چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست

استعلام تعداد سیم کارت های ثبت نام شده به نام با کد ملی و یا از طریق پیامک امکان پذیر است و اینکه چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست خیلی سخت نیست. در این بخش از سایت سماتک تصمیم داریم روش استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی و پیامک را برای شما عزیزان اعلام کنیم. اگر قصد دارید بفهمید که تعداد سیم کارت به نام شما چند عدد است با این مقاله از سایت سماتک همراه ما باشید. همانطور که می دانید هر مشترک بیش از 9 عدد سیم کارت به نام خودش نمی تواند داشته باشد و بسیاری سوال می کنند که میخوام بدونم چند تا سیم کارت به نام منه و یکی از روشهای آنرا در این مطلب بیان خواهیم کرد. از سال 1395 شرکت ارتباطات سیار برای اطلاع از تعداد سیم کارت های به نام یک شخص، نسبت به راه اندازی سامانه استعلام تعداد سیم کارت های به نام با کد ملی اقدام کرده است و اینکه چطور بفهمیم چند سیم کارت بنام ما است را در ادامه خواهید خواند.

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین همراه اول و ایرانسل راه اندازی شده است و شما می توانید نسبت به استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی اقدام نمایید. ما در این مقاله از سایت سماتک بهترین روشهای استعلام سیم کارت های ثبت شده با کد ملی را بیان خواهیم کرد و شما کاربران عزیز باید توجه شما توجه بیشتری نسبت به سیم کارت های ثبت نام شده به نام تان داشته باشید و همانطور که می دانید در صورتی که سیم کارت ایرانسل یا همراه اول یا رایتل به مالکیت شما در یکی از اپراتورها ثبت شده باشد و سیم کارت مذکور در اختیار شما نباشد؛ در صورت سوء استفاده احتمالی شما باید پاسخگوی مراجع قضایی باشید.

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

استعلام تعداد سیم کارت از طریق پیامک

استعلام تعداد سیم کارت به نام شخص از طریق پیامک امکان پذیر شده است و یکی از بهترین راههای استعلام سیم کارت از طریق پیامک است و با ارسال یک پیامک حاوی کد ملی تان به شماره 3000150 و یا شماره 3000504901 به راحتی می توانیم بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست. پس از ارسال این پیامک متنی از همان سرشماره یک پیامک دریافت خواهید کرد که تعداد سیم کارت های ثبت نام شده را مشخص می کند. اگر دیدید سیم کارتی به اسم شما ثبت شده است اما شما آنرا خریداری نکرده اید حتما باید نسبت به پیگیری این موضوع به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی تان از دلیل ثبت این سیم کارت ایرانسل یا همراه اول به نام خودتان اطلاع پیدا کنید و باید بدانید که سامانه استعلام تعداد سیم کارت از طریق پیامک توسط شرکت ارتباطات سیار راه اندازی شده است.

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

استعلام اینترنتی تعداد سیم کارت

یکی دیگر از راههای استعلام سیم کارت های ثبت نام شده بنام فرد از طریق اینترنت است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت https://mobilecount.cra.ir از اینکه چند سیم کارت همراه اول یا ایرانسل به نام تان است اطلاع پیدا کنید. استفاده از روش استعلام اینترنتی تعداد سیم کارت برای کاربرانی که به اینترنت دسترسی دارند بسیار ساده و راحت است و شما مشترک عزیز می توانید استعلام سیم کارت ایرانسل از طریق اینترنت را انجام دهید و باید شماره ملی تان را بدانید و در این سامانه وارد کنید.

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

چگونه بفهمیم چند سیم کارت ایرانسل به نام ماست

استعلام تعداد سیم کارت های ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من را در این بخش به شما آموزش خواهیم داد. مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند با نصب اپلیکیشن ایرانسل من از تعداد سیم کارت های ثبت نام شده شان اطلاع پیدا کنند و روش استعلام تعداد سیم کارت های ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من بسیار ساده است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت irancell.ir نسبت به دانلود اپلیکیشن ایرانسل من برای گوشی اندروید و یا ios اقدام کنید. شرکت ایرانسل در سال های اخیر تمام سیم کارت های بدون مالک را سوزانده است و تمامی خطوط ایرانسل باید مالکیت داشته باشند تا بتوانند از شبکه ایرانسل استفاده کنند. شما با نصب این اپلیکیشن می توانید پاسخ سوال چگونه بفهمیم چند سیم کارت ایرانسل به نام ماست را بدهید. نحوه استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من برای استعلام سیم کارت های ثبت نام شده ایرنسل به این صورت می باشد که بعد از نصب آن بر روی گوشی موبایل خود، صفحه باز شده سمت راست را بکشید و گزینه پرونده را انتخاب کنید. سپس با انتخاب کردن اطلاعات حساب، و با انتخاب کردن سیم کارت های ثبت شده، تمامی شماره های ثبت شده ایرانسل به نام خودتان در شرکت ایرانسل را مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

