دانلود فیلم

دانلود فیلم

امروزه سریال های خارحی طرفداران و علاقه‌مندهای بسیاری را جذب خود کرده است زیرا از گذشته تا به حال فیلمسازان در صنعت فیلمسازی پیشرفت بسیاری داشته است و روز به روز به پیشرفت خود ادامه میدهند تا طرفداران خود را افزایش دهند.سریال The Last Of Us یکی از پرطرفدار ترین سریال هایی است که در چند سال اخیر تولید شده است. فصل های جدید این سریال را قوی تر و بروز تر از فصل های قبلی خود منتشر کرده اند. و همین انر باعث شده است علاقه‌مند های این سریال افزایش یابند همچنیت این سریال را افراد بسیاری دنبال می کنند. برای دانلود قسمت های این سریال می توانید به سایت های گوناگونی مراجعه نمایید،یکی از این سایت ها سایت Film2Serial  می باشد که اطلاعات بهترین سریال های روز دنیا را از جمله سریال The Last Of Us را در سایت خود برای شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید به راحتی سریال مورد نظر خود را بیابید و آن را دریافت نمایید.

دانلود فیلم

اخرین بازمانده از ما

آخرین بازمانده از ما به انگلیسی  (The Last of Us) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که در سال 2023 توسط اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی بر پایهٔ سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما ساختهٔ ناتی داگ ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایهٔ یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد و در ژوئیه 2021 در آلبرتا شروع به فیلم‌برداری شد و انتظار می‌رود تا ژوئن 2022 این تصویر برداری ادامه پیدا کند. نیل دراکمن نویسنده و کارگردان خود بازی نیز در این مجموعه به عنوان نویسنده حضور دارد.به بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند به نام های پدرو پاسکال در نقش جوئل،بلا رمزی در نقش الی،گابریل لونا در نقش تامی،مارلی دندریج در نقش مارلین،جفری پیرس در نقش پری،ماری،بارتلت در نقش فرانک،کان اونیل در نقش بیل،آنا تورو در نقش تس،نیکو پارکر در نقش سارا و…می توان اشاره کرد.سریالی در ژانر اکشن،درام و ماجراجویی است و ساخته کشور امریکا بوده و به کارگردانی کانتمیر بلاگو و علی عباسی انجام شده است. این سریال فصل اول ان 10 قسمتی بوده که با بودجه 100 میلیون دلاری فصل اول آن تاکنون ساخته شده است.دانلود سریال the last of us را به شما عزیزان پیشنهاد می کنم.این سریال قرار است در اوایل سال 2023 منتشر شود اما تاریخ دقیقی از آن گفته نشده است.این سریال که گفته می‌شود بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است که اولین سریال اچ‌بی‌اوست و بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده‌است و محصول مشترک تلویزیون سونی پیکچرز، پلی استیشن ناتی داگ. مایتی مینت. ورد گیمز می‌باشد. فصل اول شامل ده قسمت خواهد بود که توسط کریگ مازن و نیل دراکمن نوشته شده‌است.

دانلود فیلم

آهنگساز اصلی بازی گوستاوو سانتائولالا مسئولیت موسیقی متن را بر عهده دارد.فیلمنامه این سریال را نیز نیل دراکمن و کریگ مازین با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده اند.سریال آخرین بازمانده اولین بار از تاریخ 15 ژانویه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود. مجموعه آخرین بازمانده براساس یک بازی ویدیویی به همین نام محصول سال 2013 میلادی که توسط کمپانی (Naughty Dog ) منتشر گردید، ساخته شده است.آخرین بازمانده از ما اولین سریال HBO است و محصول مشترک سونی پیکچرز و پلی استیشن می‌باشد.کریگ مازین (Craig Mazin)، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «آخرین بازمانده از ما» در یکی از مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود که سریال، موبه‌موی اتفاقات بازی را بازگو نخواهد کرد. بلکه، آن‌ها قصد دارند تا در سریال، داستان را گسترش بدهند. او همچنین اظهار داشت که سریال، برخی از صحنه‌های مشخص یا اتفاقات مهم بازی‌ها را به شکلی گسترده‌تر به تصویر خواهد کشید اما تاکید کرد که آن‌ها قصدی برای تغییر رویدادها ندارند. علاوه بر این، از داستان دی‌ال‌سی  Left Behind) ) نیز برای داستان سریال استفاده می‌شود.اگر فصل اول سریال لست آف آس مورد استقبال قرار بگیرد، احتمال دارد HBO این سریال را که در ابتدا قرار بود تنها یک فیلم سینمایی باشد، برای فصل‌های دوم و سوم نیز تمدید کند. بنابراین هرچند تاکنون دستور ساخت یک فصل آن صادر شده ولی شبکه HBO به سریال The Last of Us )) به چشم یک مینی‌سریال نگاه نمی‌کند. با توجه به تیم نویسندگان، داستان تا جای ممکن به سری بازی The Last of Us مشابه است ولی در عین حال ممکن است در برخی جاها، مقداری تغییر ایجاد شود و یا جزئیات بیشتری به داستان اضافه شود. برای دانلود سریال خارجی می توانید به سایت های گوناگونی مانند سایت فیلم2سریال مراجعه کنید.

دانلود فیلم

طبق اطلاعاتی که انتشار یافته است،این سریال تمرکز خود را بر داستان نسخه ابتدایی بازی قرار داده است.اما موضوعی که بسیار توجه ها را به خود جلب کرده است این است که احتمال وجود بخش هایی از داستان بسته الحاقی بازب The Last Of Us با نام The Last Of Us:Left Behind در سریال است و بسیاری طبق اطلاعات انتشار یافته باور دارند که شاهد داستان این بسته  الحاقی بیش از داستان نسخه سری بازی The Last Of Us سریال خواهیم بود.یکی از نویسندگان این سریال در سال 2020 مصاحبه ای انجام داد و به آن اشاره داشت که ایده بسیاری در سر نیل داکمن Neil Druckmann وجود داشته که نتیجه افکار او بوده و پیاده سازی آن در بازی حتی مزین را نیز متعجب کرده است.همچنین مزین اشاره داشت که تغییراتی که برای این سریال در نظر دارند برای پر کردن حفره های داستانی و البته گسترش داستان است.مزین پس از تمام این ها اشاره داشت که باید دانست تمام ایده های افزوده شده به این سریال در جهت پیشرفت داستان بوده و هرگز موضوعی که با عقل و کلیت The Last Of Us همخوانی نداشته  باشند به سریال افزوده نمی شوند.خلاصه سریال آخرین بازمانده از ما (The Last Of Us ) از این قرار است که این سریال 20 سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری 14 ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند…

جدیدترین مطالب