عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال آخر خط

سریال آخر خط جدیدترین محصول شبکه سه سیما است که به کارگردانی علیرضا مسعودی جایگزین سریال سرباز خواهد شد و در این مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط شبکه 3 سیما را با هم مرور خواهیم کرد. این سریال را علیرضا مسعودی برای پخش از شبکه سوم سیما تدارک دیده است و در ژانر طنز روی آنت خواهد رفت.

 

اسامی بازیگران سریال آخر خط عبارتند از: شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فر، کمند امیرسلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمد برسوزیان، فریده سپاه منصور، شهرام قائدی و امیر غفارمنش در لیست بازیگران سریال آخر خط شبکه 3 سیما قرار دارند.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

داستان سریال آخر خط

در خلاصه داستان سریال آخر خط آمده است که: دو پسرخاله که بسیار شرور هستند و خانواده هایشان را بسیار اذیت می کنند حضور دارند و بخاطر اینکه جرم بزرگی را مرتکب می شوند سرانجام روانه زندان می گردند. این سریال با مضمون کمدی و طنز قرار بود در تهران، لبنان و سوریه تصویربرداری شود اما به دلایلی تمام قسمت های آن در تهران فیلمبرداری شده است.

 

در داستان سریال آخر خط آمده است که چند نفر دانسته و با هدفی مشخص راهی یک سفر می‌ شوند. آنها می‌ دانند که چرا می روند و چه هدفی را دنبال می‌ کنند. ماجرایی که با زبانی طنز برای مخاطب گفته می‌شود و برخلاف اینکه قرار بود بخش‌ هایی از این سریال در کشورهایی خارج از ایران مقابل دوربین برود اما این اتفاق نیفتاد و تمام سریال در ایران تصویربرداری شد.

 

سریال آخر خط داستان دو پسرخاله است. مادر سیامک در دوران كودكی‌ اش فوت كرده و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌كند. سیامک و فرامرز تقریبا هم‌سن‌ و سال هستند. یكی‌ شان فوق‌ لیسانس الكترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد.

 

همچنین فرامرز سه سال قبل به یكی از كشورهای آسیای شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است، اما این دو نفر هرجا كه برای كار می‌روند، دردسر درست كرده و بیرونشان می‌كنند و برای خانواده مایه دردسر هستند.

 

آخرین كاری هم كه كرده‌اند، این بوده كه می‌خواستند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند. شاخ هم می‌شوند، اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی كرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌كند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال آخر خط

مجموعه تلویزیونی آخر خط به کارگردانی و نویسندگی علیرضا مسعودی جایگزین سریال تلویزیونی سرباز می شود و از روز شنبه 31 خرداد ماه سال 1399 از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت. زمان پخش سریال آخر خط هر شب راس ساعت 20:45 می باشد و در سه مرحله تکرار خواهد شد. زمان تکرار های سریال آخر خط راس ساعات 01:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعدازظهر می باشد.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال آخر خط چند قسمت است

سریال آخر خط علیرضا مسعودی یک مجموعه تلویزنی 30 قسمتی است که حول محور دو پسر خاله می چرخد که بسیار شرور هستند و برای انجام کارهای خلاف به زندان می افتند. در داستان قسمت آخر سریال آخر خط آمده است که این دو پسر خاله به دلیل جرمی به زندان می‌ افتند و سرانجام تصمیم به مهاجرت از کشور می‌ گیرند.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط

در این بخش از مقاله بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط را با هم مرور خواهیم کرد. همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم این سریال تلویزیونی با هنرمندی علی صبوری ساخته شده است و برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شده است. این کار تلویزیونی فیدبک بسیار بالایی را پیدا کرده است و در ادامه با هنرمندان آن آشنا خواهیم شد.

 

علی صبوری

علی صبوری بازیگر طناز سینما و تلویزیون ایران است که در شهریور ماه سال 1371 در مشهد متولد شده است و به درخواست علیرضا مسعودی در سریال آخر خط بازی کرده است. او کار خود را با خندوانه شروع کرد و رامبد جوان پله های موفقیت را برایش هموار کرد. او دانشجوی اخراجی رشته هوش مصنوعی است و قبل از بازیگری در اینستاگرام کلیپ طنز می ساخته است و پیج اینستاگرام او اکنون فالوورهای زیادی دارد. او دوران دبیرستان در رشته تحربی درس خوانده است و در ابتدای ورود به دانشگاه رشته تحصیلی اش پزشکی بوده است که ترم آخر از دانشگاه اخراج شده است. این بازیگر طنز متاهل است اما هنوز فرزندی ندارد و تازه طعم زندگی مشترک را چشیده است.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی بازیگر زن ایرانی در شهریور ماه سال 1334 در شهر خشکرود به دنیا آمده است و به تازگی در مجموعه آخر خط بازی کرده است. او تا مقطع دیپلم درس خوانده است و کار خود را با تئاتر شروع کرده است. او پس از ازدواج ساکن کشورهای کانادا، هند و ترکیه بوده است و پس از سالها به ایران باز می گردد و کار خودش را در عرصه بازیگری مجددا آغاز می کند. او با بازی در سریال بزنگاه به اوج شهرت رسید و در برخی دیگر از سریال های رضا عطاران حضور داشته است. احسان گرامی همسر شهین تسلیمی است که در استرالیا زندگی می کند و هر چند ماه برای دیدن همسرش به ایران می آید. حاصل ازدواج خانم تسلیمی بازیگر و همسرش یک فرزند دختر است که در خارج کشور زندگی می کند.

