هتل اسپیناس بندر آستارا؛ اقامتی رویایی کنار دریاچه استیل

هتل اسپیناس بندر آستارا؛ اقامتی رویایی کنار دریاچه استیل

هتل اسپیناس بندر آستارا؛ اقامتی رویایی کنار دریاچه استیل

دریاچه استیل یکی از جاذبه‌های زیبای بندر آستارا محسوب می‌شود که هتلی هم در کنارش قرار دارد. آرامش و سکوت منطقه باعث شده تا هتل اسپیناس انتخاب افرادی باشد که هم به دنبال آب و هوای مطبوع و خنک شمال کشور هستند، و هم چند روزی را می‌خواهند به دور از هیاهو استراحت کنند. این مطلب به زیر و بم یکی از بهترین هتل‌های آستارا، هتل اسپیناس، پرداخته تا انتخابی آگاهانه و درست برای سفرتان داشته باشید.

هتل اسپیناس بندر آستارا؛ اقامتی رویایی کنار دریاچه استیل

آدرس و موقعیت مکانی هتل اسپیناس آستارا

در منطقه سرسبز و کنار دریاچه استیل، هتل اسپیناس آستارا قرار گرفته. جاده‌‌ای که در کنار خط ساحلی‌ست و فاصله زیادی تا دریا ندارد. هتل در 5 کیلومتری ورودی بندر آستارا است و تنها 10 دقیقه تا مرکز شهر با خودرو طول می‌کشد.

 

امکانات و خدمات هتل اسپیناس آستارا

این هتل 4 ستاره اتاق‌ها و سوئیت‌های 2، 3، و 4 نفره را با چشم‌انداز به سمت محوطه و دریاچه دارد. و در اکثرشان تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت، و سرویس بهداشتی مجهز برای راحتی مسافران فراهم شده. روم سرویس و خدمات خانه‌داری هم از دیگر خدمات هتل اسپیناس برای مهمانان است.

 

رستوران‌های هتل غذاهای محلی و ایرانی را برای مهمانان تهیه و تدارک می‌بینند و از فست فود و کافی‌شاپ آن هم می‌توانید استفاده کنید. سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، فضای بازی کودکان، جکوزی، سونا، و ماساژ هم برخی از امکانات هتل اسپیناس به‌شمار می‌روند.

 

فاصله هتل اسپیناس تا جاهای دیدنی آستارا

اگر اهل طبیعت‌گردی باشید از هتل اسپیناس بندر آستارا به جاهای طبیعی و دیدنی زیبایی دسترسی دارید. آبشار لاتون و باغ پرندگان آستارا نزدیک به شما هستند. با طی مسافت 70 کیلومتری هم به تله کابین حیران می‌توانید بروید. بازار بزرگ ساحلی آستارا هم با 15 دقیقه رانندگی از هتل قابل دسترسی و برای خرید مناسب است.

 

سفر به بندر آستارا

برای برنامه‌ریزی مسافرتی چند روزه به بندر آستارا، به تاریخ و فصل سفر توجه داشته باشید. در روزهای تعطیلات و شلوغ، امکان اینکه ظرفیت در اتاق و هتل مورد نظرتان پر شده باشد یا قیمت‌ها افزایش پیدا کند، وجود دارد. برای همین بهتر است حداقل 1 ماه قبل از سفرتان، رزرو را انجام دهید.

 

سایت اسنپ‌تریپ تنوع بالایی از هتل و اقامتگاه را در شهرهای مختلف ایران دارد. با انتخاب تاریخ ورود و خروج مراحل رزرو هتل آغاز، و پس از وارد کردن اطلاعات و تایید و پرداخت، رزرو هتل مورد نظرتان کامل می‌شود. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ، جزء اولین افرادی باشید که از تخفیف‌های هتل رامسر و دیگر شهرها مطلع می‌شوند. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته در دسترس شماست.

جدیدترین مطالب