6 مدل از جادار ترین کوله پشتی های سفری

6 مدل از جادار ترین کوله پشتی های سفری

کوله پشتی های استاندارد علاوه بر راحتی و حمل آسان، باید از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد. جادار بودن کوله پشتی از ویژگی های مهم آن است که بتوانید وسایل مورد نیاز خود را به راحتی در سفر حمل کنید.

6 مدل از جادار ترین کوله پشتی های سفری

1- کوله پشتی آسپری فارپوینت

از محبوب ترین کوله پشتی ها می باشد که برای مسافرت و همچنین کوهنوردی بسیار مناسب است. استفاده از آسپری فارپوینت به دلیل طراحی بارگیری از قسمت جلو، بسیار راحت و آسان است. حجم کل این کوله 40 لیتر بوده و مجهز به سیستم تعلیق نیز می باشد. بندهای بلند و فوق العاده آن برای راحتی هرچه بیشتر این کوله طراحی شده است. بندهای موجود بر روی این کوله قابل مخفی شدن است و می توانید از آن به عنوان یک کیف کوچک مسافرتی نیز استفاده کنید. همچنین کمربند تعبیه شده بر روی آن باعث تقسیم مساوی سنگینی بار بر روی پشت شما می شود.

 

این کوله پشتی دارای مزایای زیر نیز می باشد:

• برخورداری از زیپ های قابل قفل شدن

• امکان جمع و مخفی شدن بندهای کوله پشتی

• بهترین کوله پشتی برای پیاده روی

 

2- کوله پشتی نورث فیس مدل Resistor

از جمله کوله پشتی های جمع و جور و جادار است که دارای حجم 40 لیتر می باشد. جنس کار شده در این کوله پلی استر بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. این کوله دارای بارگیری از جلو است که می توانید به راحتی برای حمل و قرار دادن وسایل خود استفاده کنید. همچنین محفظه ای برای قرار دادن لپ تاپ دارد که جهت مراقبت بیشتر با زیپ بسته می شود. کوله پشتی نورث فیس علاوه بر کمربند، دارای دو جیب در قسمت پهلو بوده و دو بند آن توسط گیره بهم متصل می شود. این گیره برای جمع کردن بند ها در هنگام حمل کوله است تا اذیت نشوید.

 

برخی دیگر از مزایای این کوله به صورت زیر است:

• دسترسی راحت به وسایل از قسمت جلو

• جدا شدن قسمت های مختلف کیف با زیپ

• برخورداری از محافظ لپ تاپ

• جمع کردن بندهای لپ تاپ

6 مدل از جادار ترین کوله پشتی های سفری

3- کوله پشتی مسافرتی فلای لیف

از پرکاربرد ترین کوله های مسافرتی با حجم 40 لیتر است. این کوله دارای جنس میکروفیبر پلی استر و پلی اورتان می باشد. از مزیت های فوق العاده این کوله پشتی، ضد آب بودن آن است که می توانید در شرایط بارانی نیز همراه خود داشته باشید. همچنین این کوله پشتی دارای بندهای ارگونومیک بوده و هنگام حمل آن با مشکل مواجه نخواهید شد. بر روی کوله قسمت هایی جهت نگهداری وسایل سفر و کوهنوردی از جمله عصا، کیسه خواب و… طراحی شده است. به علاوه محفظه ای برای نگهداری لپ تاپ نیز وجود دارد که با خیال راحت می توانید آن را با خود حمل کنید.

 

برخی از مزایای این کوله پشتی به صورت زیر است:

• طراحی پشت کوله به صورت قابل تنفس

• جلوگیری از خیس شدن کوله به دلیل وجود کاور باران

 

4- کوله پشتی ونگو مدل آلپاین

از دیگر کوله پشتی های کاربردی و ایمن است که علاوه بر مسافرت برای کوهنوردی و سایر تفریحات نیز مناسب است. کوله ونگو با حجم 45 لیتر قابلیت جا دادن بسیاری از وسایل مورد نیاز برای سفر شما را دارد. علاوه بر بندهای ضروری برای نگهداری وسایل کوهنوردی، دارای بندهای قابل تنظیم و کمربند نیز می باشد.

 

دیگر مزایای این کوله پشتی به صورت زیر است:

• دارای ساختار ضد آب و ضربه

• دارای زیپ های ضد زنگ و ضد آب

• برخورداری از بندهای بالشتک دار و راحت

 

5- کوله پشتی کوتوپاکسی آلپا

اگر به دنبال کوله های جادار، خوش رنگ و متنوع هستید، می توانید از کوله پشتی کوتوپاکسی آلپا استفاده کنید. این کوله دارای حجم 42 لیتری می باشد که در رنگ بندی بسیار متنوع ساخته شده است. علاوه بر رنگ مشکی آن که از جذابیت بالایی برخوردار است، سایر رنگ های آن نیز بسیار خاص و شیک هستند. این کوله علاوه بر مسافرت های طولانی، برای کوهنوردی و تفریحات هفتگی نیز مناسب است. همچنین از جمله معایب ناچیز این کوله می توان به وجود پوسته پلی استر لاستیکی اشاره کرد که ممکن است هنگامی که کوله کاملا پر نشده، چروک به نظر برسد. این مشکل تنها برای کسانی است که حساسیت بالایی برای ظاهر کوله دارند. همچنین کیفیت لایه های داخلی این کوله در مقایسه با بسیاری از برندهای معتبر، بهتر است.

 

دیگر مزایای این کوله پشتی به صورت زیر است:

• دارای طیف وسیعی از رنگ ها و طرح های جذاب

• برخورداری از کاور برای بندهای شانه ای جهت جلوگیری از خیس شدن

• وجود قسمت های داخلی متنوع برای نگهداری وسایل و عدم نیاز به بسته اضافه

6 مدل از جادار ترین کوله پشتی های سفری

6- کوله پشتی دی آی لانگ

نوعی دیگر از کوله پشتی های محبوب و ساخته شده از جنس برزنت و میکروفیبر پلی استر است. این کوله دارای حجم 70 لیتر بوده که بسیار بزرگ و جادار است. طراحی آن بسیار جالب بوده و می توانید تمامی وسایل مورد نیاز سفر خود را در آن جای دهید. همچنین جیب های متعدد و کوچک آن باعث ساماندهی وسایل شما نیز می شود. وجود جیب های زیپی در قسمت پایین کوله، باعث نگهداری وسایل و دسترسی آسان و راحت به آنها است. علاوه بر بندهای مخصوص برای نگهداری وسایل کوهنوردی، محفظه ای جدا برای نگهداری لباس های خیس و کثیف نیز دارد.

 

دیگر مزایای این کوله پشتی به صورت زیر است:

• منظم و ساماندهی وسایل مورد نیاز سفر به دلیل وجود جیب های متعدد

• برخورداری از سیستمAirspeed جهت جلوگیری از تعریق بیش از حد پشت

• دارای بندهای شانه ای قابل تنفس

 

نکات مهم هنگام خرید بهترین کوله پشتی سفر

توجه به برخی نکات هنگام خرید کوله پشتی، باعث خرید باکیفیت و ماندگار می شود:

 

1- جنس کوله پشتی:

کوله پشتی ها دارای جنس های مختلفی از جمله پلی استر، برزنت، پارچه کتان، پلی اورتان، پلی کربنات و نایلون است. بنابراین برای داشتن کوله ای با جنس مرغوب می توانید با توجه به هزینه خود اقدام به خرید آن کنید.

 

2- وزن کوله پشتی:

هر چه وزن کوله پایین تر باشد، حمل آن و ادامه دادن به مسیر نیز آسان تر است. در واقع وزن نهایی کوله، از وزن اولیه و تمام وسایلی که به آن آویزان است حاصل می شود.

 

3- طراحی و ساختار کوله پشتی:

کوله پشتی ها در سه مدل اسکلت دار خارجی و داخلی و بدون اسکلت هستند. در واقع برای حمل بار زیاد باید از نوع اسکلت دار آن استفاده کنید که سنگین تر نیز می باشد. اما مدل های بدون فریم و اسکلت سبک تر و ارزان تر است.

جدیدترین مطالب