ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ (شنبه تا پنجشنبه)

ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ (شنبه تا پنجشنبه)

ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ را در این مقاله برای شما کاربر گرامی بیان خواهیم کرد و در صورتی که برای انجام امور بانکی خود نیازمند مراجعه به بانک های دولتی و نیمه دولتی هستید باید بدانید تمامی شعب سراسر کشور در روزهای شنبه تا پنجشنبه آماده خدمت رسانی به همشهریان می باشند. بانک های دولتی، نیمه دولتی، خصوصی و کلیه موسسات مالی و اعتباری کشور در سال ۱۴۰۳ همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی فعال می باشند.

ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ (شنبه تا پنجشنبه)

ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳

ساعت کاری جدید بانک های ملی، ملت، صادرات، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، تجارت، مسکن و … بر طبق آخرین مصوبه شورای هماهنگی و کانون بانک ها، از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت ۰۷:۳۰ صبح پذیرش مشتریان آغاز شده و ساعت پایان کار بانک ۱۳:۳۰ می باشد و روزانه ۶ ساعت امکان خدمت رسانی به صاحبان حساب ها و مردم وجود دارد.

 

نکته: ضمنا کارکنان کلیه شعب موظف می باشند راس ساعت ۰۷:۰۰ صبح در محل شعبه حضور داشته باشند و پایان ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ برای کارمندان ساعت ۱۴:۳۰ می باشد.

ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ (شنبه تا پنجشنبه)

ساعت کاری بانک ها پنجشنبه ۱۴۰۳

به منظور رفاه حال مشتریان و عموم مردم، بانک ها در روزهای پنجشنبه خدمات دهی به مشتریان را از ساعت ۰۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ انجام خواهند داد و ساعات حضور کارکنان شعب در روز پنجشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۰۰ خواهد بود.

 

خرداد ماه سال گذشته بود که حسب دستور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کار بانک ها و ادارات به منظور کاهش مصرف انرژی به مدت حدودا ۳ ماه دچار تغییراتی گردید و سپس در شهریورماه با خنک تر شدن هوا دومرتبه به روال سابق بازگشت.

 

بیشتر بخوانید: ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳

 

ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ (شنبه تا پنجشنبه)

ساعت کاری بانک ها امروز تهران

رئیس‌ سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد ساعت شروع به کار بانک ها در تهران با شهرستان ها تفاوتی ندارد و کلیه شعب موظف می باشند ساعت ۰۷:۳۰ صبح درب های شعبه را به روی مشتریان باز کنند.

 

ساعت کار واحدهای ستادی بانک ها امروز در تهران همانند سال های قبل در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می باشد و توسط شورای هماهنگی بانک ها ابلاغ شده است.

 

درست است که این روزها بسیاری از امور بانکی اینترنتی انجام می گردد اما هنوز هم مراجعه مردم به شعب بانکی بسیار است. ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳ در این نوشتار بیان شد و کلیه افراد برای انجام خدمات بانکی می توانند به شعب مورد نظر خود مراجعه کرده و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نظارت دقیق روی این موضوع دارد و هیچ شعبه ای حق ندارد در ساعات اعلام شده از ارائه خدمات به مشتری خودداری کند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب