بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست

سریال هست و نیست در آی فیلم پخش می شود که از امشب می توانید نسبت به تماشای آن اقدام فرمایید و نام بازیگران سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده را در مطلب قبلی تهیه و تنظیم کرده بودیم و در این نوشتار قصد داریم اطلاعات بیشتر درباره بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست و نام نقش های بازیگران مرد و زن این سریال تلویزیونی که از سوم آبان راس ساعت 8 در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد ارائه دهیم. در صورتی می خواهید با بازیگران مجموعه تلویزیونی هست و نیست حسین سهیلی زاده بیشتر آشنا شوید در این بخش شما را با نام نقش های بازیگران سریال تلویزیونی هست و نیست آشنا خواهیم کرد و همانطور که قبلا هم اعلام شده است علی مسلمی بازیگر نقش مهیار در سریال هست و نیست بوده است که بازی منحصر به فرد این بازیگر تازه وارد تلویزیون باعث محبوبیت دوچندان آقای مسلمی بازیگر شده است. بهتر است شما کاربر گرامی در ابتدا مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال هست و نیست همراه با زمان پخش و تکرارهای آنرا بخوانید و سپس دو مرتبه به این مطلب مراجعه کرده تا علاوه بر آشنایی با بازیگران مجموعه هست و نیست خلاصه داستان را هم مروری کرده باشید. محسن شایانفر تهیه کننده تمامی هزینه های تولید این سریال را به سفارش شبکه 2 سیما پرداخت کرده است و داستان بسیار پرمغز و آموزنده دارد و به خوبی لغزش کردن برخی از انسان ها و طمع برای بدست آوردن پول از راه های حرام و نامشروع نشان می دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

علی مسلمی بازیگر نقش مهیار در سریال هست و نیست

علی مسلمی بازیگر جوان تلویزیون برای نخستین بار در سال 96 در مجموعه تلویزیونی هست و نیست بازی کرده است و توانست طرفداران زیادی را پیدا کند. بیوگرافی علی مسلمی بازیگر نقش مهیار در سریال هست و نیست که وی متولد هشتم آذرماه سال 1373 و زاده تهران است را در سایت سماتک می خوانید. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و توانست با بازی در نقش مهیار در سریال هست و نیست به اوج شهرت و محبوبیت برسد. وی از دوران کودکی چهره زیبایی داشته است و بخاطر داشتن چشم های زیبا به رنگ سبز همچون محمدرضا گلزار محبوب خواهد شد. علی مسلمی بازیگر مجموعه هست و نیست در نقش مقابل غزاله اکرمی که در داستان آوا دختر حمید است بازی کرده است. حسین سهیلی زاده او را برای بازی در این مجموعه تلویزیونی انتخاب کرد و با وی در سال 96 قرارداد همکاری امضا کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

غزاله اکرمی بازیگر نقش آوا در سریال هست و نیست

غزاله اکرمی بازیگر زن تازه وارد در فروردین سال 1370 در تهران متولد شد و برای نخستین بار در سریال آرام میگیریم ایفای نقش کرده است و در این بخش بیوگرافی غزاله اکرمی بازیگر نقش آوا در سریال هست و نیست که قرار است با پسرخاله اش مهیار ازدواج کند اما به دلیل اختلافات پدرانشان این ازدواج به تعویق افتاده است. خانم غزاله اکرمی در نقش مقابل مهیار پسر فرهاد در سریال تلویزیونی هست و نیست بازی کرده است و به دلیل حضور پررنگی که در این سریال داشت توانست به اوج شهرت برسد.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

فرهاد قائمیان بازیگر نقش فرهاد در سریال هست و نیست

فرهاد قائمیان یکی از اساتید عرصه بازیگری در ایران است که اکنون در سن 54 سالگی به سر میبرد و در شهر اردبیل متولد شده است. فرهاد قائمیان بازیگر نقش فرهاد در سریال هست و نیست متولد 15 اسفند ماه سال 1344 است که از کودکی با صحنه تئاتر اخت شده است. وی یکی از خادمان افتخاری حرم امام رضا در مشهد مقدس است که به درخواست حسین سهیلی زاده مجموعه تلویزیونی هست و نیست بازی کرد. فرهاد قائمیان بازیگر نقش فرهاد باجناق حمید در سریال هست و نیست است که آنها به دلیل یک اختلاف سالهاست رفاقت شان قطع شده است. او در این سریال نقش فرهاد اسطوره خوبی و پاکدستی را دارد که وسوسه شیطان دامن گیر او می شود و پدر مهیار در داستان است.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

حمیدرضا پگاه بازیگر نقش حمید در سریال هست و نیست

حمیدرضا پگاه بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران زاده یازدهم دی ماه سال 1350 تهران است که لیسانس بازیگری دارد و بیوگرافی حمیدرضا پگاه بازیگر نقش حمید در سریال هست و نیست را در سایت سماتک می خوانید و باید بدانید که او یک دختر به اسم حنا دارد و سالها پیش با نغمه نادری ازدواج کرده است و در زندگی واقعی اش علاقه زیادی به فوتسال داشته و دارد. وی در قصه نقش منفی دارد و از هر راهی که بشود پول در می آورد و اجازه نمیدهد دخترش آوا با مهیار ازدواج کند او در سریال هست و نیست عضو هیات مدیره و سهامدار اصلی شرکت تجاری است که دخترش آوا نام دارد. حمید بازیگر سریال هست و نیست طی یک نقشه حساب شده با دستکاری دستگاه های تهویه هوا کارگاه پرورش قارچ را به آتش می کشد و به این ترتیب برای تامین هزینه های خسارت وارد شده، خانواده فرهاد را وادار به تجدید نظر در مورد خانه قدیمی می کند و از طرف دیگر هزینه ها را متقبل می شود به شرط این که مهیار با دخترش قطع رابطه کند.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

الهام پاوه نژاد بازیگر نقش الهام در سریال هست و نیست

الهام پاوه‌ نژاد متولد 27 شهریور 1350 و زاده تهران است که نقش الهام در مجموعه تلویزیونی هست و نیست را عهده دار شده است. وی در سال 71 موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم بازیگری از دانشگاه نیاوران شد و در برخلاف میل باطنی پدر و مادرش تصمیم گرفته بازیگر شود و حالا یکی از موفق ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. الهام پاوه نژاد بازیگر نقش الهام در سریال هست و نیست می باشد که در داستان همسر حمید و خواهر نرگس است و به دلیل اختلاف شوهرش با فرهاد شوهر نرگس، مجبور است دیر به دیر به تنها خواهرش سر بزند.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

نگار عابدی بازیگر نقش نرگس در سریال هست و نیست

نگار عابدی یکی دیگر از مهمترین بازیگران زن مجموعه تلویزیونی هست و نیست است که خواهر الهام می باشد. بیوگرافی نگار عابدی بازیگر نقش نرگس در سریال هست و نیست را می خوانید که وی در هجدهم بهمن ماه سال 1349 در شهر اهواز به دنیا آمده است و او در این مجموعه تلویزیونی نقش یک زن سنتی خانه دار و مهربان خوب جا افتاده را بازی کرده است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است و در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد که سالها پیش ازدواج کرده است و اکنون یک دختر از شوهر سابقش دارد. وی یکی از اساتید رشته ورزشی پیلاتس است و از سن 20 سالگی تصمیم گرفت وارد عرصه بازیگری شود. نگار عابدی بازیگر نقش نرگس همسر فرهاد در مجموعه هست و نیست در ابتدای جوانی با هدایت هاشمی ازدواج کرده بود که یک دختر 15 ساله دارد و می گوید اگر در رشته بازیگری نمی رفتم و یا موفق نمیشدم حتما یک روانشناس خانواه می شدم.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

امیر دژاکام بازیگر نقش بهادر در سریال هست و نیست

امیر دژاکام بازیگر مرد ایرانی در سال 1341 در یکی از شهرهای اطراف کرمان متولد شد و یکی ز خوش نام ترین اساتید بازیگری در سینما و تلویزیون است و کمتر بازی می کند. بیوگرافی امیر دژاکام بازیگر نقش بهادر در سریال هست و نیست که تقریبا حضور بسیار پررنگی در سریال های تلویزیونی دارد را در سماتک می خوانید. او از عاشقان عرصه بازیگری است و چند سالی است کارگردانی می کند و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران را دارا می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

آوا دارویت بازیگر نقش باران در سریال هست و نیست

آوا دارویت بازیگر دورگه سینما و تلویزیونی است که بازیگر نقش باران در مجموعه تلویزیونی هست و نیست می باشد. او متولد بیست و سه شهریور سال 72 و زاده ایتالیا است. عکس و بیوگرافی آوا دارویت بازیگر نقش باران در سریال هست و نیست است که تا سن 7 سالگی در ایتالیا بوده است و پدرش ایتالیایی تبار است و یک برادر دارد که آرمان نام دارد و اکنون در ایتالیا است. او در اولین سالهای زندگی اش که به ایران آمد به خاطر شغل پدر به شهر میانه آذربایجان شرقی رفت و همان جا تحصیلات دوره ابتدایی اش را به پایان رسانید

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

سولماز حصاری بازیگر نقش الناز در سریال هست و نیست

سولماز حصاری بازیگر در تهران به دنیا آمده است و زاده بیست و یکم اردیبهشت سال 1361 در تهران است که در رشته علوم آزمایشگاهی تحصیل کرده است و اکنون به سن 37 سالگی رسیده است. سولماز حصاری بازیگر نقش الناز در سریال هست و نیست اکنون مجرد است و تاکنون همسری نداشته است و برای نخستین بار در سال 87 با بازی در تئاتر پا به عرصه بازیگری گذاشت. وی در حرفه مدلینگ برای یک مزون ایرانی فعالیت می کند و به گزارش سماتک استعداد او با حضور در اولین کار سینمایی اش نتیجه بخش بود و در همان سال موفق به کسب مقام دوم بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر شد.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

سیامک اطلسی بازیگر نقش جلال در سریال هست و نیست

سیامک اطلسی بازیگر 83 ساله سینما و تلویزیون ایران است که در تیرماه سال 1315 در شهرستان ارومیه متولد شده است و علاوه بر بازیگری در عرصه دوبلوری هم فعالیت دارد و سیامک اطلسی بازیگر نقش جلال در سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده است و او در داستان دوست صمیمی و مدیر عامل شرکت حمید است که در نخستین قسمت سریال می بینید که حمید او را در یک درگیری از بالکن به کوچه پرتاب کرده و کشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

سیاوش خیرابی بازیگر نقش سیاوش در سریال هست و نیست

سیاوش خیرابی تبریزی زاده آذرماه سال 63 است و در شهر تبریز متولد شده است او بازیگر نقش سیاویش در مجموعه هست و نیست را عهده دار شده و تاکنون ازدواج نکرده و همسری هم ندارد. او با ترانه مادری محبوب شد و به تازگی یک رستوران به اسم کنجد در تهران تاسیس کرده است. سیاوش خیرابی فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است و علاقه زیادی به ماشین دارد. او پس از رسیدن به سن نوزده سالگی تصمیم گرفت بازیگر شود و پا در عرصه بازیگری در تلویزیون گذاشت.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

نازنین کریمی بازیگر نقش مژگان در سریال هست و نیست

نازنین کریمی بازیگر زن و متولد تهران است که در سال 1360 به دنیا آمد. نازنین کریمی بازیگر نقش مژگان در سریال هست و نیست فارغ التحصیلرشته بازیگری و زاده مرداد است که اکنون مجرد می باشد. وی در این سریال نقش مهمی را دارد و شما با بازیگر نقش مژگان در سریال هست و نیست آشنا خواهید شد و بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد.

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست | نام نقش های بازیگران با عکس

شقایق فراهانی بازیگر سریال هست و نیست

شقایق فراهانی بازیگری زت متولد تهران و خواهر گلشیفته فراهانی است که در دوم مرداد سال 1351 در شهر تهران متولد شد. او در یک خانواده هنری به دنیا آمده است  و در رشته نقاشی تحصیل کرده است. او بازیگر نقش شقایق فراهانی در سریال هست و نیست است که در سال 1375 برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم لیلا ایفای نقش کرد. بهزاد فراهانی پدر شقایق فراهانی است. وی یکبار شوهر کرده و طلاق گرفته است و از همسر سابق خود یک پسر دارد پدرش بهزاد فراهانی از فارغ التحصیل تئاتر کشور فرانسه بوده است و گلشیفته خواهرش سالها قبل مهاجرت کرد.

 

بیوگرافی بازیگران سریال هست و نیست همراه با نام نقش های بازیگران این سریال را در سماتک خواندید و عکسهای اینستاگرام بازیگران را در این مقاله تقدیم حضورتان کردیم و امیدواریم از تماشای این سریال در شبکه آی فیلم لذت ببرید.

جدیدترین مطالب