لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

خانه معلم های بوشهر در خیابان ورزش، بلوار طالقانی، خیابان جاشو و خیابان امام قرار گرفته اند که در این مقاله لیست آدرس خانه معلم های بوشهر به همراه شماره تلفن خانه معلم های بوشهر و تهیه و تنظیم شده است. اگر خودتان و یا پدر و مادرتان فرهنگی هستید و قصد سفر به استان بوشهر را دارید بهتر است قبل از حرکت به سمت بوشهر نسبت به رزرو خانه معلم بوشهر اقدام کنید. در ادامه این بخش آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر آورده شده است که شما می توانید برای رزرو اقدام کرده و برای رزرو اینترنتی خانه معلم های بوشهر می توانید ابتدا با شماره تلفن مراکز اسکان فرهنگیان بوشهر تماس بگیرید.

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

اسامی خانه معلم های بوشهر

بوشهر یکی از شهرهای ساحلی و زیبای کشورمان ایران است که مردم بسیار خونگرم و مهمان نواز دارد و در فصول پیک سال می توانید با سفر به این استان از مراکز دیدنی شهر دیدن کنید و در ادامه اسامی خانه معلم های بوشهر را بیان خواهیم کرد. بندر بوشهر یکی از مهمترین مقاصد گردشگری و تفریحی در خط ساحلی خلیج فارس است که در فصل تابستان و ایان عید نوروز مردم از اقصی نقاط کشور به این شهر بندری سفر می کنند و اگر شما فرهنگی هستید و قصد اقامت در این شهرستان را دارید بهتر است در ابتدا شماره تلفن و آدرس خانه معلم بوشهر را همراه داشته باشید و سپس راهی بندر بوشهر شوید. مراکز اقامتی فرهنگیان استان بوشهر در تمام ایام سال آماده سرویس دهی به معلم های عزیز ایران می باشد.

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

خانه معلم بوشهر شعبه 2

مرکز رفاهی فرهنگیان خانه معلم بوشهر شماره 2 (مهمانپذیر و پانسیون) در بلوار طالقانی بوشهر واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی اداره کل شیلات استان بوشهر و مهمانسرای پژوهشکده میگوی کشور و فروشگاه بزرگ مکین دریا قرار گرفته است. هتل خانه معلم بوشهر کلیه امکانات را دارا می باشد و این مرکز اقامتگاه بسیار مناسبی جهت اسکان فرهنگیان گرامی می باشد. اگر معلم هستید برای اقامت ساده و ارزان در این شهر می توانید از خدمات کارت رفاهی فرهنگیان استفاده کرده و در خانه معلم بوشهر شعبه 2 بین خیابان جاشو و کوچه هامور 62 اقامت داشته باشید.

 

آدرس مرکز:

بوشهر، بلوار طالقانی، بین خیابان جاشو و کوچه هامور 62

شماره تلفن: 07733340926

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

رستوران خانه معلم بوشهر

خیلی از ما در سفر خود به بندر بوشهر به دنبال غذاهای محلی این استان هستیم و باید بدانید رستوران خانه معلم بوشهر انواع و اقسام غذاهای سنتی و ایرانی را طبخ و سرو می نماید و می توانید طعم غذاهای بوشهری را در این مکان تجربه کنید. غذاهای محلی بوشهر که طعمی بی نظیر و لذیذ دارند و در بسیاری از رستوران های محلی این منطقه سرو می شوند و طرفداران خاص خود را دارند. این شهر در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و در صنعت جذب توریست نیز بسیار موفق عمل کرده است از این رو است که خیلی از گردشگران استان بوشهر را با وجود مردمان خونگرم و فرهنگ غنی آن به یاد می آوند از سوی دیگر با ارائه امکانات مدرن و رفاهی که برای گردشگران سفری راحت تر را به ارمغان می آورد می توان توقع بیشتر شدن میزان توریست ها در این منطقه را داشت.

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان صلح آباد، روبروی بازارچه مرزی، مرکز استاد نبوی

تلفن تماس: 07733340926

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

عکس رستوران خانه معلم بوشهر

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

بهترین خانه معلم بوشهر

قدمت شهر بوشهر به دوران ساسانیان باز می گردد این منطقه توریستی دارای سواحلی زیبا و تماشایی هستند و با وجود نخلستان ها و مراتع سرسبز بسیار جذاب و شناخته شده هستند و در این بخش بهترین خانه معلم بوشهر را به شما معرفی خواهیم کرد. این منطقه توریستی از ایران جدای از چشم اندازهای طبیعی و زیبایی که دارد به دلیل فرهنگ و تاریخ غنی که از آن برخوردار است مورد توجه می باشد. این شهر مقصد بسیاری از تاریخ نگاران و طبیعت گردان است که دوست دارند در سفر خود از جاذبه های طبیعی و تاریخی در کنار یکدیگر بازدید کنند با سفر به بوشهر می توانید از نزدیک فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این منطقه را ببینید و بیشتر با پیشینه فرهنگی این شهر قدمتی آشنا شوید.

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بوشهر

خانه معلم بوشهر خیابان ورزش یکی از مکان های مناسب برای اقامت فرهنگیان عزیز است و شما برای داشتن یک سفر خوب نیاز به رزرو مراکز اسکان فرهنگیان بوشهر دارید. در سفر به شهرستان بندر بوشهر باید پیش از راهی شدن به این خطه سرسبز و نخلستان های جنوبی کشور، مکان مناسب و ارزان را برای اقامت خود در نظر بگیرید. خوشبختانه در چند سال اخیر اداره کل آموزش و پرورش این امکان را برای فرهنگیان عزیز و خانواده هایشان فراهم کرده است تا در سفر به این استان جنوبی کشور از امکانات اقامتی استفاده کنند. همچنین شما می توانید در این مرکز اقامتی به موزه مردم شناسی و کلیسای ارامنه بوشهر به سهولت دسترسی داشته باشید. مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بوشهر واقع در خیابان ورزش، این امکان را به مسافران می دهد تا برای محل اقامت خود و خانواده شان مکان خوبی را داشته باشند.

 

آدرس مرکز:

بوشهر خیابان ورزش جنب دانشگاه آزاد اسلامی – مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بوشهر

تلفن تماس: 07733331260 – 07733322290

 

کانون کوثر بوشهر

آدرس:

بوشهر، خیابان امام، کانون کوثر

تلفن تماس: 07733322168

 

خوابگاه شهدای دانش آموزی بوشهر

آدرس مرکز:

بوشهر، خیابان طالقانی، خوابگاه شهدای دانش آموزی

شماره تلفن:

07733539165

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

خانه معلم گناوه

بندر گناوه یکی از مقاصد زیبای گردشگران است و مسافران به خاطر ساحل زیبا، بازارهای سنتی و حیات وحش این بندر زیبا را انتخاب می‌کنند. اگر قصد دارید در سفر به استان بوشهر در خانه معلم گناوه اقامت داشته باشید در ادامه همراه ما باشید.

 

آدرس خانه معلم گناوه:

گناوه، خیابان معلم، پشت مسجد حر خسروی

شماره تلفن: 07733144349

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

آدرس مراکز ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر

خانه های معلم استان بوشهر در بخش های مختلفی از آن واقع شده است یعنی شما گردشگران عزیز در سفر به هر کدام از شهرهای این استان می توانید این امکان را داشته باشید تا برای محل اسکان و اقامت خود از خانه معلم های استان بوشهر استفاده کنید. پراکندگی این مراکز اسکان به شکلی است که در مناطق نزدیک به مرکز هر شهر واقع شده است تا امکانات رفاهی بیشتری برای گردشگران و فرهنگیان عزیز فراهم باشد و یکی از مهمترین امتیازات آن نیز قیمت های مناسب و ارزان برای اسکان فرهنگیان است. فرهنگیان عزیز به همراه خانواده می توانند در سفر خود به شهرهای مختلف استان از این امکانات استفاده کنند در ادامه نیز آدرس مراکز ستاد اسکان و خانه معلم های استان بوشهر را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

 

ستاد اسکان برازجان

بلوار طالقانی، دبستان شهیدجاوید کازرونی

تلفن : 07734242316

 

ستاد اسکان دالکی

خیابان شهداء ، جنب کلانتری، دبستان شریعتی

تلفن : 07734342062

 

ستاد اسکان آبپخش

آدرس: بلوار انقلاب، اداره آموزش و پرورش

تلفن : 07734822460

 

ستاد اسکان دشتی

آدرس: خورموج، بلوار بسیج، خیابان شفیق، اداره آموزش و پرورش

تلفن: 07735329710

 

ستاد اسکان سعدآباد

آدرس: سعدآباد، اداره آموزش و پرورش

تلفن: 07734834249

 

ستاد اسکان تنگستان

میدان پاسداران، جنب فرمانداری اهرم، اداره آموزش و پرورش
07735224060

 

ستاد اسکان کنگان

آدرس: بلوار امام، روبروی اداره آموزش و پرورش کنگان، پژوهشسرای شهید احمدی
تلفن: 07737220160

 

ستاد اسکان بندر ریگ

آدرس: میدان معلم، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07733833801

 

ستاد اسکان جم

آدرس: بلوار ولیعصر، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07737633173

 

ستاد اسکان خارگ

آدرس: خیابان طالقانی، جنب بهداری، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07722824432

 

ستاد اسکان بردخون

آدرس: بلوار شهید بردستانی، میدان معلم، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07735456379

 

ستاد اسکان کاکی

آدرس: خیابان دانش آموز، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07735312108

 

ستاد اسکان دیر

آدرس: خیابان شهید بهشتی، جنب فرمانداری، دبیرستان الزهراء
تلفن: 07735426270

 

ستاد اسکان دلوار

آدرس: دبیرستان شهید بهشتی
تلفن: 07735232156

 

ستاد اسکان عسلویه

آدرس: عسلویه، بلوار امام، پشت دفتر امام جمعه، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07737263436

 

ستاد اسکان شبانکاره

آدرس: جنب شهرداری شبانکاره، اداره آموزش و پرورش
تلفن: 07734852128

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

رزرو خانه معلم بوشهر

برای سفر به جنوب کشور نیاز به رزرو خانه معلم بوشهر دارید و همانطور که در بالاتر اشاره کردیم جاذبه های دیدنی این استان از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که مهمترین جاذبه های توریستی در این منطقه می توان به عمارت ملک، کوه نمک دشتی اشاره کرد و این کوه در فاصله 144 کیلومتری از روستای گنخک واقع شده است و از جمله بزرگ ترین گنبدهای نمکی در خاورمیانه است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند. همچنین برای رزرو هتل فرهنگیان بوشهر می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در بالا اقدام فرمایید.

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

عکس خانه معلم بوشهر

لیست آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بوشهر

خانه معلم های استان بوشهر از امکانات متعددی برای گردشگران و فرهنگیان برخوردار می باشند و این مراکز رفاهی امکانات مطلوب و ایده آلی را برای معلمان فراهم می کنند. شماره تلفن و آدرس خانه معلم های بوشهر و حومه را در بالا خواندید. مرکز رفاهی فرهنگیان بوشهر یکی از پرامکانات ترین مراکز اقامتی فرهنگیان در کشور می باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب