هتل اسپیناس پالاس تهران، بهترین هتل برای قرارهای کاری

هتل اسپیناس پالاس تهران، بهترین هتل برای قرارهای کاری

لوکس‌ترین هتل تهران، یعنی هتل اسپیناس پالاس علاوه بر واحدهای اقامتی مدرنش دارای سالن‌های مجهز و پیشرفته برای برگزاری قرارهای کاری است. البته که علاوه بر قرار و جلسات کاری، این سالن‌ها مناسب انواع سمینارها، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و… هستند. اگر به منظور برگزاری جلسه به تهران سفر می‌کنید با رزرو هتل اسپیناس پالاس، مراسم و گردهمایی خود را در محیطی پیشرفته و مدرن برپا کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام برای رزرو، کمی بیشتر با سالن‌ها، تالارها و فضاهای دورهمی هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا شوید.

 

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران

امروزه هتل‌ ها مکانی دنج برای برگزاری جلسات هستند. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما هتل اسپیناس پالاس است. این هتل جذاب از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه‌ای به دور از هیاهو قرار گرفته و دسترسی ساده‌ای به فرودگاه دارد. از طرفی در یکی از بهترین مناطق تهران یعنی سعادت آباد بنا گردیده که آب و هوای دلپذیری دارد. هتل اسپیناس پالاس تهران یک هتل ۲۰ طبقه است که در سال ۱۳۹۴ ساخته شد.

 

این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده به پایتخت و کوه‌های اطراف دارد. علاوه بر این هتل اسپیناس پالاس از معماری جذاب و مدرنی برخوردار بوده که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. هتلی در دامنه رشته کوه‌های البرز که اطرافش را دشت‌های سرسبز فراگرفته‌اند. از طرفی باید بدانید که هتل اسپیناس پالاس در نزدیکی درکه، فرحزاد، پارک پرواز، پارک ژوراسیک، برج میلاد، مجموعه ورزشی فرهنگی اریکه ایرانیان و باشگاه ورزشی انقلاب است. شاید بد نباشد بعد از اتمام جلسات خود به این جاذبه‌ها که اطراف هتل هستند هم سری بزنید و کمی تفریح کنید.

 

از دیگر ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس پالاس تهران استعمالدخانیات در اتاق‌های فیری اسموک است! اگر می‌خواهید رزرو هتل در تهران را انجامدهید هتل اسپیناس پالاس گزینه خوبی برای شماست؛ چراکه در طبقات چهار وپنج هتل استعمال دخانیات آزاد است. حتی باید بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران دارایامکانات و خدمات رایگان نیز هست که نمونه آن‌ها پارکینگ، استفاده رایگان از سونا،جکوزی، باشگاه ورزشی، استخر و اینترنت پرسرعت بی‌سیم است.

 

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یک گزینه عالی برای قرارهای کاری است؛ چراکه انواع و اقسام اتاق‌ها را برای اقامت به شما ارائه می‌دهد. از اتاق یک تخته گرفته تا اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، رویال فمیلی، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر، سوئیت پرزیدنتال پالاس و سوئیت اسکای. همه این فضاهای اقامتی با ظرافت و مهارت تمام ساخته شده‌اند و دارای تمام استانداردهای لازم برای اقامتی به‌یادماندنی هستند.

 

علاوه بر این هر آنچه از یک هتل شاهانه و باشکوه انتظار دارید در اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس خواهید دید. از پرده‌های مجلل گرفته تا فرش‌های ایرانی دستباف، جکوزی، لوسترهای سقفی شیک و مدرن، مبل و تخت راحتی بزرگ و نرم. شاید دوست داشته باشید هنگامی که برای سفر کاری، برگزاری جلسه یا همایش به تهران می‌روید خانواده را با خود همراه کنید. با این وجود می‌توان گفت بهترین گزینه برای شما هتل اسپیناس پالاس است. این هتل جذاب دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل برای اقامت بوده که نظیر آنها اتاق دبل استاندارد است.

 

این اتاق‌ها ۳۵ مترمربع متراژ داشته و دارای یک تخت دبل است. علاوه بر این اتاق‌های دو تخته دبل هتل اسپیناس پالاس بسیار مدرن بوده و دارای میز و صندلی، مبل راحتی، آباژور، تلویزیون، تخت‌های راحتی، بوفه صبحانه رایگان، میز کار جادار، کتری برقی، سشوار، اینترنت بی‌سیم پر سرعت، مینی بار، یخچال داخل هر اتاق، صندوق امانات، چشم‌انداز رو به شهر یا کوه و روم سرویس است.

 

برای سفرهای تک نفره به شما اتاق یک تخته هتل اسپیناس پالاس را پیشنهاد می‌دهیم. این اتاق با ۳۵ مترمربع فضا، اتاقی دنج و آرام برای اقامت است. اتاق‌های یک تخته هتل اسپیناس پالاس تهران دارای تمامی امکانات رفاهی از جمله وان، مبلمان، یخچال، تلویزیون، چیلر، پاورسوئیچ، میز آرایش، کارت هوشمند اتاق، تلفن، دراور، میز و صندلی، سیستم اطفاء حریق، آب معدنی رایگان و دستگاه چای ساز هستند.

 

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران گزینه‌ خوبی برای جلسات کاری شناخته می‌شود؛ چون دارای اتاق‌های دو تخته توئین است. این اتاق‌ها با دو تخت مجزا گزینه خوبی برای سفر با دوستان و همکاران است. اتاق‌های دو تخته توئین امکانات خوبی دارند که نمونه آنها حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، چیلر، پاورسوئیچ، میز و صندلی، وان، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، آب معدنی رایگان و مینی بار است.

 

همچنین این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی رویال با ۴۵ مترمربع متراژ است. این اتاق‌ها چشم‌‎انداز زیبایی رو به رشته کوه البرز دارند و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب هستند. داخل اتاق‌های خانوادگی رویال یک تخت دو نفره کینگ سایز و یک تخت یک نفره قرار داده شده است. همچنین این اتاق‌ها دارای تلویزیون، آباژورهای شیک، میز و صندلی، مبل راحتی، میز آرایش، کاناپه، کتری برقی، میز چمدان، سشوار، سرویس چای و قهوه رایگان، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم پر سرعت، تلویزیون بزرگ ۵۵ اینچی، سرویس بهداشتی، دوش، وان و روم سرویس ۲۴ ساعته است.

 

البته می‌توانید نوع این اتاق‌ها را خودتان انتخاب کنید! اتاق‌های خانوادگی رویال در طبقات سیگار آزاد و اتاق‌های خانوادگی رویال در طبقات معمولی. ناگفته نماند که اتاق‌های رویال خانوادگی بالکن دار بسیار پرطرفدار هستند. تفاوت اتاق رویال خانوادگی بالکن دار با اتاق‌ خانوادگی معمولی، داشتن بالکنی باصفا برای لذت بردن از مناظر اطراف است. سوئیت جونیور هتل اسپیناس پالاس با طراحی خاص و جذاب رضایت بسیاری از میهمانان را به دست آورده است.

 

این سوئیت‌ها با ۶۰ مترمربع فضا دارای یک تخت دو نفره کینگ سایز و یک تخت یک نفره هستند. چشم‌انداز این سوئیت‌ها معمولاً رو به شهر یا کوه است. همچنین سوئیت جونیور دارای میز چمدان، کتری برقی، میز آرایش، سشوار، میز کار جادار، مینی بار، یخچال، اینترنت بی‌سیم پر سرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، دو تلویزیون مجزا در سالن پذیرایی و اتاق خواب است.

سوئیت سیگنچر هتل اسپیناس پالاس

سوئیت سیگنچر هتل اسپیناس پالاس هم از دیگر واحدهای اقامتی این هتل بوده که بسیار لوکس و مدرن است. این سوئیت‌ها فوق‌العاده لاکچری طراحی شده و مناسب افراد سخت‌پسند هستند. لوازم استفاده شده در سوئیت سیگنچر بسیار به‌روز و مدرن بوده و از مبلمان شیک و پرده‌های مجلل برای دکوراسیون آن استفاده شده است. متراژ این سوئیت‌ها ۱۲۰ مترمربع بوده و دارای اتاق نشیمن و اتاق خواب هستند.

 

همچنین این سوئیت بزرگ و مجلل دارای دو سرویس بهداشتی مجزا، فرش‌های دستباف زیبا کف اتاق، دوش جداگانه، وان جهت آسایش میهمانان هتل، دراور، میز آرایش، کتری برقی، جکوزی، میز کار، بوفه صبحانه رایگان، میز مینی بار، اینترنت بی‌سیم پر سرعت، دو تلویزیون مجزا در اتاق خواب و سالن پذیرایی، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار و یخچال است.

سوئیت سیگنچر پالاس 2 تخته در هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت سیگنچر پالاس یکی از باشکوه‌ترین سوئیت‌های جادار این هتل است. سوئیت سیگنچر پالاس یکی از واحدهای اقامتی اختصاصی هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران بوده که دیزاین خارق‌العاده‌ای دارد. هرچه در این اتاق می‌بینید بسیار مجلل و باسلیقه چیدمان شده است. معمولاً این سوئیت‌ها دارای کاناپه‌های راحتی، پرده‌های مجلل، تابلو نقاشی، لوسترهای زیبا، آباژورهای شیک، تخت‌های راحتی، میز و صندلی، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم پر سرعت، میز کار، روم سرویس، چشم‌انداز بی‌نظیر به اطراف هتل، سرویس بهداشتی، دوش، وان، جکوزی، فرش‌های دستباف ایرانی و میز غذاخوری لوکس ۶ نفره است.

 

از همه جالب‌تر اینکه سوئیت‌های سیگنچر پالاس یکی از بزرگ‌ترین سوئیت‌های اقامتی در ایران است. این سوئیت متراژش به ۲۰۰ مترمربع می‌رسد و دارای دو اتاق خواب جداگانه است. یکی از مدرن‌ترین سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران با چشم‌انداز فوق‌العاده سوئیت اسکای است. این سوئیت یکی از منحصربه‌فردترین فضاهای اقامتی در تهران بوده که بسیاری از افراد سرشناس در آن اقامت داشته‌اند.

جکوزی سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران با ویو شهر

سوئیت اسکای با متراژ ۲۵۰ مترمربع در طبقه آخر هتل قرار گرفته و دارای یک تراس زیبا با ویو خیره‌کننده رو به کوه است. از امکانات این اتاق لاکچری باید به اینترنت بی‌سیم پر سرعت، میز کار جادار، مینی بار، تلویزیون، جکوزی بزرگ با چشم‌انداز ابدی، حمام و دوش جداگانه، میز غذاخوری لوکس ۱۲ نفره، اتاق خواب مدرن و بزرگ، اتاق کار و یک سالن مستقل است.

 

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس تهران

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه برای برگزاری همایش، کنفرانس، سخنرانی، جلسات کاری، اجرای کنسرت، اجرای تئاتر، برگزاری جلسات آموزشی و دیگر مراسم‌های ویژه و خاص است. این هتل بزرگ و زیبا دارای یک تالار بزرگ مناسب مراسم‌های باشکوه با دو ورودی مجلل، لوسترهای لوکس، سقف بلند، دکوراسیون مدرن و تمام امکانات پیشرفته برای برگزاری همایش‌های بین‌المللی و سمینارها است. تالار پالاس هال همچنین مکانی عالی برای برگزاری کنفرانس‌های خبری، جلسات کاری، مصاحبه‌ها، سمینارها، اجرای نمایش، کنسرت‌های خصوصی و اکران فیلم است.

 

این سالن پذیرایی مجهز به وسایل فوق مدرن تصویری و صوتی مانند پروژکتورهای سینمایی، دسترسی به اینترنت و پاورپوینت است. البته باید بدانید که تالار پالاس هال هتل اسپیناس پالاس برای انواع ضیافت‌ها و مراسم‌ها با سبک‌های متفاوت بسته به سلیقه شما، چیدمان می‌شود. یکی دیگر از سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس تالار امیران ۱ است. این تالار باشکوه با دکوراسیونی کلاسیک برای برگزاری انواع همایش‌های بین المللی، جشن‌ها و سمینارها مناسب است. از ویژگی‌های خاص تالار امیران یک، دارا بودن یک تراس بزرگ و اتاق وی آی پی برای مراسم‌های خاص است.

 

سالن امیران ۲ هتل اسپیناس پالاس هم یک انتخاب عالی برای برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری، جشن‌ها و سمینارها است. این تالار در طبقه دوم هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. سالن ایوان هتل اسپیناس پالاس در طبقه دوم با معماری زیبا از دیگر سالن‌های مناسب برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و کنفرانس‌ها است. سالن ایوان همچنین دارای یک اتاق وی آی پی بسیار زیبا به نام اتاق آینه است. اتاق جلسات برنا و پارسا از دیگر سالن‌های مناسب برای برگزاری همایش‌های بین المللی و کنفرانس‌ها در هتل اسپیناس پالاس است. این اتاق‌ها همچنین مناسب برگزاری جلسات کاری ویژه است.

 

تالار پارسه ۱ نیز در طبقه دوم هتل قرار داشته و دکوراسیون آن به شکل کلاسیک و مدرن است. تالار پارسه یک، همواره آماده پذیرایی از میهمانان گرامی برای برگزاری انواع گردهمایی‌ها مانند جلسات کاری و مراسم‌های خصوصی است. تالار پارسه ۲ هتل اسپیناس پالاس نیز چشم‌انداز زیبایی به کوه‌های شمال تهران داشته و مناسب کلاس‌های آموزشی، جلسات همکاری، کنفرانس و همایش است. این سالن به صورت کلاسی برای ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد.

 

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران

شاید دلتان بخواهد همکاران خود را به یک وعده غذایی دعوت کنید و سر میز شام یا ناهار در مورد مسائل کاری با یکدیگر تعامل داشته باشید. برای برگزاری این میهمانی مجلل و باشکوه به شما رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را پیشنهاد می‌کنیم؛ چون این اقامتگاه دارای لوکس‌ترین رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها در سطح شهر تهران است.

 

این هتل زیبا و مجلل دارای چندین رستوران و کافی شاپ برای برپایی دورهمی‌های دوستانه و جلسات کاری است. از بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس شروع می‌کنیم. این بوفه در رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس قرار داشته و ساعت ۷ الی ۱۰ صبح به سرو صبحانه می‌پردازد. بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس دارای ۲ منوی سرد و گرم است. در منوی سرد می‌توانید انواع کالباس‌ها، کمپوت‌ها، مربا، شیره، آبمیوه، شیر، ماست، چای، نان، خرما، انگور، ارده و در منوی گرم آن، تخم مرغ آب پز، نیمرو و املت، سوسیس و سیب زمینی را ببینید.

 

یکی دیگر از رستوران‌های زیبا هتل اسپیناس پالاس رستوران لاتون بوده که بهترین مکان برای صحبت‌های دوستانه و مراسم کاری است. این رستوران در طبقه سوم هتل قرار گرفته و دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر است. رستوران لاتون بسیار دلباز بوده و چشم‌اندازی بی‌نظیر به رشته کوه‌های سرسبز البرز دارد. رستورانی که با صندلی‌ها و مبلمان فیروزه‌ای رنگ دیزاین شده و فضایی لوکس و در عین حال صمیمی برای مهمان نوازی از همکاران شما است.

 

همچنین باید بدانید که منوی رستوران لاتون برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا، استیک، غذاهای دریایی مانند لابستر و سالمون و غذاهای مدیترانه‌ای را سفارش دهید. علاوه بر این انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌های خوشمزه در رستوران لاتون سرو می‌شود. جالب اینجاست که رستوران لاتون دارای یک اتاق وی آی پی برای برگزاری مهمانی و جشن است. همچنین موسیقی روح‌نوازی به صورت زنده در این رستوران نواخته می‌شود که میهمانان را سر ذوق می‌آورد.

 

از دیگر فضاهای مناسب میهمانی و جلسه رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را در فضایی زیبا ارائه می‌دهد. معماری رستوران دیبا به شکل کلاسیک و سنتی بوده و حتماً کاشی کاری‌های رنگی روی دیوار، گچ‌بری‌های ماهرانه، نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای روی دیوارها، اشیا قدیمی و عتیقه در این رستوران نظر شما را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این در رستوران دیبا موسیقی زنده گوش‌های شما را نوازش خواهد کرد و می‌توانید ساعت‌ها در آن مشغول پذیرایی از خود و مهمانانتان باشید.

 

در این رستوران می‌توانید انواع پیش غذاها مانند کشک بادمجان، میرزا قاسمی، سالاد شیرازی، آش رشته سنتی، سالاد فصل، سوپ جو و انواع غذاهای لذیذ مانند باقالی پلو با گوشت، کباب چنجه، کباب سلطانی، کباب تابه‌ای، جوجه کباب، کباب شیشلیک، خورش فسنجان، ماهی و نوشیدنی‌های سنتی لذیذ مانند شربت سکنجبین، شربت زعفران، عرقیجات سنتی و دوغ محلی را سفارش دهید.

رستوران اسکای لانژ

اگر دوست دارید در فضایی رویایی و مدرن از مهمانان خود پذیرایی کنید رستوران اسکای لانژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران در طبقه ۲۱ هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و دارای دو طبقه است. رستوران اسکای لانژ دارای یک تراس زیبا با ویو عالی است. انواع غذاهای فرنگی مانند خاویار، سوشی، پاستا، پیتزا و سالاد در این رستوران ارائه می‌شود. در رستوران اسکای لانژ یک وعده غذایی خوشمزه در فضایی مدرن و لاکچری را تجربه کنید.

 

یکی دیگر سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس تهران، کافه سان ست است. در این کافی شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند قهوه، شیک، اسموتی و کیک را سفارش دهید. همچنین کافه سان ست به سرو انواع فست فودهای خوشمزه مانند پیتزا، برگر و ساندویچ می‌پردازد. این کافه مکانی دنج و صمیمی برای قرارهای کاری است و فضای آرامی برای دورهمی‌های دوستانه و کاری دارد. در این طبقه سیگار کشیدن آزاد است. از امکانات داخلی کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس باید به اینترنت بی‌سیم، پارکینگ و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

 

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران

حالا که با سالن‌های پذیرایی این هتل زیبا آشنا شدید بهتر است امکاناتش را هم بدانید. نمونه این امکانات و خدمات بیزینس سنتر است. در بیزینس سنتر هتل اسپیناس پالاس امکاناتی همچون پی سی، خدمات چاپ، فتوکپی و اینترنت پر سرعت موجود است. همچنین هتل اسپیناس پالاس دارای یک لابی باشکوه و خاص است. باید بدانید که لابی هتل اسپیناس پالاس هم گزینه خوبی برای برگزاری قرارهای کاری است.

 

از دیگر امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس باید به تشک‌ها و تختخواب‌های نرم، آینه‌های حمام ضد بخار، سردوش های مخصوص، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات بزرگ، پرسنل مسلط به چند زبان، پارکینگ با ظرفیت بالا، خدمات لباسشویی و خشکشویی، اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی، روزنامه رایگان، قهوه و چای رایگان، واکس کفش، مرکز سلامت مجهز به سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر و خدمات زیبایی برای خانم‌ها و آقایان اشاره کرد.

 

همان‌طور که گفتیم هتل اسپیناس پالاس دارای یک مرکز سلامت است. در این مرکز سلامت انواع خدمات ماساژ ارائه می‌شود که بعد از یک روز خسته‌کننده یک گزینه ایده‌آل به نظر می‌رسد. همچنین در مرکز سلامت هتل اسپیناس پالاس تهران می‌تو‌انید ورزش کنید و به تناسب اندام خود حتی در سفر هم اهمیت بدهید. همچنین در این مکان از استخر و سونا مدرن هتل اسپیناس پالاس بهره‌مند شوید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به فضای سبز، حوض آب، دستگاه خودپرداز و اینترنت با سرعت بالا اشاره کرد.

 

درباره موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران

درباره موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در منطقه‌ای کوهپایه‌ای در شمال غرب پایتخت قرار گرفته است. علاوه بر این هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین موقعیت‌ها از نظر دور بودن از دود و دم و ترافیک شهر است. همچنین این هتل در منطقه‌ای به دور از هیاهو و شلوغی قرار گرفته و بسیار دنج و آرام برای اقامت است. هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران همچنین به دلیل قرارگیری در بزرگراه یادگار امام به مناطق ییلاقی پایتخت دسترسی آسانی دارد.

 

قوانین هتل اسپیناس پالاس تهران

حالا که قصد رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید باید مهم‌ترین قوانین آن را بدانید! از جمله قوانین عمومی این هتل، پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد است و پذیرش با صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه با مهر برجسته برای زوجین امکان پذیر است.

 

همچنین اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل اسپیناس پالاس رایگان بوده و بیش از ۳ سال به صورت مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. از طرفی برای کنسلی هتل حتماً باید به مرکز پشتیبانی رزرو یا پذیرش اطلاع دهید. علاوه بر این‌ها ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع بوده و استعمال دخانیات در محیط‌های عمومی هتل مانند لابی، رستوران، فضای راهرو و آسانسور ممنوع است.

 

فاصله هتل اسپیناس پالاس با مراکز مهم پایتخت

می‌دانید که هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد قرار گرفته و تا نمایشگاه بین المللی ۸ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد ۱۸ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن ۲۳ کیلومتر، تا میدان آزادی ۱۵ کیلومتر، تا چهارراه ولیعصر ۱۱۰ کیلومتر، تا بازار بزرگ تهران ۲۱ کیلومتر، تا بازار مبل ایران ۱۸ کیلومتر، تا سفارت ترکیه ۲۲ کیلومتر، تا سفارت امارات متحده عربی ۱۰ کیلومتر، تا سفارت چین ۱۷ کیلومتر و تا سالن همایش‌های صدا و سیما ۸ کیلومتر فاصله دارد.

 

سخن پایانی برای هتل اسپیناس پالاس

با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه برای قرارهای کاری است. این هتل به دلیل دارا بودن انواع سالن‌های پذیرایی، تالارها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مدرن بهترین انتخاب برای دعوت از دوستان و همکاران است. اگر شما هم قصد برگزاری جلسه، همایش، کنفرانس، سمینار، دیدار دوستانه، قرار کاری و هر گونه مراسم دیگری را دارید می‌توانید به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران فکر کنید.

 

همچنین برای دیدن قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) مراجعه کنید. در این وب سایت قادر خواهید بود سایر هتل ‌های تهران را ببینید و از قیمت آنها نیز مطلع شوید. علاوه بر این تمامی امکانات و تجهیزات واحدهای اقامتی و خدمات مربوط به هر هتل به علاوه تصاویر آن، در وب سایت ایران هتل آنلاین قابل مشاهده است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب