کدام ایرلاین ها پرواز عسلویه دارند؟

کدام ایرلاین ها پرواز عسلویه دارند؟

فرودگاه عسلویه را چقدر می‌‌شناسید؟ چه ایرلاین‌هایی در این‌‌فرودگاه فعال هستند؟ از کدام شهر‌ها می‌توان به فرودگاه عسلویه سفر کرد؟ در این‌مقاله می‌خواهیم درباره این‌که کدام ایرلاین‌ها پرواز عسلویه دارند، مواردی را بررسی کرده و توضیح دهیم. اگر دوست دارید درباره این‌مسیر بیشتر بدانید یا می‌خواهید بدانید بلیط چارتر تهران عسلویه برای کدام مسیر بهتر است، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید. بهتر است قبل از این‌که درباره ایرلاین‌های فعال در فرودگاه صحبت کنیم، اطلاعات کمی هم درباره یکی از مجهز‌ترین فرودگاه‌های ایران داشته باشیم. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه آغاز می‌کنیم.

 

درباره فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه

در سال 1385 فرودگاه عسلویه برای جا‌به‌جایی و حمل‌ونقل سریع افراد متخصص و مسافران تاسیس شد. در ساخت و توسعه این‌فرودگاه از بهترین و به‌روز‌ترین امکانات فرودگاه‌های دنیا استفاده شده است. فرودگاه عسلویه بعد از فرودگاه بین‌المللی اما خمینی (ره) مجهز‌ترین فرودگاه ایران است. سفر‌های زیادی از طریق این‌فرودگاه انجام می‌شوند و رتبه خوبی را در جا‌به‌جایی مسافران دارد. فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس در بلوار خلیج‌فارس است و شما به‌راحتی امکان دسترسی به آن را از محل‌های مختلف شهر دارید.

 

فرودگاه عسلویه یکی از فرودگاه‌های فعال و پر‌حجم ایران است. بعد از راه‌اندازی سایت 2 منطقه یعنی پروژه میدان گازی پارس شمالی به حجم فعالیت فرودگاه اضافه شده است. اینترنت رایگان، گیشه‌های بانک، پلیس، گمرک، امکانات پزشکی و اورژانس از خدمات و امکاناتی هستند که در فرودگاه عسلویه برای مسافران و مراجعان وجود دارد.

 

درباره این‌که کدام ایرلاین‌ها در این‌فرودگاه فعال هستند و شما از چه شهر‌هایی امکان پرواز به عسلویه را دارید در قسمت‌های بعد مطالبی را بیان می‌کنیم. ابتدا بهتر است درباره شهر‌‎هایی که پرواز به عسلویه دارند صحبت کنیم و سپس شرکت‌های هواپیمایی مسیر‌های مختلف را نام ببریم.

کدام ایرلاین ها پرواز عسلویه دارند؟

شهر‌هایی که از آن‌ها به عسلویه پرواز وجود دارد

یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران دوست دارند درباره یک فرودگاه بدانند، شهر‌های مقصد سفر‌های آن است. فرودگاه عسلویه یکی از فرودگاه‌های فعال و پر‌حجم ایران است که تعداد سفر‌های رفت‌وبرگشت زیادی به آن انجام می‌شود. البته این‌پرواز‌ها به برخی شهر‌ها هستند و اگر دوست دارید بلیط چارتر تهران عسلویه بخرید یا به‌صورت هوایی به عسلویه سفر کنید، باید مبدا خود را یکی از این‌شهر‌ها انتخاب کنید. اهواز، کیش، تهران، گرگان، اصفهان، رشت، کرمانشاه، اراک، ساری، مشهد، شیراز و تبریز شهر‌هایی هستند که از فرودگاه آن‌ها به فرودگاه عسلویه پرواز‌های مختلفی وجود دارد.

 

بهتر است قبل از تصمیم به خرید بلیط هواپیما به مقصد عسلویه، حتما درباره فعالیت فرودگاه شهر مبدا نیز اطلاعاتی داشته باشید. گاه برخی فرودگاه‌ها ممکن است تغییراتی در برنامه‌های خود داشته باشند. یکی از راه‌های مطمئن برای کنترل و بررسی پرواز‌ها مراجعه به یکی از سایت‌های معتبر و خوب برای خرید بلیط هواپیما است. علی بابا یکی از بهترین سایت‌های خرید انواع بلیط‌های هواپیما است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. با مراجعه به سایت علی بابا امکان مشاهده انواع بلیط‌ ارزان هواپیما (https://www.alibaba.ir/cheap-ticket ) ایرلاین‌های مختلف به عسلویه را خواهید داشت. از همان‌جا نیز می‌توانید سفری که می‌خواهید را رزرو کرده و بلیط را با قیمت مناسبی بخرید.

 

ایرلاین‌های فعال در فرودگاه عسلویه

معمولا انتخاب ایرلاین‌ها یکی از چالش‌های مسافران در سفر‌های هوایی است. شما باید همه ایرلاین‌ها را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. البته عجله نکنید شما لزوما نیازی به مقایسه همه ایرلاین‌ها ندارید. ابتدا از سایت علی بابا ایرلاین‌هایی که از شهر مبدا شما در تاریخ مورد‌نظر پرواز دارند را بیرون بیاورید. حال فقط باید همه آن‌ها را بررسی کنید. شاید در تاریخ مد‌نظر شما فقط یک ایرلاین در آن‌مسیر خدمات ارائه دهد و شما مجبور به انتخاب آن شوید. ایرلاین‌های مختلفی در فرودگاه عسلویه فعال هستند. از‌جمله آن‌ها مواردی مانند هواپیمایی ماهان، آسمان، کیش ایر، ساها و ایران ایرتور قابل‌اشاره هستند.

کدام ایرلاین ها پرواز عسلویه دارند؟

هواپیمایی ماهان برای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، مشهد و اهواز از فرودگاه عسلویه پرواز دارد. ایرلاین آسمان در مسیر‌های تهران و گرگان خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. هواپیمایی ساها یکی از ایرلاین‌های فعال است که به شهر‌های اصفهان، تهران، رشت، کرمانشاه، ساری و مشهد پرواز دارد. از کیش باید با ایرلاین کیش ایر به عسلویه بروید.

 

این مطلب را هم بخوانید: هتل بین المللی ارغوان مشهد را چقدر میشناسید؟

 

هواپیمایی ایران ایر‌تور فقط به فرودگاه تهران پرواز دارد. از شیراز و اراک نیز با هواپیمایی فلای پرشیا می‌توان پرواز خود را رزرو کرد. قشم ایر، کاسپین و نفت ایران نیز از دیگر ایرلاین‌های فرودگاه عسلویه هستند. شما برای خرید بلیط چارتر تهران عسلویه ممکن است ایرلاین معراج را هم ببینید که به شهر‌های دیگری مانند تبریز و مشهد هم پرواز دارد.

 

همه شرکت‌های هواپیمایی فعال در عسلویه را نام بردیم. حال اگر دوست دارید به عسلویه سفر کنید، کافی است ابتدا شهر مبدا را انتخاب کرده و ببینید کدام ایرلاین‌ها از آن به عسلویه پرواز دارند. سایت علی بابا نیز این‌پرواز‌ها را دقیق و با جزئیاتی کامل به شما نشان می‌دهد. کافی است به سایت مراجعه کرده و نام شهر‌های مبدا و مقصد را در قسمت بلیط هواپیما جستجو کنید. همه پرواز‌های فعال و ایرلاین‌های آن‌ها به‌روز به شما نشان داده می‌شوند.

جدیدترین مطالب