 

داریوش سلیمی

داریوش سلیمی بازیگر مرد ایرانی در مرداد ماه سال 1347 در شهر تهران به دنیا آمده است و آخرین مدرک تحصیلی اش دیپلم تجربی می باشد. او علاوه بر بازیگری، ورزشکار است و در رشته بدنسازی کار می کند و اکنون مربی این رشته شده است. داریوش سلیمی 2 پسر دارد که سیاوش و آرش نام دارند و با سریال آینه عبرت از قاب تلویزیون دیده شد. او یکی از طرفداران نقش منفی است و هر فیلمنامه ای که نقش های منفی در آن باشد باب آقای بازیگر است. این بازیگر برای افزایش درآمد خود به تازگی یک فروشگاه لباس و پوشاک تاسیس کرده است که در منطقه 1 تهران می باشد.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق بازیگر متولد تیرماه سال 1363 و زاده شهر تهران نیز می باشد. او در کنار بازیگرانی همچون علی صبوری در مجموعه آخر خط بازی کرده است و آخرین مدرک تحصیلی این بازیگر لیسانس رشته گرافیک است. این بازیگر جوان از سن 13 وارد دنیای بازیگری شده است و با ایفای نقش در سریال زیر آسمان شهر به اوج شهرت رسید. عکس همسر اشکان اشتیاق به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است و آقای بازیگر خبر از متاهل شدن خود داده است.

 

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر بازیگر در سال 1359 در تهران به دنیا آمده است و در رشته تئاتر درس خوانده است. این بازیگر علاوه بر کار بازیگری در عرصه سنتور هم فعالیت دارد و در کلاس های آزاد بازیگری استاد حمید سمندریان دوره دیده است. او با ایفای نقش در سریال روزگار خوش حبیب آقا از قاب تلویزیون دیده شد و با بازی در سریال بچه مهندس به اوج شهرت رسید. فریبا امینیان همسر عباس جمشیدی فر سالها پیش طلاق گرفته است و فرزندی هم ندارد و اکنون مجرد می باشد.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

امیر نوری

امیر نوری بازیگر در تاریخ ششم شهریور سال 1363 در شهر تهران چشم به جهان گشود. آخرین مدرک تحصیلی اش دیپلم است با سریال بدون شرح و در سن 15 سالگی به اوج شهرت رسید. او در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است و سه خواهر دارد که پدرش را سالها پیش بر اثر سکته قلبی از دست داده است. امیر نوری چند سالی است که یک رستوران در تهران تاسیس کرده است و رستوران شب نشین واقع در دره فرحزاد برای ایشان است که بیشتر شب ها در انجا حضور دارد. آقای نوری بازیگر تاکنون ازدواج نکرده است و فرزندی ندارد.

 

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر خرداد ماهی است که در سال 1352 در تهران متولد شده است. او با سریال پدر سالار به اوج شهرت رسید و به تازگی در سریال آخر خط ایفای نقش کرده است. ایشان در رشته کارگردانی سینما و تئاتر تحصیل کرده است و از همسر سابق خود فقط یک پسر دارد. سپند برادر کمند امیرسلیمانی است که او هم در عرصه بازیگری مشغول بکار است. این بازیگر سالها قبل از شوهرش طلاق گرفته است و حالا یک پسر 19 ساله به اسم ایلیا دارد.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال 1352 در شهرستان چابهار استان زاهدان چشم به جهان گشود. از کودکی به دنبال بازیگری بوده است و نهایتا به آرزوی دیرینه خود رسید. او در رشته تئاتر و سینما درس خوانده است و فارغ التحصیل دانشگاه سوره تهران است. او صداپیشه مجموعه کلاه قرمزی بوده است و از سن نوجوانی که در مدرسه راهنمایی درس می خواند بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کرد تا اینکه سال 1370 وقتی 18 ساله بود در کلاس های بازیگری مرکز هنرهای نمایشی زاهدان شرکت کرد. لیدا انصاری همسر محمدرضا هدایتی است که در سال 1374 با یکدیگر ازدواج کرده اند و یک پسر به اسم هامون دارند.

 

مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران زاده دی ماه سال 1340 و در شهر کرج به دنیا آمده است. او در رشته گرافیک درس خوانده است و قبل از بازیگری معلم بوده است. ایشان سالها پیش خودش را از آموزش و پرورش بازخرید کرد و اصالتا اهل روستای واریان کرج است. پدر مهران رجبی باغبان بوده است و مادرش خانه داری می کرده و دو برادر بزرگتر از خودش دارد که فرهاد و محراب نام دارند. مهران رجبی بازیگر سریال آخر خط به درخواست علیرضا مسعودی در این سریال طنز تلویزیونی بازی کرده است و اسطوره تلویزیون ایران نیز می باشد.

 

مهسا باقری

مهسا باقری بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در آذرماه سال 1368 در تهران متولد شده است. او یکی از بازیگران تازه وارد تلویزیون است که به تازگی در سریال تلویزیونی آخر خط ایفای نقش کرده است. ایشان از سال 1393 تاکنون بازیگری کرده است و 170 سانتی متر قد دارد. این بازیگر سینما و تلویزیون در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و برای تبلیغ پوشاک و مانتو و انواع کیف و کفش با برندهای داخلی همکاری دارد. مهسا باقری در سریال پر بازیگر آسپرین نیز ایفای نقش کرده بود خیلی ها هنوز او را با نقش سوگل در سریال آسپرین می شناسند.

 

غزال وکیلی

غزال وکیلی بازیگر زن سینما و تلویزیون در سال 1365 در شهرستان رشت چشم به جهان گشود. او از سال 1389 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و یکی از بازیگران سریال آخر خط است. غزال وکیلی در رشته لیسانس معماری درس خوانده است و ایشان در تهران زندگی می کند. این بازیگر زن سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته معمارى داخلى در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد می باشد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است. وی علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی و نقاشی نیز فعالیت داشته و نمایشگاه هایی نیز در این رابطه برگزار کرده است.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

شهرام قائدی

شهرام قائدی بازیگر و نویسنده مرد سینما و تلویزیون ایران در مرداد ماه سال 1354 در شهر کازرون استان فارس چشم به جهان گشود. او از کودکی علاقه بسیار زیادی به عرصه بازیگری داشته است و نام اصلی ایشان ابراهیم است که با نام هنری شهرام قائدی در سینما و تلویزیون معروف شده است. او فرزند آخر خانواده شان است و تحصیلات دانشگاهی ندارد. او بازیگری را در کلاس های آموزشگاه کارنامه تهران فرا گرفته است و یکی از علاقه مندان به ورزش حرفه ای است. شهرام قائدی سالهاست که ازدواج کرده است و یک دختر به اسم سارینا دارد.

 

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون ایران در اردیبهشت ماه سال 1347 در تهران به دنیا آمده است. وی در رشته بازیگری تحصیل کرده است و فعالیت خود را با تئاتر شروع کرده و رفته رفته پا به عرصه تلویزیون گذاشت. امیر غفارمنش بازیگر سریال آخر خط به تازگی در تابستان 99 در این سریال طنز تلویزیونی بازی کرده است و تاکنون دوبار ازدواج کرده است. مرحومه پوپک گلدره همسر اول امیر غفارمنش بوده است که سالها پیش در سانحه رانندگی درگذشت. این بازیگر سینما و تلویزیون از همسر دوم خود یک پسر به اسم راستین دارد.

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

بیشتر درباره سریال آخر خط

علیرضا مسعودی کارگردان و نویسنده سریال آخر خط برای اولین بار یک سریال تلویزیونی با درون مایه طنز را کارگردانی کرده است و پیش از این نویسنده برخی از سکانس های برنامه تلویزیونی ساعت خوش بوده است. وی از سال 1374 تاکنون نویسنده داستان سریال هایی مانند یک و نیم هفته، کوچه اقاقیا و بخش هایی از سریال آقا و خانم سنگی بوده است. علیرضا مسعودی چهره ای است که در استندآپ کمدی خندوانه به اوج شهرت رسید و علی صبوری نیز با وی در آن استندآپ حضور داشت که این دو بازیگر طناز ایرانی در یک کار مشترک با هم همبازی شده اند.

 

عوامل سریال آخر خط

نویسنده و کارگردان: علیرضا مسعودی

کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی

تهیه‌ کننده: مجید میرخان

مدیر تولید: شکیل مظفری

دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی

مدیر صدابرداری : محمد شیوندی

صدابردار: حامد شیوندی

گروه فیلمبرداری: مرتضی نجفی و امیرمحمد قربانخانی

طراح گریم: محمد قومی

طراح صحنه : محسن غلامی

طراح لباس : زهره رحمانی

مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری

مدیر تدارکات: سعید میرزایی

منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد

عکاس: فاطمه بانک

نورپرداز: حسن زارعی

مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی

عکس و اسامی بازیگران سریال آخر خط + خلاصه داستان و زمان پخش

بازیگران سریال آخر خط

 

در این مطلب اسامی بازیگران سریال آخر خط شبکه 3 سیما به همراه عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم.

جدیدترین مطالب