شادی پهلوی دختر نامشروع محمدرضا شاه و گوگوش

شادی پهلوی دختر نامشروع محمدرضا شاه و گوگوش

شادی پهلوی دختر نامشروع محمدرضا شاه و گوگوش است که این دختر از رابطه جنسی مخفیانه شاه فاسد ایران و گوگوش به وجود آمده است. گوگوش از جمله افرادی بود که به جشن تولّد ولیعهد، رضا پهلوی دعوت شد و در آن جشن، به طور زنده به اجرای برنامه پرداخت. وی در سال ۱۹۷۶ در جریان جنگ ظفار به عمان رفت و برای سربازان ایرانی، برنامه اجرا کرد.

 

فائقه آتشین با نام پوششی گوگوش از سنین جوانی علاوه ارتباط با سرویس‌های جاسوسی ارتباط نزدیکی را نیز با دربار شاه پهلوی داشت. گوگوش نامی‌ارمنی برای پسران است، که ادعاهای مختلفی در رابطه با دلیل انتخاب این نام از سوی فائقه آتشین به عنوان نام هنری اش مطرح می‌شود از جمله اینکه در کودکی همبازی و همسایه فائقه پسرکی ارمنی به نام گوگوش بوده.

 شادی پهلوی دختر نامشروع محمدرضا شاه و گوگوش

محمود قربانی (صاحب هتل کاباره میامی) در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۴ همسر گوگوش بوده است. وی علاوه بر این با بهروز وثوقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی نیز ازدواج کرده است. اخیراً با اظهارات تکان دهنده فردی به نام شادی پهلوی مشخص شده که ازدواج با محمود قربانی در واقع پوششی برای حاملگی نامشروع وی از محمدرضا پهلوی است.

 

من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم
«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می‌داند و می‌گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

 

من شاهزاده شادی پهلوی به دلیل یک عمر آزار ساواک در حق من از ۵ سالگی به بعد و تنهایی و آزار و سو استفاده جنسی اعضای خانواده حقیقی نامادریم [فرح دیبا] که همگی در ساواک استخدام بودند، من به دلیل تجربه حیات با آنها امروز به درد شدید روحی دچار هستم و حال و روز من در حال حاضر طوری است اگر جواب این سوال از من پرسیده می‌شد من حتی “خوبم مرسی” را فقط وقتی خیلی مجبور بودم می‌گفتم بقیه اوقات داد میزدم:

 

به توچه ……؟ خوک کثیف ،از جلوی چشم من گورت را گم کن تا با تبر سر از تن حرامزادهات جدا نکردهام …کثافت …کثافت …کثافت پست … من پس از سالها زندان در آمریکا و اخراج از آمریکا  در سال ۲۰۱۰، از دسامبر ۲۰۱۲ تا حال پناهنده UN [سازمان ملل متحد] در ترکیه هستم و به فیسبوک پا گذشته‌ام و فیسبوک به نویی به دارویی آرامش اعصاب من تبدیل شده است من تنها هستم

 

اینها جملاتی ازشادی پهلوی دخترمحرمانه محمدرضا پهلوی و گوگوش است.
شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی داستان تولد خود را از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است این طور روایت می‌کند: «دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می‌آمدم موازنه‌های قدرت پشت پرده زیادی به هم می‌ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار و ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آنها سپرده می‌شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری بین فائقه آتشین و محمد رضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق میشوم …..

 

مادرم کمی‌پس از تولد من به دستور ساواک و برای جلوگیری از پخش هر نوع .شایعه ای مبنی بر زایمان او از محمد رضا پهلوی او با همین شریک اخاذی مالی خود یعنی محمود قربانی ازدواج کرد و بار دیگر به دستور ساواک و برای واقعی نشان دادن ازدواج خود با قربانی او فرزند بعدی خود یعنی کامبیز قربانی را حامله شد من از سرپرستان ساواکی خود شنیده بودم که فرح برای انتقام از تولد من و همدستی مادرم در نقشه کودتای داخلی اسداله علم او در روز زایمان مادرم مامور به بیمارستان فرستاده و آنها بلافاصله پس از تولد کامبیز با دستگاه اتصال قلب شوک به سر او وارد می‌کنند کامبیز به این دلیل امروز کند ذهن. و لقب عقب مانده گرفته است.»

 

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم. او همچنین آرزو کرده روزی با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.

 

جدیدترین مطالب