سماتک

 

شاید بتوان رقیب اصلی HP در تولید لپ تاپ های سبک را اپل دانست، اپل در تولید لپ تاپ جدید خود از آخرین پردازنده نسل هفتم اینتل Kaby Lake استفاده کرده است و به نظر می رسد HP از این قافله عقب‌مانده، باید منتظر بود تا HP نیز از محصولی برای رقابت در این زمینه رونمایی کند.HP در تولید HP Spectre x360 13 به سختی تلاش کرده تا قابلیت های آیپد پرو را بسیار بهتر و حرفه ای تر بازسازی کند که البته موفق بوده، HP Spectre x360 13 قابلیت پخش فیلم با کیفیت ۴K را دارد.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

Microsoft Surface Book i7

سرفیس بوک ها بدون شک دارای طراحی های بسیار خوب و زیبایی هستند، این سرفیس بوک نیز از قاعده مایکروسافت پیروی کرده. Microsoft Surface Book i7 دارای CPU اینتل Core i7-6600U، گرافیک Nvidia GeForce GTX 965M، Intel HD Graphics 520، رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچ،۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل، حافظه ۲۵۶ گیگابایت، حافظه ۱ ترابایت SSD، است. از ویژگی های مثبت این سرفیس بوک می توان به گرافیک بسیار بالا و عمر باتری بسیار مناسب اشاره کرد، ویژگی منفی نیز قیمت بسیار بالای این لپ تاپ است.

 

یکی از محصولات بسیار خوب مایکروسافت در سال گذشته Microsoft Surface Book i7 بود که توانست با گرافیم بسیار قوی و ۲۰ درصد عملکرد باتری بهتر وارد بازار شود. بدون شک Microsoft Surface Book i7 گران قیمت است، لپ تاپ های سریع مانند مک بوک پرو و سرفیس ها دارای قیمت بالایی هستند و کاربر در حین خرید این نکته را در نظر دارد. باتری Microsoft Surface Book i7 عمر مفید ۹ ساعت و ۱۶ دقیقه را دارد که برای یک لپ تاپ ۲ در ۱ این عمر باتری تقریباً ایدئال است.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

Samsung Notebook 7 Spin

Samsung Notebook 7 Spin یک لپ تاپ سبک، مقرون به صرفه و همه فن حریف است. از ویژگی های Samsung Notebook 7 Spin می توان به ۲٫۵GHz Intel Core i7-6500U، گرافیک Nvidia GeForce 940MX; Intel HD Graphics 520، رم ۱۲ و ۲۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی FHD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و پنل LED لمسی، حافظه ۱ ترابایت HDD و ۱ ترابایت HDD + 128 گیگابایت SSD، اشاره کرد. از ویژگی های مثبت Samsung Notebook 7 Spin می توان به صفحه نمایش خوب و قیمت مناسب اشاره کرد و ویژگی های منفی آن نیز شامل گرافیک نسبتاً ضعیف می شود.

 

سامسونگ در جهان به ساخت گوشی های هوشمند مشهور است، ولی باید در میان همه گوشی های هوشمند خوب سامسونگ به لپ تاپ ۲ در ۱ بسیار مناسب Samsung Notebook 7 Spin نیز اشاره کنیم. قیمت بسیار مناسب لپ تاپ از بسیاری جهات آن را مورد توجه قرار می دهد، البته نقطه ضعف لپ تاپ گرافیک آن به حساب می آید.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

Asus ZenBook Flip UX360CA

Asus ZenBook Flip UX360CA دارای CPU اینتل Core M6Y30، گرافیک اینتل HD Graphics 515، رم ۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ FHD، پنل IPS لمسی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگا بایت حافظه SSD است. از ویژگی های مثبت این زن بوک کمپانی ایسوس می توان به عمر باتری مناسب، کیبورد بسیار خوب اشاره کرد، و ویژگی های منفی آن نیز شامل اختلالات در رنگ های صفحه نمایش می شود.

 

از ویژگی های بسیار خوب Asus ZenBook Flip UX360CA پورت های ورودی است که بر روی این لپ تاپ قرار دارد، زن بوک ایسوس از USB-C،HDMI، و میکرو SD پشتیبانی می کند و طراح کاربرد را قربانی نازکی و ظرافت نکرده است و سعی کرده تمام قابلیت های یک لپ تاپ ایدئال را در زن بوک بگنجاند. با این حال زن بوک باز هم سبک و ظریف است و توانسته به راحتی بسیاری از ۲ در ۱ های ظریف را پشت سر بگذارد.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

HP Pavilion x360 15

HP Pavilion x360 15 یک ۱۵ اینچی پرتابل است که ازآنچه شما فکر می کنید سبک تر و راحت تر است. از قابلیت های HP Pavilion x360 15 می توان به:CPU،Core i7 اینتل، گرافیک Nvidia GeForce 930M، رم ۸،۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۵٫۶ Full HD رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و حافظه ۱ ترابایت اشاره کرد. HP Pavilion x360 15 بسیار سبک است و در حمل و نقل بسیار راحت، شاید بتوان تنها ایراد وارده به این لپ تاپ را عمر باتری نامناسب آن دانست.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

Dell Inspiron 13 7000 2-in-1

Inspiron 13 7000 دارای CPU، اینتل،Core i5 و i7 است، گرافیک Intel HD Graphics 520 – ۶۲۰، رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ لمسی، حافظه ۵۰۰ گیگابایتی،۱ ترابایت حافظه HDD و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی،۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از ویژگی های این لپ تاپ است. از ویژگی های خوب Dell Inspiron 13 7000 می توان به عمر باتری مناسب و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد، و ویژگی های منفی آن نیز شامل صدای بد و پورت های آن می شود.

 

مانند بسیاری از ۲ در ۱ های این لیست Dell Inspiron 13 7000 نیز قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را دارد و وزن مناسبی نیز دارد، اما ویژگی منفی بارز این لپ تاپ کیفیت صدای بسیار بد آن است، اگر شما در حین استفاده از Dell Inspiron 13 7000 از هدفون استفاده کنید بهتر است! صفحه نمایش، کیبورد، طراحی Dell Inspiron 13 7000 بی نظیر است و نمی‌توان ایرادی از طراحی این لپ تاپ گرفت.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

Lenovo Yoga 720

Lenovo Yoga 720 دارای CPU اینتل Core i5، گرافیک اینتل HD Graphics 630، رم ۸ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی FHD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و صفحه نمایش UHD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ با پنل IPS با قابلیت anti-glare، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SSD است.

 

از ویژگی های مثبت Lenovo Yoga 720 می توان به کیبورد مناسب، لولا های محکم اشاره کرد. ویژگی های منفی آن نیز شامل عملکرد نامناسب فن ها و پشتیبانی از پورت USB است. Lenovo Yoga 720 دارای طراحی بسیار زیبایی است و صفحه کلید این لپ تاپ نیز قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای را دارد. صفحه نمایش Lenovo Yoga 720 نیز بسیار با کیفیت است.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

 

منبع: click.ir

جدیدترین مطالب