چگونه بفهمم چند سیم کارت همراه اول به نام من است

استعلام تعداد سیم کارت های همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من را در این بخش از سایت سماتک آموزش خواهیم داد. اگر قصد دارید بفهمید چند سیم کارت همراه اول به نام شماست می توانید از طریق اپلیکیشن این کار را انجام دهید. اپلیکیشن همراه من را در گوشی موبایل تان نصب کرده و سپس می توانید با ورود به اپلیکیشن همراه من نسبت به استعلام تعداد سیم کارت های ثبت شده به نام تان اقدام کنید. ضمنا شما می توانید برای نصب اپلیکیشن همراه من به سایت اپراتور همراه اول به آدرس my.mci.ir مراجعه کرده و نسبت به دانلود اپلیکیشن همراه من برای اندروید یا ios کنید. در صورتی که متوجه شدید یک سیم کارت به اسم شما ثبت شده اما تحت اختیار شما نیست در اسرع وقت به اپراتور مربوطه مراجعه کرده و با ارائه مدارک شناسایی تان نسبت به قطع سیم کارت اقدام کرده و پس از ان به پلیس فتا مراجعه کنید و موضوع را اعلام کنید.

 


حتما بخوانید: کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول (حذف و قطع دائمی)


چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

میخوام بدونم چند تا سیم کارت به نام منه؟

چه خوب است که همیشه در مورد برخی از موضوعات همچون انتقال مالکیت سیم کارت فروخته شده به دیگری حساسیت بیشتری به خرج دهیم و پیدا کردن پاسخ سوال میخوام بدونم چند تا سیم کارت به نام منه بسیار ضروری و مهم است. کلاهبرداری از اشخاص با استفاده از سیم کارت های سرقتی ممکن است مالک خط تلفن همراه را به دردسر بیندازد و در صورتی که سیم کارت تحت مالکیت شده مفقود گردید و یا سرقت شد باید فورا نسبت به قطع سیم کارت ثبت نام شده تان اقدام کنید. اگر سیم کارت اعتباری یا دائمی داشته اید که آنرا بدون انتقال مالکیت به طرف مقابل تان فروخته اید حتما نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت اعتباری یا دائمی به خریدار اقدام بفرمایید تا بعدا دچار دردسر نشوید، و اگر تخلفی با سیم کارت فروخته شده انجام شد به پای شما نوشته نشود. دانستن اینکه چند تا سیم کارت به نام من است خیلی اهمیت دارد و از نان شب واجب تر است و حتما می دانید که بسیاری از سودجویان با استفاده از سیم کارت های اعتباری که چند دست گشته اند و مالکیت آن انتقال پیدا نکرده است؛ اقدام به کلاهبرداری از دیگران می کنند. اگر کسی با سیم کارت ثبت نام شده به اسم شما اقدام به اعمال مجرمانه کند و یا مزاحمت تلفنی ایجاد کند، شما باید در دادگاه حضور یابید و پاسخگوی محکام قضایی باشید زیرا قانونا مالکیت سیم کارت برای شما بوده است و چه خوب است هر مشترک همین الان این سوال را از خودش بپرسد: میخوام بدونم چند تا سیم کارت به نام منه؟ اگر این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته است و جوابی برای آن ندارید همین الان به سامانه استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی مراجعه کنید.

چگونه بفهمیم چند سیم کارت به نام ماست | استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

تعداد سیم کارتهای به نام یک شخص

به منظور جلوگیری از سوء استفاده سیم کارت های مفقودی سامانه استعلام تعداد سیم کارتهای به نام یک شخص راه اندازی گردید و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ساماندهی خطوط تلفن همراه نسبت به قطع سیم کارت های بی نام و نشان اپراتورهای تلفن همراه اقدام کرده است و در این سامانه تعداد سیم کارتهای به نام یک شخص با وارد کردن مشخصات فردی و کد ملی امکان پذیر شده است. مشترکان اپراتورهای تلفن همراه کشور می توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و رفتن به آدرس mobilecount.cra.ir از تعداد سیم کارتهای به نام یک شخص اطلاع یابند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب