با پایین ترین هزینه تور تفلیس بخرید

با پایین ترین هزینه تور تفلیس بخرید

یکی از کشورهای بسیار زیبا و جذاب برای ایرانیان کشور گرجستان است که در نزدیکی ایران قرار گرفته است. موقعیت این کشور طوری است که تقریبا بین قاره اروپا و آسیا قرار دارد. این کشور چندین سال است که سعی دارد یکی از اعضای اتحادیه اروپا به حساب بیاید. گرجستان به عنوان بالکن اروپا برای مردم جهان شناخته شده است. چرا که این کشور مانند یک بالکن با صفا تمام شهرهای توریستی خود را به جهانیان نشان می دهد. این کشور داری تعداد زیادی شهر تاریخی و توریستی است که تفلیس یکی از آنهاست. اکثر مردم سالانه از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند تا از جاذبه های دیدنی و تاریخی آن دیدن نمایند. از جاذبه های دیدنی تفلیس می توان به صومعه ها، کلیساها، کوه های بلند و مرتفع، رستوران و غذاهای خیابانی این شهر اشاره کرد. در این مقاله به طور کامل در رابطه با تور تفلیس و هزینه های سفر به تفلیس توضیح خواهیم داد.

با پایین ترین هزینه تور تفلیس بخرید

قیمت تور تفلیس چه قدر است؟

قیمت تور تفلیس به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اگر قصد سفر به تفلیس در ایام عید نوروز 1401 را دارید ممکن است هزینه سفرتان کمی زیاد شود. پس اگر به دنبال تور تفلیس ازران قیمت هستید بهتر است سفر خود را خارج از ایام عید انجام بدهید. ✅ قیمت تور تفلیس ✅ با توجه به شرکت مسافربری، تعداد روزهای سفر، نوع تور (زمینی باشد یا هوایی)، نوع امکانات و خدمات و همچنین نوع اقامتگاه مسافران بستگی دارد؛ در نتیجه نمی توان قیمت خاصی برای آن تعیین کرد. جالب است بدانید که هر چه به روز سفر نزدیک تر شوید ممکن است قیمت تور تفلیس ارزان تر شود. در لحظه آخر می توانید ارزان ترین قیمت تور تفلیس را خریداری کنید.

 

ارزانترین تور تفلیس را از لحظه آخر بخرید

یکی از برنامه هایی که معمولا مردم ایران برای ایام تعطیلات در نظر می گیرند سفر به کشور های همسایه مانند ترکیه، گرجستان و … است. برای خرید ارزان ترین تور تفلیس می توانید سایت لحظه آخر را انتخاب کنید. این سایت با ارائه بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی به همراه امکانات وخدمات با کیفیت، انتخاب مناسبی برای مسافران می باشد. همچنین در لحظه آخر می توانید تورهای تفلیس را که ظرفیت شان تکمیل نشده است با قیمتی بسیار پایین خریداری نمایید. برای مشاهده تورهای مسافرتی می توانید در بخش جستجو، تور تفلیس را سرچ کرده و یکی از آنها را با توجه به شرایط، زمان و بودجه مالی خود انتخاب کنید.

با پایین ترین هزینه تور تفلیس بخرید

برای سفر با تور تفلیس به چه مدارکی نیاز داریم؟

یکی از دلایلی که کشور گرجستان از مقاصد محبوب ایرانیان می باشد، فاصله کوتاه و در نتیجه ارزان بودن هزینه سفر می باشد. ایران با کشور گرجستان مرز مشترک ندارد اما فاصله بین این دو کشور به قدری کوتاه است که به راحتی می توان در عرض چند ساعت به آنجا سفرکرد. مدارک مورد نیاز تور تفلیس مانند سایر کشورهای دیگر می باشد با این تفاوت که ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارند، البته این کشور بعد از بیماری کرونا شرایط سفر را کمی سخت تر کرده است یعنی در کنار سایر مدارک مورد نیاز، کارت واکسن هم اضافه شده است. پس اگر قصد سفر به گرجستان با تور تفلیس را دارید به همراه داشتن کارت واکسن مورد تایید تفلیس را فراموش نکنید. مدارک مورد نیاز برای سفر با تور تفلیس عبارتند از:

 

• بلیط  رفت و برگشت پرواز

• پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار)

• کارت الکترونیکی واکسن مورد تایید یا جواب تست PCR منفی 72 ساعت قبل از پرواز

• ووچر هتل

• بیمه نامه مسافرتی

 

لازم به ذکر است که گرجستان تنها واکسن هایی را قبول می کند که مورد تایید بهداشت جهانی قرار گرفته باشد. از واکسن هایی که مورد تایید گرجستان هستند می توان به فایزر (Pfizer BionTech)، مدرنا (Moderna)، آسترازنکا (Oxford Astrazeneca)، سینوفارم (Sinopharm)، سینوواک (Sinovac)، کووی‌ شیلد (Covi Shield)، جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson)، بهارات بیوتک (Bharat Biotech)و نوواواکس (Novavax) اشاره کرد.

 

برای سفر با تور تفلیس نیاز به ویزا داریم؟

در سال 2013 میلادی توافقی بین دو کشور ایران و گرجستان صورت گرفت که بر اساس آن، ایرانیان برای ورود  به این کشور نیازی به ویزا نخواهند داشت. از این رو سفر به این کشور آسان و ارزان تر و در نتیجه موجب افزایش سفرهای ایرانیان به این کشور شد. مردم ایران برای سفر با تور تفلیس نیازی به ویزا ندارند و می توانند به راحتی با تور زمینی تفلیس یا تور هوایی تفلیس سفرکنند. طبق این توافق نامه ایرانیان می توانند بدون ویزا به مدت 45 رو روز اقامت داشته باشند.

با پایین ترین هزینه تور تفلیس بخرید

زمان مناسب برای سفر به تفلیس

یکی از رایج ترین سوالاتی که بین مردم مطرح می شود زمان مناسب برای سفر با تور تفلیس است. بهترین زمان سفر به تفلیس به چند مورد بستگی دارد که در ادامه هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

 

اگر منظور شما از بهترین زمان سفر آب و هوای کشور گرجستان است، باید بگوییم که این کشور در فصل بهار دارای آب و هوای بسیار خوبی است. زیرا در این فصل هوا بسیار معتدل بوده و از طبیعت زیبایی نیز برخوردار است. اگر قصد سفر به تفلیس در فصل بهار را دارید دقت داشته باشید که چتر و لباس مناسب را فراموش نکنید زیرا در این فصل امکان بارش باران نیز زیاد است.

 

بهترین زمان سفر علاوه بر آب و هوا به جمعیت و میزان سفر های مردم به این کشور هم بستگی دارد. برای مثال سفر با تور تفلیس در ایام تعطیلات ممکن است کمی گران تر از سایر ایام باشد چرا که همه مردم به این شهر سفر کرده و در نتیجه به دلیل زیاد شدن تعداد گردشگران قیمت همه چیز، از اقامتگاه گرفته تا خوراک و پوشاک افزایش خواهد یافت. در فصل زمستان به دلیل سرمای هوا تعداد گردشگران بسیار کم تر شده و به همین دلیل معمولا هزینه ها به شدت افت می کنند. در نتیجه بهترین زمان برای سفر به تفلیس از نظر هزینه زمستان می باشد.

 

اما اگر بخواهیم بهترین زمان سفر برای تور تفلیس را معرفی کنیم بهتر است بگوییم فصل پاییز! در این فصل علاوه بر مساعد بودن آب و هوا، زیبایی و چند رنگ شدن درختان، بارش باران پاییزی و همچنین مناسب بودن قیمت ها، بهترین فرصت برای یک سفر به یاد ماندنی باتفلیس خواهد بود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب