بهترین راه مهاجرت به نیوزلند چیست؟

بهترین راه مهاجرت به نیوزلند چیست؟

نیوزلند به عنوان یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان شناخته می‌شود و بسیاری از مردم به دلیل تنوع فرهنگ، مناظر زیبا و کیفیت کلی زندگی علاقمند به مهاجرت به نیوزلند هستند. شرایط مهاجرت به نیوزلند برای متقاضیان مهاجرت تبعیض قائل نمی‌شود و برای هر کسی از هر کشوری صرف نظر از قومیت، جنسیت، رنگ و مذهب، به شرط رعایت معیارهای تعیین شده در قانون ممکن است. اگر می‌خواهید فرصتی برای زندگی و کار در کشور نیوزلند داشته باشید، گزینه‌های زیادی برای مهاجرت شما وجود دارد. در ادامه به بررسی بهترین راه مهاجرت به نیوزلند 2022 خواهیم پرداخت. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط لازم برای مهاجرت به نیوزلند مطلع شوید.

 

راه مهاجرت به نیوزلند و شرایط آن

مهاجرت به نیوزلند، از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید از طریق تحصیل در نیوزلند، سرمایه‌گذاری در نیوزلند، کار در نیوزلند، کارآفرینی در نیوزلند و ثبت شرکت در این کشور، به نیوزند مهاجرت کنید و در نهایت اقامت آن را اخذ کنید. هر یک از این راه‌ها شرایط به خصوص خود را دارند. شما پیش از اقدام برای مهاجرت، باید ابتدا هدف خود را از مهاجرت به نیوزلند تعیین کنید. برای مثال، اگر قصد تحصیل در دانشگاه‌های نیوزلند را دارید، باید مدارک تحصیلی مقاطع قبلی خود را جمع‌آوری و ترجمه کنید و در نهایت آن‌ها را برای موسسه آموزش عالی مورد نظر خود ارسال کنید.

 

شرایط تحصیل در نیوزلند، باتوجه به اینکه نظام آموزشی این کشور، به اتحادیه اروپا بسیار شبیه است، تا حدودی مانند کشورهای اروپایی دیگر عمل می‌کند. شما برای تحصیل در نیوزلند، موظف هستید تا ویزای تحصیلی دریافت کنید. برای دریافت ویزا نیز در اولین مرحله به نامه پذیرش دانشگاه احتیاج خواهید داشت. در صورت تمایل، می‌توانید مدارک خود را برای یکی از موسسات معتبر مهاجرتی مثل موسسه اصطهباناتی ارسال کنید تا به بهترین شکل، پذیرش تحصیلی و ویزای شما را دریافت و فرآیند مهاجرت به نیوزلند را برای شما راحت‌تر کنند.

 

هزینه تحصیل در نیوزلند

اگر دانشجوی کارشناسی ارشد بین‌المللی هستید، شهریه سالانه شما بین 26.000 تا 37.000 دلار نیوزلند (17.660-25.100 دلار آمریکا) متغیر خواهد بود، در حالی که دانشجویان داخلی سالانه 5.000 تا 10.000 دلار نیوزلند پرداخت می‌کنند. با این حال، دانشجویان بین‌المللی دکترا به اندازه دانشجویان داخلی شهریه پرداخت می‌کنند که برای اکثر رشته‌ها حدود 6.500 تا 9.000 دلار نیوزلند (4400-6100 دلار آمریکا) در سال است.

 

رشته‌های پرطرفدار برای مهاجرت به نیوزلند

بهترین راه مهاجرت به نیوزلند چیست؟

نیوزلند نیز مانند هر کشور دیگر، در زمینه‌های مختلفی به مشاغل و رشته‌های خاصی نیاز دارد. یکی از رشته‌های مهم که در کشور نیوزلند، متقاضیان تحصیل و کار فراوان دارد، پزشکی است. یکی از مزیت‌هایی که افراد را به خواندن این رشته تشویق می‌کند، تحصیل پزشکی در نیوزلند با بورسیه است. برخی از دانشگاه‌ها در این کشور، به دانشجویانی که شرایط اخذ بورسیه را دارند، کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌کنند. همچنین در برخی شرایط، تحصیل شما کاملا رایگان می‌شود.

 

شرایط تحصیل پزشکی در نیوزلند

پزشکی یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها برای دانشجویان بین‌المللی است و بسیاری از کسانی که آن را دنبال می‌کنند، به دلیل دو دانشکده پزشکی معتبر نیوزلند، دانشگاه اوکلند و دانشگاه اوتاگو، تحصیل پزشکی نیوزلند را انتخاب می‌کنند. متقاضیان سال اول باید هشت دوره پیش‌نیاز را در سال اول لیسانس علوم بهداشتی (BHSc) یا لیسانس علوم (BSc) و علوم زیست پزشکی در دانشگاه تکمیل کنند. این امر باید به صورت تمام‌وقت باشد و در سال درخواست برای MBChB تکمیل شود. شما تنها یک فرصت برای پذیرش در این دوره‌ها خواهید داشت.

 

آینده پزشکی در نیوزلند

قبل از اینکه بتوانید به عنوان یک پزشک در نیوزلند فعالیت کنید، باید در شورای پزشکی نیوزلند ثبت‌نام کنید و یک دوره کارآموزی یک ساله را در بیمارستان بگذرانید. مکان‌های کارآموزی در نیوزلند برای دانشجویان بین‌المللی محدود هستند و کارآموزی در بیمارستان نیوزلند برای دانشجویان بین‌المللی به صورت تضمینی نخواهد بود، بلکه تنها به تلاش شما بستگی دارد.

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

بهترین راه مهاجرت به نیوزلند چیست؟

اگر قصد دارید در نیوزلند کار کنید و شهروند یا مقیم دائم NZ یا استرالیا نیستید، به ویزا نیاز دارید که به شما امکان کار می‌دهد.  شما می‌توانید برای ویزا برای کار موقت در اینجا درخواست دهید اگر:

 

• یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای نیوزلندی داشته باشید.

• برای یک هدف یا رویداد خاص مرتبط با کار آمده باشید.

• یک شریک در اینجا داشته باشید که می‌خواهید به آن‌ها بپیوندید و کار کنید.

• از کشوری هستید که دارای یک طرح کاری خاص می‌باشد.

• در نیوزلند درس خوانده‌اید و می‌خواهید در آن‌جا کار کنید.

 

برخی از ویزاهای کاری همچنین می‌توانند منجر به اقامت شوند – یعنی حق زندگی، تحصیل و کار در نیوزلند به طور نامحدود. برای درخواست، باید مهارت‌ها، تجربه و مدارک لازم برای تبدیل شدن به نیروی کار نیوزلند را داشته باشید.

 

انتخاب ویزای مناسب

بیش از80 نوع ویزا وجود دارد که به شما امکان کار در نیوزلند را می‌دهد. قبل از درخواست، تصمیم بگیرید که کدام ویزا برای شما مناسب است.

 

شما باید اطلاعاتی در مورد خود و برنامه‌های آیندتان در نیوزلند، فراهم کنید و به سفارت ارسال کنید. آنچه شما باید ارائه دهید بستگی به ویزای مورد نظرتان دارد. برای تمامی ویزاها، باید مدارک هویتی خود را ارائه دهید. همچنین ممکن است لازم باشد اطلاعاتی در مورد سلامت خود نیز، ارائه نمائید.

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری

بهترین راه مهاجرت به نیوزلند چیست؟

برای درخواست اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری، باید خود را تحت سیاست سرمایه گذاری مهاجران این کشور، ارزیابی کنید که شامل دو دسته کلی می‌باشد:

 

• حداقل سرمایه گذاری 10 میلیون دلار نیوزلند برای حداقل سه سال

• حداقل سرمایه گذاری 3 میلیون دلار نیوزلند برای حداقل چهار سال

 

هر دسته ممکن است شرایط خاصی در زمینه سن، توانایی زبان انگلیسی، تجربه تجاری، صندوق‌های سرمایه گذاری و غیره داشته باشند.

 

همچنین یک رده بازنشستگی موقت وجود دارد که یک ویزای بازدیدکننده (با اجازه اقامت موقت تا دو سال) است که نیاز به سرمایه گذاری/دارایی در نیوزلند دارد. نیوزلند از نظر سهولت تجارت در رتبه اول جهان قرار دارد. همچنین این کشور مکانی پایدار و امن برای سرمایه گذاری با اطمینان می‌باشد. نیوزلند دارای رژیم مالیاتی ساده و با نرخ پایین، مقررات ساده و مبتنی بر شواهد و حمایت قوی از سرمایه گذار می‌باشد.

 

در دسته اول سرمایه‌گذاری، یک نامزد باید 10 میلیون دلار نیوزلند (تقریباً 6.8 میلیون دلار آمریکا) یا بیشتر در یک دوره 3 ساله در نیوزلند سرمایه‌گذاری کند. سرمایه گذار باید شرایط سلامت مناسبی داشته باشد و حداقل 44 روز در سال در سال دوم و سوم دوره سرمایه گذاری در نیوزلند بماند. افراد بین‌المللی علاوه بر سرمایه‌گذاری، می‌توانند شرکت یا کسب و کار خود را نیز در این کشور راه‌اندازی کنند. سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها می‌توانند تا زمانی که شرایط ویزای کارآفرینی را برآورده کنند، در نیوزلند کسب ‌وکار خود را ایجاد و راه‌اندازی کنند.

 

بهترین راه مهاجرت به نیوزلند

بهترین راه مهاجرت به نیوزلند چیست؟

مهاجرت به نیوزلند راه‌های مختلفی دارد. مهاجرت از طریق تحصیل به نیوزلند که در بالاتر به صورت جزئی شرح داده شد. شما اگر مایل به تحصیل در این کشور نیستید، می‌توانید از راه‌های دیگر مانند: کار در نیوزلند یا سرمایه‌گذاری در نیوزلند نیز اقدام کنید. برای کار در نیوزلند، باید رزومه خود را ترجمه کنید و به اداره کار در کشور نیوزلند ارسال کنید. به عنوان یک مهاجر، قبل از اینکه بتوانید برای ویزا درخواست دهید، باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشید. سایت‌های کاریابی آنلاین متعددی وجود دارد که می‌توانید رزومه / CV خود را ارسال کنید و با کارفرمایان در نیوزلند ارتباط برقرار کنید.

 

برای مهاجرت به نیوزلند، راهی وجود ندارد که بتوان نام آن را بهترین راه گذاشت. هر شخص باید با توجه به شرایط و قصد خود از مهاجرت به نیوزلند، یکی از این روش‌ها را برگزیند. شما نیز می‌توانید برای اینکه مهاجرت مطمئن‌تری داشته باشید، امور اداری مهاجرت خود را به یکی از موسسات برتر مهاجرتی بسپارید.

https://www.estahbanaty.org/

جدیدترین مطالب