قیمت ورق استیل | فروش ورق استیل در آلیاژهای مختلف در شهر آهن

قیمت ورق استیل | فروش ورق استیل در آلیاژهای مختلف در شهر آهن

آهن آلات شهرآهن بهترین و بزرگترین مرکز فروش ورق استیل با آلیاژ های مختلف است. برای هر کسی که قصد خریداری این ورق را دارد، اطلاع از قیمت دقیق آن اهمیت ویژه ای دارد. در سایت شهرآهن قیمت ورق استیل با آلیاژ های مختلف قرار داده شده است.

قیمت ورق استیل | فروش ورق استیل در آلیاژهای مختلف در شهر آهن

ورق استیل، ورقی است که عنصر پایه آن آهن است. با اضافه کردن کربن، نیکل و کروم به آهن آلیاژ های مختلفی از این ورق ها به دست می آید، البته به جز این عناصر، عناصر جزئی دیگری نیز به ورق استنلس استیل اضافه می کنند. ورق های استیل تقریبا در تمامی صنایع پیشرفته امروزه کاربرد دارند. از منازل شخصی گرفته تا کارخانه های بزرگ پتروشیمی از این اوراق استفاده می شود. فرقی نمی کند که این ورق را برای چه کاربردی و در چه تعدادی می خواهید، می توانید این اوراق را از شهر آهن بخرید. در ادامه به کاربرد های مهم این ورق ها می پردازیم.

 

• صنایع غذایی

• صنایع دریایی و جنگی

• وسایل و ماشین آلات حمل و نقل

• صنایع پزشکی

• صنایع مربوط به پتروشیمی و مواد شیمیایی قوی

• صنایع تزئینی و دکوراسیون منازل و آشپزخانه

قیمت ورق استیل | فروش ورق استیل در آلیاژهای مختلف در شهر آهن

قیمت ورق استیل

ورق استیل جزء بهترین و رایج ترین ورق های فلزی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. این ورق ها با آلیاژ های مختلفی ساخته می شوند و عناصر تشکیل دهنده آن ها بسیار متنوع است. مزیت های این ورق نسبت به ورق های فلزی دیگر باعث شده است که تولید آن توسط کارخانه های مختلفی انجام شود. شهر آهن بهترین و باکیفیت ترین ورق استیل را با آلیاژ های مختلف عرضه می کند. می توانید انواع ورق استیل را با اطمینان خاطر از شهر آهن بخرید.

 

بسیاری از کسانی که قصد خرید ورق استیل را دارند، در مورد قیمت آن سوال می پرسند. قیمت ورق استیل کاملا به نوع ورقی بستگی دارد که شما قصد خریداری آن را دارید، زیرا ورق استنلس استیل با ضخامت، انواع و ابعاد های مختلفی ساخته می شود. مسلما هر چه ابعاد و ضخامت ورق مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت افزایش پیدا می کند. علاوه بر این نوع آلیاژ به کار‌ رفته و تولید کننده ورق استنلس استیل نیز در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارند. با توجه به نوسانات بازار و اقتصاد کشور، این قیمت ها روزانه در حال تغییر هستند. قیمت دقیق ورق استیل را در سایت شهر آهن مشاهده کنید.

قیمت ورق استیل | فروش ورق استیل در آلیاژهای مختلف در شهر آهن

فروش ورق استیل در آلیاژ های مختلف

همان طور که قبلا ذکر کردیم، ورق استیل با آلیاژ های مختلفی تولید می شود و آلیاژ استفاده شده برای تولید ورق استیل روی قیمت آن تاثیر می گذارد. در واقع این آلیاژ ها هستند که خواص و ویژگی های ورق را تشکیل می دهند، پس برای خرید ورق استیل باید آلیاژ های مختلف آن را بشناسید. آلیاژ های 304، 316، 420، 410، 321، 310، 309، و 430 از جمله آلیاژ های ورق استیل است. آلیاژ های استیل بگیر و نگیر دارند. آلیاژ استیل 410، 420، 430 از نوع آلیاژ استیل بگیر است. آلیاژ استیل 304، 316، 321 انواع ورق استیل نگیر است. هر نوع ورق استنلس استیل با هر آلیاژی که بخواهید را می توانید از مرکز فروش آهن آلات شهر آهن تهیه کنید.

قیمت ورق استیل | فروش ورق استیل در آلیاژهای مختلف در شهر آهن

فروش ورق استیل به قیمت کارخانه در شهر آهن

شهر آهن یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کننده های ورق استیل در ایران است. تمامی محصولات مجموعه شهر آهن دارای مناسب ترین قیمت نسبت به بازار است، زیرا این شرکت اوراق استیل را به قیمت کارخانه و با هزینه ای مناسب در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد. برای خرید ورق استیل به قیمت کارخانه به سایت شهر آهن مراجعه کنید. تمامی اوراق استیل شرکت با تمامی مشخصات و قیمت در جدول مربوطه درج شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و با کارشناسان فروش شهر آهن در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب