چگونه با گوشی پول در بیاوریم

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

پول درآوردن با گوشی موبایل یکی از روشهای درآمدزایی است که امروزه بسیار پرطرفدار است روش پول درآوردن با گوشی موبایل را در ادامه توضیح خواهیم داد چگونه با موبایل پول در بیاوریم با سماتک همراه باشید.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

روش پول درآوردن با گوشی

چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟ پول درآوردن با گوشی موبایل کار سختی نیست و شما می توانید روش پول درآوردن با گوشی را تست کنید. برای پول درآوردن با گوشی حتما لازم نیست سرکار بروید به ویژه اگر شرایط دور ماندن از خانه برای ساعت های طولانی را ندارید و باید مراقب کودکان یا افراد بیمار باشید می توانید تنها با استفاده از گوشی موبایل هوشمند خود صاحب درآمد از دورکاری شوید.

 

گفتنی است در برخی کشورهای جهان استارتاپ هایی فعال و خلاقانه برای پول درآوردن با گوشی تلفن همراه ایجاد شده است و افراد با نصب برخی نرم افزارها می توانند صاحب درآمد شوند. برخی از شرکت ها به افراد برای خرید از محصولات آنها در فروشگاه ها و یا بازدید از فروشگاه و معرفی محصولات و مکان فروشگاه به دوستان و اقوام پول پرداخت می کنند.

 

برخی دیگر از شرکت های فروش البسه و کفش نیز در صورت خرید و تبلیغ به دوستان و آشنایان برای خرید محصولات به فرد انواع بن و پول نقدی و کارت هدیه رایگان می دهد. برخی دیگر از شرکت ها نیز برای رصد سایت های خود با گوشی موبایل توسط افراد به آنها دستمزد پرداخت می کنند از جمله شرکت هایی که در در بورس ها فعال هستند و یا شرکت هایی که قیمت های لحظه ای برای خرید و فروش محصولات خود دارند. تمامی این موارد نمونه هایی از کسب و کارهای نوپا و خلاقانه است که افراد می توانند بدون صرف وقت زیاد با کمی دقت و حوصله صاحب پول درآوردن با گوشی موبایل شوند.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

برنامه نویسی و توسعه‌ اپلیکیشن‌ های کاربردی برای شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و تولید اپلیکیشن‌های تحت وب، برترین شغل سال و روش پول درآوردن با گوشی است.

 

در ایران، شرکت‌های کوچک و بزرگ، تجار و ارائه کنندگان خدمات گوناگون، واقعیت امر را پذیرفته و قبول کرده‌اند که بدون وب سایتی رسمی یا حتی یک اپلیکیشن گوشی موبایل، در تبلیغ کسب و کار و فروش محصولات‌شان توفیق زیادی نخواهند داشت.

 

پس اگر عاشق فناوری هستید و از نعمت صبر و حوصله برخوردارید، دیگر اتلاف وقت جایز نیست.

 

برای پول درآوردن با گوشی اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید. بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه و فروش آن با گوشی در پیج کاری تان هم می تواند در آمد زا باشد. برای پول درآوردن مجازی لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به در آمد زایی برسید.

 

شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش یکی از منابع کسب درآمد این روزهاست که خیلی ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

چگونه از طریق گوشی پول در بیاوریم

امروزه شما می توانید با داشتن یک گوشی تلفن همراه و بدون داشتن سرمایه اولیه به راحتی پول دربیاورید. به جای اینکه بیشتر وقت تان را در اینترنت به دنبال خواندن خبر و یا مشاهده پیج های اینستاگرام باشید بهتر است به فکر پول درآوردن با گوشی باشید. در مورد اینکه “چگونه از گوشی پول در بیاوریم” ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد:

 

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه

اگر شماره همراه تان رند است و این رند بودن شماره تا به حال، گلی به سر شما نزده و به هر دلیل قصد فروش آن را هم ندارید، می توانید با نصب یک برنامه مدیریت تماس قدرتمند و هدایت تماس های شخصی به یک خط دیگر، شماره رند خود را اجاره دهید و کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه را تجربه کنید. البته قبل از هر کاری باید با مشورت یک مشاور حقوقی، قراردادی رسمی با اجاره کننده خط منعقد کنید تا از آسیب های احتمالی در امان باشید.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

پول درآوردن با گوشی موبایل چگونه است؟ همان طور که می دانید، مهم ترین منبع درآمد در همه رسانه ها، تبلیغات است. اگر تمام وقت تان در شبکه های اجتماعی می گذرد، می توانید به سادگی از این محل امورات خودتان را بگذرانید. کافی است در زمینه علاقه یا تخصص تان کانال یا صفحه ای باز کنید. حتی اگر تولید یا تدوین محتوا از عهده تان خارج است، جمع آوری یا به اصطلاح «کپی – چسباندن» مطالب و حتی تیتر مطالب سایر رسانه ها، مخاطبان بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

 

با توجه به ذائقه فست فودی کاربران اینترنت، به ویژه کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی، می توانید اخبار و مطالب پرمخاطب را در کوتاه ترین شکل ممکن و با خیالی آسوده از اعتبار و سندیت آن، در کانال خود وارد کنید و پول درآوردن با گوشی موبایل را تجربه کنید. همچنین امروزه اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات هم در اینترنت موجود است و یکی از راههای مهم برای درآمدزایی با گوشی می باشد.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

خرید و فروش در اینترنت

پول درآوردن از گوشی باید با دقت زیادی انجام شود. اگر گشت مختصری در اپلیکیشن های مربوط به سایت های خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم بزنید، خواهید دید که همیشه فرصت های مناسبی برای خرید کالا از یک فرد و فروش آن به دیگری وجود خواهد داشت. البته لازمه این کار داشتن اطلاعات و شناخت کامل آن کالای خاص است.

 

در مورد کالاهای نو به این کار «دلالی مجازی» و در مورد کالاهای دست دوم «سمساری مجازی» می گویند و عده بسیاری در دنیا هم اکنون به این کار مشغول اند. اگر امکان آن را دارید که دستی هم به سر و گوش اجناس مستعمل بکشید، این دیگر شغلی تمام عیار خواهد بود.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

سایت های کسب درآمد با گوشی

شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی گذرگاه شبانه روزی میلیون ها نفر از مردم جهان هستند. بنابراین بدون اندک هزینه ای می توانید فروشگاه خود را در شبکه های اجتماعی برپا کنید و از پول درآوردن لذت ببرید. لازم نیست کالایی خارق العاده یا اعجاب انگیز ارائه دهید. از عسل و فندق و زیتون گرفته تا چوب اسکی و ساعت و مبلمان، هر کالایی که با آن آشنایی دارید، می تواند در فروشگاه مجازی تان عرضه شود. فقط باید نحوه ارسال کالا و دریافت وجه را از قبل طراحی نمایید. حتی می توانید فقط نقش مامور خرید را بازی کنید و کالاهای فروشگاه های دیگر را با گوشی موبایل عرضه کنید.

 

اپلیکیشن خودرو اینترنتی

در ایران و تقریبا همه جای دنیا، اپلیکیشن های خودرو اینترنتی وجود دارند که می توانید با عضو شدن در آنها، مسافرانی را که در مسیرهای هر روزه تان منتظر خودرو هستند پیدا کنید. این نرم افزارها برای موبایل طراحی شده اند و با استفاده از جی پی اس گوشی های موبایل، موقعیت برخط خودروها و مسافران را روی نقشه نشان می دهند. بدین صورت می توانید بدون بازماندن از کارهای روزانه، درآمد فراوانی را از این راه کسب کنید.

 

همچنین بخوانید: چگونه پول زیاد در بیاوریم

 

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

بسیاری از نوجوانان و جوانان تلفن همراه متصل به اینترنت دارند و اگر شما می خواهید با داشتن سن کم و در دوران نوجوانی با گوشی پول در بیاورید باید الفبای عکاسی دیجیتال را بلد باشید. شما می توانید با همین گوشی موبایل هوشمندی که در دست دارید، برای خود پول و درآمد مادام العمر دست و پا کنید. از هر چیزی که موبایل تان عکس یا فیلم بگیرید، ممکن است در گوشه ای از جهان و زمانی از حالا تا دویست سال دیگر، خریداری پیدا کند.

 

لزومی ندارد که عکس های تان سوژه استثنایی داشته باشد یا به اصطلاح هنری باشد. تنها کافی است چیزهایی درباره قاب بندی و نور بدانید. البته اگر موضوع عکس ها اتفاقات و افراد خاص باشد، به طور طبیعی احتمال خریده شدن آنها بسیار بیشتر خواهد بود. به ویژه عکس های مراسم سنتی مانند عید نوروز، سیزده به در، گلاب گیری، قالی شوران، رقص های محلی و آیینی، همچنین اشخاص مهم و هنرمندان، هواخواهان بیشتری دارد.

 

با ایجاد حساب کاربری در سایت های خرید و فروش عکس مانند «شاتر»، «استاک» و «گتی»، می توانید عکس های خود را برای فروش بارگذاری کنید. شما حتی فیلم های خود را نیز می توانید برای فروش و کسب درآمد در این وب سایت ها عرضه نمایید. این سایت ها به ازای هر بار خرید عکس شما از سوی کاربران، مبلغی را به حساب تان واریز می کنند. در صورتی که برای دریافت وجه خود از این سایت ها دچار مشکل شدید با مشاور بانکی تماس بگیرید.

 

برنامه پول درآوردن با گوشی

در صورتی که انگیزه‌ی خاصی برای پیاده‌روی، دویدن و کاهش وزن ندارید و همواره ترجیح می‌دهید تا در هر شرایطی از خودرو برای رسیدن به مقصد استفاده کنید، پس بهتر است اپلیکیشن Bitwalking را برای پول درآوردن با گوشی مورد استفاده قرار دهید، چراکه این اپلیکیشن در ازای پیاده‌روی شما، پول پرداخت می‌کند.

 

شاید تصور کنید که پول پرداخت شده توسط این اپلیکیشن واقعی نیست و ارزش خاصی ندارد، در حالی که این چنین نیست و با استفاده از این اپلیکیشن کسب درآمد از گوشی تلفن همراه می‌توان پول‌های مجازی دریافت شده را به راحتی به پول واقعی تبدیل کرد. در صورت استفاده از این اپلیکیشن گوشی و قدم زدن، به ازاء هر قدم مبلغی به حساب شما اضافه می‌شود که این مبلغ با واحد دلار بیت‌ واکینگ است که با علامت $BW نمایش داده می‌شود. این پول را می‌توان از طریق این اپلیکیشن بصورت آنلاین خرج کرد یا آن را تبدیل به پول واقعی کرد.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

در وب‌سایت Bitwalking در خصوص سرویس ارائه شده چنین اظهار نظر شده است:

 

این اپلیکیشن درآمدزایی با گوشی فارغ از اینکه شما چه کسی بوده یا در کجا زندگی می‌کند، بصورت برابر به همه خدمات می‌دهد. این سرویس را می‌توان گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده در کشورهای در حال توسعه خواند که اغلب سفرهای درون شهری بصورت پیاده انجام می‌شود. مالاوی و کنیا جزو اولین کشورهایی بودند که این اپلیکیشن‌ موبایلی در آن‌ها آغاز به کار کرد. سالیم آدام، یک معلم IT در کشور مالاوی است که به کسب درآمد ۲۶ دلاری در ماه از طریق بیت‌ واکینگ اشاره کرده است.

 

هنوز یک نرخ تبدیل جامع برای تبدیل دلار بیت‌ واکینگ به دلار آمریکا وجود ندارد و این موضوع برای تبدیل شدن به یک استاندارد در نقشه‌ی راه کمپانی توسعه دهنده قرار دارد.

 

براساس قوانین بیت‌ واکینگ هر ۱۰٫۰۰۰ قدم در این سرویس یک دلار بیت‌ واکنیگ حساب می‌شود. پس از آنکه این سرویس راه‌اندازی شد، شماری از کشورها و کمپانی‌ها نیز به حمایت از این سرویس پرداختند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کمپانی ژاپنی Murata اشاره کرد که یک دستبند هوشمند را برای شمارش تعداد قدم‌ها و درآمد کسب شده در بیت‌ واکینگ توسعه داده است.

 

شنیده‌ها نشان از این دارد که تولیدکنندگان کفش نیز آمادگی خود را برای مشارکت در این طرح اعلام کرده‌اند. همچنین احتمالا در اینده بانک‌ها نیز در امر تبدیل پول الکترونیکی به پول واقعی با بیت‌ واکینگ همکاری کنند.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی

اگر تردستی یا کار بامزه ای بلدید و یا می توانید چیز جالبی درست کنید یا چیزی را تعمیر کنید؛ اگر نکته هایی درباره زندگی روزمره می دانید که همیشه باعث تعجب دوستان تان می شود، همین حالا دست به کار شوید و برای پول درآوردن و کسب درامد اینترنتی واقعی اقدام کنید. ابتدا سعی کنید محیطی با حداقل صدای محیطی و دارای نور مناسب انتخاب کنید؛ سپس می توانید فیلم کوتاهی از اجرای خود تهیه نمایید. بعد از بارگذاری فیلم در وب سایت های اشتراک فیلم مانند «آپارات» یا «یوتیوب»، می توانید بسته به بازدید و تعداد ثبت نام کنندگان در کانال تان، حمایت کننده مالی کوچک یا بزرگی برای خود دست و پا کنید و اینگونه با گوشی تان می توانید به رایگان درآمدزایی کنید.

 

کار اینترنتی با گوشی تایپ

بسیاری از نیازهای امروز انسان ها، نیازهای مجازی اند. یعنی بسیاری از خدمات و محصولاتی را که برای آنها پول می پردازیم تنها در فضای مجازی و به صورت دیجیتال دریافت می کنیم و یکی از آنها کار تایپ و ترجمه می باشد. این خدمات دارای گستره وسیعی هستند و شما می توانید با گذاشتن آگهی های رایگان در اینترنت یا ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی، آنها را به دیگران ارائه دهید.

 

تایپ و ترجمه، طراحی، نقشه کشی، تایپ، مشاوره پزشکی و مهندسی، مشاوره مالی و حقوقی، همچنین رفع مشکلات رایانه و شبکه؛ از این دست خدمات اند. ممکن است دریافت پول برای برخی خدمات به صورت مستقیم انجام نشود. بدین معنی که با ایجاد وب سایت یا کانال خاص و ارائه خدمات تخصصی، از راه جذب آگهی یا حمایت کننده مالی، به کسب درآمد بپردازید.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

انجام معاملات در بورس

هم اکنون می توانید در میان فشار بی امان مسافران مترو و بی آر تی، یا در حال صرف ناهار، یا به یاری گوشی های ضد آب ،حتی در استخر و حمام ترکی هم به انجام معاملات سهام در بورس تهران بپردازید. البته باز هم توصیه همیشگی را فراموش نکنید: «قبل از پول درآوردن با گوشی، دانش خود را در آن افزایش دهید.»

چگونه با گوشی پول در بیاوریم

کسب درامد با گوشی به تومان

اگر مغازه یا کسب و کاری دارید، می توانید بدون پرداخت پول آن را با گوشی هوشمندتان به همگان معرفی کنید و درآمد خود را به سادگی افزایش دهید. برای این کار با گوشی هوشمند خود وارد نرم افزار راهیاب گوگل شوید و پس از روشن کردن مکان یاب (Location) گوشی، از مغازه یا رستوران خود عکس بگیرید و روی نقشه بارگذاری نمایید.

 

همچنین با استفاده از گزینه Add a place می توانید نام و نوع کسب و کار خود را برای کاربران مشخص کنید. پس از این، هر کاربری که در نزدیکی شما به جستجوی رستوران یا کسب و کار شما بپردازد، نقشه گوگل، وی را به سمت شما راهنمایی خواهد کرد و سرانجام لذت کسب درامد دوچندان را تجربه کنید.

 

تبریک!!! شما در مورد اینکه چگونه با گوشی پول در بیاوریم هر آنچه لازم بود یاد گرفتید و همین حالا تنبلی را کنار بگذارید و از سایت های کسب درآمد با گوشی برای خودتان درآمدزایی کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب